Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 17, 2022, 09:08:36 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pytania, problemy i pomysły na opis  (Przeczytany 133759 razy)
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1487


« Odpowiedz #60 : Luty 28, 2015, 07:43:45 »

Serdeczne dzięki.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1487


« Odpowiedz #61 : Marzec 01, 2015, 04:05:16 »

Dodajesz obrazek z taka sama nazwą pliku jak plik zawierający treść briefingu:

Na przykład, dla pliku tekstowego o nazwie:
Wxx_scen00i.txt
dodajesz plik graficzny:
Wxx_scen00i.jpg


No dobrze, a da się dodać obrazki do briefingów po BV, TV i V?
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #62 : Marzec 01, 2015, 04:16:29 »

Nikt tego nie próbował jeszcze Roll Eyes. Ale to ciekawa alternatywa widok po zakończonym scenie naszych zwycięskich wojsk, bądź smutny obraz niedobitków lezących do niewoli Evil Evil Evil
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6705



« Odpowiedz #63 : Marzec 01, 2015, 04:38:29 »

Nikt tego nie próbował jeszcze Roll Eyes. Ale to ciekawa alternatywa widok po zakończonym scenie naszych zwycięskich wojsk, bądź smutny obraz niedobitków lezących do niewoli Evil Evil Evil
Albo mapka z zaznaczonym dalszym kierunkiem natarcia.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #64 : Marzec 01, 2015, 06:05:12 »

Nikt nie próbował, ale zawsze możesz być pierwszy.

Skoro dla briefingu wstępnego obrazek ma taką samą nazwę jak plik tekstowy, to spróbuj teraz dodać obrazek nazywający się tak samo jak teksty "tylne" po BV, V i TV i zobacz co z tego wyjdzie.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Online Online

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #65 : Marzec 01, 2015, 06:23:47 »

Niestety, sprawdzałem i nie działało...  Sad
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1487


« Odpowiedz #66 : Marzec 01, 2015, 07:01:54 »

Sprawdziłem to zanim wysłałem posta...
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1789


« Odpowiedz #67 : Marzec 01, 2015, 09:11:32 »

Dodajesz obrazek z taka sama nazwą pliku jak plik zawierający treść briefingu:

Na przykład, dla pliku tekstowego o nazwie:
Wxx_scen00i.txt
dodajesz plik graficzny:
Wxx_scen00i.jpg


No dobrze, a da się dodać obrazki do briefingów po BV, TV i V?

W postaci video - z jedną klatką odtwarzaną np 5 sekund.
Oczywiście trzeba odpowiedni plik w Suicie przyporządkować do  BV, TV i V
Tak przynajmniej teoretycznie wygląda, ale nie sprawdzałem  ...
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1487


« Odpowiedz #68 : Marzec 01, 2015, 09:41:11 »

Też o tym myślałem. Popróbuję i zobaczymy jak wyjdzie  Evil
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1487


« Odpowiedz #69 : Kwiecień 07, 2015, 01:48:28 »

Czemu dodane (kupione) w Suite Obstacles mają wygląd (Unit Appearance) transport morski? Na mapie w Suite pojawiły się jako statki transportowe? Oczywiście po zmianie Unit Appearance na none problem zniknął.

Jak w Suite,  w widoku mapy, przejrzeć jednostki znajdujące się na jednym heksie (insert nie działa)?
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #70 : Kwiecień 07, 2015, 02:02:28 »

Cytuj
Czemu dodane (kupione) w Suite Obstacles mają wygląd (Unit Appearance) transport morski? Na mapie w Suite pojawiły się jako statki transportowe?

Też to zauważyłem od jakiegoś czasu i dotyczy to nie tylko "obstacles", ale większości jednostek lądowych, które najpierw pojawiają się w transportach morskich, ale jak się je schowa i sekundę później rozstawi jeszcze raz, to już stoją normalnie.

Podejrzewam, że to jakaś "automatyzacja" albo "usprawnienie", ale - szczerze mówiąc postanowiłem z tym żyć, bo nie sądzę, żeby nikt nie zwrócił na to uwagi, a skoro kolejne wydania Suite powielają to rozwiązanie (ten błąd) - no to chyba jest to znany fakt.

