Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 03:17:01 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 14   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nowy projekt - tytuł roboczy "Hubal" aka "Leśni Ludzie"  (Przeczytany 79925 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« : Wrzesień 10, 2008, 02:17:31 »

Zawsze korciło mnie żeby zrobić kampanię na mały oddział wymykający się Niemcom z różnych, wymyślnych pułapek, a przy okazji zilustrować ten, dla większości świata nieznany, rozdział II WW, jaką była działalność mjr. Dobrzańskiego.

Niestety - projekt musi poczekać, bo żeby był sens to robić, to muszą być spełnione dwa warunki:

1 - literatura z dokładnym opisem bitew (a tej nie mam).
2 - trzeba stworzyć odpowiednie mapy - przynajmniej 2-3

No więc postanowiłem, póki co, wypróbować sam pomysł i zupełnie abstrakcyjnie powołać do życia taki oddziałek, który zaczyna działalność w październiku '39 i kontynuuje ją....... no właśnie.......przywiązałem się do chłopaków i teraz mi ciężko skończyć. Smiley

A propos pytania Exitera z sąsiedniego wątku - to się naprawdę robi błyskawicznie - jeśli jest to tylko zabawa, bez badań historycznych.

Założenia kampanii są takie:

a) żadnych prototypów

b) żadnego prestiżu za heksy (nawet za heksy zwycięstwa!!!!) - tylko skromne nagrody PO scenariuszu.

c) ściśle określony limit rozstawienia - zaczyna się z trzema jednostkami - co jakiś czas można dokupić jedną aż do 6.

d) ścisła kontrola kasy - żeby sobie ktoś czołgów nie kupił (choć podejrzewam, że jak Rommel zagra to znajdzie sposób i kupi) Smiley Cheesy

e) misje typowo partyzanckie, czyli nie "przełamać front i wejść na heks" - a raczej wyścigi z wrogiem i wymykanie się.

f) sporo misji defensywnych czyli "wyjść z obławy", "utrzymać lądowisko aż do zrzutu" - generalnie "wytrzymać do określonej tury"

Kampania jest grana na kraju "Poland" z bogatym, powrześniowym sprzętem, więc kontrola kasy musi być ostra, żeby nie zrobić z tego dywizji pancernej - w zasięgu zakupu gracza mają być jedynie: partyzanci, piechota, kawaleria, ckm i jakiś moździerz ew. lekkie działko.

No i w zasadzie to wszystko póki co.

Zrobiłem 20 scenów - naprawdę szło szybko - to są raczej potyczki, a tylko miejscami przypominają większe bitwy.
No więc mam 20 i za bardzo nie wiem jak się z chłopakami rozstać. Cheesy
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2009, 02:27:22 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #1 : Wrzesień 11, 2008, 03:51:20 »

nie no Gustlik, już myślałem że niczym mnie nie zaskoczysz  Grin pomysł wydaje mi się przedni - zawęzić pole manewru jeśli chodzi o jednostki, dać mało kasy i kombinujcie. tylko żeby się nie okazało, że po 15 scenach będę walczył partyzantami z Tygrysami  Shocked
to co potestujemy?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #2 : Wrzesień 11, 2008, 04:39:50 »

Ależ proszę Cię bardzo - ale dopiero jutro wyślę, bo tam są miejscami dość specyficzne zadania, a nie wszystko opisałem w briefingach. Więc tak choćby z grubsza napiszę o co chodzi.

Co do Tygrysów to na pewno ich nie spotkasz - najwyżej PzII, ale z nimi, to akurat partyzanci sobie radzą - zresztą nie pojawiają się w ilościach hurtowych.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #3 : Wrzesień 11, 2008, 07:32:41 »

Zawsze korciło mnie żeby zrobić kampanię na mały oddział wymykający się Niemcom z różnych, wymyślnych pułapek, a przy okazji zilustrować ten, dla większości świata nieznany, rozdział II WW, jaką była działalność mjr. Dobrzańskiego.
Niestety - projekt musi poczekać, bo żeby był sens to robić, to muszą być spełnione dwa warunki:
1 - literatura z dokładnym opisem bitew (a tej nie mam).
Odnośnie Hubala posiadam dwie pozycję:
1. Melchior Wańkowicz "HUBALCZYCY"
2. Melchior Wańkowicz "Wrzesień Żagwiący"

Obydwie  dość  szczegółowo opisują losy oddziału mjr. Dobrzańskiego.

