Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 04:42:52 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania Sowiecka dostępna !  (Przeczytany 40659 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #15 : Wrzesień 30, 2009, 08:14:40 »

To super, ma bowiem potencjał. A ja na razie skończę tę Żelazny krzyż;) A potem Pacyfik;)
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #16 : Październik 10, 2009, 02:35:08 »

Update kampanii do efila w wersji 5.1. - gotowy!

Można pobrac z Gustlik Center, a od Grega - jak zgłosi.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #17 : Październik 21, 2009, 06:00:27 »

Oto raport z zakończenia najnowszej wersji pod efil 5.0 kampanii Sowieckiej.

Campaign: Wstawaj Strana Agromnaja , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Villpuri (#0), Brilliant Victory
02 Bobruisk (#1), Loss
03 Odwrot (#2), Tactical Victory
04 Nu, pagadi! (#3), Brilliant Victory
05 Don (#4), Victory
06 Uran (#5), Brilliant Victory
07 Sniezna Burza (#6), Brilliant Victory
08 Charkow (#7), Brilliant Victory
09 Kijow (#8), Brilliant Victory
10 Iasi (#9), Brilliant Victory
11 Bagration (#10), Brilliant Victory
12 Polsza (#11), Brilliant Victory
13 Ostwall (#12), Brilliant Victory
14 Frankfurt (#13), Brilliant Victory

Current scenario: Berlin , VH prestige is 80 , All hex prestige is 120
Army value including initial Core and Prototypes: 16858
Total Army Cost: 9896 , Current prestige is 418
BV: Win , turn prestige: 360
V : Win , turn prestige: 360
TV: Win , turn prestige: 360
Ls: Loss , turn prestige: 360

Infantry
*  Specnaz [EP][M2 [W]] , 4 bars , 400 exp , 10 base , 8 curr , 0 pp (U:002)
*  Specnaz [EP][M2 [W]] , 5 bars , 524 exp , 10 base , 11 curr , Autorytet - cena moderniz., uzupeln , 0 pp (U:003)
*  Specnaz [EP][M2 [W]] , 4 bars , 405 exp , 10 base , 6 curr , 0 pp (U:005)
*  Specnaz [EP][M2 [W]] , 5 bars , 625 exp , 10 base , 7 curr , Zdeterminowana Obrona - +2 Obrona T , 0 pp (U:006)
*  Sztab [AEC][ZiS 5 ] , 3 bars , 340 exp , 1 base , 1 curr , 0 pp (U:019)
 Specnaz [EP][M2 [W]] , 3 bars , 393 exp , 10 base , 10 curr , 444 pp (U:038)
*  Motopiechota[M3 [W]] , 3 bars , 361 exp , 11 base , 10 curr , 0 pp (U:042)

Tank
*  T-34 Desant , 5 bars , 1034 exp , 10 base , 5 curr , 0 pp (U:001)
 KV-85 , 5 bars , 567 exp , 10 base , 4 curr , Agresywny Atak - +2  na Panc +2 na  , 420 pp (U:008)
 T-34/76D , 4 bars , 432 exp , 11 base , 9 curr , 343 pp (U:031)
 T-34/76D , 3 bars , 399 exp , 10 base , 8 curr , 312 pp (U:039)
 IS-3 , 3 bars , 368 exp , 11 base , 6 curr , 607 pp (U:043)
 IS-2 , 5 bars , 503 exp , 10 base , 10 curr , 492 pp (U:046)
 T-34/85 , 5 bars , 741 exp , 11 base , 9 curr , 422 pp (U:052)

Recon
 BA-64DSzK , 3 bars , 358 exp , 10 base , 10 curr , 156 pp (U:040)

Anti-tank
 SU-85 S , 4 bars , 408 exp , 11 base , 11 curr , 369 pp (U:013)
 SU-85 S , 4 bars , 421 exp , 10 base , 8 curr , Ekspert Zwiadowczy - +1 do do widze , 336 pp (U:020)
 ISU-122 S , 5 bars , 641 exp , 10 base , 13 curr , 530 pp (U:044)
*  100 wz44 BS-3 S [US-6] , 3 bars , 324 exp , 11 base , 9 curr , 0 pp (U:047)
 ISU-152 S , 5 bars , 717 exp , 11 base , 16 curr , 614 pp (U:051)

FlaK
 MG [FPS][ZiS 5 ] , 2 bars , 226 exp , 10 base , 9 curr , Taktyka Szokowa - Narzuca Zaskoczen , 168 pp (U:025)

