Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 03:53:10
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Ranking Generałów 2020
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Alberich-G05v.5.3-50% Blitz Blitzem
Strony:
1
2
[
3
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Alberich-G05v.5.3-50% Blitz Blitzem (Przeczytany 14832 razy)
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Alberich-G05v.5.3-50% Blitz Blitzem
«
Odpowiedz #30 :
Październik 30, 2020, 04:37:43 »
Ostateczna bitwa o Berlin i obrona przez zmasowanym atakiem Rosjan dysponującym przewagę ilościową w piechocie, czołgach i artylerii. Plan utrzymania się opieram na wycofaniu się ze Wzgórz Seelow. Za nimi tworzą dwie potężne reduty obronne w miejscach gdzie idą główne drogi. Zamierzam wykorzystać zwężenie i eliminować pojedynczo jednostki przeciwnika. Również chcę przeprowadzać overruny. W ramach szukania prestiżu sprzedaję Brandenburczyków, którzy mi się już nie przydadzą na tym etapie wojny.
Zaczyna się. Wróg błyskawicznie przeprawia przez Odrę kolejne oddziały i przy pierwszym ataku pada Frankfurt, a następnie umocnione punkty w Seelow. Cały ciężar obrony teraz spoczywa na dywizjach Kumark oraz Munchenberg, które chociaż ponoszą ciężkie straty zapewniają czas moim oddziałom. Kolejna faza bitwy to zaciekła obrona i ciężkie walki. Są tak intensywne, że w ciągu tury komputera większość artylerii wystrzeliwuje się z własnej amunicji. Na szczęście mam 10.5cm sK18, chociaż już słabe i przestarzałe to nadal groźne. Dzięki temu, że nie odpowiadają ogniem mogę je wykorzystać do ostrzeliwania sowieckiej artylerii dalekosiężnej.
W miarę trwania bitwy i po pokonaniu dwóch głównych natarć Rosjan sytuacja się klaruje na tyle by myśleć o drobnej kontrofensywnie w celu odzyskania wzgórz. Po wyeliminowaniu artylerii mogę w końcu o niej pomyśleć. Przystępuję. I rozbijam kolejne kolejne oddziały wroga przy wyzwalaniu Frankfurta. Na północy podobnie. Wydzielonymi siłami przekraczam Odrę i sieję spustoszenie na tyłach. Do końca scenariusza niszczę wszystko.
Seelow Heights
OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020 * AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\ * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.3, * Player prestige modifier 50% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:74 +++ Proto: Brandenburger 40
2 Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:75
3 Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:79
4 Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:74 +++ Proto: 8.8cm FlaK 36
5 Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:84
6 Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:74
7 Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:76 +++ Proto: Bf 109F-4Trop
8 Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:74
9 Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:77
10 Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:64 +++ Proto: Ju 87G
11 Kishinev , #10 , Brilliant Victory , score:78
12 Novgorod , #11 , Brilliant Victory , score:83 +++ Proto: 250/10
13 Borodino , #12 , Brilliant Victory , score:72
14 Klin , #13 , Brilliant Victory , score:75
15 Rostov-on-Don , #14 , Brilliant Victory , score:78 +++ Proto: Hummel
16 Winter Storm , #15 , Brilliant Victory , score:81
17 Kharkov 43 , #16 , Brilliant Victory , score:77
18 Zitadelle , #17 , Brilliant Victory , score:83
19 Invasion Salerno , #18 , Brilliant Victory , score:68 +++ Proto: JagdPanther
20 Leningrad , #19 , Brilliant Victory , score:78
21 Drive to the Sea , #20 , Brilliant Victory , score:71
22 Operation Dragoon , #21 , Brilliant Victory , score:74 +++ Proto: Do 335B-2
23 Nordwind , #22 , Brilliant Victory , score:79 +++ Proto: Me 262C-1
24 Operation Konrad , #23 , Brilliant Victory , score:75
25 Spring Offensive , #24 , Brilliant Victory , score:83
26 Seelow Heights , #25 , Brilliant Victory , score:65
--
Campaign score: 1971 * Average: 75
..
