Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 12:36:11 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: zagubiony :)  (Przeczytany 35431 razy)
Rayden
Gość
« : Czerwiec 02, 2007, 01:26:38 »

zabardzo nie wiedziałem gdzie mam tego posta napisać więc jeśli jest w złym miejscu to sorry Smiley

może i gram w pg 1 i 2 od paru lat ale nigdy wcześniej nie wiedziałem że w necie jest tylu maniaków tej gry i że jest tyle dodatków do tej gry i poprawek (chodzi mi o pg2) a dowiedziałem się o tym przez przypadek jak szukałem w necie pg2 do ściągnięcia bo chciałem sobie pograć bo już dawno w to nie grałem i jakoś z dysku znikła gra a w 1 już mi się nie chciało grać Smiley no i znalazłem pare stronek poświęconych grze pg i ma pare pytań bo nie mogę się w tym wszystkim odnaleźć Cheesy po 1 to niby jest tyle kampanii zrobionych do pg2 i jakoś ich nigdzie nie mogę znaleźć :/ tylko same poprawki, programy, mapy i pojedyńcze scenariusze  :/ może mi ktoś podać linka do jakiś stronki z kampaniami ?Cheesy  2 pytanie to takie czy nie ma innej opcji żeby pg2 grać przez net w inny sposób niż wysyłać sobie sevy gry ?? no i 3 pytanie Smiley czy by się znalazła jakaś osoba która by poświęciła mi czas na rozegranie paru potyczek przez net? i przy okazji byłby delikatny ;] bo z człowiekiem to rzadko grałem jak już to przy jednym kompie a tutaj widzę że byle kto nie gra  Smiley

Z góry dziękuję za pomoc Smiley
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #1 : Czerwiec 02, 2007, 03:38:48 »

Witamy w lidze i na forum Generals Guild !!!

może i gram w pg 1 i 2 od paru lat ale nigdy wcześniej nie wiedziałem że w necie jest tylu maniaków tej gry i że jest tyle dodatków do tej gry i poprawek