Artillery
*  122 wz 31/37[US-6] , 5 bars , 944 exp , 10 base , 15 curr , 0 pp (U:004)
 SU-122 , 5 bars , 650 exp , 10 base , 15 curr , 558 pp (U:022)
*  152 wz 43 D1[US-6] , 5 bars , 557 exp , 10 base , 15 curr , 0 pp (U:024)
 SU-122 , 3 bars , 375 exp , 10 base , 13 curr , 483 pp (U:033)
 100 wz 44 BS-3[M2] , 5 bars , 522 exp , 10 base , 13 curr , Regeneracja - Trudniej go zniszczyc , 639 pp (U:034)
 BM-13-UK , 3 bars , 304 exp , 10 base , 12 curr , 388 pp (U:037)

Zapisane

Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #18 : Październik 21, 2009, 06:45:19 »

A skąd masz Greg polskie nazwy liderów???
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #19 : Październik 21, 2009, 06:45:44 »

I pytanie 2: żadnej obrony plot.Huh
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #20 : Październik 21, 2009, 06:58:32 »

zmodyfikował sobie plik GUI97 - ja też mam wiele polskich nazw
- piechota,, ,paliwo Rosja, Zasadzka, zaciekła obrona zamiast Rugged itd
Zapisane
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #21 : Październik 21, 2009, 08:42:04 »

zmodyfikował sobie plik GUI97 - ja też mam wiele polskich nazw
- piechota,, ,paliwo Rosja, Zasadzka, zaciekła obrona zamiast Rugged itd
Właśnie tak - zmodyfikował sobie plik GUI97 - i tyle Smiley
Jak ktoś jest zainteresowany mogę taki plik umieścić na stronie.
Mam dwie wersje - tylko ze spolszczonymi dodatkowymi umiejętnościami oraz taką spolszczającą całego Panzera.
Tylko jest jedno małe"ale" - trzeba nanosić poprawki,  przy większych zmianach dokonywanych w efilu przez Gustlika
np kiedy dodaje nowy kraj.

Ciekawe czy będzie możliwość spolszczenie OpenPG HuhHuh?
Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #22 : Październik 21, 2009, 09:14:06 »

Nowych krajów już nie będzie. Można swobodnie sobie przerobic - jeśli ktoś chce - tylko wtedy uaktualniając efila trzeba pominąc ten plik, bo wrócą angielskie teksty. Ja go wysyłam bo tam jest zapisany numer wersji efila. Zatem pomijając go przy uaktualnieniu, trzeba otworzyc go w notatniku swój własny i wpisac (zmienic) sobie ten numer ręcznie. Chyba, że komuś nie zależy na tym żeby się numer aktualnej wersji wyświetlał - wtedy nic nie musi robic - i też będzie działało.

Cytuj
Ciekawe czy będzie możliwość spolszczenie OpenPG

Plik GUI97 należy do efila, a nie do wersji gry, więc jak go sobie spolszczysz do PG2, a potem zastosujesz w OpenPG - to będzie działał.

A propos - grałem kiedyś kampanię Panzerzug na efilu Steve'a Browna i tam zamiast "Suprised!" było: "Holy Crap!", a zamiast "Reinforcements have arrived" (Posiłki przybyły), było "Cannon Fodder Have Arrived" - czyli: "Mięso armatnie przybyło".

Sam chciałem kiedyś "Suprised!" i "Out of The Sun!" zastąpic czymś bardziej żołnierskim, np: "Nosz Kurrr....!" - czy jakoś tak, ale nie byłem pewien reakcji publicznosci Smiley
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2009, 09:22:29 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #23 : Październik 21, 2009, 09:23:02 »

Plik GUI97 należy do efila, a nie do wersji gry, więc jak go sobie spolszczysz do PG2, a potem zastosujesz w OpenPG - to będzie działał.
Ale chyba nie do końca tak będzie.
Część nazw np  różnych opcji, ustawień gry itp OpenPG pobiera chyba z innego pliku niż tylko z GUI, jak to miało miejsce w normalnym Panzerze.
Przecież jest to bogatsza gra jeżeli chodzi o różnego typu ustawienia.
Zapisane

czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #24 : Listopad 05, 2009, 04:26:09 »

Villpuri.
Komputer jest tu agresywny. Na początku idzie mu świetnie, ataki ma skoordynowane i zdobywa lotnisko, które jest dla niego VH. Ale nie wykorzystuje powodzenia. Zaczyna rozpraszać siły i przestaje być groźny.
Dzięki temu siły aux mogą ubezpieczyć wejście do walki sił głównych. Ponieważ jednostki sił głównych są przeważnie najsłabsze w swojej klasie, dokupuję ciężką artylerię.
W nagrodę dostaję P39D Airacobra. Będzie mi teraz towarzyszył głos Amerykanów!

