Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 12:13:53 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: SuitePG2-porady  (Przeczytany 22400 razy)
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« : Grudzień 14, 2007, 11:33:33 »

Zaczynam nowy wątek bo w związku z planem tworzenia nowej kampanii kilka porad w tym zakresie sie przyda.
Na początek prośba do Gustlika w padniętym forum bardzo dokładnie opisałeś opcje "Set Features" czy możesz jeszcze raz to powtórzyć bo większość porad zdążyłem sobie wydrukować ale tego akurat nie. Sad
Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #1 : Grudzień 15, 2007, 01:55:56 »

Służę uprzejmie - co prawda zaczynając od tej kwestii ten samouczek będzie nieco chaotyczny, ale to są koszta przenosin...

No więc jedziemy - strona ustawień głównych scenariusza. 



Wchodzimy w ustawienia zaawansowane kilkając "Set Features" i mamy



Objaśnienia:

ad 1 ) Zezwala na ustawienie poziomu doświadczenia innego niż 0, dla nowo pozyskanych jednostek (w tym scenie). Wartość definiujemy jako "sztuczny prestiż" w 40 kolejce, w oknie ustawień prestiżu (kasy)

ad 2 ) Pozwala zachować własnoręcznie zdefiniowaną ilość punktów siły jednostki w relacji "current" (bieżąca) do "basic" (podstawowa)

ad 3 ), 4 ) Pozwalają ręcznie ustawić ilość paliwa/amunicji z jaką jednostka zacznie scenariusz. Jeśli nie zaznaczone - zacznie z ilością maksymalną, wynikającą z efila

ad 5 ) W sytuacji gdy dostępne są punkty rozstawienia nad morzem, uniemożliwia oszukiwanie liczby dostępnych transportów lotniczych, poprzez rozstawianie spadochroniarzy na morskich heksach i odpowiadanie "tak" na pytanie gry "Do You Want Air Transport?"

ad 6 ) Scenariusz bez prototypów

ad 7 ) To chyba jasne

ad 8 ) Jak 1) ale dotyczy punktów siły od 1 do 15 z jakimi pojawią się nowe jednostki w scenariuszu - wartośc ustawiamy w okienku "A", na stronie ustawień głównych

ad 9 ) Pozwala na ustawienie ram czasowych dla prototypów, które ewentualnie gracz dostanie w nagrodę po brylantowym zwycięstwie. Domyślnie gra poszukuje sprzętu na przestrzeni następnych 9 miesięcy. Wartość ustawiamy w okienku "B" na stronie ustawień głównych.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2007, 01:56:41 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #2 : Grudzień 19, 2007, 09:49:53 »

-Przy tworzeniu nowej kampanii jest mowa o scenariuszach defensywnych , w jaki sposób stworzyć taki scenariusz. Żeby wygrana była dzięki obronie jakiegoś heksa przez jakiś okres czasu?
Zapisane

Depet
Gość
« Odpowiedz #3 : Grudzień 19, 2007, 10:08:34 »

-Przy tworzeniu nowej kampanii jest mowa o scenariuszach defensywnych , w jaki sposób stworzyć taki scenariusz. Żeby wygrana była dzięki obronie jakiegoś heksa przez jakiś okres czasu?

Przeczytaj to > http://forum.generalsguild.com/gustlik-center/patch-2-20-a-'defensywny'-scenariusz/0/
Zapisane
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #4 : Grudzień 20, 2007, 11:31:35 »

-Przy tworzeniu nowej kampanii jest mowa o scenariuszach defensywnych , w jaki sposób stworzyć taki scenariusz. Żeby wygrana była dzięki obronie jakiegoś heksa przez jakiś okres czasu?

Przeczytaj to > http://forum.generalsguild.com/gustlik-center/patch-2-20-a-'defensywny'-scenariusz/0/
Czyli to jest jedyna matoda scenariusza defensywnego?
Zadałem to pytanie w tym wątku bo myslałem, że można to ustawić jakąś opcją w SuitePG2.
Zapisane

Depet
Gość
« Odpowiedz #5 : Grudzień 20, 2007, 12:18:45 »

Hej...da się za pomocą LG Suite ale wtedy musisz korzystać z "dobrodziejstwa" patcha 2.20 ! Niestety system ten jest trochę niedokończony...zapraszam do lektury tego; mam nadzieję że okaże się pomocne > http://forum.generalsguild.com/panzer-general-2/nowy-patch-2-20-juz-jest-!!!/msg3261/#msg3261
Zapisane
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #6 : Styczeń 04, 2008, 04:33:44 »

Czołem

Mam pytanie odnośnie kilku opcji w SuitePG2
 W zakładce " Unit Settings View" większość ustawień dla poszczególnych jednostek już rozszyfrowałem
nie wiem tylko co sie ustawia w opcjach:
Exper Level
Entrench
Current strenght
Hits Suffered
Last Suppression
 Huh
Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #7 : Styczeń 04, 2008, 05:32:34 »

Exper Level - poziom doświadczenia - tzw. "małe punkty" w zakresie od 1 - 500. Każda setka odpowiada jednej belce.

