Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 13, 2022, 12:07:41 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania "Wielka Rzecz ... pospolita".  (Przeczytany 28872 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2611



WWW
« : Lipiec 04, 2010, 10:20:41 »

Witam

(będzie długo .......)

Jest to mój pierwszy wpis na tym forum (i tak naprawdę, pierwszy wpis na jakimkolwiek forum - niedzisiejszy jestem Smiley ).
Na początek, wielkie podziękowania dla aktywnych autorów na tym forum (a szczególnie dla Gustlika), dzięki którym nauczyłem się sporo nowych rzeczy o mojej ulubionej grze czyli PG2.

Nie lubię przychodzić do znajomych z "pustymi rękami" więc zapraszam do testów, zabawy, oceny, wytykania błędów itd.
A ponieważ należy popierać to co Polskie (efile Gustlika) to przedstawiam:

Nową kampanię na efile Gustlika: "Wielka Rzecz ... pospolita".

Co prawda nie poczuwam się do autorstwa pomysłu i kampanii, bo jest to konwersja i remake wg mojej skromnej
opinii najlepszej kampanii na PG2 czyli "Balance of Power" Jorge Gabitto (tylko dzięki tej kampanii PG2 mnie "wciągło",
ale jestem raczej nielicznym zwolennikiem kampanii "post WW2"). Ale zmian w stosunku do oryginału jest bardzo dużo .......

Link:        http://opengeneral.pl/     

Od razu zastrzegam, nie jest to kampania w której należy się doszukiwać zgodności historycznych, geograficznych i innych. Dla mnie po prostu dobra zabawa i tyle. Szczególnie (tak jak w oryginale) polecam scen "Bitwa o Anglię" - scen gdzie gramy wyłącznie lotnictwem.

Po drugie, oryginał znam na wylot. Ale konwersji w całości jeszcze nie rozegrałem i miałem do wyboru czy testować jeszcze ze dwa-trzy miesiące czy też dać Wam się pobawić. Wybrałem to drugie - stąd też jak dostrzeżecie błędy, za mało/dużo prestiżu, za mało/dużo/nie takich jednostek - proszę o komentarze. Kolejna wersja będzie poprawiana zgodnie z tymi sugestiami (zapewne lepszych ode mnie graczy).

Po trzecie, opublikowałem plik na onecie - jest tam jakiś limit (nawet nie wiem jaki), nie ma żadnych przeszkód abyście opublikowali go na stronie pg2.net.pl (chociaż patrz kolejna uwaga).

Po czwarte, formalnie nie mam zgody autora oryginalnej kampanii na jej konwersje i zmiany. Z tego co widziałem autor mniej więcej od czterech lat nie wypowiadał się np. na forum JP"s Panzers. Nie wiem jakie dokładnie zwyczaje panują wśród autorów kampanii/scenariuszy. Jeżeli jest to niedopuszczalne, proszę o info - skasuję plik i będziecie o mnie mogli zapomnieć. Będę konwertował sobie kampanie na własny, prywatny użytek. Ale sądzę, że byłaby to jakaś szkoda - wykonanie konwersji zajmuje mi jakieś dwa tygodnie - jak coś takiego Wam się spodoba, mogę zrealizować podobne konwersje "zapomnianych" kampanii na efile Gustlika.

Za klika dni, przekażę jeszcze moje doświadczenia z wykorzystania efile Gustlika do kampanii po roku 45. Niestety, ale ma on pewne ograniczenia (może możliwe do zmiany ?), stąd też ta konwersja nie nie jest doskonała i nie tylko z tego względu.

Przebieg kampanii i konieczne mapy:

