Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 24, 2024, 10:10:03
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
>
Panzer General 2 - kampanie
(Moderator:
Gustlik
) >
Proponowane zmiany dotyczące czołgów
Strony:
1
[
2
]
3
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Proponowane zmiany dotyczące czołgów (Przeczytany 28634 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #15 :
Maj 23, 2010, 11:37:14 »
Cytuj
M4A3E8 powinien być dostępny nie wcześniej niż listopad 1944 r.
OK - jest jak jest, bo nie znalazłem żadnych danych o dacie rozpoczęcia produkcji tego, konkretnego, modelu - więc przyjąłem daty produkcji wersji HVSS
Cytuj
M4A1(76) czerwiec 1944 r.
Produkcję rozpoczęto już w styczniu, więc to chyba jednak za późno
Cytuj
M24 też końcówka 1944 r.
OK - listopad
Cytuj
M36 raczej nie wcześniej niż sierpień 1944 r.
lipiec
Cytuj
M26 styczeń 1945r., może nawet luty
OK
Cytuj
Shermany dal Marines są zdecydowanie za wcześnie dostępne.
Zgadza się - kwiecień 43, wtedy wszedł w życie nowy TOE dla marines wprowadzający Shermany do batalionów czołgów średnich.
Cytuj
Trochę inna kwestia, a mianowicie czy IS-2 i 3 nie powinien mieć więcej inicjatywy, przynajmniej 10, zwłaszcza 3 powinna mieć o 1 więcej od 2.
IS-2 został ukarany za rozdzielny nabój armatni, którego ładowanie było mocno skomplikowane i skutecznie ograniczało szybkostrzelność. Do tego, po każdym strzale trzeba było niemal wietrzyć wieżę.
Co do trójki - pełna zgoda
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mapet
Młodszy chorąży (Warrant Officer 2)
Offline
Wiadomości: 31
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #16 :
Maj 25, 2010, 06:49:33 »
Jeszcze jedna propozycja, a mianowicie M4(105), skoro większość tego typu pojazdów ma zasięg ognia 2 to może i on powinien mieć no i można by mu było dodać Support
.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #17 :
Maj 25, 2010, 08:36:35 »
"S" - na pewno - juz dodałem, zaś co do zasięgu 2, to jeszcze się waham, bo jeśli chodzi o czołgi, to filozofia przyznawania takiego zasięgu była oparta na możliwościach ppanc. Niekoniecznie było to zwykłe przełożenie możliwości działa, bo wtedy oczywiście większość czołgów z działem 75 mm musiałaby strzelać na 2 (co najmniej). Popatrzyłem do innych efili - też nie ma jednomyślności - w połowie jest 2, w połowie 1
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mapet
Młodszy chorąży (Warrant Officer 2)
Offline
Wiadomości: 31
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #18 :
Maj 25, 2010, 10:31:02 »
Ale za 2 przemawia taka wartość u M45. Zresztą StuH też ma 2.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #19 :
Maj 25, 2010, 11:47:52 »
Ten kaliber 75 i zbliżone (zasięg 2) trzeba być też rozważy w odniesieniu do Churchilla...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #20 :
Maj 26, 2010, 12:54:53 »
Którego?
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #21 :
Maj 26, 2010, 08:07:30 »
Warianty z 75mm- IV NA, VI no i V z haubicą 95mm... Jeżeli maja, to przepraszam, nigdy nie pamiętam dokładnie wariantów czołgów Brytoli, są tak nudni i pragmatyczni.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Mapet
Młodszy chorąży (Warrant Officer 2)
Offline
Wiadomości: 31
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #22 :
Maj 26, 2010, 10:16:23 »
Te z Churchille z 75mm raczej nie powinny mieć 2 pól zasięgu, bo to działo to tak na dobra sprawę to samo co M3 75mm w Shermanie.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #23 :
Maj 26, 2010, 11:38:07 »
ale jeśli 105 miałby mieć, to 95 chyba też....
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mapet
Młodszy chorąży (Warrant Officer 2)
Offline
Wiadomości: 31
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #24 :
Maj 30, 2010, 11:54:50 »
No właśnie 95mm nie do końca, bo tu sporym ograniczeniem jest kąt podniesienia i sam fakt ich wykorzystania na bliskich odległościach.
Mam jeszcze propozycje odnośnie czołgów u których taktyka ich zastosowania jako wozy rozpoznawcze, powodowała, że trafiały do jednostek rozpoznawczych, a w grze są traktowane jako zwykłe czołgi. Problem ten już był podejmowany, ale ja bym np. proponował jeżeli chodzi o Cromwella dodanie mu [R], no i pewnie znalazło by się jeszcze parę innych tego typu wozów.
Zapisane
Mapet
Młodszy chorąży (Warrant Officer 2)
Offline
Wiadomości: 31
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #25 :
Czerwiec 09, 2010, 08:28:47 »
Następne propozycje, ale tym razem dotyczące nazw, a mianowicie może warto by było rozważyć zmianę nazwy KV na KW, skoro e-file jest tak na dobra sprawę polski.
PS. A jak pozostałe sugerowane zmiany?
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #26 :
Czerwiec 09, 2010, 11:57:04 »
Też jestem za tym.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #27 :
Czerwiec 10, 2010, 12:46:04 »
Cytuj
zmianę nazwy KV na KW,
Zrobi się. Pozostałe już zrobione. Lada dzień efil z tymi zmianami, a przede wszystkim z uzgodnionym paliwem, pojawi się do pobrania. Tylko tych Cromwelli nie ruszałem. Anglicy nie mieli typowego czołgu rozpoznawczego - jak M24 - i na dobrą sprawę, w oddziałach rozpoznawczych, używali wszystkich typów czołgów. Boję się, że dając [R] jednemu z nich, uwolnimy dźina z butelki.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #28 :
Czerwiec 10, 2010, 01:23:35 »
A to prawda Gustliku, bowiem z racji użycia np. Stuartów, tym tez trzeba by dać "r"...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Mapet
Młodszy chorąży (Warrant Officer 2)
Offline
Wiadomości: 31
Odp: Proponowane zmiany dotyczące czołgów
«
Odpowiedz #29 :
Czerwiec 16, 2010, 07:00:11 »
Trochę nie na temat, bo artyleria to nie czołgi, ale proponował bym poprzeliczać zasięg artylerii w podobny sposób jak wartości paliwa.
Można by oczywiście przyjąć jakaś wartość minimalną, a raczej zasięg wynoszący 2.
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
3
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...