Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 03:22:37 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania Sowiecka dostępna !  (Przeczytany 40660 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #30 : Listopad 12, 2009, 01:44:48 »

Przez pech- musiałem rozpocząć od nowa, poszło mi lepiej- kwestia prezentów i liderów;)
Nu, pagadi! Powiem wprost- każdy ruch przydzielonymi musi być przemyślany, a ponieważ wreszcie zainwestowałem w porządną plotkę- 75mm, jak i lotnictwo- tym Ił2m3, to nareszcie mogłem porządniej tu dać wyraz mym planom Grin Posiłki lekko zaatakowałem, ale kończyła się amunicja, więc zająłem VH.
b]Don.[/b]
Konieczność- mieć most, inaczej straci się po minimum 2-3 tury na pokonanie przeszkody wodnej. Poza tym trzeba uważnie poczytać mapę, są dwa brody, gdzie można przerzucić przydzielone oddziały.
Dobrze przed scenariuszem kupić saperów.
A poza tym- mam recona  z supportem ,2 T34, które trzaskają overruny, do tego plotka 75mm stopująca- sztab wspiera ją i działa- poczynania przeciwnika. Sporo liderów u mnie, ale bój ostry, zatem chłopaki zasłużyli.

Uran.
Nie do konca lubię pędzić, gdy boję się zostawić jakieś oddziały wroga za plecami, a do tego aura nie dopisała, toteż koszmarnie musiałem zwolnić i szukać ewentualnych niedobitków. Często wpadałem na transportowane, więc obyło się bez strat... VH dodałbym działo.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #31 : Listopad 12, 2009, 04:14:07 »

Iasi.
Podział na część szybką i część wolną podoba mi się coraz bardziej.
Tym razem szybka poszła na wschód, a wolna, wykorzystując most zbudowany przez saperów, na południe.
Na wschodzie byli tylko Rumuni, nie byli oni godnym przeciwnikiem.
Na południu walki trwały dłużej. Wojska niemieckie są jednak zdecydowanie lepsze. W dodatku, dostały wsparcie.
Udało mi się zająć wszystkie flagi.

Bagration.
Tu zagrałem trochę bezczelnie, zostawiając większość złomu aux na miejscu.
Południowa część mojej armii dotarła na miejsce bardzo szybko, ale została związana walkami ze wsparciem idącym z południa. Z ważnych punktów ta część zdobyła jedynie lotnisko.
Pozostałe ważne punkty zdobyła część wschodnia wojsk, mniej liczna, za to waleczniejsza (były tam głównie jednostki core, które nie musiały przeżyć).

Polsza.
Zaczynam bawić się coraz bardziej.
Wysłałem siły szybkie ze wsparciem na północny zachód, a siły wolne rozstawiłem dopiero w trzeciej turze. Po to, żeby mi się obie grupy nie myliły.
Bardzo ograniczone jest działanie lotnictwa. Jest tylko jedno lotnisko, małe i daleko. Niestety, na lotnisku na północnym zachodzie nie da się tankować.
Zwycięstwo około dziesiątej tury, ale warto grać do dwunastej. Bo tyle jest płatnych.

Pozdrawiam, Czata

Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #32 : Listopad 13, 2009, 08:56:26 »

Śnieżna Burza.
Saperzy może i by się przydali, tylko miałem ich na tak dennym transporcie, że po prostu nie zdążyli pomóc w przeprawie. Właśnie- nie rozumie, dlaczego co chwila komp chowa oddziały do transportu, pół biedy gdy ma Hanomaga, ale transport konny rozjeżdżam o wiele łatwiej... Zostawiłem dwie słabe jednostki, co by nie stracić kasy za heks.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #33 : Listopad 13, 2009, 09:42:41 »

Charkow
Nie znając scena, dzielę mniej więcej równo siły, rzucając ten ciężarówkach wzdłuż drogi. Niestety nadal nie mam rozpoznawczego Polikarpowa, więc zbliżam się ostrożnie.  więcej oczekiwałem problemów, tak naprawdę to lotnisko jest słabo bronione, uważam, ze na podejściach jakiś ppanc dobrze, by zrobił, do tego dodałbym przynajmniej plotkę i działo.
Stanowczo za dużo jest sil przydzielonych, momentami wręcz miałem natłok i wstrzymywałem na poboczu część sił.
Uważam, że na obecnym etapie doświadczenia i liczebności moich sił, to komputer nie może mieć tak nikłych sił, bo potem nawet mocno doświadczony  oddział artylerii jest nieskuteczny.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #34 : Listopad 18, 2009, 11:34:57 »