Campaign: Camp_WR * Wielka Rzecz ... pospolita
 # File        Scenario                 Date                                             BV   V  TV    L        Map
 0 WR00.scn    WR #00 Grodno            Jul  7, 1945                      1   1   1   Ls            DESSAU.MAP *NF (#17).
 1 WR01.scn    WR #01 Metz              Sep  7, 1945                       2   2   2   Ls            Metz.map *NF (#26).
 2 WR02.scn    WR #02 Ulan Ude          Mar 21, 1946                   3   3   3   Ls            UlanUde.map *NF (#73).
 3 WR03.scn    WR #03 Wladywostok       May  1, 1946              4   4   4    4             IRKUTSK.MAP *NF (#54).
 4 WR04.scn    WR #04 Minsk             Jun 30, 1946                     5   5   5    5             LITOVSK.MAP *NF (#35).
 5 WR05.scn    WR #05 Syberia           Sep  3, 1946                     6   6   6    6             KHABAROV.MAP *NF (#59).
 6 WR06.scn    WR #06 Ryga              Jan 16, 1947                       7   7   7    7             leneast.map *NF (#65).
 7 WR07.scn    WR #07 Alma Ata          Jun  7, 1947                    8   8   8    8             ALMATY.MAP *NF (#53).
 8 WR08.scn    WR #08 Don               Nov 29, 1947                       9   9   9   13            DON.MAP *NF (#70).
 9 WR09.scn    WR #09 Ural              Apr  2, 1948                         10  10  10   13        EKATERINBURG.MAP *NF (#55).
10 WR10.scn    WR #10 Stalingrad        Nov 17, 1948                 11  11  11   28         VOLGOGRD.MAP *NF (#57).
11 WR11.scn    WR #11 Klin 48           Dec 12, 1948                     12  12  12   28         KLIN.MAP *NF (#4).
12 WR12.scn    WR #12 Moskwa            Jan 15, 1949                13  13  13   28         moscow.map *NF (#67).
13 WR13.scn    WR #13 Ardeny            Apr 11, 1949                  14  14  14   33         VOLOKOL.MAP *NF (#11).
14 WR14.scn    WR #14 Paryz             Jun 15, 1949                     15  15  15   33        Berlin.map *NF (#72).
15 WR15.scn    WR #15 Singapor          Sep 19, 1949                 16  16  16   16        SINGAPORE.MAP *NF (#71).
16 WR16.scn    WR #16 Bitwa o Anglie    Apr 15, 1950              17  17  17   33        ENGLAND.MAP *NF (#60).
17 WR17.scn    WR #17 Lew Morski 50     Jun  9, 1950             18  18  18   33        SOUTHENG.MAP *NF (#88).
18 WR18.scn    WR #18 Londyn            Sep 17, 1950                 19  19  19   33         WINDSOR.MAP *NF (#7).
19 WR19.scn    WR #19 Taejon            Apr 15, 1951                   20  20  20   38        Taejon.map *NF (#78).
20 WR20.scn    WR #20 Azory             Jul  5, 1951                      21  21  21   Ls        GILBERT.map *NF (#90).
21 WR21.scn    WR #21 Seul              Sep  7, 1951                      22  22  22   38        Seoul.map *NF (#77).
22 WR22.scn    WR #22 St. George        Mar  2, 1952                 23  23  23   Ls       IWO.map *NF (#198).
23 WR23.scn    WR #23 Tajwan            May  7, 1952                  24  24  24   24         TAIPEI.map *NF (#155).
24 WR24.scn    WR #24 Savannach 52      Aug  7, 1952             25  25  25   Ls        SAVANNAH.MAP *NF (#13).
25 WR25.scn    WR #25 San Francisco     Mar 15, 1953            26  26  26   Ls         Panzer01.map *NF (#40).
26 WR26.scn    WR #26 Tennessee         Jun 23, 1953             27  27  27   Ls        OAKRIDGE.MAP *NF (#27).
27 WR27.scn    WR #27 Waszyngton        Oct 11, 1953              Win Win Win   Ls  RUHR.MAP *NF (#85).
28 WR28a.scn   WR #28a Smolensk         Nov 17, 1949            29  29  29   29          TULA.map *NF (#125).
29 WR29a.scn   WR #29a Novgorod         May 25, 1950            30  30  30   30          NOVGOROD.MAP *NF (#24).
30 WR30a.scn   WR #30a Ukraina          Aug  3, 1950                 31  31  31   31         PROKHORV.MAP *NF (#0).
31 WR31a.scn   WR #31a Litwa            Nov 23, 1952                  32  32  32   Ls         DON.MAP *NF (#70).
32 WR32a.scn   WR #32a Bug              May  9, 1953                    Win Win Win   Ls  SEELOW.MAP *NF (#10).
33 WR33b.scn   WR #33b Normandia        Jul 10, 1951             34  34  34   34         CAEN.MAP *NF (#25).
34 WR34b.scn   WR #34b Sedan 51         Aug  4, 1951               35  35  35   35         SEDAN.MAP *NF (#22).
35 WR35b.scn   WR #35b Ruhr             Apr  9, 1952                   36  36  36   36         RUHR.MAP *NF (#85).
36 WR36b.scn   WR #36b Elba             Jul 24, 1952                     37  37  37   37         ARNHEM.MAP *NF (#79).
37 WR37b.scn   WR #37b Berlin           Sep 11, 1952                  Win Win Win   Ls  DESSAU.MAP *NF (#17).
38 WR38c.scn   WR #38c Korea 53         May 15, 1953               39  39  39   39         Seoul.map *NF (#77).
39 WR39c.scn   WR #39c Mongolia         Oct 20, 1953               40  40  40   40         ULANUDE.map *NF (#73).
40 WR40c.scn   WR #40c Hong Kong        May 21, 1954            41  41  41   41         SEALION.map *NF (#288).
41 WR41c.scn   WR #41c Nanjing          Sep  4, 1954                 Win Win Win   Ls   KAZAN.MAP *NF (#52).