Mogę pożyczyć (przesłać pocztą - w dwie strony Smiley)
Albo zeskanować.
 Huh Huh

PS.
Pomysł kampanii ciekawy, bardzo nowatorski, jak możesz Gustlik to podeślij.


Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #4 : Wrzesień 11, 2008, 08:13:46 »

Wiesz co, jakbyś mógł, to oczywiście, że chętnie pożyczę - co do formy, "przerzutu", to się jeszcze porozumiemy, ale najpierw - mam prośbę - jakbyś mógł przejrzeć te książki, żeby zobaczyć jakie obszary działań wchodzą w grę (gdzie rozgrywały się ważniejsze walki) - jak już robić, to razem z mapami.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #5 : Wrzesień 16, 2008, 10:47:16 »

zasiadłem wczoraj z wypiekami na twarzy do nowego dzieła i kilka wrażeń na gorąco.sceny są krótkie więc w 1,5 godz przeszedłem 6 z tego 5 bylantów i jedno zwycięstwo zwykłe (akurat moja kawaleria wyczerpałą amunicję i straciłem właśnie tą jedną turę na uzupełnienie.
mam wrażenie, że te ograniczenia są trochę przesadzone i wg mnie zmniejszają grywalność. armia składająca się z 3 jednostek jest mizerna, wiem takie było założenie, ale to trochę za mało, można np zaczynać z 5 i dojść do 8 a może 9, albo zacząć z 3 ale dać większy prestiż.
również prestiż jest moim zdaniem nadmiernie ograniczony - nie można nawet koników na gaziki zamienić i w długich scenach CKM zostaje w tyle.
brak prototypów jest OK.
generalnie pomysł jest bardzo dobry, bo to coś nowego, ale te wszystkie ograniczenia powodują małe pole manewru i przyznam, że mnie trochę znudziło, zatem po 6 scenach poszedłem spać  Smiley zwłaszcza ten scen kiedy przez całą długą mapę trzeba pędzić do VH i niewiele więcej robić. ciekaw jestem wrażeń pozostałych, ale pewnie nie szybko pojawią się relacje.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #6 : Wrzesień 16, 2008, 02:20:03 »

No nie twierdzę, że to się musi każdemu spodobać, ale - jak zaznaczyłem - to ma być dość specyficzna kampania.

Dlatego właśnie te 3 jednostki na początku - potem max - 6.

Chodziło mi o to, żeby wprowadzić maksymalną dyscyplinę, a ta przy większych formacjach jest nie do utrzymania. Wyobraźmy sobie, że mając trzy-cztery jednostki - tracimy jedną. No to może być koniec kampanii - prawda?

Ale mając 7-8 strata jednej nie jest już tak istotna - a wtedy cóż stanie na przeszkodzie, żeby sprzedać dwie, a w zamian za to kupić czołg?

Poza tym - większej armii trzeba dać więcej kasy na uzupełnienia, a to znów może spowodować "lewe zakupy"

W partyzantce trzeba sobie radzić, tym co się ma Cheesy

Oczywiście można temu zapobiec tworząc w efilu specjalne "państwo" - "Polska podziemna" i  wtedy po prostu w puli sprzętu czołgów nie będzie. W takiej sytuacji można urządzać duże bitwy partyzanckie. Póki jednak partyzanci muszą dzielić miejsce w efilu z regularnym wojskiem, trzeba bardzo pilnować, żeby utrzymać w ryzach zakupy. Zresztą pograj dalej - zobaczysz, że kasy jest więcej - i mogą się dziać różne rzeczy.

Scenariusze "ucieczkowe" - to taki eksperyment, ale taki gdzie naprawdę trzeba wiać, a nie walczyć - jest tylko jeden.