Current scenario: Seelow Heights, VH prestige is 0 , All map prestige is: 120
Army cost: 14670 , Current prestige is 803
Prestige available on map yet is 20 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive Using map: 10
if BV: +150, 9 Army Encirclement , cap disabled, 12 turns prestige: 60
if V : +100, 9 Army Encirclement , cap disabled, 12 turns prestige: 60
if TV: +50, 9 Army Encirclement , cap disabled, 12 turns prestige: 60
Ls: Loss , turn prestige: 60
Piechota
* Sturmpioniere 44 , 251/16 [W] , , 5 bars , 564 exp , Niemcy , 11/10 , 21 kill , 0 pp - U:001 [+3 exp]
* Panzergrenadiere 44 , 251/1 [W] , , 5 bars , 562 exp , Niemcy , 11/10 , 14 kill , 0 pp - U:003
* Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , , 3 bars , 344 exp , Niemcy , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:007
Sturmpioniere 44 , 251/16 [W] , , 4 bars , 495 exp , Niemcy , 10/10 , 20 kill , 396 pp - U:019
Panzergrenadiere 44 , 251/1 [W] , , 5 bars , 504 exp , Niemcy , 10/10 , Shock Tactics , 16 kill , 372 pp - U:020 [+33 exp]
Panzergrenadiere 44 (gep.) , , 3 bars , 362 exp , Niemcy , 10/10 , Special Munition, 3 kill , 516 pp - U:036
Panzergrenadiere 44 (gep.) , , 4 bars , 466 exp , Niemcy , 10/10 , Special Munition, 6 kill , 516 pp - U:037
Czołg
* Tiger II , , 5 bars , 1894 exp , Niemcy , 9/10 , Shock Tactics , Fast Speed, Special Munition, 260 kill , 0 pp - U:006 [+220 exp]
Panther G , , 5 bars , 1136 exp , Niemcy , 5/10 , Forward Observer, 114 kill , 264 pp - U:022 [+73 exp]
Panther G , , 5 bars , 1015 exp , Niemcy , 9/10 , Forward Observer, 105 kill , 475 pp - U:023 [+19 exp]
Pz IVH , , 5 bars , 754 exp , Niemcy , 10/10 , Street Fighter , Special Munition, 49 kill , 384 pp - U:038 [+34 exp]
Pz IVH , , 5 bars , 583 exp , Niemcy , 7/10 , Special Munition, 30 kill , 268 pp - U:039 [+30 exp]
Rozpoznanie
* PSW 234/2 Puma , , 5 bars , 579 exp , Niemcy , 10/10 , Aggressive Attack , 31 kill , 0 pp - U:005 [+6 exp]
PSW 234/2 Puma , , 5 bars , 562 exp , Niemcy , 13/10 , 22 kill , 374 pp - U:018
Artyleria ppanc.