Uff, ale się rozpisałem ........ na razie to wszystko.
Życzę miłej zabawy

kowdar
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2010, 06:56:44 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #1 : Lipiec 04, 2010, 10:28:16 »

No proszę - jaka niespodzianka! Gratulacje!

Co do publikowania, to myślę, że przy zastrzeżeniu podania autora oryginału - nie ma problemu. Kiedyś, jeszcze na forum PSFF, tłumaczyłem teksty o mechanice gry z JP's Panzers. Pytając o zgodę, taką właśnie odpowiedź uzyskałem.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #2 : Lipiec 05, 2010, 10:53:02 »

Witam i gratuluję mocnego wejścia  Cheesy

Mój etap testów/zabawy jest następujący (Raport AAR), z tym że ja już od paru miesięcy wszelkie kampanie gram na OpenGen (błędy są już sporadyczne, praktycznie niezauważalne i niewielkie, a komfort grania/obsługi bije PG2 na głowę).
Tu moja mała uwaga, też lubię grać na OpenGen ale zachowanie komputera na klasycznym PG2 i OpenGen jest totalnie inne i nie wiem czy da się to ze sobą porównywać, dlatego testy można podzielić na 2 osobne wątki.
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6705



« Odpowiedz #3 : Lipiec 05, 2010, 04:19:05 »

No proszę, piękna sprawa, witam serdecznie kolejnego Autora kampanii. Wink
Me pytania:
- czy w efilu jest coś na wzór jednostek piechoty z ppk- tu zasięg
musiałby mieć 2,
-  jak z tymi śmigłowcami, są? W jakiej klasie? Ja bym je dał do
bombowców...
-  czy są na poziomie taktycznym wyrzutnie rakiet? Byłyby potrzebne.
Oczywiście nie z tak mocnym SA i HA, bo celność daleka od dzisiejszych,
ale...
- obrona plot.? Ręczne wyrzutnie? Rosyjskim 37mm od razu dałbym atak SA
i HA
- W ostatnim - bodajże Poligonie jest opis brytyjskich planów
prewencyjnego ataku na ZSRR. Nie wspomniałeś czy tylko Niemcy i Chiny

tutaj jako strojna dla gracza?
- Jak tylko upały zelżą, to siadam.
ps. jakie są różnice miedzy Open a PG2???
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 534



WWW
« Odpowiedz #4 : Lipiec 05, 2010, 06:53:48 »

Po trzecie, opublikowałem plik na onecie - jest tam jakiś limit (nawet nie wiem jaki), nie ma żadnych przeszkód abyście opublikowali go na stronie pg2.net.pl (chociaż patrz kolejna uwaga).
Witam na Forum  Welcome
Jak będziesz chciał kampanię umieścić na pg2.net.pl to tylko daj znać.
Jak chcesz możesz także przesłać mi tekst opisu kampanii jaki będzie przy jej downloadzie.

Za klika dni, przekażę jeszcze moje doświadczenia z wykorzystania efile Gustlika do kampanii po roku 45. Niestety, ale ma on pewne ograniczenia (może możliwe do zmiany ?), stąd też ta konwersja nie nie jest doskonała i nie tylko z tego względu.


Myślę, że trzeba się przyjrzeć efilowi po roku 45, zwłaszcza jeżeli chodzi o stronę Polską, bo przecież jest to zupełnie fikcyjne uzbrojenie.
Można tutaj wprowadzić dla urozmaicenia jednostki, które były tylko prototypami lub pozostały na deskach kreślarskich w PRL-u.

Mój etap testów/zabawy jest następujący (Raport AAR), z tym że ja już od paru miesięcy wszelkie kampanie gram na OpenGen (błędy są już sporadyczne, praktycznie niezauważalne i niewielkie, a komfort grania/obsługi bije PG2 na głowę).
Ja także większość kampanii rozgrywam już na OpenPG.
Trzeba zacząć powoli się przesiadać.