Ostwall.
Teoretycznie, miejsca rozstawiania ukierunkowują późniejsze działania, ale wcale tak być nie musi. Tradycyjnie, w takich scenariuszach dominuje u mnie chaos. Próbowałem robić bliezkriegi, czyli wykorzystując miejscowe sukcesy pchać tam szybko wojsko, nieoglądające się na inne kierunki. Marnie to wychodziło, bo sukcesy osiągałem równe we wszystkich miejscach.
Najtrudniej jest na linii Niskiej Warty, bo trudna do przekroczenia i dojścia do niej kłopotliwe. Później już jest łatwiej, bo można rozwinąć szerokie natarcie.

Frankfurt.
Na początku należy uważnie przeczytać mapę. Odra jest trudna do sforsowania, a i potem teren można sprawiać problem.
Jak już się wyczuje mapę, to potem da się grać. Tym bardziej, że na Odrze są dwa ocalałe mosty. Jednak dobrym pomysłem jest oszczędzenie saperów z umiejętnością budowy mostów i nie dawanie ich na czoło.
Po sforsowaniu rzeki moje wojsko rozlało się na kierunki. I do końca byłoby już miło, łatwo i przyjemnie, gdyby nie typowe niespodzianki Gustlika. W najmniej oczekiwanym miejscu wylazły mi całkiem pokaźne niemieckie siły, w dodatku w pobliżu VH. Oczywiście, moich sił tam prawie nie było. Rozpoczął się wyścig, bo mnie do zdobycia został już tylko jeden VH.
Komputer wyparł moje słabe siły, jednak nie zajął flagi. To i ja już nie czekałem, aż się rozmyśli, tylko zakończyłem grę.

Berlin.

Podzieliłem siły na trzy równe części, jedna na północ (do miasta), jedna na północny-zachód i jedna część na zachód.
Gdy wschodnia część, po wykonaniu zadania, zaczęła kierować się na północ, wyszły na nią siły SS. Szykował mi się niezły omłot. Na szczęście, na pozostałych kierunkach również osiągałem sukcesy, więc mogłem zakończyć grę. Brylant w piątej turze.

Moja armia.
Campaign: Wstawaj Strana Agromnaja , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Villpuri  Brilliant Victory
02 Bobruisk  Brilliant Victory
03 Odwrot  Tactical Victory
04 Nu, pagadi!  Brilliant Victory
05 Don  Brilliant Victory
06 Uran  Brilliant Victory
07 Sniezna Burza  Brilliant Victory
08 Charkow  Brilliant Victory
09 Kijow  Brilliant Victory
10 Iasi  Brilliant Victory
11 Bagration  Brilliant Victory
12 Polsza  Brilliant Victory
13 Ostwall  Brilliant Victory
14 Frankfurt  Brilliant Victory

Current scenario: Berlin , VH prestige is 80 , All hex prestige is 240
Total army value: 8726 , Current prestige is 4696
BV: Win , turn prestige: 360
V : Win , turn prestige: 360
TV: Win , turn prestige: 360
Ls: Loss , turn prestige: 360

Infantry
*  , Specnaz [EP][M2 [W]] , 5 bars , 667 exp , Russia , 10 base , 4 curr , Alpine Training - Can move through  , 18 kill , 0 pp (U:002)
*  , Specnaz [EP][M2 [W]] , 5 bars , 847 exp , Russia , 10 base , 10 curr , 24 kill , 0 pp (U:003)
*  , Specnaz [EP] , 4 bars , 494 exp , Russia , 10 base , 10 curr , 10 kill , 0 pp (U:006)
*  , Specnaz [EP][M2 [W]] , 5 bars , 501 exp , Russia , 10 base , 10 curr , Aggressive Attack - Attack values i , 8 kill , 0 pp (U:007)
*  , Sztab [AEC][ZiS 5 ] , 3 bars , 314 exp , Russia , 1 base , 10 curr , 0 kill , 0 pp (U:020)
 , Strojbat [US-6] , 4 bars , 420 exp , Russia , 10 base , 9 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 5 kill , 204 pp (U:030)

