Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 19, 2024, 10:14:00 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Alberich-G35v.5.0-25% Delta  (Przeczytany 26598 razy)
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #30 : Lipiec 04, 2020, 10:35:29 »

Khalif Ibrahim

Po trzech intensywnych misjach i walkach z Koreą Północną dowództwo przenosi nas do Iraku, gdzie również toczą się walki. Tym razem dżihadyści przeszli do ofensywy i prawie zdobyli stolicę kraju czyli Bagdad. Ostatnie siły irackie okopały się w dzielnicy rządowej, po prawej stronie miasta. Lewą stronę miasta kontroluje wróg. Rozkazy są takie: utrzymać miasto, odbić lotnisko i przeprowadzić kontrofensywę. Mam na tyle dużo prestiżu by ulepszyć 501st AvReg/1st bat(a) 'Iron Dragons' z AH-1Q Cobra do AH-64D Longbow. W następnych misjach umożliwi to w pełni korzystanie z sił powietrznych nawet podczas złej pogody.

Przeciwnik zaczyna jako pierwszy turę. Pierwsze ataki jednak nie są zorganizowane i szybko zostają rozbite. Zaraz po tym konsoliduję iracką obronę w dwóch punktach, na VH. Piechota jest ochraniania ogniem przez ciężkie karabiny maszynowe, moździerze i artyleria samobieżna. Na południu jest moja strefa rozstawienia. 1st Armored Division zacznie na wschodnim kierunku (w Al-Hilla) i uderzy główną tracą do Bagdadu. Zadaniem będzie jak najszybciej osiągniecie miasta. Tymczasem oddziały Delty rozstawione na zachodniej stronie (w okolicy Karbala) po pierwsze wraz z wsparciem myśliwców opanują lotnisko pod Bagdadem. To udaje się dosyć szybko osiągnąć, w ciągu dwóch tur, przez Delta Section 'C'. Dzięki temu mogę wystawić i użyć śmigłowców podczas obrony kluczowych obiektów. Po lotnisku kolejnymi celami będzie szybkie opanowanie dwóch VH położonych w Ar-Ramadi oraz Al-Fallujah. Dokonają tego dwie inne kompanie Delty, 'A' i 'B'.

Szpica pancerna na południu praktycznie nie napotyka na opór, a jeśli już tak to jest on szybko unieszkodliwiany.  Droga się dłuży... dopiero pod koniec czwartej tury artyleria ma możliwość wsparcia swoim ogniem, a w piątej turze grupa Abramsów dociera do obrzeży stolicy. Przez cały czas wróg próbuje atakować, jak dotąd nieskuteczniejsze. W wyniku tego duża ilość ich sił się wykruszyła pomimo nacierających do niego posiłków. Ostatecznie AI wysyła nawet samoloty typu MiG-21M, szybko spadają z nieba. Na zachodzie Delta opanowuje wspomniane wyżej cele precyzyjnie niszcząc punkty obrony, niszcząc także kluczową infrastrukturę dowodzenia oraz komunikacji. Ostatni atak wykonała Delta Section 'C' wsparta przez 501st Aviation Regiment z powietrza zajmując kluczowy VH w samym centrum Bagdadu.




Zapisane

Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #31 : Lipiec 04, 2020, 10:35:52 »

OpenGen 0.93.3.99.RC * 29 Jan 2020  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.4d
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 25%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:79
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: F-15E AESA Strike Eagle
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:73
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:78
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:79
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:76
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:68
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:81
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:81
--
Campaign score: 820  *  Average: 74

..
Current scenario: Khalif Ibrahim,  VH prestige is 60 ,  All map prestige is: 260
Army cost: 7128 , Current prestige is 370
Prestige available on map yet is 100 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +600, Deep in the Desert , cap disabled, 12 turns prestige: 150
if V : +350, Deep in the Desert , cap disabled, 15 turns prestige: 187
if TV: +100, Deep in the Desert , cap disabled, 18 turns prestige: 225
Ls: Loss , turn prestige: 225

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] , Delta Section 'A' , 5 bars , 761 exp , USA , 9/10 , Fire Discipline  , 31 kill , 0 pp - U:001  [+50 exp]
+  Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'B' , 5 bars , 824 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 28 kill , 0 pp - U:004  [+24 exp]
 Rangers 2010 , GMV (Humvee) , Spec.bat. 'Iron Legion' , 4 bars , 411 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 744 pp - U:009  [+4 exp]
 Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'C' , 5 bars , 517 exp , USA , 7/10 , Devastating Fire  , 14 kill , 1992 pp - U:011  [+35 exp]

Czołg
 M1A2A Abrams , 1st ArDiv/37th ArReg 'Ready First' , 4 bars , 414 exp , USA , 10/10 , 42 kill , 1320 pp - U:007

Artyleria
 M109A6 Paladin (RAP) , 1st ArDiv/DIVARTY 'Iron Steel' , 2 bars , 290 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 4 kill , 984 pp - U:005  [+10 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) , 1st ArDiv/DIVARTY 'Iron Steel' , 2 bars , 249 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 984 pp - U:008  [+6 exp]

Obrona plot.
 NASAMS , 1st ArDiv/AABat. 'Bloody Sky' , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1104 pp - U:012

Myśliwiec
+  F-15E AESA Strike Eagle , 494th Fighter Squadron , 4 bars , 428 exp , USA , 9/10 , Fire Discipline  , 16 kill , 0 pp - U:006  [+23 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) , 390th Electronic Combat Squadron , 5 bars , 531 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:010  [+66 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-64D Longbow , 501st AvReg/1st bat(a) 'Iron Dragons' , 4 bars , 445 exp , USA , 9/10 , Aggressive Attack  , 15 kill , 0 pp - U:002  [+16 exp]
*  AH-64D Longbow , 501st AvReg/2nd bat(a) 'Desert Knights' , 5 bars , 654 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  ,   Support, 15 kill , 0 pp - U:003  [+55 exp]