JagdPanther , , 4 bars , 460 exp , Niemcy , 7/10 , 13 kill , 336 pp - U:032 [+45 exp]
JagdPanther , , 4 bars , 473 exp , Niemcy , 12/10 , 11 kill , 576 pp - U:033 [+8 exp]
Artyleria uniwersalna
Flakpanzer IV Mobelwagen , , 5 bars , 689 exp , Niemcy , 10/10 , Aggressive Maneuver , 17 kill , 240 pp - U:025 [+6 exp]
Flakpanzer IV Mobelwagen , , 5 bars , 523 exp , Niemcy , 9/10 , 4 kill , 216 pp - U:026 [+8 exp]
Flakpanzer IV Mobelwagen , , 4 bars , 463 exp , Niemcy , 12/10 , 4 kill , 288 pp - U:030 [+14 exp]
Flakpanzer IV Mobelwagen , , 4 bars , 404 exp , Niemcy , 10/10 , 9 kill , 240 pp - U:031 [+11 exp]
Artyleria
* 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , , 5 bars , 943 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire , Support, 39 kill , 0 pp - U:004 [+48 exp]
10.5cm sK18 , SdKfz 7 , , 5 bars , 539 exp , Niemcy , 14/10 , AntiTank, 20 kill , 588 pp - U:009 [+28 exp]
10.5cm sK18 , SdKfz 7 , , 5 bars , 622 exp , Niemcy , 14/10 , Fire Discipline , AntiTank, 25 kill , 588 pp - U:010 [+31 exp]
15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , , 5 bars , 535 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire , 19 kill , 528 pp - U:015 [+48 exp]
10.5cm sK18 , SdKfz 7 , , 5 bars , 577 exp , Niemcy , 15/10 , Combat Support , AntiTank, 12 kill , 630 pp - U:016 [+25 exp]
10.5cm sK18 , SdKfz 7 , , 5 bars , 623 exp , Niemcy , 15/10 , Skilled Reconnaissance , AntiTank, 11 kill , 630 pp - U:017 [+36 exp]
15cm NbWf41 , 251/4 , , 4 bars , 457 exp , Niemcy , 10/10 , Special Munition, 12 kill , 432 pp - U:028 [+23 exp]
15cm NbWf41 , 251/4 , , 5 bars , 625 exp , Niemcy , 14/10 , Overwhelming Attack , Special Munition, 15 kill , 604 pp - U:029 [+120 exp]
Hummel , , 5 bars , 565 exp , Niemcy , 14/10 , Special Munition, Support, 14 kill , 621 pp - U:034 [+74 exp]
Hummel , , 5 bars , 520 exp , Niemcy , 14/10 , Special Munition, Support, 8 kill , 621 pp - U:035 [+59 exp]
Myśliwiec
Me 262A-1 , , 5 bars , 1112 exp , Niemcy , 7/10 , Special Munition, 37 kill , 562 pp - U:002 [+48 exp]
Me 262A-5 , , 5 bars , 1079 exp , Niemcy , 6/10 , Combat Support , Recon, Fast Speed, 16 kill , 504 pp - U:013 [+48 exp]
Me 262A-1 , , 5 bars , 884 exp , Niemcy , 9/10 , Special Munition, 18 kill , 723 pp - U:021 [+64 exp]
Me 262A-1 , , 5 bars , 795 exp , Niemcy , 8/10 , Special Munition, 20 kill , 643 pp - U:027 [+76 exp]
Bomb. taktyczny
Me 410A-1/U-4 , , 5 bars , 1147 exp , Niemcy , 9/10 , Support, Special Munition, 24 kill , 691 pp - U:008 [+41 exp]
Me 410A-1/U-4 , , 5 bars , 1201 exp , Niemcy , 11/10 , Resilience , Support, Special Munition, 19 kill , 844 pp - U:014 [+78 exp]
+ Me 410A-1/U-4 , , 5 bars , 1013 exp , Niemcy , 12/10 , Reconnaissance Movement , Support, Special Munition, 12 kill , 0 pp - U:024 [+68 exp]
Player 1 : Niemcy, Waffen SS
Killed: INF:543 TNK:117 RCN:92 AT:89 FLAK:43 FORT:42 ATY:219 AD:9 FTR:64 TB:30 DD:4 CRs:4 Total: 1256
Lost : INF:30 TNK:1 RCN:4 AT:2 FLAK:1 FORT:9 ATY:10 AD:2 TB:2 Total: 61
BV 26
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 7 Units * 1 Leaders Total : 3297 exp, 80 kill, 1800 pp Average: 471 exp, 11 kill, 257 pp
Czołg * 5 Units * 2 Leaders Total : 5382 exp, 558 kill, 1391 pp Average: 1076 exp, 112 kill, 278 pp