Tank
*  , IS-3 , 5 bars , 520 exp , Russia , 10 base , 6 curr , 38 kill , 0 pp (U:001)
 , T-34/76D , 5 bars , 773 exp , Russia , 10 base , 10 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 43 kill , 312 pp (U:029)
*  , IS-3 , 4 bars , 430 exp , Russia , 10 base , 8 curr , 13 kill , 0 pp (U:037)
*  , T-44/85 , 5 bars , 566 exp , Russia , 10 base , 5 curr , 19 kill , 0 pp (U:045)
 , T-34 Desant , 5 bars , 562 exp , Russia , 10 base , 6 curr , 23 kill , 408 pp (U:046)
 , IS-3 , 5 bars , 507 exp , Russia , 11 base , 10 curr , 18 kill , 607 pp (U:050)

Recon
*  , BA-10 , 5 bars , 600 exp , Russia , 10 base , 1 curr , Aggressive Attack - Attack values i , 13 kill , 0 pp (U:004)
 , T-70 , 3 bars , 337 exp , Russia , 10 base , 10 curr , 5 kill , 228 pp (U:043)

Anti-tank
*  , 100 wz44 BS-3 [US-6] , 3 bars , 385 exp , Russia , 11 base , 6 curr , 3 kill , 0 pp (U:023)
 , ISU-122  , 4 bars , 429 exp , Russia , 10 base , 10 curr , 3 kill , 408 pp (U:039)
*  , ISU-152  , 5 bars , 606 exp , Russia , 10 base , 9 curr , 14 kill , 0 pp (U:040)
*  , SU-85 , 5 bars , 610 exp , Russia , 10 base , 10 curr , 12 kill , 0 pp (U:042)

FlaK
 , 2x25mm 94-KM [FA][ZiS 5 ] , 4 bars , 451 exp , Russia , 10 base , 10 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 7 kill , 192 pp (U:044)

Artillery
*  , 122 wz 31/37[Woroszylowiec] , 5 bars , 612 exp , Russia , 10 base , 15 curr , 21 kill , 0 pp (U:005)
 , 122 wz 31/37[US-6] , 5 bars , 730 exp , Russia , 10 base , 14 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 13 kill , 537 pp (U:010)
 , BR-4[Woroszylowiec] , 4 bars , 481 exp , Russia , 10 base , 14 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 14 kill , 839 pp (U:026)
 , BM-31-12UK , 4 bars , 413 exp , Russia , 10 base , 8 curr , Resilience - Harder to Destroy , 5 kill , 312 pp (U:041)
*  , BM-13-UK , 3 bars , 347 exp , Russia , 11 base , 14 curr , Determined Defense - Defense values , 8 kill , 0 pp (U:048)
 , SU-122 , 5 bars , 518 exp , Russia , 11 base , 11 curr , 6 kill , 409 pp (U:051)

Air Defense
 , M16 [G] , 3 bars , 372 exp , Russia , 11 base , 9 curr , 1 kill , 250 pp (U:049)

Fighter
 , La-7 , 5 bars , 666 exp , Russia , 10 base , 10 curr , Skilled Reconnaissance - Spotting i , 15 kill , 564 pp (U:013)
 , La-7 , 5 bars , 882 exp , Russia , 10 base , 10 curr , 18 kill , 564 pp (U:028)
*  , La-7 , 5 bars , 1014 exp , Russia , 10 base , 8 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 26 kill , 0 pp (U:036)
 , La-7 , 5 bars , 587 exp , Russia , 11 base , 3 curr , 4 kill , 620 pp (U:047)

Tactical Bomber
 , TU-2 , 5 bars , 776 exp , Russia , 10 base , 9 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 17 kill , 648 pp (U:011)
 , U-2 [R] , 3 bars , 389 exp , Russia , 11 base , 9 curr , 0 kill , 316 pp (U:024)
 , TU-2 , 5 bars , 562 exp , Russia , 10 base , 8 curr , Skilled Ground Attack - Bonuses pro , 12 kill , 648 pp (U:025)
 , Il-10 , 4 bars , 425 exp , Russia , 10 base , 9 curr , 5 kill , 660 pp (U:038)