Player 1 : USA, Irak
Killed: INF:111  TNK:9    RCN:5    AT:18   FLAK:13   FORT:29   ATY:26   AD:17   FTR:6    TB:2      Total: 236
Lost  : INF:1    RCN:1      Total: 2

BV 11
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2513 exp,     82 kill,   2736 pp    Average:    628 exp,     21 kill,    684 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    414 exp,     42 kill,   1320 pp    Average:    414 exp,     42 kill,   1320 pp
Artyleria      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    539 exp,      5 kill,   1968 pp    Average:    270 exp,      3 kill,    984 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    150 exp,      0 kill,   1104 pp    Average:    150 exp,      0 kill,   1104 pp
Myśliwiec      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    959 exp,     24 kill,      0 pp    Average:    480 exp,     12 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1099 exp,     30 kill,      0 pp    Average:    550 exp,     15 kill,      0 pp
* Summary:     *  12 Units *  7 Leaders      Total :   5674 exp,    183 kill,   7128 pp    Average:    473 exp,     15 kill,    594 pp


Player 1  USA, Irak   has 20 units total (core+aux):
Piechota :  9
Czołg :  1
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria :  4
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  Terroryści   has 27 units total (core+aux):
Piechota : 14
Czołg :  1
Rozpoznanie :  5
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje :  2
Artyleria :  1
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4732


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #32 : Lipiec 05, 2020, 12:16:20 »

Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'C' , 5 bars , 517 exp , USA , 7/10 , Devastating Fire  , 14 kill , 1992 pp - U:011  [+35 exp]
Delta + Devastating Fire. ciekawy zestaw,
Sprawdzałeś czy można dwukrotnie wykorzstać 'exploit success'  Huh?

Bomb. taktyczny
*  AH-64D Longbow , 501st AvReg/1st bat(a) 'Iron Dragons' , 4 bars , 445 exp , USA , 9/10 , Aggressive Attack  , 15 kill , 0 pp - U:002  [+16 exp]
*  AH-64D Longbow , 501st AvReg/2nd bat(a) 'Desert Knights' , 5 bars , 654 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  ,   Support, 15 kill , 0 pp - U:003  [+55 exp]
Musisz mieć spore problemy z amunicją.
Rozważałeś zakup FARPa?
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #33 : Lipiec 05, 2020, 02:57:02 »

Cytat: Waldzios
Jeśli interesują cię szczegóły, możesz zerknąć do arkusza z formułą: GameScore.xls.
Plik jest dość stary, i nie jestem pewien czy w pełni aktualny, ale pozwala zapoznać się z formułą.

Chyba nie jest aktualny... bo po wypełnieniu arkusza nie zgadzała się ilość punktów jaką w rzeczywistości osiągnąłem, albo o kilka za dużo albo o kilka za mało było. Może błędy są w Enter enemy losses total cost i Enter aux losses total cost bo w formule jakoś dziwnie to liczy?

I ciekawostka, prototypy dosyć mocno biją po punktach, punkt za każde 100 prestiżu wartości takowego. Więc czasem lepiej nie mieć niż mieć prototyp.

Cytat: Waldzios
Delta + Devastating Fire. ciekawy zestaw,
Sprawdzałeś czy można dwukrotnie wykorzystać 'exploit success'

Tak, potwierdzam. Można dwukrotnie wykorzystać co daje duże możliwości jeśli chodzi o planowanie ataków.

Cytat: Waldzios
Musisz mieć spore problemy z amunicją.
Rozważałeś zakup FARPa?

Zgadza się, szczególnie jak ma się na śmigłowcu z zapasem amunicyjnym dwie sztuki lidera Devastating Fire to jednostka jest do walki na jedną turę i od razu musi wracać na lotnisko. Trochę sytuację ratują dodatki amunicyjne. Ale ogólnie raczej nie narzekam.

Dużo też zależy od taktyki jaką się stosuje. Głównie staram się stosować albo w obronie punktowej, to znaczy by mieć możliwość ataku i powrotu na lotnisko w tej samej turze, albo trzymać w rezerwie w magazynie i rozstawić jak na przykład Delta zajmie lotnisko na tyłach wrogach i wtedy atakować nimi, mając możliwość powrotu też w tej samej turze. Choć są również misje, gdzie trzeba używać ofensywnie śmigłowce w rozpoznaniu oraz ataku od samego początku.

Czasem wykorzystuję też taki exploit w grze, że mam lotnisko i śmigłowiec, samolot czekający tam na uzupełnienie, to najpierw uzupełni się amunicja, a dopiero potem AI wykonuje swój ruch i przejmuje. Więc kiedy zaczyna się moja tura to pomimo straty lotniska mam uzupełnione siły powietrzne.

Myślałem. Ale to kwestia możliwej przyszłości jak będą na to dodatkowe środki. Na razie zbieram na okręty by mieć przynajmniej 3 niszczyciele na Tajwan. Wadą FARPa jest też, że może jednocześnie z niego korzystać tylko jedna jednostka więc teoretycznie musiałbym mieć dwa FARPy, żeby działać sprawnie na różnych kierunkach działań.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2020, 03:13:49 wysłane przez Alberich » Zapisane

Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #34 : Lipiec 05, 2020, 07:32:26 »