Rozpoznanie * 2 Units * 1 Leaders Total : 1141 exp, 53 kill, 374 pp Average: 571 exp, 27 kill, 187 pp
Artyleria ppanc. * 2 Units * 0 Leaders Total : 933 exp, 24 kill, 912 pp Average: 467 exp, 12 kill, 456 pp
Artyleria uniwersalna * 4 Units * 1 Leaders Total : 2079 exp, 34 kill, 984 pp Average: 520 exp, 9 kill, 246 pp
Artyleria * 10 Units * 6 Leaders Total : 6006 exp, 175 kill, 5242 pp Average: 601 exp, 18 kill, 524 pp
Myśliwiec * 4 Units * 1 Leaders Total : 3870 exp, 91 kill, 2432 pp Average: 968 exp, 23 kill, 608 pp
Bomb. taktyczny * 3 Units * 2 Leaders Total : 3361 exp, 55 kill, 1535 pp Average: 1120 exp, 18 kill, 512 pp
* Summary: * 37 Units * 14 Leaders Total : 26069 exp, 1070 kill, 14670 pp Average: 705 exp, 29 kill, 396 pp
Player 1 Niemcy, Waffen SS has 51 units total (core+aux):
Piechota : 9
Czołg : 6
Rozpoznanie : 3
Artyleria ppanc. : 4
Artyleria uniwersalna : 4
Fortyfikacje : 5
Artyleria : 11
Obrona plot. : 2
Myśliwiec : 4
Bomb. taktyczny : 3
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Alberich-G05v.5.3-50% Blitz Blitzem
«
Odpowiedz #31 :
Październik 30, 2020, 06:28:37 »
To już ostatnia misja w tej kampanii. Jest podobna do poprzedniej, musimy się ponownie obronić przed zmasowanym atakiem Sowietów z wielu kierunków. Prestiżu nie starcza na wszystko więc uzupełniam tylko najważniejsze jednostki. Nie zapominam także by mieć w recconach Bridging, aby pełniły funkcję mostów na rzekach. Tak ruszam do walki.
Na początku eliminuję pierwszą grupę wojsk przeciwnika na południu. To daje mi pewność, że nie zostaję zaatakowany kiedy będę bronić miasta na wschodzie po drugiej stronie rzeki. W tym miejscu skoncentruję wszystkie swoje siły. Walki na tym kierunku są bardzo intensywne, zarówno ja i Rosjanie ponosimy znaczne straty. O ile przeciwnik w każdej chwili może coś dosłać to ja nie mogę tego zrobić, ani uzupełnić z prestiżu. W ostateczności pozostaje wycofanie silnie uszkodzonych jednostek na tyły.
Tury trwają, a wraz z nimi ciągłe walki. Cała moja obrona opiera się na artylerii, na lotnictwie i na overrunach. Gdy eliminuję grupę na południowym wschodzie to pojawia się na północy następna. Więc przerzucam tam siły. Zaraz potem zjawiają się kolejne siły na południu. I tak do końca gry. W końcu moje dosyć mocno okrwawione oddziały wytrzymują i rozbijają wszyskie siły sowieckie. VH zostaje ostatecznie zabezpieczony. Na północnym zachodzie pojawiają się w międzyczasie siły aux z 12. Armii. Wykorzystam je do przechwycenia pozostałych VH jakie muszę utrzymać do końca scenariusza. Po 13 turze nadchodzi ostatecznie zwycięstwo, tak bardzo wyczekane przez całą grę. To teraz się dostać tylko do Argentyny.
Najbardziej doświadczona jednostka w mojej armii, czołg z liderem:
Wow, wynik 2036 więc ustanowiłem rekord punktów jeśli chodzi o tę kampanię. I myślę, że będzie raczej trudny do przekroczenia z racji tego, że podczas grania w tę kampanię starałem się znaleźć jak najszybszą drogę do przejścia misji z użyciem Brandenburczyków (to głównie ich zasługa). Może by się dało na 25% tylko też trzeba się w niej spieszyć, może dało by się na 0%, ale wtedy gra byłaby bardzo trudna. Nawet nie wiem czy ktoś próbował grać na 0%.