Killed: AD 61 ,  AT 64 ,  ATY 103 ,  INF 258 ,  REC 40 ,  TK 72 ,  FTR 37 ,  TB 17 ,  Total: 652
Lost  : AD  3 ,  AT  7 ,  ATY  4 ,  INF 48 ,  REC 14 ,  TK  3 ,  FTR  4 ,  TB  2 ,  Total:  85

BV 13
V   0
TV  1
L   0

Infantry *  6 Units * 3 Leaders
 Total :   3243 exp,     65 kill,    204 pp
Average:    541 exp,     11 kill,     34 pp

Tank *  6 Units * 1 Leaders
 Total :   3358 exp,    154 kill,   1327 pp
Average:    560 exp,     26 kill,    221 pp

Recon *  2 Units * 1 Leaders
 Total :    937 exp,     18 kill,    228 pp
Average:    469 exp,      9 kill,    114 pp

Anti-tank *  4 Units * 0 Leaders
 Total :   2030 exp,     32 kill,    408 pp
Average:    508 exp,      8 kill,    102 pp

FlaK *  1 Units * 1 Leaders
 Total :    451 exp,      7 kill,    192 pp

Artillery *  6 Units * 4 Leaders
 Total :   3101 exp,     67 kill,   2097 pp
Average:    517 exp,     11 kill,    350 pp

Air Defense *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    372 exp,      1 kill,    250 pp

Fighter *  4 Units * 2 Leaders
 Total :   3149 exp,     63 kill,   1748 pp
Average:    787 exp,     16 kill,    437 pp

Tactical Bomber *  4 Units * 2 Leaders
 Total :   2152 exp,     34 kill,   2272 pp
Average:    538 exp,      9 kill,    568 pp

Summary * 34 Units * 14 Leaders
 Total :  18793 exp,    441 kill,   8726 pp
Average:    553 exp,     13 kill,    257 pp
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #35 : Listopad 19, 2009, 09:30:34 »

Kijow.
Wreszcie zakończony,  lubię takie scenariusze. Czata mnie trochę postraszył, tymczasem siły przydzielone są tak silne, że gdyby nie chęć doświadczenia własnych oddziałów, to bym nawet nie musiał ich na stronę zachodnią przerzucać. W mieście dodałbym sztab i plotkę broniącą lepiej całości, do tego samodzielne flak przy pancernych siłach, nie wspominając o działach artylerii wspierającej- no właśnie- dlaczego one są tak daleko ustawione, przez tę wodę nikt się ie przeprawia, stanowczo bym je pd miasto podciągnął, i dał choćby 20 mm w sąsiedztwie.  Parę pól minowych również byłoby sensowym dodatkiem wszak to miasto- mieli czas, by jakoś je zabezpieczyć.
Zatem reasumując- ciekawy scen- ale- mnie sił przydzielonych, zwłaszcza, że szybko przeciwnik traci inicjatywę, w efekcie następuje polowanie na jednostki, nie zaś planowanie natarcia.
Pozdrawiam. Z.
ps. nie rozumiem tego heksu przed miastem- tam jest rzeka, czy most, bo oddziały go przekraczają normalnie, a pisze : river???
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2009, 09:32:11 wysłane przez zsamot » Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #36 : Listopad 21, 2009, 08:16:57 »

Iasi Scen ciekawy, chociaż źle rozplanowałem siły, niepotrzebnie rzuciłem Isy na zachód- a mają tak mało amunicji, ze potem tylko je uzupełniałem ;/.  2 nowych liderów -artyleria, czołg. Wink Scenariusz bardzo ciekawy, tylko jednostkom niemieckim brak plotek. Tradycyjnie dodałbym też sztab.
« Ostatnia zmiana: Listopad 21, 2009, 11:37:55 wysłane przez zsamot » Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #37 : Listopad 22, 2009, 01:29:50 »