Co do tego ckm'u, to rzeczywiście - tez mi się nie podoba jego żenująca mobilność, ale jakoś nie mogłem sobie wyobrazić partyzantów zasuwających ciężarówkami. Cheesy. W końcu będzie Cie stać na zmotoryzowanie go, ale to trochę potrwa.

Zobaczę, czy czegoś nie da się pokombinować z transportem.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #7 : Wrzesień 17, 2008, 09:07:38 »

miałeś rację im dalej "w las" tym ciekawiej, a już scen gdzie trzeba się bronić przez 11 tur - Obława III - jest ciężki i wymagający (wogóle sceny defensywne dają wiele frajdy) zaczynałem go 3 razy, bo raz w swej naiwności myślałem, że heks niemiecki nie jest broniony i brakło mi 1 tury, a drugim razem straciłem CKM, dopiero za trzecim się udało. no i uzbierałem furę prestiżu  158 Grin i nie wiem co z nim robić. stąd moje pytanie: czy mamy jakiś gentelmen agreement żeby nie kupować czołgów i dział, czy jak uciułamy to możemy wydawać dowolnie Huh

odnośnie strat jednostek, nawet jeśli mam 8 lub więcej to jak stracę jednostkę zaczynam scen od nowa, bo żal mi chłopaków  Grin
odnośnie kupienia czołgu za dwie inne jednostki - te dwie jednostki to będą tak doświadczone, że chyba nie bardzo opłaca cię je sprzedać i kupić nowy czołg, ja wolę dwie kawalerie z 2 belkami niż jeden czołg.
kasy na uzupełnienia nie musi być więcej, bo nawet przy 4 jednostkach, jak mi jedną zdemolują to ją odstawiam a nie uzupełniam - o prestiż trza dbać  Grin
generalnie po 12 scenach widzę, że ten limit jednostek nie jest taki znowu przesadzony. zastanawiam się tylko czy co kilka scenów nie wstawić takiego dłuższego scena jak np Obława III (liczba tur nie zawsze oddaje długość scena)
czy można zrobić takiego scena gdzie odbijamy np lotnisko, a potem przez 5 tur od odbicia musimy go obronić przed niemieckimi posiłkami? chodzi mi o możliwość ustawienia liczby tur od zajęcia heksa, bo w innym przypadku możemy natknąc się na posiłki jeszcze przed zajęciem tego lotniska
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2008, 09:24:20 wysłane przez Exiter » Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #8 : Wrzesień 17, 2008, 02:58:56 »

Cytuj
kasy na uzupełnienia nie musi być więcej, bo nawet przy 4 jednostkach, jak mi jedną zdemolują to ją odstawiam a nie uzupełniam - o prestiż trza dbać

Ja nie mówiłem o kasie na uzupełnienia w czasie bitwy, tylko po... Zauważ, że taki ckm, ma "moc wyjściową" jedynie 5/5 - czyli maksymalnie może mieć 5 wyjściowe + 5 belek = 10, a nie jak inne 15., więc żeby był z niego pożytek trzeba go utrzymywać na jakim takim poziomie. Partyzanci też lepiej żeby mieli ze 12 punktów. A za to wszystko trzeba płacić.

Cytuj
uzbierałem furę prestiżu  158 i nie wiem co z nim robić. stąd moje pytanie: czy mamy jakiś gentelmen agreement żeby nie kupować czołgów i dział, czy jak uciułamy to możemy wydawać dowolnie

No, to już zależy od podejścia - chciałem tylko zaznaczyć jedną rzecz: ponieważ nie ma kasy za heksy, wszystko co możesz zdobyć, to kasa za zwycięstwa, a ta jest zależna od granicy Jensen's Cap.

Nie wiem na jakim etapie gry jesteś, ale w okolicach tej "Obławy II", JC - to jest jakieś 200-250pp. Czyli, zakładając, że już jedną jednostkę masz kupioną, kupno czołgu 7TP za 156pp spowoduje, że przekroczysz JC i praktycznie kasę za zwycięstwa też stracisz....