Kampania fajna (dobra kombinacja jednostek i dodatków dużo zdziała) choć liczę, że kiedyś powstanie remake na dużych mapach i z nowymi scenariuszami w drugiej części kampanii w latach 1942-1945. Brakuje w tym okresie wielu ważnych bitew takich jak Stalingrad czy Market-Garden. Brakuje też w tym okresie znaczniejszych sił powietrznych po stronie komputera, by ciągle czuć, że nie mamy przewagi w powietrzu.
9 Army Encirclement
OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020 * AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\ * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.3, * Player prestige modifier 50% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:74 +++ Proto: Brandenburger 40
2 Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:75
3 Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:79
4 Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:74 +++ Proto: 8.8cm FlaK 36
5 Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:84
6 Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:74
7 Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:76 +++ Proto: Bf 109F-4Trop
8 Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:74
9 Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:77
10 Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:64 +++ Proto: Ju 87G
11 Kishinev , #10 , Brilliant Victory , score:78
12 Novgorod , #11 , Brilliant Victory , score:83 +++ Proto: 250/10
13 Borodino , #12 , Brilliant Victory , score:72
14 Klin , #13 , Brilliant Victory , score:75
15 Rostov-on-Don , #14 , Brilliant Victory , score:78 +++ Proto: Hummel
16 Winter Storm , #15 , Brilliant Victory , score:81
17 Kharkov 43 , #16 , Brilliant Victory , score:77
18 Zitadelle , #17 , Brilliant Victory , score:83
19 Invasion Salerno , #18 , Brilliant Victory , score:68 +++ Proto: JagdPanther
20 Leningrad , #19 , Brilliant Victory , score:78
21 Drive to the Sea , #20 , Brilliant Victory , score:71
22 Operation Dragoon , #21 , Brilliant Victory , score:74 +++ Proto: Do 335B-2
23 Nordwind , #22 , Brilliant Victory , score:79 +++ Proto: Me 262C-1
24 Operation Konrad , #23 , Brilliant Victory , score:75
25 Spring Offensive , #24 , Brilliant Victory , score:83
26 Seelow Heights , #25 , Brilliant Victory , score:65
27 9 Army Encirclement , #26 , Brilliant Victory , score:65
--
Campaign score: 2036 * Average: 75
..
Current scenario: 9 Army Encirclement, VH prestige is 100 , All map prestige is: 360
Army cost: 16347 , Current prestige is 70
Prestige available on map yet is 220 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive Using map: 1051
BV: Win , turn prestige: 22
V : Win , turn prestige: 22
TV: Win , turn prestige: 22
Ls: Loss , turn prestige: 22
Piechota
* Sturmpioniere 44 , 251/16 [W] , , 5 bars , 595 exp , Niemcy , 8/10 , 23 kill , 0 pp - U:001 [+31 exp]
* Panzergrenadiere 44 , 251/1 [W] , , 5 bars , 580 exp , Niemcy , 5/10 , 16 kill , 0 pp - U:003 [+18 exp]
* Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , , 3 bars , 344 exp , Niemcy , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:007
Sturmpioniere 44 , 251/16 [W] , , 5 bars , 511 exp , Niemcy , 11/10 , Resilience , 23 kill , 435 pp - U:017 [+16 exp]
Panzergrenadiere 44 , 251/1 [W] , , 5 bars , 530 exp , Niemcy , 9/10 , Shock Tactics , 17 kill , 372 pp - U:018 [+26 exp]
Panzergrenadiere 44 (gep.) , , 3 bars , 394 exp , Niemcy , 9/10 , 5 kill , 516 pp - U:034 [+32 exp]
Panzergrenadiere 44 (gep.) , , 4 bars , 488 exp , Niemcy , 5/10 , 9 kill , 516 pp - U:035 [+22 exp]
Czołg
* Tiger II , , 5 bars , 2100 exp , Niemcy , 4/10 , Shock Tactics , Fast Speed, Special Munition, 289 kill , 0 pp - U:006 [+206 exp]
Panther G , , 5 bars , 1194 exp , Niemcy , 7/10 , Forward Observer, 118 kill , 528 pp - U:020 [+58 exp]
Panther G , , 5 bars , 1081 exp , Niemcy , 5/10 , Forward Observer, 114 kill , 528 pp - U:021 [+66 exp]
Pz IVH , , 5 bars , 848 exp , Niemcy , 6/10 , Street Fighter , Special Munition, 56 kill , 384 pp - U:036 [+94 exp]
Pz IVH , , 5 bars , 642 exp , Niemcy , 9/10 , Special Munition, 39 kill , 384 pp - U:037 [+59 exp]
Rozpoznanie
* PSW 234/2 Puma , , 5 bars , 581 exp , Niemcy , 10/10 , Aggressive Attack , Bridging, 31 kill , 0 pp - U:005 [+2 exp]
PSW 234/2 Puma , , 5 bars , 570 exp , Niemcy , 11/10 , Bridging, 23 kill , 316 pp - U:016 [+8 exp]
Artyleria ppanc.
