Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 10:54:04 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wersja PG2 Ligowa a E-fil Gustlika  (Przeczytany 11856 razy)
Draxx
Gość
« : Luty 08, 2010, 04:07:03 »

 Witam
 Tak z ciekawości spytam o jedną rzecz, która mnie interesuje. Chodzi o wersję PG2 do ligi, która ma bodajże e-fil Raisersów. Czy idzie ją ,,przerobić,, na e-fil Gustlika, który ma lepsze opcje rozgrywki (zwłaszcza artyleria, która powyżej ...mm (nie pamiętam ile), nie odpowiada ogniem, choć ma za to większy zasięg. Nie znam się zupełnie na e-filach, więc stąd takowe pytanko.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #1 : Luty 08, 2010, 04:58:31 »

To nie jest pytanie do tego działu, tylko do działu ligowego:

http://www.forum.gildiageneralow.pl/panzer-general-2/0/

Taka decyzja zależy od kierownictwa ligi i graczy.

Dział Gustlik Center należy do graczy "kampanijnych" i nie ma żadnego przełożenia na decyzje ligowe.

Ja mogę powiedzieć tylko tyle, że kiedyś odbyło się głosowanie w Lidze, w którym taki pomysł został zaakceptowany, niestety nie przystąpiono do żadnych działań...
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Draxx
Gość
« Odpowiedz #2 : Luty 08, 2010, 06:38:19 »