Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 12:23:36
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
>
Panzer General 2 - kampanie
(Moderator:
Gustlik
) >
Kampania "Ghost Division" cz. I
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
13
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Kampania "Ghost Division" cz. I (Przeczytany 111397 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #45 :
Luty 24, 2010, 09:58:05 »
Cytuj
- (minus) nie rozumiem, kiedy mogę uzupełniać na lotnisku swe samoloty? Jak nie ma flagi to nie działa/ funkcjonuje jako lądowisko
Jak nie ma flagi to jest bezużyteczne. Aczkolwiek na niektórych mapach działa - i nikt nie wie dlaczego. Dlatego od jakiegoś czasu zawsze po zrobieniu scenariusza sprawdzam, czy bezpańskie lotniska działają. Możesz przyjąć, że teraz jak nie ma flagi - to nie działa. Choć w starszych kampaniach różnie z tym może być.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 838
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #46 :
Luty 25, 2010, 10:15:25 »
Klin - na heksie 17,26 jest piechota ruska z poziomem okopania 88
Zapisane
Nie bo nie
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #47 :
Luty 25, 2010, 10:30:17 »
Wow - dożarte sukinkoty.... Ryli w glebie gołymi łapami na sam widok Twoich czołgów...
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #48 :
Luty 25, 2010, 11:54:49 »
Viazma.
Nie lubię takich scenariuszy, dużo wojska na małym obszarze. Momentalnie się gubię.
W dodatku, komputer jest agresywny i muszę szybko wyprzęgać. Na szczęście, zajmuję kilka ważnych punktów, a teren jest tu niekorzystny do nacierania. Mogę więc spokojnie przetrzymać jego ataki. Potem zagapiła się trochę moja główna grupa, ale ten scenariusz dość swobodnie wygrywa 10. Dywizja Pancerna. Przez nikogo nie atakowana zajęła oba VH.
Dużo kasy jest do zdobycia. Naliczyłem aż osiem płatnych flag.
Pozdrawiam, Czata
Zapisane
majerek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 838
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #49 :
Luty 27, 2010, 01:25:36 »
Klin - Ostatni SH zająłem w ostatniej kolejce BV. Było naprawdę ciekawie szczególnie podczas szturmowania Moskwy
. Spotkałem również piechotę ruską z 11 belkami i 118 punktami doświadczenia. Coś mam szczęście do prezentów tym razem PzIVG.
Zapisane
Nie bo nie
majerek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 838
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #50 :
Marzec 02, 2010, 12:46:43 »
Klin Bulge
- Na początku padał mi śnieg więc ustawiłem obronę i czekałem, no i komputer zaliczył ok 6 pułapek
. Postanowiłem odbić lotnisko niestety pogoda później nie dopisywała więc nie było co uzupełniać. Zażarte walki toczyła Das Reich nie pozwalając zająć VH bardzo pomocny okazał się dla nich sztab. Po wyczyszczeniu wschodniej ściany Przeżuciłem wszystko co mogłem żeby odbić Klin. Mogło być BV-4 ale jak zwykle grałem do ostatniej kolejki.
Viazma 1942
- Ruski wyłaziły mi spod każdego krzaczka
nawet z zachodu jakaś kawaleria skasowała mi Nebelwerfera. Miałem kłopot co wystawić na początku, zdecydowałem się na wszystkie czołgi pomimo że miały pełno belek, i chyba się nie pomyliłem bo każdy był na wagę złota. Strasznie chaotycznie tu grałem ale taki chyba urok tego scenariusza raz na wschód raz na zachód i tak w kółko. BV -3 ale zapewne mogło być lepiej.
Odpaliłem tą kampanię pod OpenGen i w pierwszym scenie nie mogę ruszyć corowych artylerii tak jakby nie miały transportu - a mają oczywiście.
Zapisane
Nie bo nie
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #51 :
Marzec 02, 2010, 04:33:35 »
Cytuj
Odpaliłem tą kampanię pod OpenGen i w pierwszym scenie nie mogę ruszyć corowych artylerii tak jakby nie miały transportu - a mają oczywiście.
Pojęcia nie mam. Zobacz na JP's Panzers - ostatnio coś poprawiali w transportach, a ostatnia wersja Open jest z 22 lutego.
Szczerze mówiąc - sposób działania grafiki w OpenPG skutecznie zniechęca mnie do grania.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 838
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #52 :
Marzec 02, 2010, 09:08:27 »
Pooglądałem pod Siute i obie artylerie mają Remaining fuel = 0 a np 88 z takim samym transportem ma 56. Co ciekawe po ruszeniu tych artylerii i zapisaniu mają już np Remaining fuel = 52
Zapisane
Nie bo nie
Scheisskopf
Podporucznik (Second Lieutenant)
Offline
Wiadomości: 73
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #53 :
Marzec 03, 2010, 04:03:33 »
Cytat: Gustlik Marzec 02, 2010, 04:33:35
Szczerze mówiąc - sposób działania grafiki w OpenPG skutecznie zniechęca mnie do grania.