JagdPanther , , 4 bars , 488 exp , Niemcy , 9/10 , 17 kill , 480 pp - U:030 [+28 exp]
JagdPanther , , 5 bars , 539 exp , Niemcy , 3/10 , 11 kill , 480 pp - U:031 [+66 exp]
Artyleria uniwersalna
Flakpanzer IV Mobelwagen , , 5 bars , 709 exp , Niemcy , 9/10 , Aggressive Maneuver , 18 kill , 240 pp - U:023 [+20 exp]
Flakpanzer IV Mobelwagen , , 5 bars , 553 exp , Niemcy , 9/10 , 7 kill , 240 pp - U:024 [+30 exp]
Flakpanzer IV Mobelwagen , , 4 bars , 496 exp , Niemcy , 12/10 , 5 kill , 288 pp - U:028 [+33 exp]
Flakpanzer IV Mobelwagen , , 4 bars , 459 exp , Niemcy , 10/10 , 11 kill , 240 pp - U:029 [+55 exp]
Artyleria
* 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , , 5 bars , 989 exp , Niemcy , 14/10 , Devastating Fire , Support, 39 kill , 0 pp - U:004 [+46 exp]
10.5cm sK18 , SdKfz 7 , , 5 bars , 564 exp , Niemcy , 14/10 , AntiTank, 22 kill , 588 pp - U:009 [+25 exp]
10.5cm sK18 , SdKfz 7 , , 5 bars , 655 exp , Niemcy , 14/10 , Fire Discipline , AntiTank, 28 kill , 588 pp - U:010 [+33 exp]
15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , , 5 bars , 598 exp , Niemcy , 14/10 , Devastating Fire , 22 kill , 739 pp - U:013 [+63 exp]
10.5cm sK18 , SdKfz 7 , , 5 bars , 610 exp , Niemcy , 15/10 , Combat Support , AntiTank, 13 kill , 630 pp - U:014 [+33 exp]
10.5cm sK18 , SdKfz 7 , , 5 bars , 652 exp , Niemcy , 15/10 , Skilled Reconnaissance , AntiTank, 12 kill , 630 pp - U:015 [+29 exp]
15cm NbWf41 , 251/4 , , 4 bars , 481 exp , Niemcy , 14/10 , Special Munition, 14 kill , 604 pp - U:026 [+24 exp]
15cm NbWf41 , 251/4 , , 5 bars , 643 exp , Niemcy , 14/10 , Overwhelming Attack , Special Munition, 20 kill , 604 pp - U:027 [+18 exp]
Hummel , , 5 bars , 593 exp , Niemcy , 12/10 , Special Munition, Support, 15 kill , 532 pp - U:032 [+28 exp]
Hummel , , 5 bars , 552 exp , Niemcy , 14/10 , Special Munition, Support, 8 kill , 621 pp - U:033 [+32 exp]
Myśliwiec
Me 262A-1 , , 5 bars , 1153 exp , Niemcy , 10/10 , 39 kill , 804 pp - U:002 [+41 exp]
Me 262A-5 , , 5 bars , 1097 exp , Niemcy , 7/10 , Combat Support , Recon, Fast Speed, 16 kill , 840 pp - U:011 [+18 exp]
Me 262A-1 , , 5 bars , 936 exp , Niemcy , 9/10 , 21 kill , 804 pp - U:019 [+52 exp]
Me 262A-1 , , 5 bars , 861 exp , Niemcy , 10/10 , 21 kill , 804 pp - U:025 [+66 exp]
Bomb. taktyczny
