Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 06:10:56 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Lotnictwo/OG  (Przeczytany 58495 razy)
Teilweise
Chorąży (Warrant Officer 3)
*
Offline Offline

Wiadomości: 41


« : Grudzień 14, 2015, 07:58:43 »

Witam Panowie.
Mój pierwszy wpis na forum. W Open General gram z przerwami od roku. Chciałbym zapytać o dwie rzeczy.

1. Dlaczego jednostki latające na efilu Gustlika mają nielimitowaną ilość paliwa. Nigdy mi to nie przeszkadzało i nie dawało do zastanowienia, do czasu kiedy ściągnąłem inne efile, gdzie paliwo jest zarówno wykorzystywane podczas lotu, jak i w momencie kiedy dana jednostka stoi bez ruchu na hexie innym niż lotnisko. Taka opcja wydaje mi się bardziej realistyczna.

2. Chciałem  jeszcze się dopytać o "pakowanie" jednostek naziemnych i transport ich lotnictwem. Rozumiem, że musi to być odpowiednia jednostka latająca (ale jaka??) i naziemna- tak jak w przypadku wojsk niemieckich Fallschrimm lub Brandenburg?

pozdrawiam
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #1 : Grudzień 14, 2015, 08:14:18 »

Witaj

Po pierwsze - paliwo w realiach map odzwierciedlających teren 40x40 kilometrów - nie ma sensu dla samolotów.
W takich sytuacjach samoloty bardziej limitowane są przez amunicję - po którą i tak musza wrócić na lotnisko.
Skoro więc i tak muszą wracać - po co mnożyć komplikacje?

Po drugie - w oknie inspekcji jednostki, ponad jej ikoną masz taki napis "Abilities" - czyli specjalne możliwości
jednostki - jeśli jest tam wśród liter "A" - oznacza, że jednostka jest aeromobilna. Czyli może być transportowana