Polsza. Mam mieszane odczucia, bo tu bardziej chodzi o manewry, niż martwienie się o realnego przeciwnika- bowiem rozpędzone Isy i ISU po prostu rozjeżdżają wszystko, do tego bezkarne me lotnictwo... No ale i tak o miło co bym nie stracił obu Katiusz;) Za pochopnie je odsłoniłem.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #38 : Listopad 23, 2009, 02:21:32 »

Ostwall.
Powiem wprost- masa, naprawdę masa jednostek core'owych, nawet jak coś schrzanię, to mogę to naprawić atakując masą, właściwie przed właściwym atakiem miarkuję ataki, wyczerpując amunicje w artylerii wspierającej obronę, potem sam używam dział- Katiusze są fenomenalne (dennie się przemieszczają- co jest chyba uśrednieniem pojazdów na jakich były montowane), ale w ataku na cele powierzchniowe nie mają sobie równych.  dodałbym trochę zasiek i pól minowych,  poza tym lotnictwo niemieckie niemal jest nietykalne dla mych dział... Ciekawy scenariusz, acz:
- ograniczyłbym core'owe jednostki,
- trochę lżejszej artylerii- ckm, więcej plotek-20mm, ckm-ów.
Sporo dział nakupiłem,, ale te 100 (107?) mm na halftrackach są rewelacyjne, no i ZSU37, bo brak mi chronicznie samobieżnych dział plot...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #39 : Listopad 26, 2009, 08:34:49 »

Frankfurtt- ponownie źle wojska rozstawiłem, cięższe rzuciłem na północ, w tym oba IS-y, ale dokupiłem kolejnego T-44, bowiem w kierunku na lotnisko stanowczo mi zabrakło pancernego wsparcia... Do tego kolejne Ła-5FM, gdyż straciłbym recona. W efekcie moich błędów rozstawienia miałem pewne problemy z odparciem natarcia koło lotniska, ale po raz kolejny okazało się, że artyleria, to królowa broni Evil Dodałbym przeciwnikowi tylko jakieś zasieki, bowiem nie mogłem ostatniego bunkra zająć. Poza tym dodałbym trochę plotek, zwłaszcza przy lotnisku, które z zasady powinny mieć- moim zdaniem- zawsze jakąś, choćby szkieletową, obsadę.
Przede mną finał, rozpocznę go tylko po uzupełnieniu oddziałów, nic nie ulepszam, tylko podbijam stany.  Zresztą nie warto wymieniać czołgów na IS-y, bo to prawdziwe czołgi przełamania, zbyt mało amunicji, więc nawet po udanym ataku zarówno one, jak i ISU-152 zostają, a przodem pędzą T-34/44, do tego ZSU-37,a za nimi SU-122... Naprawdę dobrze Gustlik rozplanowałeś tę amunicje, inaczej byłyby wypaczenia, że takim Iosifem i Zwierbojem jechałbym jak walcem.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #40 : Listopad 30, 2009, 03:10:27 »

Berlin- szczerze mówiąc- najsłabszy scenariusz z całej kampanii, miałem deja vu z Winsdor z SSI Blitzkrieg.  O tyle irytujące jest, że nie ma szans, by podejść skrycie, by nie osiągnąć żadnych strat, ale to ostatni scen więc też i motywację mam słabą... Żal, ze to koniec, bo mało grałem Rosjanami, a z racji na specyfikę sprzętu (kiepskie lotnictwo, mała mechanizacja) to całkiem inna taktyka niż innymi nacjami.  W każdym razie:
- te posiłki rosyjskie całkowicie mnie zaskoczyły, bowiem ponownie na północ rzuciłem sporo sił- niepotrzebnie...
- posiłki amerykańskie uznałbym za wrogie, co by utrudnić grę,
- dodałbym też trochę bunkrów, może i jakieś działo/ moździerz klasy Karl?
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #41 : Listopad 30, 2009, 08:05:13 »

A oto finał rosyjskich wojaży;) Jak na złość dopiero teraz kolejne 2 oddziały się udowódczyły, dokupiłem też lekki recon, bo bałem sie postępów wokół własnego VH. Te 3 belki to strasznie dużo jak na nowy sprzęt. To bym zmniejszył. Wracam do ex  bolestowej kampanii.

