Jeden gracz skończy w 2 turze atakiem komandosów, i ominie go walka z 70 jednostkami przeciwnika (40 jednostek na mapie i 30 dodatkowych posiłków), drugi będzie mozolnie walczył w deszczu z hordami jednostek przeciwnika.
Ten drugi w nagrodę dostanie 550pp za uczestnictwo...
To rodzaj motywacji. Jeśli grasz tak jak przewidział autor scenariusza, to dostajesz dodatkowe punkty. Jeśli kombinujesz i omijasz większą cześć scenariusza, to punktów dostajesz mniej.
Mhh czyli czasem się opłaca poczekać parę tur, zdobyć więcej flag i przy okazji jeszcze doświadczania nabić na jednostkach. Około 70 jednostek do dużo - dużo można nabić. Co tam, że horda
Kończąc w drugiej turze, dostałem tylko 200pp "za tury". Przepadło 550pp.
Zatem czemu skończyłeś tak wcześnie?
Tylko, żeby mieć o kilka-kilkanaście punktów więcej za scenariusz?
Ogólnie podsumowując:
To cenne spostrzeżenia kiedy będę robić jakąś kampanie (już nawet za niedługo) i na pewno przetestują tę opcję prędzej czy później, może w połączeniu z innymi moimi pomysłami, które chciałbym również przetestować.