Natomiast dobrym wyjściem będzie kupno ciężarówki dla ckm'u, bo to jest jednostka z pierwszego scena, a więc "darmowa" względem JC i wszelkie jej usprawnienia nie mają wpływu na wartość armii.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rommel
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 528



« Odpowiedz #9 : Wrzesień 17, 2008, 10:03:08 »

Cytuj
d)ścisła kontrola kasy - żeby sobie ktoś czołgów nie kupił (choć podejrzewam, że jak Rommel zagra to znajdzie sposób i kupi

dziękuje za uznanie, z wielką chęcią sprawdzę tą kampanie, jak możesz to podeślij mi ją, ostatnio nudze się wieczorami Smiley
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2008, 10:08:41 wysłane przez Rommel » Zapisane
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #10 : Wrzesień 18, 2008, 12:54:25 »

no i przebrnąłem przez 20 scenów, nie sprawdzałem JC ale muszę się temu przyglądnąć czy czasami nie przesadziłem z kupowaniem. choć z drugiej strony skoro przeszedłem, to chyba nie co się tak rozdrabniać.
popełniłem bład bo kupiłem recona, a potem starczyło mi tylko na działo na koniach i tam gdzie trzeba się szybko przemieszczać zostawało w tyle. poniżej moja "armia". nie powiększałem kawalerii powyżej 10, dopiero w ostatnich dwóch scenach, zatem prestiż się uzbierał na koncie, nie kupowałem partyzantów, wolałem koniki.

Campaign: Lesni ludzie , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Pierwsza akcja (#0), Brilliant Victory
02 Za bronia (#1), Brilliant Victory
03 Oblawa (#2), Brilliant Victory
04 Terror (#3), Victory
05 Dlugi marsz (#4), Brilliant Victory
06 Wywiad (#5), Brilliant Victory
07 Oblawa II (#6), Brilliant Victory
08 Konwoj (#7), Brilliant Victory
09 Przez most (#8), Brilliant Victory
10 W gory (#9), Brilliant Victory
11 Wycieczka (#10), Brilliant Victory
12 Oblawa III (#11), Tactical Victory
13 Bieszczady (#12), Brilliant Victory
14 Transporty (#13), Brilliant Victory
15 Barbarossa (#14), Brilliant Victory
16 Zrzut (#15), Tactical Victory
17 Oboz (#16), Brilliant Victory
18 Oblawa IV (#17), Tactical Victory
19 Poligon (#18), Brilliant Victory

Current scenario: Spotkanie , VH prestige is 0 , All hex prestige is 0
Total army value: 480 , Current prestige is 2
BV: 150 ,  , cap 0 , 20 turn prestige: 0
V : 120 ,  , cap 0 , 20 turn prestige: 0
TV: 100 ,  , cap 0 , 20 turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Kawaleria [R] , 5 bars , 1291 exp , Overwhelming Attack - Some suppress , 44 kill , 0 pp
*  Kawaleria [R] , 5 bars , 1454 exp , First Strike - Unit fires first if  , 41 kill , 0 pp
 Kawaleria [R] , 5 bars , 644 exp , Influence - Has prestige modifier f , 20 kill , 108 pp

Recon
 4TP wz40 , 3 bars , 375 exp , Street Fighter - Bypass city entren , 9 kill , 192 pp

FlaK
*  CKM wz.30 [FAS][PF 508/518] , 5 bars , 1050 exp , Devastating Fire - Unit can shoot t , 8 kill , 0 pp

Artillery
 75mm wz.1897 Schneider[Zaprzeg] , 0 bars , 65 exp , 1 kill , 180 pp

Killed: AD  7 ,  AT  3 ,  ATY 14 ,  INF 90 ,  REC 15 ,  TK  7 ,  FTR  0 ,  TB  4 ,  Total: 140
Lost  : AD  1 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  4 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   5

BV 15
V   1
TV  3
L   0

jak znam życie to te 140 ubitych jednostek, to malizna, ale nie zależało mi na wybiciu wszystkich. w ostatnim scenie totalnie się zdziwiłem, kiedy po zajęciu pierwszego HV wokół mnie pojawiło się sporo niemiaszków, na szczęście CKM był na gaziku więc wszystkie jednostki były w kupie i stawiłem dzielnie czoła Niemcom. pytanie techniczne - te jednostki pojawiły się w jakiejś kolejnej turze, czy budując scena trzeba im wskazywać konkretny heks na którym się pojawią? i co jeśli akurat na tym heksie stoi moja jednostka?
teraz chyba zacznę od nowa i postaram się zapisać ile tur zajeły mi poszczególne sceny, generalnie były sceny gdzie zdążyłem w ostatniej chwili i były takie z zapasem tur. szczegóły wkrótce.