Entrench - poziom okopania dopuszczalny zakres 1 - 255, ale powyżej 15 chyba nie ma sensu, zwykle 1 - 10

Current strenght - siła "bieżąca" jednostki. Czyli siła "podstawowa" (basic) - zwykle 10, zmodyfiikowana (lub nie) w górę lub w dół, w wyniku walki lub doświadczenia. Możliwy zakres 1-20

Hits Suffered - nieużywane (przynajmniej nic o tym nie wiem)

Last Suppression - ilość punktów "stłumionych" przez nieprzyjacielski atak. Trochę na wyrost ta opcja, bo zakłada, że jednostka walczyła ZANIM weszła do scenariusza. Nie używam.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #8 : Styczeń 04, 2008, 05:55:26 »

Dzięki za pomoc
 jeszcze tylko jedno pytanie przy ustawianiu opcji lader są dodatkowo procenty do ustawienia (chance)
czy chodzi o to w jakim stopniu (procencie) dodatkowe dwie umiejętności zostaną wykorzystane przez oddział  czy ustawienie to służy do czegoś innego???
Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #9 : Styczeń 04, 2008, 06:14:09 »

Chodzi o to jakie jednostka ma szanse (procentowo)  na OTRZYMANIE lidera w następnym "losowaniu".

To umownie przeze mnie nazwane "losowanie", odbywa się za każdym razem, gdy jednostka przekracza kolejne 100 małych punktów doświadczenia, czyli kiedy otrzymuje kolejną belkę.

Jeśli chcesz, żeby jednostka NA PEWNO dostała lidera w najbliższym starciu, to ustaw jej doświadczenie na 99pkt (199, 299 itd), a szanse na lidera na 90% - bo 10% ma zawsze.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #10 : Styczeń 06, 2008, 05:53:25 »

Może pytanie nie na ten wątek ale gdzieś w okolicach:

Czy istnieje jakiś konwerter dla plików muzycznych w PG2 z rozszerzeniem "mus" np.  mp3  -mus oraz jakiś program do ich odtwarzania?
Zapisane

Depet
Gość
« Odpowiedz #11 : Styczeń 06, 2008, 06:02:47 »

Może pytanie nie na ten wątek ale gdzieś w okolicach:

Czy istnieje jakiś konwerter dla plików muzycznych w PG2 z rozszerzeniem "mus" np.  mp3  -mus oraz jakiś program do ich odtwarzania?

Da się to zrobić ale nie od razu. Tutaj masz spis programów do tego > http://panzergeneral.strategyplanet.gamespy.com/PG2Main_tools.html - zakładka "Sound Utilities". Z kolei szczegółową instrukcję jak przerobić .mus na .wav znajdziesz tutaj > http://panzergeneral.strategyplanet.gamespy.com/PG2text/pg2text_goldwave.html . Z .wav  na .mp3 znajdziesz już w necie bo to częsta praktyka.
Zapisane
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #12 : Luty 12, 2008, 07:41:51 »

Czołem

 Ja z kolejnym pytaniem:
W zakładce "Map Settings View" są do zaznaczenia pola 1, 2, 3, 4 dla "Supply for P" oraz dla "Deploy for P" a obok przyciski czy można trochę  przybliżyć zasadę ich ustawienia w tworzonych scenariuszach.
Jest także dodatkowy przycisk w postaci chorągiewki  przy polach Vic Hex.

Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #13 : Luty 12, 2008, 08:11:50 »

Cytuj
W zakładce "Map Settings View" są do zaznaczenia pola 1, 2, 3, 4 dla "Supply for P" oraz dla "Deploy for P"

Teoretycznie w PG2 można tworzyć scenariusze multiplayer dla czterech graczy (stron), ale nie wiem czy ktoś tego próbował.
Używa się 1 i 2 - co oznacza strony konfliktu - traktowane łącznie z ewentualnymi sojusznikami.

Cytuj
Jest także dodatkowy przycisk w postaci chorągiewki  przy polach Vic Hex.

To jest tylko skrót (ułatwienie) zamiast ręcznego zaznaczania przez klikanie w mapę + stawianie "v" w okienku. Umożliwia korzystanie z określonej kombinacji klawiszy. Jakiej - to pokaże okienko podpowiedzi jak najedziesz na ten przycisk kursorem bez klikania. Osobiście - nie używam - wolę ręcznie (tradycyjnie).
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #14 : Marzec 30, 2009, 07:52:18 »

Pytanie ??

Gdzie można ustawić globalnie, dla wszystkich scenariuszy naraz,  zmianę przyznawanego prestiżu.
W szczególności tego za flagi np. z 40 i 80 na 30 i 60 itp.

Zapisane

Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.07 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.01s, 1q)