Deep in the Desert

Cała akcja misji dzieje się na bezkresnej pustyni, przeciwnikiem jest Iran. Dysponuje on tym razem silniejszymi siłami niż w ostatniej akcji przeciwko niemu. Szczególnie w siłach przeciwlotniczych i pancernych. Oprócz zadania obrony trzech VH, jeden z nich jest położony w północno zachodniej części mapy dosyć sporej odległości od głównych sił, które zaczynają od południa, to mamy na zadanie zdobycie dwóch wrogich VH na północno wschodnim krańcu mapy. Sztab jako nagrodę za poprzednią misję przydzielił mi M1126 Stryker DVH. Zdecydowanie go sprzedaję oraz także dodatek amunicyjny do śmigłowca. Z otrzymanych środków kupuję E-2C Hawkeye, samolot do zadań rozpoznawczych. Będzie mi służyć tymczasowo teraz i w następnych dwóch misjach. Zaczynamy na południu. W tej misji ważna jest szybkość działania i skuteczne wyeliminowanie obrony VH w postaci radaru (daje znaczną widoczność hexów na mapie) i jak obrony przeciwlotniczej w postaci S-200 i wyrzutni MIM-23 Hawk. Także znajdziemy tam Scudy. Od czasu do czasu napotkamy irańskie samoloty. Głównie będę używać oddziałów Delty i moich myśliwców i F-15C-II, samolotów AUX. Te ostatnie służą mi jako wabik na irańską obronę przeciwlotniczą. Obronę wysuniętego VH odpuszczam z powodu, że zanim dotrą tam jednostki wroga to wygram misję.

Blisko naszych pozycji wyjściowych, w zaroślach obok skrzyżowania, jest irański oddział sabotażystów. To doskonała okazja do wybadania gdzie są dokładnie położone wyrzutnie rakiet przeciwlotniczych. Jednak najważniejszym celem jest wyeliminowanie radaru, dzięki temu Delta będzie mogła swobodnie przemieścić się w okolice VH bez zauważenia. I znów najlepiej wykorzystać przy tym nasz wabik na pociski. Eliminuję radar, potem eliminuję pojedynczo wyrzutnie SAM. Po tym przybywają komandosi i szturmem zajmują VH, pamiętając by pozostawiać ich wcześniej poza zasięgiem wzroku wojsk Iranu. Przez nieuwagę prawie tracę moje rozpoznanie. MiG-29 atakuje E-2C i rezultat walki jest taki, że tracę aż 9 pultów siły z 10. Szybko się rewanżuje i to MiGi spadają. Tymczasem w ostatniej turze siły pancerne napotykają w połowie mapy wrogie czołgi. Zulfiqary 3 oraz T-72M1 szybko zostają wyłączone z walki przez ogień z dział Abramsów. Artyleria unieszkodliwia pozostałe oddziały zmechanizowane i artyleryjskie przeciwnika. Na koniec także dobijam inne jednostki powietrzne wroga.




Zapisane

Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #35 : Lipiec 05, 2020, 07:32:49 »

OpenGen 0.93.3.99.RC * 29 Jan 2020  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.4d
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 25%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:79
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: F-15E AESA Strike Eagle
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:73
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:78
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:79
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:76
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:68
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:81
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:81  +++  Proto: M1126 Stryker DVH
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:79
--
Campaign score: 899  *  Average: 74

..
Current scenario: Deep in the Desert,  VH prestige is 50 ,  All map prestige is: 130
Army cost: 8520 , Current prestige is 203
Prestige available on map yet is 90 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +600, Suez channel , cap disabled, 11 turns prestige: 137
if V : +300, Suez channel , cap disabled, 14 turns prestige: 175
if TV: +100, Suez channel , cap disabled, 17 turns prestige: 200
Ls: Loss , turn prestige: 200

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] , Delta Section 'A' , 5 bars , 774 exp , USA , 9/10 , Fire Discipline  , 32 kill , 0 pp - U:001  [+13 exp]
+  Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'B' , 5 bars , 846 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 29 kill , 0 pp - U:004  [+22 exp]
 Rangers 2010 , GMV (Humvee) , Spec.bat. 'Iron Legion' , 4 bars , 428 exp , USA , 9/10 , 9 kill , 744 pp - U:009  [+17 exp]
 Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'C' , 5 bars , 565 exp , USA , 8/10 , Devastating Fire  , 16 kill , 1992 pp - U:011  [+48 exp]

Czołg
 M1A2A Abrams , 1st ArDiv/37th ArReg 'Ready First' , 4 bars , 424 exp , USA , 10/10 , 42 kill , 1320 pp - U:007  [+10 exp]

Rozpoznanie
+  M1126 Stryker DVH , 1st ArDiv/37th ArReg 'Ready First' , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013

Artyleria
 M109A6 Paladin (RAP) , 1st ArDiv/DIVARTY 'Iron Steel' , 3 bars , 305 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 5 kill , 984 pp - U:005  [+15 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) , 1st ArDiv/DIVARTY 'Iron Steel' , 2 bars , 249 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 984 pp - U:008

Obrona plot.
 NASAMS , 1st ArDiv/AABat. 'Bloody Sky' , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1104 pp - U:012

Myśliwiec
+  F-15E AESA Strike Eagle , 494th Fighter Squadron , 4 bars , 481 exp , USA , 8/10 , Fire Discipline  , 17 kill , 0 pp - U:006  [+53 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) , 390th Electronic Combat Squadron , 5 bars , 565 exp , USA , 9/10 , 9 kill , 0 pp - U:010  [+34 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-64D Longbow , 501st AvReg/1st bat(a) 'Iron Dragons' , 4 bars , 445 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack  , 15 kill , 0 pp - U:002
*  AH-64D Longbow , 501st AvReg/2nd bat(a) 'Desert Knights' , 5 bars , 654 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 15 kill , 0 pp - U:003
 E-2C Hawkeye , Air Recon , 1 bars , 178 exp , USA , 1/10 , 0 kill , 1392 pp - U:072  [+18 exp]

Player 1 : USA, Irak
Killed: INF:112  TNK:9    RCN:5    AT:18   FLAK:13   FORT:31   ATY:27   AD:19   FTR:7    TB:2      Total: 243
Lost  : INF:1    RCN:1      Total: 2