Me 410A-1/U-4 , , 5 bars , 1189 exp , Niemcy , 8/10 , Support, 25 kill , 768 pp - U:008 [+42 exp]
Me 410A-1/U-4 , , 5 bars , 1235 exp , Niemcy , 11/10 , Resilience , Support, 20 kill , 844 pp - U:012 [+34 exp]
+ Me 410A-1/U-4 , , 5 bars , 1088 exp , Niemcy , 9/10 , Reconnaissance Movement , Support, 13 kill , 0 pp - U:022 [+75 exp]
Player 1 : Niemcy, Waffen SS
Killed: INF:574 TNK:137 RCN:113 AT:99 FLAK:49 FORT:42 ATY:237 AD:9 FTR:67 TB:34 DD:4 CRs:4 Total: 1369
Lost : INF:30 TNK:1 RCN:4 AT:2 FLAK:1 FORT:9 ATY:10 AD:2 TB:2 Total: 61
BV 27
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 7 Units * 2 Leaders Total : 3442 exp, 93 kill, 1839 pp Average: 492 exp, 13 kill, 263 pp
Czołg * 5 Units * 2 Leaders Total : 5865 exp, 616 kill, 1824 pp Average: 1173 exp, 123 kill, 365 pp
Rozpoznanie * 2 Units * 1 Leaders Total : 1151 exp, 54 kill, 316 pp Average: 576 exp, 27 kill, 158 pp
Artyleria ppanc. * 2 Units * 0 Leaders Total : 1027 exp, 28 kill, 960 pp Average: 514 exp, 14 kill, 480 pp
Artyleria uniwersalna * 4 Units * 1 Leaders Total : 2217 exp, 41 kill, 1008 pp Average: 554 exp, 10 kill, 252 pp
Artyleria * 10 Units * 6 Leaders Total : 6337 exp, 193 kill, 5536 pp Average: 634 exp, 19 kill, 554 pp
Myśliwiec * 4 Units * 1 Leaders Total : 4047 exp, 97 kill, 3252 pp Average: 1012 exp, 24 kill, 813 pp
Bomb. taktyczny * 3 Units * 2 Leaders Total : 3512 exp, 58 kill, 1612 pp Average: 1171 exp, 19 kill, 537 pp
* Summary: * 37 Units * 15 Leaders Total : 27598 exp, 1180 kill, 16347 pp Average: 746 exp, 32 kill, 442 pp
Player 1 Niemcy, Waffen SS has 49 units total (core+aux):
Piechota : 13
Czołg : 5
Rozpoznanie : 3
Artyleria ppanc. : 3
Artyleria uniwersalna : 4
Artyleria : 14
Myśliwiec : 4
Bomb. taktyczny : 3
Player 2 ZSRR has 12 units total (core+aux):
Piechota : 1
Czołg : 1
Artyleria uniwersalna : 2
Artyleria : 3
Myśliwiec : 4
Bomb. taktyczny : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
«
Ostatnia zmiana: Październik 30, 2020, 06:34:06 wysłane przez Alberich
»
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Alberich-G05v.5.3-50% Blitz Blitzem
«
Odpowiedz #32 :
Październik 31, 2020, 10:46:07 »
Gratulacje super wyniku
Może napiszesz:
a)jak wykorzystywałeś dodatek FO (Forward Observer) na czołgach(jakie są jego zalety)
b)dlaczego wybrałeś na 7 ostatnich starć jako podstawowy bomb. taktyczny Me 410A-1/U-4?
