Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 02, 2023, 10:49:56
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
Strony: [
1
]
2
3
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2 (Przeczytany 55292 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6841
Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
:
Styczeń 01, 2014, 01:59:23 »
1. Oran
Nowy Rok, głowa pełna pomysłów, w tle Trójka lista, zatem pomyślałem- czas na klasykę.
Zwłaszcza, że mocno odświeżoną...
Zatem: będę pisał na podstawie mych wcześniejszych wrażeń:
- lotniskowce- o niebo lepsze działanie, motyw z hangarowaniem- przewyborny, no i świetny klimat, nareszcie samoloty nie wiszą, a potencjał lotniskowca jest świetnie oddany,
- Francuzi agresywni jak cholera!!! Ruszają bez pardonu, no i mam spore straty, zresztą stanach widać...
- cholernie ważne, by kolejność eliminowania był zachowana: okręty, artyleria, pelotki, no i wtedy szybko okręty wspierają resztę działań...
- lotnictwo walczy wpierw z francuskimi siłami, dopiero potem jest czas na samodzielne działania...
- jest pierwszy lider! Przypadek, ale jest.
- artyleria na uboczu powalczyła, bo nadciągnęli maruderzy, wiec był jakiś cel.
- non stop trzeba zachować czujność, nie ma chwili bez kontry!
OpenGen 0.90.31.0 * (23 Dic 2013) * Efile folder:C:\Open General\EFILE_OGN_GUS\ * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Oran , #0 , Brilliant Victory , score:57
--
Campaign score: 57 * Average: 57
Current scenario: Oran, VH prestige is 320 , All map prestige is: 320
Army cost: 0 , Current prestige is 490
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +250, Kasserine , cap 750, 10 turns prestige: 100
if V : +150, Kasserine , cap 750, 13 turns prestige: 100
if TV: +100, Kasserine , cap 750, 16 turns prestige: 100
Ls: Loss , turn prestige: 100
Piechota
* Infantry 42 , 1st/26/I , 1 bars , 124 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:004 [+36 exp]
* Infantry 42 , 1st/26/II , 1 bars , 119 exp , USA , 4/10 , Infiltration Tactics , 1 kill , 0 pp - U:005 [+31 exp]
* Infantry 42 , 1st/26/III , 0 bars , 99 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:006 [+11 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/I , 0 bars , 69 exp , USA , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:023 [+2 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/II , 1 bars , 108 exp , USA , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:024 [+41 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/III , 1 bars , 134 exp , USA , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:025 [+67 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/I , 1 bars , 116 exp , USA , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:026 [+49 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/II , 1 bars , 119 exp , USA , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:027 [+52 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/III , 1 bars , 126 exp , USA , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:028 [+59 exp]
* Assault Eng. , M3 , 1st Eng. , 1 bars , 129 exp , USA , 2/10 , 0 kill , 0 pp - U:029 [+34 exp]
* HQ Unit , M3 , , 3 bars , 356 exp , USA , 10/2 , 0 kill , 0 pp - U:046
Rozpoznanie
* Scout Car , 1st/1stCavalry , 0 bars , 71 exp , USA , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:021 [+4 exp]
Artyleria
* 75mm , GMC CCKW , 1st/33FA , 1 bars , 104 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:020 [+43 exp]
* 75mm , GMC CCKW , 1st/32FA , 1 bars , 115 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:022 [+48 exp]
* 155mm M1 , M2 , 1st/5FA , 0 bars , 11 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:044 [+11 exp]
* 105mm M2A1 , M2 , 1st/7FA , 0 bars , 4 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:045 [+4 exp]
Player 1 : USA
Killed: INF:19 TNK:1 RCN:1 FORT:7 ATY:4 AD:2 FTR:2 TB:2 DD:3 Total: 41
Lost : AT:1 TB:1 Total: 2
BV 1
V 0
TV 0
L 0
*SCENARIO OPTIONS*
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
No prototypes
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
Ships (not subs)can fire as FlaKs
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Allow roads on any terrain (even ocean)
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6841
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #1 :
Styczeń 01, 2014, 02:11:42 »
Kasy trochę jest, ale dyrektywy są konkretne: zatem tylko wskazane kierunki rozwoju (artyleria) no i sobie recon ulepszyłem...
Czas na ciężką przeprawę...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6841
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #2 :
Styczeń 02, 2014, 04:49:00 »
2.
