tylko mam wątpliwości, czy nie za wysoko wylądujemy, ze statystykami, skoro już piechota 1919 ma 6 w ataku i 6 w obronie. Jak w takim razie musiałyby się prezentować oddziały ckm-ów, czy kawaleria, no i czołgi?
7 pkt Air Defense - to spowoduje, że samoloty, będą raczej mało użyteczne, ale też i raczej wtedy nie były wielkim zagrożeniem, prawda?
W każdym razie dużo testów przed nami
Myślę, że z tym ustawieniem 6 w ataku i 6 w obronie może być dobrze. Główną siłą jednak wtedy była piechota czołgi nie miały jeszcze takiego znaczenia - ale tak jak napisałeś testy to zweryfikują.
Odnośnie 7 pkt w Air Defense to zgadza sie trochę za dużo.
Czy Panowie nie uważają, że formacje piechoty z I WŚ powinny mieć ruch pieszy na 2 a nie 3 heksy? Trochę spowolniłoby to tamte bitwy nadając im charakter bliższy rzeczywistemu. Natomiast ruch na 3 heksy mógłby być bonusem dla lepszych formacji.
Myślę że w przypadku polskich jednostek to do roku 1919 jak najbardziej 2 heksy ale piechota wz 1920 już może mieć 3 heksy. Dodatkowo niektóre elitarne jednostki w innych krajach mogą mieć 3 heksy.
Ale ogólnie piechota pojawiająca sie w latach 1914 - 1919 - 2 heksy.
Zgadzam się, że takie rozwiązanie sprawi, iż kawaleria będzie bardziej przez graczy doceniana.
PS.
Od jutra przez najbliższy tydzień (+ - 2 dni) będę odcięty od internetu i komputera więc wstrzymuje się z testami kampanii "Jeszcze Polska" później wszystko nadrobię