BV 12
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2613 exp,     86 kill,   2736 pp    Average:    653 exp,     22 kill,    684 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    424 exp,     42 kill,   1320 pp    Average:    424 exp,     42 kill,   1320 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    160 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    160 exp,      0 kill,      0 pp
Artyleria      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    554 exp,      6 kill,   1968 pp    Average:    277 exp,      3 kill,    984 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    160 exp,      0 kill,   1104 pp    Average:    160 exp,      0 kill,   1104 pp
Myśliwiec      *   2 Units *  1 Leaders      Total :   1046 exp,     26 kill,      0 pp    Average:    523 exp,     13 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1277 exp,     30 kill,   1392 pp    Average:    426 exp,     10 kill,    464 pp
* Summary:     *  14 Units *  7 Leaders      Total :   6234 exp,    190 kill,   8520 pp    Average:    445 exp,     14 kill,    609 pp


Player 1  USA, Irak   has 20 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  1
Rozpoznanie :  2
Artyleria :  2
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  3
Bomb. taktyczny :  3

Player 2  Iran   has 46 units total (core+aux):
Piechota : 22
Czołg :  3
Rozpoznanie :  4
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje :  5
Artyleria :  5
Obrona plot. :  3
Myśliwiec :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #36 : Lipiec 06, 2020, 07:21:24 »

Suez channel

Tym razem otrzymuję wyśmienity prototyp, jednostka F-35A Lightning II, która sformuje 48th Fighter Wing. Maszyna ta ma dosyć dobry atak na cele powietrzne i wyśmienity zasięg strzału równym 4 hexy co daje znaczącą przewagę w walkach z większością innych maszyn powietrznych, które zdecydowanie mają zasięg strzału tylko 3. Dokupuję również kompanię M3A3 Bradley, wraz z dodatkiem do ruchu i kości, przeznaczonych do rozpoznania, która wzmocni 37th Armored Regiment 'Ready First'. Odnośnie misji, to kolejna szybka bitwa, gdzie jak się pospieszy to nie napotka się na posiłki wroga. Przeciwnikiem jest Egipt, a teatr działań to Kanał Sueski, zadaniem naszym jest zabezpieczenie go.

Strefa rozstawienia znajduję się na południowym wschodzie. 1st Armored Division ruszy w kierunku przeprawy na kanale gdzie na razie są skromne siły Brytyjczyków. One spróbuję zdobyć lotnisko w pobliżu przeprawy. Mają oni również dwie jednostki na północy, którymi zabezpieczę wioski nad kanałem. Delta uderzy w pierwszej turze na portowe wioski położone nad wybrzeżu Morza Czerwonego. Potem skoncentrują się na zdobyciu położonych w głąb lądu VH i SH, gdzie czeka niespodzianka w postaci prototypu. Tymczasem moje E-2C Hawkey wykrywają wyrzutnie rakiet przeciwlotniczych więc od razu je eliminuję w pierwszym ataku. W swojej turze AI przesuwa swoje siły w kierunku mojego VH do utrzymania, warto w nim trzymać jakąś jednostkę, by nie przegrać przez nieuwagę. Pokazuje też trochę swojego lotnictwa, dwie jednostki F-16 i dwie jednostki AH-64D choć poza zasięg mojego 1st ArDiv/AABat. 'Bloody Sky'. Moje lotnictwo sprawia, że szybko przestają istnieć. Siły główne w końcu przekraczają przeprawę, a artyleria wykorzystując swój zasięg ostrzeliwuje piechotę wroga.

W trzeciej turze i ostatniej dochodzi do konfrontacji 1st Armored Division i niezidentyfikowanej egipskiej brygady zmechanizowanej. Najnowszy sprzęt armii amerykańskiej z przewagą powietrzną kontra sprzęt eksportowy starszej generacji. Wynik może być tylko jeden. Po paru godzinach walk widać grupy zniszczonych egipskich Abramsów i M109A2. Piechota przeciwnika zostaje rozbita i zdezorganizowana. Zwycięskie oddziały zajmują VH. Na zachodzie zaś w tym samym czasie Delta zajmuje VH niszcząc przy tym centra komunikacyjne i sztaby.




Zapisane

Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #37 : Lipiec 06, 2020, 07:21:33 »

OpenGen 0.93.3.99.RC * 29 Jan 2020  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.4d
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 25%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:79
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: F-15E AESA Strike Eagle
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:73
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:78
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:79
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:76
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:68
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:81
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:81  +++  Proto: M1126 Stryker DVH
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: F-35A Lightning II
13   Suez channel , #12 , Brilliant Victory , score:81
--
Campaign score: 980  *  Average: 75

..
Current scenario: Suez channel,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 170
Army cost: 9108 , Current prestige is 187
Prestige available on map yet is 50 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 3
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Ghosts Of The Pharaohs , cap disabled, 9 turns prestige: 62
if V : +350, Ghosts Of The Pharaohs , cap disabled, 12 turns prestige: 81
if TV: +100, Ghosts Of The Pharaohs , cap disabled, 15 turns prestige: 100
Ls: Loss , turn prestige: 100

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] , Delta Section 'A' , 5 bars , 856 exp , USA , 9/10 , Fire Discipline  , 35 kill , 0 pp - U:001  [+82 exp]
+  Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'B' , 5 bars , 874 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 31 kill , 0 pp - U:004  [+28 exp]
 Rangers 2010 , GMV (Humvee) , Spec.bat. 'Iron Legion' , 4 bars , 443 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 744 pp - U:009  [+15 exp]
 Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'C' , 5 bars , 606 exp , USA , 9/10 , Devastating Fire  , 20 kill , 1992 pp - U:011  [+41 exp]

Czołg
 M1A2A Abrams , 1st ArDiv/37th ArReg 'Ready First' , 4 bars , 438 exp , USA , 10/10 , 45 kill , 1320 pp - U:007  [+14 exp]