Kasserine
W górach wystawiam 3 piechoty, które prędko uciekają w róg i czekają... Jak już wataha pójdzie na zachód, a lotnictwo wroga będzie zdjęte- to pociągnę ich na lotnisko, a jeden oddział będzie do odzyskania VH-u...
Poza tym cały czas uporczywe walki obronne... ciężko, ciężko , cholernie ciężko... Trochę błędów, trochę zbędnej brawury- słowem- mogło być lepiej.
Nagród brak, liderów też, dobrze, że strat nie ma... Trochę doświadczenia, ale i to niewiele...
OpenGen 0.90.31.0 * (23 Dic 2013) * Efile folder:C:\Open General\efile_ogn_gus\ * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Oran , #0 , Brilliant Victory , score:57
2 Kasserine , #1 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 110 * Average: 55
Piechota
* Infantry 42 , 1st/26/I , 1 bars , 124 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:001
* Infantry 42 , 1st/26/II inf.tact#1 , 1 bars , 119 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics , 1 kill , 0 pp - U:002
* Infantry 42 , 1st/26/III , 0 bars , 99 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:003
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/I , 0 bars , 85 exp , USA , 2/10 , 0 kill , 0 pp - U:007 [+16 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/II , 1 bars , 130 exp , USA , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:008 [+22 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/III , 2 bars , 202 exp , USA , 6/10 , 2 kill , 0 pp - U:009 [+68 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/I , 1 bars , 154 exp , USA , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:010 [+38 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/II , 1 bars , 142 exp , USA , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:011 [+23 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/III , 1 bars , 185 exp , USA , 4/10 , 2 kill , 0 pp - U:012 [+59 exp]
* Assault Eng. , M3 , 1st Eng. , 1 bars , 137 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:013 [+8 exp]
* HQ Unit , M3 , , 3 bars , 356 exp , USA , 10/2 , 0 kill , 0 pp - U:016
Rozpoznanie
* M6 Staghound , 1st/1stCavalry , 1 bars , 132 exp , USA , 4/10 , 1 kill , 0 pp - U:005 [+61 exp]
Artyleria
* 105mm M2A1 , M2 , 1st/33FA , 1 bars , 183 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:004 [+79 exp]
* 105mm M2A1 , M2 , 1st/32FA , 1 bars , 151 exp , USA , 11/10 , 1 kill , 0 pp - U:006 [+36 exp]
* 155mm M1 , M2 , 1st/5FA , 0 bars , 99 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:014 [+88 exp]
* 105mm M2A1 , M2 , 1st/7FA , 0 bars , 62 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:015 [+58 exp]
BV 2
V 0
TV 0
L 0
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6841
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #3 :
Styczeń 03, 2014, 11:59:07 »
Niemożność zakupów wyzwala chęć ulepszeń: najpierw artyleria- na kaliber 155mm...
Pytanie
:
Dot. piechoty: czy dozwolone jest w ramach jednostek- ulepszenie do poziomu pionierów itp.?
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6841
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #4 :
Styczeń 03, 2014, 12:39:59 »
3.
El Guettar
No cóż, czasem lepiej się przyczaić... Zatem artyleria na wzgórza- wszak zaopatrzenie na pustyni jest koszmarne... W efekcie też jedną pelotką broniłem całe zgrupowanie wzmocnione sztabem. Druga, jak tylko przybyła, powędrowała na dół... Nie od parady artyleria to królowa pola walki... To ona niweczyła najlepiej ataki, ja zaś niemrawo wyprowadzałem kontry... Do tego stopnia, że w ostatniej turze zająłem- dużym fuksem- dodajmy... VH. Ot dwa działa wzmocnione liderem CS, dwie piechoty, przydzielona piechota, samolot i ... udało się.
Dostałem lidera na artylerii CS... No to wymieniamy działo na 155mm i będzie wreszcie coś do wyłapywania wrogich dział!
Nagroda!!!
AT M18.
No i super.
Czyli kasa na ulepszenie dział i piechoty transport. Żart. Na jedno i tyle...
