Tak dla równowagi, bo ile mozna narzekac na te niemieckie czołgi
, zagrałem ponownie w Waffen SS, nie o armię całą tu chodzi, ale powiem szczerze- jak widać na poniższym zestawieniu, NIE KUPIŁEM żadnego czołgu...
To idealny rzykład, jak wiele zależy od szczęścia, przez tę korelację losową każda kampania jest inna. Dlatego mam nadzieję, że jeszcze długo PG2 będzie tak wciągający.
Apropo: obie Mychy dostałem i powiem szczerze, nigdy wcześniej nie używałem ich tak udanie. Są godne swej ceny, co prawda w scenariuszach obronnych pewnie lepiej by się sprawdziły. Podobnie poużywałem szturmowego Henschla i odpowiednio doświaczony świetnie "pruje" czołgi przeciwnika. Przekonałem się też do Flak, ale to już akurat specyficzny sprzęt, no i dopóki nie jest na podwoziu "czwóreczki", to stanowi "miękki" cel. Dużo plotek, ale wolę zdejmować lotnictwo, niż ryzykować te 600 punktów prestiżu... Poza tym jak tylko są dostepne samobieżne plotki z opcją ataku celów naziemnych, to wtedy dopiero mozna poszaleć. Perfekcyjnie zmiekczają każdy cel.
Mam tylko pytanie- kiedy będzie możliwe przydzielanie lidera zarówno bombowcom strategicznym, jak i jednostkom Flak?
Dopiero w PG IV?
Campaign: Not found , Prestige modifier 100% , SSI standard formula
Current scenario: Pennemunde , VH prestige is 80 , All hex prestige is 160
Total army value: 11256 , Current prestige is 413
Infantry* Jagdverbande [EMP][251/5 [W]] , 5 bars , 731 exp , 10 base , 10 curr , Skilled Reconnaissance - Spotting i , 14 kill , 0 pp
* Jagdverbande [EMP][251/5 [W]] , 5 bars , 755 exp , 10 base , 10 curr , Resilience - Harder to Destroy , 10 kill , 0 pp
* Jagdverbande [EMP][251/5 [W]] , 5 bars , 712 exp , 10 base , 5 curr , 8 kill , 0 pp
Bruckenpioniere 42 B , 0 bars , 0 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 240 pp
Tank* Panther II , 5 bars , 1626 exp , 10 base , 13 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 136 kill , 0 pp
* Panther II , 5 bars , 1261 exp , 10 base , 15 curr , First Strike - Unit fires first if , 93 kill , 0 pp
* Panther II , 5 bars , 1150 exp , 10 base , 15 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 96 kill , 0 pp
* Maus B , 1 bars , 174 exp , 10 base , 11 curr , 19 kill , 0 pp
* Panther II , 5 bars , 854 exp , 10 base , 15 curr , First Strike - Unit fires first if , 69 kill , 0 pp
* Maus B , 0 bars , 50 exp , 10 base , 9 curr , 2 kill , 0 pp
Recon* Gepard , 5 bars , 907 exp , 10 base , 8 curr , 20 kill , 0 pp
Gepard , 5 bars , 732 exp , 10 base , 14 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra , 20 kill , 384 pp
250/11 [P] , 0 bars , 0 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 180 pp
Gepard , 5 bars , 659 exp , 10 base , 13 curr , Infiltration Tactics - Ignores entr , 13 kill , 384 pp
Gepard , 4 bars , 404 exp , 10 base , 13 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 21 kill , 384 pp
Anti-tank* JagdPanther (S) , 5 bars , 1343 exp , 10 base , 7 curr , 21 kill , 0 pp
* JagdPanther (S]) , 5 bars , 1087 exp , 10 base , 12 curr , Resilience - Harder to Destroy , 22 kill , 0 pp
FlaK Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 0 bars , 55 exp , 10 base , 10 curr , 1 kill , 276 pp
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 562 exp , 10 base , 15 curr , 8 kill , 276 pp
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 2 bars , 246 exp , 10 base , 7 curr , 2 kill , 276 pp
Artillery* 15 K18[251/4 [T]] , 5 bars , 814 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 14 kill , 0 pp
* 15 K18[251/4 [T]] , 5 bars , 690 exp , 10 base , 15 curr , 11 kill , 0 pp
Hummel , 2 bars , 284 exp , 10 base , 12 curr , 2 kill , 420 pp
15 K18[251/4 [T]] , 5 bars , 785 exp , 10 base , 15 curr , 3 kill , 468 pp
Hummel , 5 bars , 535 exp , 10 base , 14 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 6 kill , 420 pp
Hummel , 1 bars , 158 exp , 10 base , 11 curr , 3 kill , 420 pp
Air Defense* 88mm FlaK 41 [G] , 5 bars , 819 exp , 10 base , 15 curr , 14 kill , 0 pp
88mm FlaK 41 [G] , 3 bars , 306 exp , 10 base , 12 curr , 4 kill , 408 pp
88mm FlaK 41 [G] , 5 bars , 731 exp , 10 base , 15 curr , 9 kill , 408 pp
88mm FlaK 41 [G] , 3 bars , 332 exp , 10 base , 12 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 5 kill , 408 pp
88mm FlaK 41 [G] , 4 bars , 437 exp , 10 base , 14 curr , 5 kill , 408 pp
Coelion A , 0 bars , 0 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 336 pp
Fighter Me-262A-1/U-4 , 2 bars , 279 exp , 10 base , 11 curr , 7 kill , 780 pp
Me-262A-1/U-4 , 5 bars , 893 exp , 10 base , 15 curr , 25 kill , 780 pp
Me-262A-1/U-4 , 5 bars , 635 exp , 10 base , 13 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 12 kill , 780 pp
Tactical Bomber Ju-188 , 4 bars , 425 exp , 10 base , 13 curr , 1 kill , 696 pp
HS-129B-3 , 1 bars , 180 exp , 10 base , 10 curr , 2 kill , 708 pp
Level Bomber He 177 [L] , 1 bars , 149 exp , 10 base , 11 curr , 0 kill , 1416 pp
Killed: AD 42 , AT 76 , ATY 164 , INF 382 , REC 76 , TK 110 , FTR 61 , TB 48 , Total: 959
Lost : AD 5 , AT 10 , ATY 17 , INF 28 , REC 4 , TK 3 , FTR 3 , TB 0 , Total: 70
BV 12
V 0
TV 1
L 1
* <- original core or experienced prototype
pp <- prestige points