Campaign: Not found , Prestige modifier 100% , SSI standard formula
Current scenario: Berlin , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Total army value: 11004 , Current prestige is 408
Infantry
* Specnaz [EP][M2 [W]] , 4 bars , 470 exp , 10 base , 8 curr , 8 kill , 0 pp
* Specnaz [EP][M2 [W]] , 3 bars , 337 exp , 10 base , 6 curr , 8 kill , 0 pp
* Specnaz [EP][M2 [W]] , 4 bars , 483 exp , 10 base , 8 curr , Influence - Has prestige modifier f , 7 kill , 0 pp
* Strojbat  B [International M-5-6] , 1 bars , 193 exp , 10 base , 7 curr , 3 kill , 0 pp
* Sztab [AEC][ZiS 5 ] , 3 bars , 314 exp , 1 base , 10 curr , 0 kill , 0 pp

Tank
* IS-1 , 5 bars , 1443 exp , 10 base , 14 curr , Determined Defense - Defense values , 122 kill , 0 pp
IS-2 , 5 bars , 1408 exp , 10 base , 14 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 113 kill , 492 pp
T-44/85 , 4 bars , 489 exp , 11 base , 13 curr , 14 kill , 444 pp
T-34 Desant , 5 bars , 1032 exp , 10 base , 7 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 74 kill , 408 pp
*T-44/85 , 5 bars , 540 exp , 10 base , 13 curr , 25 kill , 0 pp
 IS-3 , 3 bars , 345 exp , 11 base , 11 curr , 0 kill , 552 pp

Recon
*T-70 , 4 bars , 435 exp , 10 base , 10 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 9 kill , 0 pp
BA-64DSzK , 3 bars , 337 exp , 11 base , 9 curr , 0 kill , 156 pp
T-70 , 3 bars , 374 exp , 10 base , 10 curr , 5 kill , 228 pp
T-70 , 3 bars , 327 exp , 10 base , 6 curr , 1 kill , 228 pp

Anti-tank
ISU-152, 5 bars , 550 exp , 10 base , 11 curr , 15 kill , 384 pp
ISU-152, 5 bars , 641 exp , 10 base , 10 curr , First Strike - Unit fires first if  , 9 kill , 384 pp

FlaK
MG [FPS][ZiS 5 ] , 3 bars , 371 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 168 pp
25mm SPAA [F] , 3 bars , 370 exp , 10 base , 2 curr , 7 kill , 180 pp

Artillery
*152mm ML 20[Woroszylowiec] , 4 bars , 472 exp , 10 base , 14 curr , 10 kill , 0 pp
BM-31-12UK , 4 bars , 411 exp , 10 base , 10 curr , Determined Defense - Defense values , 2 kill , 312 pp
152mm ML 20[Woroszylowiec] , 3 bars , 378 exp , 10 base , 13 curr , Resilience - Harder to Destroy , 6 kill , 504 pp
SU-122 , 4 bars , 485 exp , 10 base , 11 curr , 1 kill , 372 pp
SU-122 , 4 bars , 437 exp , 10 base , 13 curr , 0 kill , 372 pp
SU-122 , 4 bars , 452 exp , 10 base , 14 curr , 0 kill , 372 pp
100 wz 44 BS-3[M2] , 4 bars , 434 exp , 11 base , 10 curr , Resilience - Harder to Destroy , 0 kill , 492 pp
100 wz 44 BS-3[M2] , 4 bars , 481 exp , 11 base , 14 curr , 3 kill , 492 pp
100 wz 44 BS-3[M2] , 4 bars , 480 exp , 11 base , 14 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 1 kill , 492 pp
*BM-31-12UK , 4 bars , 472 exp , 11 base , 15 curr , 8 kill , 0 pp

Air Defense
*90mm M1[US-6] , 3 bars , 320 exp , 10 base , 13 curr , 3 kill , 0 pp
85mm M 39 L/52 [Woroszylowiec] , 3 bars , 321 exp , 10 base , 13 curr,Aggressive Maneuver-Move 1 extra ,4 kill, 444 pp
ZSU-37 , 2 bars , 287 exp , 11 base , 13 curr , 0 kill , 156 pp
ZSU-37 , 3 bars , 328 exp , 11 base , 14 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 1 kill , 156 pp
ZSU-37 , 2 bars , 277 exp , 11 base , 13 curr , 0 kill , 156 pp
ZSU-37 , 2 bars , 297 exp , 11 base , 11 curr , 1 kill , 156 pp