Played Scenarios:
1 Oran , #0 , Brilliant Victory , score:57
2 Kasserine , #1 , Brilliant Victory , score:53
3 El Guettar , #2 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 162 * Average: 54
Piechota
* Infantry 42 , 1st/26/I , 1 bars , 164 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:001 [+40 exp]
* Infantry 42 , 1st/26/II inf.tact#1 , 1 bars , 167 exp , USA , 4/10 , Infiltration Tactics , 2 kill , 0 pp - U:002 [+48 exp]
* Infantry 42 , 1st/26/III , 1 bars , 117 exp , USA , 1/10 , 2 kill , 0 pp - U:003 [+18 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/I , 0 bars , 89 exp , USA , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:007 [+4 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/II , 1 bars , 144 exp , USA , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:008 [+14 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/III , 2 bars , 206 exp , USA , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:009 [+4 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/I , 1 bars , 189 exp , USA , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:010 [+35 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/II , 1 bars , 168 exp , USA , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:011 [+26 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/III , 2 bars , 213 exp , USA , 6/10 , 3 kill , 0 pp - U:012 [+28 exp]
* Assault Eng. , M3 , 1st Eng. , 1 bars , 149 exp , USA , 4/10 , 1 kill , 0 pp - U:013 [+12 exp]
* HQ Unit , M3 , , 3 bars , 356 exp , USA , 10/2 , 0 kill , 0 pp - U:016
Rozpoznanie
* M6 Staghound , 1st/1stCavalry , 1 bars , 155 exp , USA , 2/10 , 3 kill , 0 pp - U:005 [+23 exp]
Artyleria
* 105mm M2A1 , M2 , 1st/33FA , 2 bars , 253 exp , USA , 11/10 , Combat Support , 1 kill , 0 pp - U:004 [+70 exp]
* 155mm M1 , M5 HS Tractor , 1st/32FA , 2 bars , 203 exp , USA , 11/10 , 1 kill , 0 pp - U:006 [+52 exp]
* 155mm M1 , M2 , 1st/5FA , 1 bars , 159 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:014 [+60 exp]
* 105mm M2A1 , M2 , 1st/7FA , 1 bars , 125 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:015 [+63 exp]
BV 3
V 0
TV 0
L 0
«
Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2014, 12:41:39 wysłane przez Zsamot
»
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6841
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #5 :
Styczeń 03, 2014, 12:43:24 »
Startujemy... Udowódczona artyleria na 155mm, podwyższam stan w dwóch bateriach, no i tyle... Piechota nadal będzie słabą stroną - niestety- mej armii...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1322
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #6 :
Styczeń 03, 2014, 12:56:22 »
Cytat: Zsamot Styczeń 03, 2014, 11:59:07
Niemożność zakupów wyzwala chęć ulepszeń: najpierw artyleria- na kaliber 155mm...
Pytanie
:
Dot. piechoty: czy dozwolone jest w ramach jednostek- ulepszenie do poziomu pionierów itp.?
Myślę, że ogólnie to pewnie jest dozwolone-ale chyba lepiej dać sobie większe wyzwanie
i grać przynajmniej trochę na tzw" etatach" (zaraziłem
się od Hansena-ja przynajmniej się staram nakładać na siebie jakieś ograniczenia-choć nie zawsze wychodzi). Lubię sobie urozmaicać skład armii o różnorodne jednostki wszystkich rodzajów.
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6841
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #7 :
Styczeń 03, 2014, 03:07:25 »
Na razie i tak nie mam prestiżu. Ledwo artylerię ulepszyłem. Nadal 1/3 stanu piechoty nie ma nawet transportu... Dobrze, ze są nagrody.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1322
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #8 :
Styczeń 03, 2014, 03:32:20 »
Cytat: Zsamot Styczeń 03, 2014, 03:07:25
Na razie i tak nie mam prestiżu. Ledwo artylerię ulepszyłem. Nadal 1/3 stanu piechoty nie ma nawet transportu... Dobrze, ze są nagrody.
Po pustyni na piechotę-dobrze, że amerykańska intendentura działa sprawnie to wodę im dostarczą
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4445
"Let me see your war face."
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #9 :
Styczeń 03, 2014, 04:03:27 »
W brew pozorom nie tak łatwo ulepszyć 9 jednostek piechoty, sporo prestiżu potrzeba.
Dla mnie optymalnie sprawdzała się piechota zmechanizowana (arm infantry) ze względu na 3 punkty ruchu.
Niestety halftracki M3 stają się szybko przestarzałe i po Omaha Beach każda wymiana piechoty wymaga wymiany halftracków na M3A1, spore marnotrawstwo środków.
Ogólnie najlepiej/optymalnie wstrzymać się z wymianą piechoty do 44r.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1322
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #10 :
Styczeń 03, 2014, 06:30:53 »
Też uważam, że nie zawsze warto się spieszyć z ulepszeniami, niekiedy warto poczekać na naprawdę dobrą jednostkę.