A co jest z grafiką?
Cytat: majerek Marzec 02, 2010, 09:08:27
Pooglądałem pod Siute i obie artylerie mają Remaining fuel = 0 a np 88 z takim samym transportem ma 56. Co ciekawe po ruszeniu tych artylerii i zapisaniu mają już np Remaining fuel = 52
Ogólnie wczytywanie to była/jest chyba wylęgarnia bugów.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #54 :
Marzec 03, 2010, 04:09:13 »
Cytuj
A co jest z grafiką?
Stanowczo zbyt "miękka" - podobnie jak w PeG. Masz wrażenie, że wszystko porusza się tak, jakby ktoś dookoła rozlał kisiel.
No i scrolling mapy jest niestety daleki od płynności. Na pewno nie jest to kwestia mojej grafiki, która płynnie jeździ po mapach 3D w całkiem współczesnych grach i to takich, w których dużo się dzieje - w czasie rzeczywistym.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #55 :
Marzec 05, 2010, 09:45:50 »
Cytat: Scheisskopf Marzec 03, 2010, 04:03:33
Ogólnie wczytywanie to była/jest chyba wylęgarnia bugów.
Czasami z wściekłosci 4-5 razy wczytuję dana turę, bo nie mam zasięgu wzroku, zgodnego z pogodą, cechą jednostek...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #56 :
Marzec 14, 2010, 09:27:12 »
Klin.
Oto potęga briefingu. A ja nie wyciągnąłem odpowiednich wniosków! Bezwzględna wymiana wszystkich ciężarówek na transportery. Ja tego nie zrobiłem i duża część moich wojsk nie wzięła udziału w walce.
Obrona przedpola Moskwy jest świetnie przygotowana. Umiejętnie ustawione przeszkody są trudne do obejścia. Komputer rzadko odpowiada ogniem, za to sprytnie blokuje. Z tego wszystkiego, Moskwy prawie nie odwiedziłem.
Już się szykowałem do dłuższego oblężenia, gdy niespodziewanie wygrałem. Punkty moskiewskie nie są wymagane do zwycięstwa.
Czy jest sens dawania prototypów, które są dużo gorsze od dostępnych już jednostek?
Klin Bulge.
Nie zmieściła się cała moja armia.
Nie zauważyłem, że mam do dyspozycji lotnisko, więc zażarcie próbowałem zdobyć to w okolicach Dmitrova. Ku mojemu zdumieniu, przydało mi się to później. Nie atakował nikt potem moich tyłów podczas zagonu na VH-y.
Briefing sugeruje, że płatne są punkty w Moskwie. Jednak początek jest na tyle przerażający, że świadomie z nich zrezygnowałem i skupiłem się na dużych flagach. Skończyłem w dziewiątej turze, bo Istra była już mocno zagrożona.
Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #57 :
Marzec 14, 2010, 10:22:24 »
Cytat: czata Marzec 14, 2010, 09:27:12
Czy jest sens dawania prototypów, które są dużo gorsze od dostępnych już jednostek?
Moim zdaniem tak, wszak to po prostu urozmaica armię;)
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #58 :
Marzec 18, 2010, 04:20:15 »
Viazma 1942.
Przeżyłem szok. Zdobyłem VH w trzeciej rundzie i nie spowodowało to ukończenia gry! Wyjaśniło się to podczas ruchu przeciwnika, były ukryte punkty. Przez dłuższą chwilę zastanawiałem się nad poddaniem się. Wschodnie wojska aux niemal rozbite, zachodnie prawie nie ruszone, a główne siły podzielone na cztery części, z czego trzy w punktach oporu. Jak tu grać?
Na szczęście, natarcie jednej części wojsk corowych odnosiło powodzenie. Jednak w którymś momencie jego impet osłabł. W dodatku, wojska aux nie były w stanie utrzymać swoich punktów. Niestety, nie udało mi się zdobyć BV.
Scenariusz bardzo dynamiczny, cały czas trzeba przemieszczać jednostki. Nigdzie nie wolno się na dłużej zatrzymać.
Komputer może zaopatrywać samoloty na neutralnym lotnisku. Ja nie. Dlaczego?
Jednym z zadań jest utrzymanie drogi Moskwa - Smoleńsk. Która to droga?
Mój prototyp, Legion Ost, nie walczy już trzeci scenariusz. W Moskwie nie nadążał za resztą wojsk, potem dwa razy nie było dla niego miejsca.
Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Kampania "Ghost Division" cz. I
«
Odpowiedz #59 :
Marzec 18, 2010, 05:32:41 »
Cytuj
Komputer może zaopatrywać samoloty na neutralnym lotnisku. Ja nie. Dlaczego?
No właśnie....
Cytuj
Jednym z zadań jest utrzymanie drogi Moskwa - Smoleńsk. Która to droga?
To właśnie ta, wzdłuż której pojawiają się ukryte VHeksy.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
13
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...