Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Wrzesień 29, 2023, 09:19:30
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Edytor Open Suite
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Pytania, problemy i pomysły na opis
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
9
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Pytania, problemy i pomysły na opis (Przeczytany 150405 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #75 :
Kwiecień 10, 2015, 04:12:51 »
No, ale wyobrażam sobie jakąś jednostkę na "dopalaczach" - czyli wszystkie bataliony jako: "Aggresive Man."
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1624
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #76 :
Maj 08, 2015, 12:15:29 »
1. Czy AI 2.0 jest wymagane dla opcji: utrzymaj pozycję do tury ...
2. Czy hex ucieczki powinien mieć ustawioną flagę i jak to wpływa na AI
3. Czy w scenariuszu "wyprowadź xx jednostek" AI powinno być ustawione na agresywne czy obronne
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #77 :
Maj 08, 2015, 04:45:26 »
Cytuj
Umieść cytat
1. Czy AI 2.0 jest wymagane dla opcji: utrzymaj pozycję do tury ...
Chyba nie, ale teraz już raczej mało kto ma silnik nie pracujący domyślnie na AI 2.0.
Cytuj
2. Czy hex ucieczki powinien mieć ustawioną flagę i jak to wpływa na AI
Tak - flagę uciekającego. Jeśli AI nie będzie miał innych zadań powinien blokować sam heks jak i dostęp do niego.
Cytuj
3. Czy w scenariuszu "wyprowadź xx jednostek" AI powinno być ustawione na agresywne czy obronne
Może być i tak - i tak. To zalezy czego będziesz oczekiwał od AI czy tylko blokowania heksa ucieczki, co może dać
śmieszne efekty, jeśli cała jego armia zacznie blokować jeden heks. Możesz też kazać mu grać agresywnie i zajmować VHeksy gracza.
Posiadanie EHeksa jako zadania, nie wyklucza obrony własnych VHeksów przed komputerem.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1624
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #78 :
Maj 08, 2015, 05:01:06 »
Cytat: Gustlik Maj 08, 2015, 04:45:26
Cytuj
Umieść cytat
1. Czy AI 2.0 jest wymagane dla opcji: utrzymaj pozycję do tury ...
Chyba nie, ale teraz już raczej mało kto ma silnik nie pracujący domyślnie na AI 2.0.
Niezbyt precyzyjnie się wyraziłem. Czy muszę ustawić AI 2.0 w Suite dla kampanii?
Dzięki
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #79 :
Maj 08, 2015, 10:37:08 »
Wydaje mi się, że 2.0 jest już teraz domyślny, ale lepiej spytaj Luisa.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1624
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #80 :
Maj 14, 2015, 03:17:11 »
Ta opcja nie potrzebuje AI 2.0
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
velmasta
Chorąży (Warrant Officer 3)
Offline
Wiadomości: 40
Reach for the sky cause tomorrow may never come..
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #81 :
Lipiec 01, 2015, 02:16:06 »
Mam pytanie... dlaczego po załadowaniu save'a w OGSuite w Map editor view i map setting view nie mam map?
edit: już rozwiązane... jak sie ma 3 OG zainstalowane to tak sie dzieje... mapy bierze z innego OG save z innego itp...
[załącznik usunięty przez administratora]
«
Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2015, 12:45:50 wysłane przez velmasta
»
Zapisane
Seta
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 737
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #82 :
Październik 21, 2016, 07:16:42 »
Mam pytanie. Czy da się przekonwertować grę z PeG do OG? Czy to jest możliwe i czy bardzo trudne dla kogoś co troszkę dziabnął tematu. I czy w ogóle opłaca się w to bawić
.
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2630
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #83 :
Październik 21, 2016, 08:04:14 »
Na pewno się da. I na pewno warto jak ma coś nowego się pojawić
Sam tego nie robiłem (konwertuję tylko z PGII), ale na JP, ostatnio pojawiło się pytanie (warto poczytać odpowiedzi):
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=41451&p=757046#p756994
i w jednej z odpowiedzi, pojawia się link do tutoriala "jak to zrobić":
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=50495
Jak się na to zdecydujesz, to jak utkniesz, spróbuję pomóc, ale bez gwarancji.
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Seta
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 737
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #84 :
Październik 21, 2016, 09:46:19 »
Dzięki za linki pobawię się.
Założę nowy wątek by w tym nie mieszać.
Zapisane
Seta
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 737
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #85 :
Luty 18, 2017, 02:49:20 »
Znów mam kłopot bo chyba zapomniałem jak to włączyć.
Ściągnąłem sobie aktualizację OG wraz z OpenSuite. W wolnej chwili wróciłem do prób tworzenia kampanii napoleońskiej i nie wiem czy coś wyłączyłem, czy ściągnięta wersja miała coś wyłączone bo w edytorze "map settings" nie ma podglądu mapy, jest puste okno. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1331
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #86 :
Luty 18, 2017, 03:23:11 »
Niestety w kwestiach technicznych jestem bardzo zielony
Ale skoro próbujesz tworzyć kampanie napoleońską to jest "Luis open general\EFILE_SON\ * Efile version: 0.2.10"
Efil- Wiosna Ludów
(możesz tam podpatrzyć rożne rozwiązania
)
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1624
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #87 :
Luty 18, 2017, 06:28:50 »
Pomysły:
Suite w złym katalogu (powinien być tam, gdzie gra)
Brak odpowiedniej mapy w katalogu .\map
W Scenario Summary View masz zdefiniowaną mapę (pole Map pic pod tytułem scenariusza)?
Jak nie pomorze, to podrzuć ten scenariusz - zobaczę w czym rzecz.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Seta
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 737
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #88 :
Luty 20, 2017, 07:09:03 »
W tym rzecz, że gdy otwieram dowolny scenariusz w suite to nie otwiera się mapa. Przed ściągnięciem aktualizacji suite działał normalnie.
Warunki o których mówiłeś czyli odpowiedni katalog i zdefiniowany numer mapy są spełnione, więc dalej będę szukał rozwiązania problemu
.
A wyświetla się mapa w postaci kafelkowej a zwykła dopiero po załadowaniu ponownie z katalogu MAP pliku .png z odpowiednią mapą.
«
Ostatnia zmiana: Luty 20, 2017, 07:17:44 wysłane przez Seta
»
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1624
Odp: Pytania, problemy i pomysły na opis
«
Odpowiedz #89 :
Luty 21, 2017, 09:19:47 »
Czy po otwarciu scenariusza w Scenario Summary View masz zdefiniowaną mapę (pole Map pic pod tytułem scenariusza)?
Powinien tam być numer mapy...
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
9
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...