Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Lipiec 13, 2024, 07:02:44 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pliki konfiguracyjne CFG  (Przeczytany 40893 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4807


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #15 : Styczeń 28, 2023, 09:13:53 »

Waldzios - z czego wynika wysokość tych procentów, na 65? Bo z tego, co -= chyba - wydziałem w pliku .CFG, to tam opis odnosił się do PG !, że tam był to współczynnik 25%, w stosunku do uzupełnień "doświadczonych na poziomie jednostki" (czyli aby utrzymać, po uzupełnieniu, ilość experiencu dotychczas posiadanego w jednostce uzupełnianej).
Czemu akurat 65? Z czego to wynika?
Poziom ustawia się na poziomie pliku CFG kampanii. Można ustawić dowolna wartość z przedziału 0-100%.
Wartość nie jest z góry zdefiniowana.
Ustalona wartość zależy wyłącznie od woli autora kampanii.

W tym przypadku zamiast domyślnego:
Kod:
green_cost=25
green_exp=0
autor zastosował :
Kod:
green_cost=65
green_exp=65

Najwidoczniej uznał ze "domyślne" wartości są zbyt restrykcyjne.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Motor
Sierżant (Sergeant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


« Odpowiedz #16 : Styczeń 29, 2023, 05:08:39 »

Czy można określić z góry pogodę na każdą turę scenariusza?
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #17 : Styczeń 29, 2023, 05:16:46 »

Nie, nie można.
Zapisane

Motor
Sierżant (Sergeant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


« Odpowiedz #18 : Styczeń 29, 2023, 05:39:06 »

A force_weather jak działa?
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4807


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #19 : Styczeń 29, 2023, 06:53:29 »

A force_weather jak działa?
Nie testowałem opcji, ale z opisu wynika ze usuwa losowość pogody na początku scenariusza.
Kod:
force_weather=0
* 1 to skip random weather at start of scenarios

EDIT. Przeprowadziłem szybki test. Opcja pozwala wymusić dowolną pogodę w pierwszej turze (na przykład deszcz na pustyni). W kolejnych turach pogoda wraca do losowej mechaniki.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2023, 07:05:43 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #20 : Styczeń 30, 2023, 02:23:19 »

EDIT. Przeprowadziłem szybki test. Opcja pozwala wymusić dowolną pogodę w pierwszej turze (na przykład deszcz na pustyni). W kolejnych turach pogoda wraca do losowej mechaniki.
O! Dzięki. Ja myślałem, żę da się - na całość "wymusić" bitwy.
p.s. A można nawet śnieg, raz mi się trafił, w Afryce, chbya w jakiejś bitwie w grudniu rozgrywanej Cheesy zabawne to było...To losowe było, w trakcie bitwy...
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.118 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)