Bobrujsk.
Mimo, żę mamy ustawienie defensywne, trzeba się mocno uwijać. Moment nieuwagi może dużo kosztować. Komputer nie atakuje zbyt ostro, ale za próbuje obchodzić i potrafi niespodziewanie wyjść przy moim VH.
Ostatni punkt zdobyty rzutem na taśmę.

Odwrot.
Nareszcie nie trzeba się spieszyć. Dużo flag do zdobycia. Wreszcie będzie więcej kasy.
Teren korzystny do obrony. Ustawiam front na linii rzek Ubedy, Desna i Ret. Moje punkty oporu zdały egzamin. Najtrudniej było na kierunku na Woroneż, ale tam poszło główne uderzenie komputera, a broniły siły aux.
Kłopoty sprawiały mi myśliwce. Jednak słabo mi idzie stawianie pułapek.
Nie udało mi się zdobyć wszystkich flag.

Na razie przerwa, muszę uzupełnić mapy.
Świetne briefingi!

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
STR
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 262


« Odpowiedz #25 : Listopad 07, 2009, 12:36:40 »

Jestem gdzieś w połowie kampanii. Miałem nadzieje że bedzie wymagała ode mnie troche wysiłku ale niestety tak nie jest. Kapania jest za łatwa, takie mam wrazenie. Zdarza mi sie że osiągam BV na kilka tur przed końcem. Np. Kijów, wywalczylem BV w 7 turze, czyli zostało mi jeszcze 6 dodatkowych tur na BV.  Poza tym jest wszystko jest ok, nie mam zastrzeżeń. Mam nadzieje że Żelazny Krzyż nie bedzie tak łatwy jak owa kampania.

Jedynie na mapie "Odwrót" dałem ciała, nie broniłem sie za długo. Po prostu dokonałem odwrotu Cheesy 

pozdrawiam
Zapisane

STR - PL
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #26 : Listopad 07, 2009, 07:13:48 »

Nu, pagadi!
Z dołu do góry, z góry na dół - chciałoby się zaśpiewać. Scenariusz polegał na niemal pionowym zjeździe na dół mapy. Ponieważ także komputer spieszył się do swoich magazynów, momentami była to pogoń.
Na szczęście, w porę ruszyłem swoje jednostki core. Dzięki temu udało mi się uchwycić lotnisko, a także SH.
Gdy tylko zasięg moich dział objął magazyny, przestałem się spieszyć. Mało brakowało, a skończyłbym marnie, gdyż pojawiły się silne posiłki niemieckie.

Don.
Dobrze przed scenariuszem kupić saperów.
Tu taktykę opracowuje rzeka. Można ją przejść tylko w kilku miejscach i właśnie tych miejsc trzeba bronić. Pozornie proste, ale moje elitarne siły miały tu spore problemy. Były mocno dociskane do rzeki (a właściwie, to do oceanu). W porę zorganizowałem wypad siłami rozpoznawczymi, wykorzystując bród. Ku zaskoczeniu, także mojemu, udało im się zająć miasto.
Siły południowe miały łatwiej. Zrobiły pierścień wokół płycizny na rzece i rozbijały mało skoordynowane ataki Rumunów.
Trochę za późno rozpocząłem natarcie i nie zdobyłem zbyt dużo flag.
Do końca trzeba pilnować swoich sił lotniczych, bo komputer często dostaje uzupełnienia.
Sypnęło liderami. Niestety, głównie dostawał przeciwnik i moje siły aux.

Uran.
I znowu wielkie połacie prawie pustego terenu. Nie lubię takich scenariuszy, bo zawsze się boję, że coś zostawię i potem wyjdzie mi na plecy. Tym razem tak się nie stało. Do 3/4 mapy szło w bardzo szybkim tempie, potem prędkość trochę spadła. Już się szykowałem do odgwizdania wygranej, gdy wyskoczyły siły niemieckie. Nie było tego dużo, ale strzelały na dwa pola. Trochę mi przez to nabruździły.