Rozpoznanie
 M3A3 Bradley , 1st ArDiv/37th ArReg 'Ready First' , 2 bars , 212 exp , USA , 10/10 ,      Fast Speed,    Special Munition, 1 kill , 588 pp - U:013  [+52 exp]

Artyleria
 M109A6 Paladin (RAP) , 1st ArDiv/DIVARTY 'Iron Steel' , 3 bars , 322 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 6 kill , 984 pp - U:005  [+17 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) , 1st ArDiv/DIVARTY 'Iron Steel' , 2 bars , 256 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 984 pp - U:008  [+7 exp]

Obrona plot.
 NASAMS , 1st ArDiv/AABat. 'Bloody Sky' , 1 bars , 184 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1104 pp - U:012  [+24 exp]

Myśliwiec
+  F-15E AESA Strike Eagle , 494th Fighter Squadron , 5 bars , 527 exp , USA , 8/10 , Fire Discipline  , 17 kill , 0 pp - U:006  [+46 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) , 390th Electronic Combat Squadron , 5 bars , 614 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:010  [+49 exp]
+  F-35A Lightning II  , 48th Fighter Wing , 2 bars , 249 exp , USA , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:015  [+89 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-64D Longbow , 501st AvReg/1st bat(a) 'Iron Dragons' , 4 bars , 450 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack  , 15 kill , 0 pp - U:002  [+5 exp]
*  AH-64D Longbow , 501st AvReg/2nd bat(a) 'Desert Knights' , 5 bars , 674 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 16 kill , 0 pp - U:003  [+20 exp]
 E-2C Hawkeye , Air Recon , 1 bars , 178 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1392 pp - U:014
+  MQ-1C Gray Eagle ,  , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:072

Player 1 : USA
Killed: INF:118  TNK:10   RCN:7    AT:18   FLAK:15   FORT:34   ATY:30   AD:21   FTR:7    TB:2      Total: 262
Lost  : INF:1    RCN:1      Total: 2

BV 13
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2779 exp,     95 kill,   2736 pp    Average:    695 exp,     24 kill,    684 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    438 exp,     45 kill,   1320 pp    Average:    438 exp,     45 kill,   1320 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    212 exp,      1 kill,    588 pp    Average:    212 exp,      1 kill,    588 pp
Artyleria      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    578 exp,      8 kill,   1968 pp    Average:    289 exp,      4 kill,    984 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    184 exp,      0 kill,   1104 pp    Average:    184 exp,      0 kill,   1104 pp
Myśliwiec      *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1390 exp,     27 kill,      0 pp    Average:    463 exp,      9 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1462 exp,     31 kill,   1392 pp    Average:    366 exp,      8 kill,    348 pp
* Summary:     *  16 Units *  7 Leaders      Total :   7043 exp,    207 kill,   9108 pp    Average:    440 exp,     13 kill,    569 pp


Player 1  USA   has 21 units total (core+aux):
Piechota :  7
Czołg :  2
Rozpoznanie :  1
Artyleria :  3
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  3
Bomb. taktyczny :  4

Player 2  Egipt   has 16 units total (core+aux):
Piechota :  2
Czołg :  1
Artyleria uniwersalna :  1
Fortyfikacje :  5
Artyleria :  2
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  2
Okręt pomocniczy :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #38 : Lipiec 07, 2020, 09:22:11 »

Ghosts Of The Pharaohs

Dosyć rozległa mapa Aleksandrii wymaga zastosowania połączonych działań lądowych i powietrzno-desantowych z wsparciem morskim w postaci niszczyciela rakietowego typu Arleigh Burke, fregaty typu O.H. Perry i lotniskowca typu Nimitz. Generalnie nie ma się co obawiać sił morskich przeciwnika. Działają one niezorganizowanie. Groźniejszym wrogiem są tutaj zdecydowanie wyrzutnie Scud położone głęboko na zachód od naszych pozycji w okolicy miasteczka El Hammam oraz dwa radary umiejscowione na lotniskach, które zapewniają bardzo dobrą widoczność dla komputera. Co do składu armii sprzedaję prototyp z poprzedniej misji i tymczasowo dokupuję dodatki Special Munition dla Lightningów II i oddziału NASAMS. Są dwie strefy rozstawienia. Lądowa na południowym wschodzie pomiędzy Abu El Matamir i El Kom El Akhdar (gdzie są nasze VH) oraz morska. 1st Armored Division trafia na ląd i jej celem będzie uderzenie w kierunku zachodnim na VH na lotnisku RAF Amiriya. Tymczasem Delta dokona desantu powietrznego pod ochroną lotnictwa, która również zniszczy pierwszy z radarów w rejonie bagien trochę poniżej lotniska RAF Maryut. Będą ją wspierać śmigłowce z 501st Aviation Regiment operujące z lotniskowca. Celem jest opanowanie Aleksandrii oraz późniejsza wycieczka do ostatniego VH. Wojska dodatkowe AUX zabezpieczą podejścia do moich VH.

Do dzieła. Wystawiam jednostki, kieruje je na swoje pozycje. Delta bez zakłóceń dokonuje desantu, wojska pancerne bez walk docierają do rzeki. Moje lotnictwo eliminuje w ciągu dwóch tur radary, a potem po namierzeniu przez E-2C Hawkeye wyrzutni Scud niszczą je. W międzyczasie otrzymuję lidera Devastating Fire na F-35A, co sprawia, że ich siła wielokrotnie się zmacania. Walki w samej Aleksandrii przypominają wcześniejsze walki z odziałem Delty czyli atak i odskok. Już pod koniec trzeciej tury większość wschodniej i środkowej części miasta zostaje oczyszczona. Widząc to przeciwnik zaczyna ściągać w tym kierunku posiłki w postaci piechoty, a kiedy Delta zajęta jest walkami o zachodni miejski VH tymczasowo odbijają mi VH na wschodzie. Grupa pancerna w tym samym czasie rozpoczyna walkę z dosyć mocno okopanym przeciwnikiem na pustyni, dużo wśród nich najemników z liderami. Dopiero atak z dział oraz niesamowite wsparcie rakietowe z niszczyciela pozwalają po kolei eliminować oddziały. Też powoli staram się je oflankować. W piątej turze bezskutecznie przeciwnik rzuca w tym kierunku samoloty typu MiG-21, Ił-28. Zostają strącone. W końcu szóstej turze pada VH na lotnisku. Aleksandra też jest pod kontrolą. Delta Section 'C' dokonuje rajdu i przechwytuje ostatni VH.




« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2020, 04:51:58 wysłane przez Alberich » Zapisane

Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #39 : Lipiec 07, 2020, 09:22:27 »

OpenGen 0.93.3.99.RC * 29 Jan 2020  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.4d
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 25%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:79
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: F-15E AESA Strike Eagle
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:73
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:78
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:79
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:76
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:68
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:81
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:81  +++  Proto: M1126 Stryker DVH
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: F-35A Lightning II
13   Suez channel , #12 , Brilliant Victory , score:81
14   Ghosts Of The Pharaohs , #13 , Brilliant Victory , score:79
--
Campaign score: 1059  *  Average: 75

..
Current scenario: Ghosts Of The Pharaohs,  VH prestige is 50 ,  All map prestige is: 230
Army cost: 9108 , Current prestige is 345
Prestige available on map yet is 230 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +1200, Kosovo , cap disabled, 12 turns prestige: 180
if V : +950, Kosovo , cap disabled, 15 turns prestige: 225
if TV: +600, Kosovo , cap disabled, 18 turns prestige: 270
Ls: Loss , turn prestige: 270

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] , Delta Section 'A' , 5 bars , 914 exp , USA , 7/10 , Fire Discipline  , 39 kill , 0 pp - U:001  [+58 exp]
+  Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'B' , 5 bars , 920 exp , USA , 9/10 , Overwhelming Attack  , 35 kill , 0 pp - U:004  [+46 exp]
 Rangers 2010 , GMV (Humvee) , Spec.bat. 'Iron Legion' , 4 bars , 463 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 744 pp - U:009  [+20 exp]
 Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'C' , 5 bars , 637 exp , USA , 8/10 , Devastating Fire  , 26 kill , 1992 pp - U:011  [+31 exp]

Czołg
 M1A2A Abrams , 1st ArDiv/37th ArReg 'Ready First' , 4 bars , 478 exp , USA , 8/10 , 50 kill , 1320 pp - U:007  [+40 exp]

Rozpoznanie
 M3A3 Bradley , 1st ArDiv/37th ArReg 'Ready First' , 2 bars , 290 exp , USA , 7/10 ,      Fast Speed,    Special Munition, 1 kill , 588 pp - U:013  [+78 exp]

Artyleria
 M109A6 Paladin (RAP) , 1st ArDiv/DIVARTY 'Iron Steel' , 3 bars , 342 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 6 kill , 984 pp - U:005  [+20 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) , 1st ArDiv/DIVARTY 'Iron Steel' , 2 bars , 289 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 984 pp - U:008  [+33 exp]

Obrona plot.
 NASAMS , 1st ArDiv/AABat. 'Bloody Sky' , 1 bars , 184 exp , USA , 10/10 ,    Special Munition, 0 kill , 1104 pp - U:012

Myśliwiec
+  F-15E AESA Strike Eagle , 494th Fighter Squadron , 5 bars , 572 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 20 kill , 0 pp - U:006  [+45 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) , 390th Electronic Combat Squadron , 5 bars , 652 exp , USA , 9/10 , 12 kill , 0 pp - U:010  [+38 exp]
+  F-35A Lightning II  , 48th Fighter Wing , 3 bars , 318 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  ,    Special Munition, 4 kill , 0 pp - U:015  [+69 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-64D Longbow , 501st AvReg/1st bat(a) 'Iron Dragons' , 4 bars , 495 exp , USA , 9/10 , Aggressive Attack  , 16 kill , 0 pp - U:002  [+45 exp]
*  AH-64D Longbow , 501st AvReg/2nd bat(a) 'Desert Knights' , 5 bars , 747 exp , USA , 7/10 , Devastating Fire  , 16 kill , 0 pp - U:003  [+73 exp]
 E-2C Hawkeye , Air Recon , 1 bars , 178 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1392 pp - U:014

Player 1 : USA, US Marines
Killed: INF:130  TNK:11   RCN:9    AT:21   FLAK:15   FORT:39   ATY:34   AD:23   FTR:8    TB:5      Total: 295
Lost  : INF:1    RCN:1      Total: 2

BV 14
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2934 exp,    110 kill,   2736 pp    Average:    734 exp,     28 kill,    684 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    478 exp,     50 kill,   1320 pp    Average:    478 exp,     50 kill,   1320 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    290 exp,      1 kill,    588 pp    Average:    290 exp,      1 kill,    588 pp
Artyleria      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    631 exp,      9 kill,   1968 pp    Average:    316 exp,      5 kill,    984 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    184 exp,      0 kill,   1104 pp    Average:    184 exp,      0 kill,   1104 pp
Myśliwiec      *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1542 exp,     36 kill,      0 pp    Average:    514 exp,     12 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1420 exp,     32 kill,   1392 pp    Average:    473 exp,     11 kill,    464 pp
* Summary:     *  15 Units *  8 Leaders      Total :   7479 exp,    238 kill,   9108 pp    Average:    499 exp,     16 kill,    607 pp


Player 1  USA, US Marines   has 22 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria :  2
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  3
Bomb. taktyczny :  3
Niszczyciel :  1
Lotniskowiec :  1
Okręt pomocniczy :  1