Fighter
La-7 , 5 bars , 875 exp , 10 base , 11 curr , Influence - Has prestige modifier f , 16 kill , 564 pp
La-7 , 3 bars , 386 exp , 11 base , 10 curr , 2 kill , 564 pp
La-7 , 5 bars , 689 exp , 10 base , 11 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 15 kill , 564 pp
*La-7 , 5 bars , 810 exp , 10 base , 9 curr , 10 kill , 0 pp

Tactical Bomber
Il-2M3 , 5 bars , 638 exp , 10 base , 5 curr , 6 kill , 588 pp
Jer-2M , 4 bars , 420 exp , 11 base , 5 curr , 1 kill , 624 pp
*Il-2M3 , 5 bars , 1232 exp , 10 base , 13 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 14 kill , 0 pp

Killed: AD 65 ,  AT 80 ,  ATY 110 ,  INF 268 ,  REC 40 ,  TK 80 ,  FTR 33 ,  TB 14 ,  Total: 690
Lost  : AD  1 ,  AT  3 ,  ATY  2 ,  INF 22 ,  REC  4 ,  TK  5 ,  FTR  3 ,  TB  1 ,  Total:  41

BV 13
V   0
TV  1
L   0

Infantry *  5 Units * 1 Leaders
Total :   1797 exp,     26 kill,      0 pp
Average:    359 exp,      5 kill,      0 pp

Tank *  6 Units * 3 Leaders
 Total :   5257 exp,    348 kill,   1896 pp
Average:    876 exp,     58 kill,    316 pp

Recon *  4 Units * 1 Leaders
 Total :   1473 exp,     15 kill,    612 pp
Average:    368 exp,      4 kill,    153 pp

Anti-tank *  2 Units * 1 Leaders
 Total :   1191 exp,     24 kill,    768 pp
Average:    596 exp,     12 kill,    384 pp

FlaK *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    741 exp,      7 kill,    348 pp
Average:    371 exp,      4 kill,    174 pp

Artillery * 10 Units * 4 Leaders
 Total :   4502 exp,     31 kill,   3408 pp
Average:    450 exp,      3 kill,    341 pp

Air Defense *  6 Units * 2 Leaders
 Total :   1830 exp,      9 kill,   1068 pp
Average:    305 exp,      2 kill,    178 pp

Fighter *  4 Units * 2 Leaders
 Total :   2760 exp,     43 kill,   1692 pp
Average:    690 exp,     11 kill,    423 pp

Tactical Bomber *  3 Units * 1 Leaders
 Total :   2290 exp,     21 kill,   1212 pp
Average:    763 exp,      7 kill,    404 pp

Summary * 42 Units * 15 Leaders
 Total :  21841 exp,    524 kill,  11004 pp
Average:    520 exp,     12 kill,    262 pp


Player 1 has 59 units total:
Infantry : 13
Tank : 11
Recon :  5
Anti-tank :  2
FlaK :  2
Artillery : 13
Air Defense :  6
Fighter :  4
Tactical Bomber :  3
Player 2 has 1 units total:
Infantry :  1
*   <- original core or experienced prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2009, 08:07:36 wysłane przez zsamot » Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Radar
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 421


h


« Odpowiedz #42 : Maj 14, 2010, 02:00:54 »

Przyznam, że dawno nie grałem nic Gustlika i zacząłem kampanię sowiecką. Bardzo mi się podoba! Smiley
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #43 : Maj 14, 2010, 02:55:32 »

Ba, jest przemyślana i wcale nie jest łatwo, kupa panowie, kupą. Wink Jedyne, co bym zmienił, to w plotkach rosyjskich dodał czasem "ground attack". No i mam wrażenie, że te ciężarówki maja kiepskie właściwości terenowe.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Radar
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 421


h


« Odpowiedz #44 : Maj 14, 2010, 07:55:19 »

A jakie fajne odprawy przed misjami.
Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.075 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 1q)