Sniezna Burza.
Siły szybkie ustawione na drodze z zadaniem wzmocnienia Bolshaya Donshinkol i opanowania Medvezhii (znowu przydadzą się saperzy do przejścia przez rzekę).
Siły wolniejsze dostały zadanie obejścia tego rejonu i pójścia na dolny VH, przy okazji zdobywając SH.
Komputer w tym scenariuszu jest bardzo spłoszony. Często ucieka lub chowa się bezproduktywnie do pojazdów.
Świetną robotę robi lotnictwo. Na szczęście, przez większość scenariusza miałem ładną pogodę.
Pod koniec trochę bałem się Flaka, ale nie strzelał ofensywnie.
Wygrałem poprzez zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #27 : Listopad 07, 2009, 07:58:37 »

W oczekiwaniu na odpowiedź Grega, co z tymi działami niemieckimi, zacząłem ponownie rosyjską: zatem:
Briefingi- naprawdę klimatyczne- tylko małe ALE- nie Pan, tylko bym wstawił Towarzyszu...
Villpuri. - zgadzam się z Czatą, po mocnym wstępie potem komputer wycofuje się i całe szczęście, bo by mnie zmiótł tymi działami w 4 tury... Niedobitkami reconów zajmowałem heksy, to już się stanie zresztą regułą. Dostałem w nagrodę piechotę gwardyjską... Mogło być lepiej, ale i gorzej... Przynajmniej są porządnie mobilni.

Bobrujsk.
Nie sprawdzam, jakie mają chłopcy ustawienia, Czata, zatem pozostaje mi tylko bronić się, zresztą atakować od razu- to byłaby czysta głupota! Ulepszenie czołgu do T-34 to był dobry pomysł, podobnie jak 152 mm, dokupiłem też zdwojone działka 25 mm w myśl zasady- bez możliwości strzelania do piechoty- nie kupuję- sprawdzą się znakomicie. Na dole wycofuję wszystko wokół lotniska, tylko recona rzucam na zajmowanie heksów, dociera aż do lotniska Wink. Co istotne, za pierwszym podejściem przedarł się do mego VH Pz.Kpfw III, więc teraz każdy punkt jest obsadzony, by tego uniknąć...
Za plus uznam ciekawy- urozmaicony sprzęt u przeciwnika. Super Wink

Odwrot.
Trochę niepotrzebnie za długo broniłem oddziałami tereny wokół lotniska, dopiero po 5, 6 turze zacząłem stamtąd przerzucać oddziały na południe. Było ciężko, ale uprzednio dokupione drugie działo, plus ulepszone piechoty, wsparte sztabem, ostro walczą... Niemniej żałuję, że nie mam lepszej obrony plot, o ile parę pułapek zrobiłem to potem tylko brak amunicji i masowe ataki zdjęły niemieckie lotnictwo. Na wszelki wypadek dodałbym gdzieś zasieki, a niektórym heksom dodał jakiś bunkier.
No i oczywiście częściej stosował ckm, w ogóle ich nie ma tutaj. Nie zająłem 5 flag... Ech... No nic, przynajmniej mam środki na zakupy...

Na razie jest super zabawa, ciężko, ale i nieszablonowo. Sprzętu mało, ambicje większe:D
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2009, 08:02:50 wysłane przez zsamot » Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #28 : Listopad 09, 2009, 04:12:45 »

Charkow
Podział sił podobnie jak w scenariuszu wcześniejszym, na siły szybkie i siły wolne.
Tempo natarcia było tak szybkie, że nie tylko siły wolne nie mogły nadążyć, ale i siły szybkie ledwo dawały radę.
Koniec był możliwy w ósmej turze. Na szczęście, przeciwnik dostał jeszcze wsparcie i walki trwały do końca.

Kijow.
Poszedłem odważnie, jak w poprzednim scenariuszu. Ale to nie było to.
W tym scenariuszu trup ściele się gęsto i to z obu stron.
Ku mojemu zdumieniu wygrać mogłem szybko, coś koło siódmej tury. Ale wstrzymałem się, bo jeszcze dużo flag było do zdobycia.
Niestety, nie udało się. Musiałem zająć ostatniego VH wcześniej, bo groziło mi zwycięstwo poprzez zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika. I to po jego samobójczym ataku. A po takim zakończeniu nie ma przejścia do kwatery głównej.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #29 : Listopad 10, 2009, 09:30:56 »

....bo groziło mi zwycięstwo poprzez zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika. I to po jego samobójczym ataku. A po takim zakończeniu nie ma przejścia do kwatery głównej.
Chyba nie ma punktów za VH/SH, ale uzupełnianie i ulepszanie jest możliwe? W Nu pogadi- w mieście stoi samotne działo, jestem po prostu "uczulony" ,gdy takie oddziały- z natury- wspierające- są pozostawione bez żadnego wsparcia czy choćby małego oddziału, zasiek. 
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.07 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.007s, 1q)