Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 02:56:38 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nowy Soundup - Już jest !!!!!  (Przeczytany 22884 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« : Marzec 05, 2008, 03:48:27 »

Podobna sprawa jak z grafiką - czyli więcej dźwięków jednostek, będzie wkrótce do ściągnięcia. Na razie są przymiarki gdzie to umieścić.

Najprawdopodobniej ukaże się w dwóch wersjach (obie z automatycznym instalatorem): jedna - będzie tylko upgrade'm, czyli uzupełnieniem katalogu SFX o nowe dźwięki. Natomiast druga, to będzie pełny zestaw dźwięków jakie pojawiły się od początku istnienia gry, łacznie z tymi najnowszymi.

O konkretach - mam nadzieję - wkrótce.
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2008, 12:47:40 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #1 : Marzec 05, 2008, 06:23:52 »

No to rewelacja, bo mówiąc szczerze "tupiący" moździerz brytyjski na podwoziu universal carrier nieco mnie irytuje...
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2008, 06:25:26 wysłane przez zsamot » Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Depet
Gość
« Odpowiedz #2 : Marzec 05, 2008, 06:47:17 »

No nareszcie ! Mam rozumieć że Twoje dźwięki również się w nim znajdą ?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #3 : Marzec 05, 2008, 07:25:34 »

Cytuj
No to rewelacja, bo mówiąc szczerze "tupiący" moździerz brytyjski na podwoziu universal carrier nieco mnie irytuje...

Łojej! Toż trzeba było napisać wcześniej - to nie ma nic wspólnego z sondupem, tylko ze źle dobranym plikiem dźwiękowym. Soundup, to jest poszerzenie bazy o nowe dźwięki, ale ich przypisanie do konkretnych jednostek odbywa się na poziomie efila. Dźwięki jakie jednostka "wydaje" ustawia się tak jak wszystkie inne dane jednostki, czy ikonę. Wystarczyło dać mi znać. W obecnej bazie jest wystarczająco dużo dźwięków, żeby moździerz nie musiał "tupać".

Wzięło się to stąd, że po prostu sklonowałem moździerz pieszy zmieniając mu tylko obronę ikonę i punkty ruchu - a o dźwiękach zapomniałem.

Cytuj
No nareszcie ! Mam rozumieć że Twoje dźwięki również się w nim znajdą ?

Po ostrej selekcji wybrałem 20 ze swoich zbiorów i będą.

Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #4 : Marzec 05, 2008, 09:23:46 »

A u mnie nie słychać poruszania się czołgów: IS-1 i 2, T-34 Desant i większości KV. Czy to też coś z efilem?
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #5 : Marzec 05, 2008, 10:49:29 »

Cytuj
Czy to też coś z efilem?

Nie, sprawdziłem - wszystkie te jednostki mają przypisane odpowiednie dźwięki. Pytanie - czy Ty masz je w katalogu SFX.
Może po prostu masz nieaktualny zestaw dźwiękowy.

EDIT:

Dla ułatwienia - one posługują się plikiem dźwiękowym o numerze 1127. Zajrzyj do katalogu SFX i zobacz czy masz - bo chyba nie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2008, 10:52:01 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #6 : Marzec 05, 2008, 10:58:25 »

No nie miałem  Grin Ale myślałem że w wersji ściąganej z Generals Guild będzie wszystko - a nie było niestety. Mam też inną wersję więc sobie dograłem brakujące dźwięki i wszystko działa. Dzięki
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #7 : Marzec 11, 2008, 12:54:58 »

Tak jak napisałem na początku - jest już do pobrania od Adlera (u Steve'a tez powinien być) -= w dwóch wersjach: jedna - to pełny Soundup 2008, czyli wszystkie dźwięki jakie powstały od początku istnienia gry - po dziś dzień, a drugi - to upgrade istniejących dźwięków o nowe.

Osobiście polecam, zwłaszcza jeśli ktoś nie jest pewny kiedy i co uaktualniał - wyrzucić wszystko z katalogu "SFX", ściągnąć pełny (ten większy) zestaw dźwięków i zainstalować od początku.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #8 : Marzec 11, 2008, 11:13:55 »

Szukałem u Adlera i nie znalazłem u Steve'a mi link nie nie działa  Huh ,  więc sprawdziłem na JP`s i znalazłem u Luisa  Wink Przy okazji Wielkie Dzięki dla Gustlika za włożony trud  Bow
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #9 : Marzec 11, 2008, 01:33:37 »

Masz rację -  nie powinienem pisać newsów o pierwszej w nocy... Nyet
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #10 : Marzec 16, 2008, 11:11:59 »

U mnie jest  coś nie tak z tym nowym saundupem.
Przy instalacji na końcu pojawia sie dziwny komunikat "nie mogę odnaleźć pliku"
ale nie wiem jakiego??
Po zainstalowaniu podczas grania pojawiają sie niekiedy dziwne dźwięki wydawane przez jednostki takie "trzaski".
Nie wiem czy jedno ma coś wspólnego z drugim???
Wcześniej tego nie miałem.
Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #11 : Marzec 16, 2008, 01:36:14 »

Wywal wszystko z katalogu SFX i ściagnij pełny zestaw dźwięków. Spróbuj rozpakować go do jakiegoś bocznego katalogu, a potem (jak już będziesz miał pliki .mel) przenieś je wszystkie ręcznie do katalogu SFX w grze. Być może za dużo "automatyzacji" im nie służy.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #12 : Kwiecień 15, 2008, 11:29:59 »

Witajcie w nowym (dla mnie) miejscu. Niedawno go odkryłem  Wink po otrzymaniu maila o reaktywacji starego forum, ale tam już raczej nie będę zaglądał.
Mam problem z nowym soundup, zrobiłem wszystko jak Gustlik opisał i nie mam dzwięków. Wyrzuciłem nowe dźwięki, wgrałem stare i dźwięk jest.  Soundup ściągnięty z Adlera. Czy ktoś może wie o co chodzi?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #13 : Kwiecień 15, 2008, 02:20:13 »

Spróbuj rozpakować nowe dźwięki gdzieś do bocznego katalogu - nie do katalogu SFX w grze i obejrzyj efekty. Zobacz, czy masz wyłacznie pliki typu .mel. Jeśli będą jakieś inne, to je wyrzuć Potem skopiuj zawartość do SFX pomijając te o których powie, że już są.

Do testu dźwieku możesz użyć LG Suite, otwierając w nim efile, po lewej na dole masz trzy okienka do każdej grupy dźwięków dla wskazanej jednostki (ruch, strzał, zniszczenie) i obok przyciski "test".

Dobra - prościej. Ściągnij paczkę z nowymi dźwiękami STĄD: http://rapidshare.com/files/102863651/Sounds2008.ZIP.html

To jest zwykły zip, bez żadnych instalatorów, który zawiera nowe pliki .mel - rozpakuj tylko i wrzuć obok starych do SFX - musi działać!!!
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2008, 02:24:29 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #14 : Kwiecień 15, 2008, 03:02:45 »

i tu ciekawostka - pod LG Suite testowałem te dźwięki i jest OK, a w grze ich nie słychać!!!!!! stary SOUNDUP działa, mimo że w folderze SFX są także inne pliki niż .mel więc to nie jest chyba problem.
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.067 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.01s, 1q)