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6841
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #11 :
Styczeń 04, 2014, 01:09:55 »
Owszem, ale z dwie jednostki górskie byłyby na wagę złota na początku. Tyle że nie byłoby wiarygodne... Zatem- pytanie- czy można wymieniać???
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4445
"Let me see your war face."
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #12 :
Styczeń 04, 2014, 01:32:34 »
Cytat: Zsamot Styczeń 04, 2014, 01:09:55
Owszem, ale z dwie jednostki górskie byłyby na wagę złota na początku. Tyle że nie byłoby wiarygodne... Zatem- pytanie- czy można wymieniać???
Myślę ze tak. Od początku masz dostępny cały 'stały' skład dywizji. Gdybyś zdecydował się grać tylko z oryginalnymi stanami, to równie dobrze możesz grać na 0%. W swojej kampanii starałem się grać z stanami zbliżonymi do oryginalnych (stały stan + trwale przydzielone bataliony: 745ty pancerny, 3 bataliony TD i batalion AA) ale szybko się okazało ze coś trzeba robić z prestiżem i prezentami. Więc zacząłem wyprzedzać historię i po amerykańsku przerabiać bataliony na pułki.
Moim zdaniem jeśli przydzielisz kilku batalionom sprzęt górski (parę czekanów i osiołków
) to nie będzie wielkie odstępstwo, przynajmniej dopóki będziesz się skupiał na grze piechotą.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1322
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #13 :
Styczeń 04, 2014, 01:41:26 »
Zgadzam się z kolegą, przeformuj jeden pułk na górski.
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6841
Odp: Zsamot 100% - G10 WIELKA CZERWONA JEDYNKA v.4.2
«
Odpowiedz #14 :
Styczeń 04, 2014, 05:05:29 »
4. Bizerte
Bardzo lubię ten scen. jest ciężko, ale ciekawie.
Moje jednostki piechoty mało powalczyły, trudno.
Za to artyleria dała z siebie wszystko- kolejny lider- dewastujący ogień!
Played Scenarios:
1 Oran , #0 , Brilliant Victory , score:57
2 Kasserine , #1 , Brilliant Victory , score:53
3 El Guettar , #2 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: M18
4 Bizerte , #3 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 214 * Average: 53
Piechota
* Infantry 42 , 1st/26/I , 1 bars , 164 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:001
* Infantry 42 , 1st/26/II inf.tact#1 , 1 bars , 167 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics , 2 kill , 0 pp - U:002
* Infantry 42 , 1st/26/III , 1 bars , 159 exp , USA , 4/10 , 2 kill , 0 pp - U:003 [+42 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/I , 0 bars , 89 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:007
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/II , 1 bars , 154 exp , USA , 5/10 , 3 kill , 0 pp - U:008 [+10 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/16/III , 2 bars , 222 exp , USA , 5/10 , 3 kill , 0 pp - U:009 [+16 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/I , 1 bars , 189 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:010
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/II , 1 bars , 182 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:011 [+14 exp]
* Infantry 42 , GMC CCKW , 1st/18/III , 2 bars , 273 exp , USA , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:012 [+60 exp]
* Assault Eng. , M3 , 1st Eng. , 2 bars , 200 exp , USA , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:013 [+51 exp]
* HQ Unit , M3 , , 3 bars , 356 exp , USA , 10/2 , 0 kill , 0 pp - U:016
Rozpoznanie
* M6 Staghound , 1st/1stCavalry , 2 bars , 243 exp , USA , 4/10 , 4 kill , 0 pp - U:005 [+88 exp]
Artyleria ppanc.
+ M18 , , 1 bars , 185 exp , USA , 3/10 , 2 kill , 0 pp - U:017 [+105 exp]
Artyleria
* 155mm M1 , M5 HS Tractor , 1st/33FA , 3 bars , 338 exp , USA , 12/10 , Combat Support , 3 kill , 0 pp - U:004 [+85 exp]
* 155mm M1 , M5 HS Tractor , 1st/32FA , 2 bars , 297 exp , USA , 12/10 , 3 kill , 0 pp - U:006 [+94 exp]
* 155mm M1 , M2 , 1st/5FA , 2 bars , 225 exp , USA , 9/10 , Devastating Fire , 5 kill , 0 pp - U:014 [+66 exp]
* 105mm M2A1 , M2 , 1st/7FA , 1 bars , 182 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:015 [+57 exp]
BV 4
V 0
TV 0
L 0
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: [
1
]
2
3
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...