Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 05:48:30 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 3 [4]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pojawiające sie z "sufitu" :) posiłki dla AI  (Przeczytany 53783 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #45 : Kwiecień 12, 2016, 05:32:04 »

OK - rozumiem...
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #46 : Kwiecień 12, 2016, 05:47:47 »

Miałem zbliżoną sytuacje w tym scenariuszu:

Szczerze mówiąc to potraktowałem to bardziej jako urozmaicenie niż problem... Dzięki temu przeprawa wydała się ciekawsza.
Ale rozumiem ze to może stanowić problem...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #47 : Kwiecień 12, 2016, 07:21:22 »

Na szczęście, nie straciłem żadnej jednostki, więc nie było tak źle, ale samo pojawienie się wrogich posiłków pomiędzy moimi wojskami, gdzie fizycznie nie było takiej możliwości, mi nie gra Smiley A jeżeli dałoby się to łatwo zmienić, jak proponuję, to byłoby bardziej realistycznie.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #48 : Kwiecień 12, 2016, 07:29:48 »

To się da zmienić w sekundę, tylko ja już się kiedyś zarzekałem, że jesli chodzi o zmiany w Blitzu - to ta obecna wersja jest ostateczna. No więc jeśli faktycznie miałbym dłubać jeszcze przy niej - mimo wszystko - to trzeba zebrać do kupy więcej pomysłów i postulatów, niż złe posiłki w jednym scenariuszu.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #49 : Kwiecień 12, 2016, 08:56:50 »

Aha, no to jak jeszcze coś znajdę, to dam znać Smiley
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #50 : Kwiecień 15, 2016, 01:23:13 »

No i znalazłem. Scenariusz Spring Offensive. W trzeciej turze pojawiają się posiłki wroga z kosmosu. Posłałem recona w pobliże rzeki, żeby pilnował, czy nie odbywa się forsowanie rzeki przez wroga. Ale posiłki nie przekraczały rzeki, tylko pojawiły się nagle już za rzeką obok recona i oczywiście został zniszczony. Turę później na południu też pojawiają się posiłki koło SHeksa i normalnie mostem pontonowym przekraczają rzekę. Może dałoby się te posiłki z północy też dać turę wcześniej za rzeką, żeby sobie przechodziły na moście pontonowym? Zaznaczyłem kółkiem miejsce ich pojawienia się.
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #51 : Lipiec 26, 2016, 02:14:37 »

Miałem zbliżoną sytuacje w tym scenariuszu:

Szczerze mówiąc to potraktowałem to bardziej jako urozmaicenie niż problem... Dzięki temu przeprawa wydała się ciekawsza.
Ale rozumiem ze to może stanowić problem...
Cheesy Dla mnie to nie było "urozmaicenie" - bo w tym momencie. Miasto miałem już całe opanowane, na linii samolotów - miałem czołgi, a za nimi artylerię. Także spakowaną, przez rzekę. i nagle, poza drogą, pojawia się z 8-10 czołgów. Bardzo to było historyczne!  Tongue
i to nie było "urozmaicenie", gdy nagle straciłem z 5 artylerii Smiley
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.047 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 1q)