Player 2  Egipt, Terroryści, Rosja   has 39 units total (core+aux):
Piechota : 25
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  4
Artyleria :  1
Obrona plot. :  2
Okręt podwodny :  1
Okręt pomocniczy :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #40 : Lipiec 08, 2020, 06:19:40 »

Kosovo

Sprzedaję samolot rozpoznawczy i dodatki. W końcu mam znaczne fundusze na rozbudowę mojego składu armii, który teraz ulegnie modyfikacji. W ramach 1st Armored Division bedą działać dwie Armored Brigade Combat Team w skrócie ABCT o przydomkach 'Ready First' i 'Iron Brigade'. Skład takiej grupy bojowej przestawia się następująco:
- jedna kompania pancerna czołgów typów Abrams
- dwa bataliony lekkiej piechoty na pojazdach M1097 Humvee
- dwie kompanie artyleryjskie dział typu M109A6 Paladin
Wparcia będą udzielać Rangersi z Batalionu Specialnego 'Iron Legion', Pierwszy Batalion Rozpoznawczy 'Old Ironsides' wyposażonego w wozy typu  M3A3 Bradley i Batalion Przeciwlotniczy 'Bloody Sky', który ma na stanie NASAMS. Osobnym pododdziałem dywizji będzie 501st Aviation Regiment wyposażony w śmigłowce typu AH-64D Longbow. W przyszłości zostanie także dodana rakietowa artyleria dywizyjna.




Kolejna szybka misja z wykorzystaniem Delty. Początek zaraz po rozstawieniu na południowych wschodzie to szturm milicji i wojsk serbskich na pozycje kosowskie. Tracę również przy tym VH w mieście Mitrovice, który teraz trzeba będzie odbić. Przesuwam dynamiczne oddziały pancerne i zmechanizowane w tym kierunku, artyleria zajmuje pierwsze pozycje i następuje ostrzał, a resztkami kosowskich wojsk przygotowuje obronę pod Vaganice. Delta korzystając z transportu powietrznego dokonuje rajdu na pozycje wroga, niszcząc przy tym kilka jednostek z wsparciem samolotów, a potem przegrupowuje się w góry. Próbuję także zastawić pułapkę przeciwlotniczą, ale kończy się to niepowodzeniem. W następnej turze dochodzi do pierwszych walk spotkaniowych między moją 1st Armored Division i brygady zmechanizowanej wroga. Przewaga w jednostkach ognia sprawia, że szybko zagrożenie z jego strony zostaje wyeliminowane. Odbijam przy tym Mitrovice. W tym samym czasie Delta zajmuje trzy pozostałe VH. Niestety dość ciężkie straty poniosła Delta Section 'B' atakując okopanych inżynierów w Novi Pazar, którzy mieli na dodatek wsparcie artylerii.



« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2020, 09:25:14 wysłane przez Alberich » Zapisane

Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #41 : Lipiec 08, 2020, 06:19:58 »

OpenGen 0.93.3.99.RC * 29 Jan 2020  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.4d
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 25%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:79
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: F-15E AESA Strike Eagle
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:73
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:78
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:79
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:76
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:68
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:81
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:81  +++  Proto: M1126 Stryker DVH
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: F-35A Lightning II
13   Suez channel , #12 , Brilliant Victory , score:81
14   Ghosts Of The Pharaohs , #13 , Brilliant Victory , score:79
15   Kosovo , #14 , Brilliant Victory , score:83
--
Campaign score: 1142  *  Average: 76

..
Current scenario: Kosovo,  VH prestige is 60 ,  All map prestige is: 460
Army cost: 12300 , Current prestige is 275
Prestige available on map yet is 380 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 3
AI stance is Aggressive
if BV: +1200, Devil's Square , cap disabled, 10 turns prestige: 90
if V : +850, Devil's Square , cap disabled, 13 turns prestige: 105
if TV: +500, Devil's Square , cap disabled, 16 turns prestige: 105
Ls: Loss , turn prestige: 105

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] , Delta Section 'A' , 5 bars , 964 exp , USA , 7/10 , Fire Discipline  , 41 kill , 0 pp - U:001  [+50 exp]
+  Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'B' , 5 bars , 1059 exp , USA , 1/10 , Overwhelming Attack  , 37 kill , 0 pp - U:004  [+139 exp]
 Rangers 2010 , GMV (Humvee) , 1AD/Spec.bat. 'Iron Legion' , 4 bars , 473 exp , USA , 9/10 , 10 kill , 744 pp - U:009  [+10 exp]
 Delta 2010 , GMV (Humvee) , Delta Section 'C' , 5 bars , 701 exp , USA , 9/10 , Devastating Fire  , 27 kill , 1992 pp - U:011  [+64 exp]
 Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] , 1AD/1stABCT'Ready First'/1stCavReg , 2 bars , 204 exp , USA , 6/10 , 1 kill , 648 pp - U:077  [+44 exp]
 Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] , 1AD/2ndABCT'Iron Brigade'/13thCavReg , 1 bars , 167 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 648 pp - U:078  [+7 exp]

Czołg M3A3 Bradley
 M1A2A Abrams , 1AD/1stABCT'Ready First'/37thArmReg , 4 bars , 497 exp , USA , 10/10 , 53 kill , 1320 pp - U:007  [+19 exp]
 M1A2A Abrams , 1AD/2ndABCT'Iron Brigade'/35thArmReg , 1 bars , 173 exp , USA , 8/10 , 1 kill , 1320 pp - U:014  [+13 exp]

Rozpoznanie
 , 1AD/1stRecBat 'Old Ironsides' , 3 bars , 314 exp , USA , 10/10 ,      Fast Speed, 1 kill , 588 pp - U:013  [+24 exp]