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Alberich-G05v.5.3-50% Blitz Blitzem
«
Odpowiedz #33 :
Październik 31, 2020, 01:32:31 »
Dziękuję.
Cytuj
a)jak wykorzystywałeś dodatek FO (Forward Observer) na czołgach(jakie są jego zalety)
Trzeba najpierw podjechać czołgiem pod cel by dodatek zadziałał, ogólnie zwiększa atak artylerii o 2. Głównie wykorzystywałem w współdziałaniu z działami 10.5cm sK18 przeciwko pojazdom pancernym albo artylerii, czasem przeciwko piechocie. Dzięki temu mogłem dosyć szybko zlikwidować stany np. T-34 o połowę by potem dobić panzerem, a mając szczęście to wtedy udaje mi się osiągnąć overrun.
Chyba nikt nie korzysta z Forward Observer?
Cytuj
b)dlaczego wybrałeś na 7 ostatnich starć jako podstawowy bomb. taktyczny Me 410A-1/U-4?
Ze względu na możliwość atakowania celów powietrznych, który można wykorzystać do dobijania myśliwców wroga lub do atakowania bombowców, i nie najgorszy atak na cele lądowe. Również dobrze nadają się do topienia wrogich okrętów. To dobry samolot na czasy, kiedy nie ma się całkowitej dominacji dowietrznej.
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Alberich-G05v.5.3-50% Blitz Blitzem
«
Odpowiedz #34 :
Październik 31, 2020, 03:12:12 »
Rzadko się widuje zastosowanie FO.
Na czołgach prawie zawsze wybieram jakieś inne dodatki -głownie At i FS ( ten drugi szczególnie przy małym zasięgu lub przy dużych mapach).
Ciekawe który z dodatków jest lepszy do robienia overrunów FO czy AT ( oczywiście zakładając ostrzał artylerią a następnie atak)?
Przydał by się test
Zastanawiałem się nad zastosowaniem FO do rozpoznania (ale wydaje mi się, że trzeba by albo mieć możliwość odskoczenia/ ukrycia takiej wrażliwej jednostki albo całkowitej likwidacji jednostki/jednostek w pobliżu).
W pojazdach rozpoznawczych przeważnie stosuję mix. R i FS lub R i B ewentualnie FS i B (ta kombinacja jest szczególnie przydatna przy przeprawach- a jak mamy rozpoznanie z trybem ruchu amfibia
).
«
Ostatnia zmiana: Październik 31, 2020, 03:15:00 wysłane przez Mario
»
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Alberich-G05v.5.3-50% Blitz Blitzem
«
Odpowiedz #35 :
Październik 31, 2020, 03:43:13 »
Przeglądnij sobie te wątki, szczególnie kampanię Randowe, który osiągnął zdumiewające wyniki:
http://forum.open-general.com/viewtopic.php?f=7&t=408
http://forum.open-general.com/viewtopic.php?f=45&t=400
Cytuj
Ciekawe który z dodatków jest lepszy do robienia overrunów FO czy AT ( oczywiście zakładając ostrzał artylerią a następnie atak)?
Myślę, że FO byłby lepszy plus dodatek do szybkości. I masa artylerii, która oprócz, że zada straty to zmiękczy cel przed następnym atakiem
Zauważ jak szczególnie groźna może być kombinacja kilku jednostek artylerii i oddziałów z FO podczas obrony przed atakiem jednostki wroga. Każde z armat otrzymuje wtedy busty. Zawsze można też dołączyć albo sztab albo Brandenburczyków albo jednostkę z Combar Support obok artylerii, wtedy idą kolejne busty. Na działa jak starczy środków można też dać Special Munition.
FO na pojeździe + SM dla artylerii = trochę więcej doświadczenia dla artylerii
«
Ostatnia zmiana: Październik 31, 2020, 03:45:14 wysłane przez Alberich
»
Zapisane
Strony:
1
2
[
3
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...