Tu moja mała uwaga, też lubię grać na OpenGen ale zachowanie komputera na klasycznym PG2 i OpenGen jest totalnie inne i nie wiem czy da się to ze sobą porównywać, dlatego testy można podzielić na 2 osobne wątki.
Myślę, że ważniejsze są już testy na OPG niż klasycznym PG2 zwłaszcza, że chyba w niedalekiej przyszłości  Wink, wszyscy przesiądziemy się na nową odsłonę Panzera.

Taktyczna Wygrana ,  score:-46
Brylantowa Wygrana , score:43
Wygrana ,                      score:21
Nazwy wygranych sugerują mi, że używasz spolszczenia do OpenPG - czy to jest spolszczenie ze strony pg2.net.pl czy jakieś Twoje zrobione już pod OpenPG Huh

Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #5 : Lipiec 05, 2010, 07:54:42 »

Cytuj
Me pytania:
- czy w efilu jest coś na wzór jednostek piechoty z ppk- tu zasięg
musiałby mieć 2,
-  jak z tymi śmigłowcami, są? W jakiej klasie? Ja bym je dał do
bombowców...
-  czy są na poziomie taktycznym wyrzutnie rakiet? Byłyby potrzebne.
Oczywiście nie z tak mocnym SA i HA, bo celność daleka od dzisiejszych,
ale...
- obrona plot.? Ręczne wyrzutnie? Rosyjskim 37mm od razu dałbym atak SA
i HA

To jest pytanie do działu Gustlik efile - nie zauważyłeś, że Kowdar to przekonwertował na mój efil?

Nawiasem mówiąc nie wiem, czy to nie za szybko - bo jak na razie większość jednostek w efilu kończy się na 1945. Tylko USA i ZSRR mają późniejsze jednostki, ze względu na wojnę w Korei. Tak więc grając Polakami, niestety nie będzie prototypów, a ich sprzęt pozostanie na poziomie 1945-46, podczas gdy amerykański będzie się zmieniał...
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 762



« Odpowiedz #6 : Lipiec 05, 2010, 08:12:18 »

ps. jakie są różnice miedzy Open a PG2???
Zagraj na Open a zobaczysz różnicę  Wink
A tak poważnie, w Open komp gra nieco rozsądniej, czasami zbyt zachowawczo. Ale czasem bardzo zdecydowanie atakuje. Cheesy Na początku trudno się przestawić, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia.
PS
Czy ktoś mi może powiedzieć jak wyłączyć siatkę Heksów i widok zasięgu?
Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #7 : Lipiec 05, 2010, 08:43:38 »

Cytuj
Czy ktoś mi może powiedzieć jak wyłączyć siatkę Heksów i widok zasięgu?

W "Additional Options" - w prawej kolumnie przycisków. A jak juz tam będziesz, to wypróbuj opcję ukrycia
wskaźnika siły jednostki i spodziewanego rezultatu walki Smiley To jest dopiero zabawa!
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6705



« Odpowiedz #8 : Lipiec 05, 2010, 09:07:02 »

Cytuj
Me pytania:....
Cytuj
Nie do końca, bo przecież on -Autor/ Modyfikator tam sprzęt ostatecznie umieszczał.
Ale- proponuję, by zacząć testować te kampanie na Open, zwłaszcza, że to już pieśń przyszłości...
Tylko: trzeba uzgodnić ustawienia. Ja  proponuję tę kampanię i Ghost division testować na Open.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2010, 09:12:03 wysłane przez zsamot » Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 534



WWW
« Odpowiedz #9 : Lipiec 05, 2010, 09:23:20 »

Nawiasem mówiąc nie wiem, czy to nie za szybko - bo jak na razie większość jednostek w efilu kończy się na 1945. Tylko USA i ZSRR mają późniejsze jednostki, ze względu na wojnę w Korei. Tak więc grając Polakami, niestety nie będzie prototypów, a ich sprzęt pozostanie na poziomie 1945-46, podczas gdy amerykański będzie się zmieniał...
Dlatego ta kampania ma sens jeżeli rozwinie się stronę "Polską" po 1945.
Inaczej grywalne będzie kilka pierwszych scenariuszy a potem to już  Sad
Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #10 : Lipiec 05, 2010, 10:00:33 »

Cytuj
Dlatego ta kampania ma sens jeżeli rozwinie się stronę "Polską" po 1945.

W tej chwili, efil ma 3096 jednostek. Trzeba bardzo rozsądnie gospodarować miejscem, bo może mieć tylko 4000. Cały czas jest w planach I WW - przypominam. Ja osobiście nosiłem się z zamiarem pociągnięcia dalej, ale jednostek realnych - kraju "Poland", czyli PSZ, mając na myśli operację "Unthinkable" (to chyba miał na myśli Zsamot). Do tego trzeba też dodać nieco Brytyjczykom.