Artyleria
 M109A6 Paladin (RAP) , 1AD/1stABCT'Ready First'/3rdFAR , 3 bars , 356 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 6 kill , 984 pp - U:005  [+14 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) , 1AD/2ndABCT'Iron Brigade'/27thFAR , 2 bars , 297 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 984 pp - U:008  [+8 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) , 1AD/1stABCT'Ready First'/3rdFAR , 1 bars , 170 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 984 pp - U:075  [+10 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) , 1AD/2ndABCT'Iron Brigade'/27thFAR , 1 bars , 170 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 984 pp - U:076  [+10 exp]

Obrona plot.
 NASAMS , 1AD/AABat. 'Bloody Sky' , 1 bars , 184 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1104 pp - U:012

Myśliwiec
+  F-15E AESA Strike Eagle , 494th Fighter Squadron , 5 bars , 604 exp , USA , 9/10 , Fire Discipline  , 20 kill , 0 pp - U:006  [+32 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) , 390th Electronic Combat Squadron , 5 bars , 659 exp , USA , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:010  [+7 exp]
+  F-35A Lightning II  , 48th Fighter Wing , 3 bars , 350 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 5 kill , 0 pp - U:015  [+32 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-64D Longbow , 1AD/501st AvReg/1st bat(a) 'Iron Dragons' , 5 bars , 505 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack  , 16 kill , 0 pp - U:002  [+10 exp]
*  AH-64D Longbow , 1AD/501st AvReg/2nd bat(a) 'Desert Knights' , 5 bars , 778 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 17 kill , 0 pp - U:003  [+31 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:141  TNK:12   RCN:10   AT:22   FLAK:15   FORT:39   ATY:35   AD:23   FTR:9    TB:5      Total: 311
Lost  : INF:2    RCN:1      Total: 3

BV 15
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   6 Units *  3 Leaders      Total :   3568 exp,    117 kill,   4032 pp    Average:    595 exp,     20 kill,    672 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    670 exp,     54 kill,   2640 pp    Average:    335 exp,     27 kill,   1320 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    314 exp,      1 kill,    588 pp    Average:    314 exp,      1 kill,    588 pp
Artyleria      *   4 Units *  1 Leaders      Total :    993 exp,     10 kill,   3936 pp    Average:    248 exp,      3 kill,    984 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    184 exp,      0 kill,   1104 pp    Average:    184 exp,      0 kill,   1104 pp
Myśliwiec      *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1613 exp,     38 kill,      0 pp    Average:    538 exp,     13 kill,      0 pp
Bomb. taktyczny *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1283 exp,     33 kill,      0 pp    Average:    642 exp,     17 kill,      0 pp
* Summary:     *  19 Units *  8 Leaders      Total :   8625 exp,    253 kill,  12300 pp    Average:    454 exp,     13 kill,    647 pp


Player 1  USA   has 21 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  2
Rozpoznanie :  1
Artyleria :  4
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  3
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  Serbia   has 16 units total (core+aux):
Piechota :  7
Czołg :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  2
Artyleria :  1
Obrona plot. :  3
Myśliwiec :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1352


« Odpowiedz #42 : Lipiec 08, 2020, 07:56:42 »

Widzę, że Deltą grasz bardzo agresywnie i ponosisz stosunkowo duże straty-3 bitwy straciłeś 20 pkt. siły (czyli  praktycznie dwie jednostki Cry)
Może warto rozważyć zakup jako wsparcie Delty MGM-168 ATACMS (MGM-140 ATACMS )-jest duża szansa, że ograniczysz w ten sposób część strat.
Zauważyłem też, że Twój zestaw NASAMS jest prawie cały czas bezrobotny
-spowodowane jest to, że wrogie lotnictwo zwalczasz tylko swoim myśliwcami i wyrzutniami Aux?

Szybkość zwycięstw jest oszałamiająca  Clap (wyniki punktowe też I win)
Pewnie dlatego takie straty Cry.
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #43 : Lipiec 08, 2020, 09:23:35 »

Widzę, że Deltą grasz bardzo agresywnie i ponosisz stosunkowo duże straty-3 bitwy straciłeś 20 pkt. siły (czyli  praktycznie dwie jednostki Cry)
Może warto rozważyć zakup jako wsparcie Delty MGM-168 ATACMS (MGM-140 ATACMS )-jest duża szansa, że ograniczysz w ten sposób część strat.
Zauważyłem też, że Twój zestaw NASAMS jest prawie cały czas bezrobotny
-spowodowane jest to, że wrogie lotnictwo zwalczasz tylko swoim myśliwcami i wyrzutniami Aux?

Szybkość zwycięstw jest oszałamiająca  Clap (wyniki punktowe też I win)
Pewnie dlatego takie straty Cry.


Po prostu wykorzystuję możliwości ofensywne Delty w pełni, a to że kampania ma uzupełnienia co turę, to nie ogranicza mnie to. Straty głównie wynikają z losowań, staram się atakować tam gdzie prawdopodobieństwo strat będzie najniższe. Akurat straty Delta Section 'B' w tej misji wynikają, że jeszcze stała tam artyleria w górach plus atak na okopanych inżynierów.

MGM-168 i MGM-140, to mnie tu środki ograniczają i dopiero w scenariuszu Mińsk mam zakupioną jedną jednostkę. Ważniejsze jest jednak by do Tajwanu dozbierać na 3 niszczyciele rakietowe.

Żeby lotnictwo komputera chciało ze mną współpracować... bardziej woli atakować AUX niż moje siły CORE. To często kończy się, że w miarę możliwości moje myśliwce pod koniec misji zestrzeliwują wrogie samoloty. Również część sił powietrznych wroga wchodzi w posiłkach więc zanim wejdzie do akcji to ja kończę misję.

Pytanie czy da się szybciej i lepiej. Mój aktualny rekord to:
16   Devil's Square , #15 , Brilliant Victory , score:85

Może uda się go pobić.
Zapisane

Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1352


« Odpowiedz #44 : Lipiec 09, 2020, 04:31:04 »

Powodzenia Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.068 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 2q)