Ale jak chcesz, to możesz się oczywiście dopytać. Zwłaszcza, że zauważyłem też z kolei, że niektóre jednostki lądowe rozstawiają się na morzu odwrotnie - bez statków. Chętnie się dowiem.

Cytuj
Jak w Suite,  w widoku mapy, przejrzeć jednostki znajdujące się na jednym heksie (insert nie działa)?

Też się chętnie dowiem.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1487


« Odpowiedz #71 : Kwiecień 10, 2015, 12:46:54 »

Liderzy w scenariuszu.

Z tego co mi wiadomo, to w scenariuszu może być jednocześnie 15 liderów. Spotkałem dziwne ustawienie liderów w scenariuszu. Jeden numer lidera przypisany był do kilku jednostek. Jak mam to rozumieć i jak zadziała takie ustawienie? Wszystkie jednostki dostaną tego samego lidera?

Czy przypisanie lidera w Suite oznacza, że jednostka go dostanie przy starcie gry czy też jest losowanie na bazie pola "Chance"?
A może pole "Chance" działa tylko dla jednostki nie posiadającej lidera i jest brane pod uwagę przy uzyskaniu kolejnej belki?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2015, 12:53:17 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #72 : Kwiecień 10, 2015, 01:58:45 »

Zgadza się liderów może być max 15. Są opisani w dziale Akademia Wojskowa. Wspiera okoliczne jednostki lider CS.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #73 : Kwiecień 10, 2015, 02:12:27 »

Cytuj
Z tego co mi wiadomo, to w scenariuszu może być jednocześnie 15 liderów. Spotkałem dziwne ustawienie liderów w scenariuszu. Jeden numer lidera przypisany był do kilku jednostek. Jak mam to rozumieć i jak zadziała takie ustawienie? Wszystkie jednostki dostaną tego samego lidera?

O to musisz zapytać Luisa, kiedyś (PG2) był to sposób na "kopiowanie liderów", teraz - nie wiem jak jest.
Od pewnego czasu zawsze dbam o to, żeby liderzy byli wyznaczeni na stałe - i każdy z innym numerem .
Zmniejsza to przypadkowość gry.

Cytuj
Czy przypisanie lidera w Suite oznacza, że jednostka go dostanie przy starcie gry czy też jest losowanie na bazie pola "Chance"?

Na starcie - chyba że gracz wejdzie do scenariusza z własnymi liderami, wtedy te z auxów są kasowane, tak aby jednocześnie na planszy nie było więcej niż 15.

Uprzedzając kolejne pytanie - jeśli gracz ma 13 liderów, a na planszy jest 6 - to 4 z tych aux zostaną skasowane, a 2 zostaną.
Uprzedzając kolejne pytanie - nie, nie wiem w jakiej kolejności będą kasowane.

Cytuj
A może pole "Chance" działa tylko dla jednostki nie posiadającej lidera i jest brane pod uwagę przy uzyskaniu kolejnej belki?

TAK!

Liderzy w aux mogą oddać niedźwiedzią przysługę graczowi, bo o ile na początku specjalnie nie przeszkadzają (gracz ma mało własnych), to w sytuacji kiedy gracz ma np: 12 liderów, a na planszy raz po raz pojawia się 3, to zwyczajnie nie ma jak dostać tych trzech pozostałych wśród swojego core.

Jednocześnie na mapie nie może być więcej niż 15. Komputera nie obchodzi skąd oni pochodzą.

Tak że - im dalej w kampanię tym mniej liderów w aux.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1487


« Odpowiedz #74 : Kwiecień 10, 2015, 03:33:06 »

Serdeczne dzięki. Dokładnie tak, jak pisałeś.  Smiley

Limit 15 unikalnych liderów (inny numer) per gracz. Natomiast w trakcie tworzenia scenariusza i tylko wtedy można przypisać jednego lidera do kilku jednostek (trochę to nienaturalne skoro lider jest dowódcą z nazwiskiem). Efekt jest taki, że mamy np. 4 liderów a 10 jednostek z liderami. W trakcie gry aby nowy lider został przypisany musi być wolne miejsce/numer (liczba unikalnych liderów musi być mniejsza niż 15).

A tu odpowiedź Luisa w oryginale: http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=44404&p=744655#p744654
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.064 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)