A tak by the way - nikt nie zauważył, że Polacy w PSZ nie mieli dotąd w ogóle inżynierów?? Smiley. Robiąc przegląd, pod kątem dodawania - dopiero teraz na to wpadłem. Smiley
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 534



WWW
« Odpowiedz #11 : Lipiec 05, 2010, 10:14:04 »

Cytuj
Dlatego ta kampania ma sens jeżeli rozwinie się stronę "Polską" po 1945.

W tej chwili, efil ma 3096 jednostek. Trzeba bardzo rozsądnie gospodarować miejscem, bo może mieć tylko 4000. Cały czas jest w planach I WW - przypominam. Ja osobiście nosiłem się z zamiarem pociągnięcia dalej, ale jednostek realnych - kraju "Poland", czyli PSZ, mając na myśli operację "Unthinkable" (to chyba miał na myśli Zsamot). Do tego trzeba też dodać nieco Brytyjczykom.
myślę, że to jeszcze spory zapas - 900 jednostek. Tutaj wystarczy dodać dla strony Polskiej jakieś 20 do 30 jednostek w przedziale czasowym 45 - 60. Mam trochę pomysłów, głownie projekty LWP, które nie zostały zrealizowane.

Ta pierwsza wojna światowa (chociaż bardziej chodzi mi o wojnę 1920) też mnie męczy, ale tutaj 200 - 300 jednostek też załatwi sprawę.
Jak to fajnie wygląda w teorii Smiley
Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #12 : Lipiec 05, 2010, 10:56:24 »

Wiesz co, tak dla przykładu - jak zauważyłem brak tych inżynierów w PSZ, to wziąłem się za dorabianie.

A wyglądało to tak:
- zacząłem od inżynierów PSZ w Normandii - czyli: "Saperzy Szturmowi 44", no dobra, ale "44", to znaczy, że musi by też inna taka  jednostka do Afryki. Dobra - no to: "Saperzy Szturmowi 40", ok - ale to był standard brytyjski, a kampania we Francji? No to trzecia jednostka - i w tym momencie zauważyłem, że Brytyjczycy mają jednych inżynierów przez całą wojnę, aha - znaczy - trzeba dorobić jeszcze dwie.... Potem patrzę, a Amerykanie też mają jednych - to jedziemy. I tak, skutkiem jednej dorobionej jednostki, nagle - zrobiło się osiem.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #13 : Lipiec 06, 2010, 08:57:49 »

Ja też zacząłem na OpenGen - powoli się przyzwyczajam
Grodno - Trochę to strasznie wyglądały te zagony pancerne na początku na początku ale jakoś poszło. Udało mi się zastawić kilka pułapek na samoloty (nie mogę się przestawić, że komputer nie atakuje celów osłanianych przez pelotki) więc lotnictwo po 4 kolejkach panowało w powietrzu.  Wkurzył mnie błąd w grze - atakowałem czołgiem pelotkę osłanianą przez działo ale nie miało już amunicji, wynik starcia wyrokował że będzie overrun ale nie za każdym razem (sprawdzałem wczytując zapis) był zwykły atak  Angry . Liderów niestety dla corowych jednostek brak, tylko Aux czołg dostał CS i to był klucz do zwycięstwa BV w przedostatniej kolejce. Jako prototyp dostałem Iskrę  Clap
Teraz kilka uwag: Czemu Niemcy mają tylko Pionierów? - trochę to sztucznie wygląda.
Czy artyleria niemiecka (nie wiem czy wszystka) ma specjalnie zwiększony stan amunicji?
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 762



« Odpowiedz #14 : Lipiec 06, 2010, 04:25:43 »

Cytuj
Czy ktoś mi może powiedzieć jak wyłączyć siatkę Heksów i widok zasięgu?

W "Additional Options" - w prawej kolumnie przycisków. A jak juz tam będziesz, to wypróbuj opcję ukrycia
wskaźnika siły jednostki i spodziewanego rezultatu walki Smiley To jest dopiero zabawa!
Tjaaa.....
Chyba w mojej wersji Open nie ma "Additional Options"  Rolling Huh? Dunno Laughing
Co do wskaźników, już to robiłem Grin Totalna katastrofa (moja)! Ale trzeba się tylko przyzwyczaić...
A tak by the way  Wink, jak myślisz, kiedy projekt Open stanie się standardową wersją do różnych rozgrywek ligowych?
Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.071 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)