ponawiam pytanie do Gustlika z poprzedniego posta, czy taka konstrukcja scena jest możliwa, bo mam pomysł na scena  Cheesy
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 18, 2008, 01:06:48 wysłane przez Exiter » Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #11 : Wrzesień 18, 2008, 02:54:43 »

Cytuj
czy budując scena trzeba im wskazywać konkretny heks na którym się pojawią? i co jeśli akurat na tym heksie stoi moja jednostka?

Wstawiając do scena posiłki, które mają pojawić się w określonej turze, trzeba im określić miejsce i turę w której mają "przybyć" . Jeśli heks będzie zajęty - pojawią się na najbliższym, wolnym.

Rozumiem, że chodziło Ci o ten pomysł:

Cytuj
czy można zrobić takiego scena gdzie odbijamy np lotnisko, a potem przez 5 tur od odbicia musimy go obronić przed niemieckimi posiłkami? chodzi mi o możliwość ustawienia liczby tur od zajęcia heksa, bo w innym przypadku możemy natknąc się na posiłki jeszcze przed zajęciem tego lotniska

Niestety, nie da się kolejek liczyć "od momentu" jakiegoś zdarzenia - można tylko od początku gry
No i  heks lotniska nie może być jedynym do zdobycia, bo wtedy zdobycie zakończy grę.

Ja to widzę tak - ruszamy ze swojego heksa, toczymy bitwę, zdobywamy lotnisko i w tym momencie wokół lotniska pojawiają się nieprzyjacielskie posiłki. To jest najtrudniejsze, bo trzeba wyliczyć moment, w którym gracz najprawdopodobniej zdobędzie lotnisko.

Wszystkie jednostki wroga nie mogą być na mapie od początku, bo mogą uczynić lotnisko niemożliwym do zdobycia, a jeśli nawet nie i zostaną pokonane - to dalsza gra nie będzie miała sensu.

Zatem po wstępnej bitwie zdobywamy lotnisko, wokół którego pojawiają się Niemcy i musimy z nimi stoczyć kolejną o otwarcie sobie drogi do ostatniego heksa.

Teraz oczywiście trzeba znaleźć odpowiednią mapę, żeby nie można było zbyt łatwo grać równolegle - czyli częścią
sił bronić lotniska, a część wypuścić już do zdobycia ostatniego heksa.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #12 : Wrzesień 18, 2008, 04:00:45 »

a może w ten sposób - tylko nie wiem czy w scenie defensywnym można zrobić dwa VH.
zrobić dwa HV w tym jeden ukryty tak jak w pierwszym scenie kampani Znak Orła (albo jeden zwykły broniony przez bunkier). ten pierwszy VH to będzie równocześnie SH (jedyny SH na mapie), robimy limit jednostek np 3 (wcale nie musimy zaczynać ze swojego heksa) a resztę można wypakować dopiero po zdobyciu SH, w brifingu piszemy że w 5 turze pojawią się posiłki i jeśli nie zdąrzymy to zajęcie heksa i wypakowanie wojska będzie baaardzo trudne. potem np przez 10 tur bronimy tego SH i dopiero po 10 turach możemy zająć ostatni VH. jeśłi ktoś zdecyduje się podzielić wojsko to i tak będzie musiał czekać do 15 tury aby zająć drugi VH, a wtedy może nie obronić tego pierwszego VH.
co ty na to?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 18, 2008, 04:03:51 wysłane przez Exiter » Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #13 : Wrzesień 18, 2008, 04:36:13 »

Rozumiem - taki scenariusz defensywny "na wytrzymanie", ale z elementami ofensywnymi.....

Muszę tylko sprawdzić jak wygląda kwestia zmiany właściciela na Supply Heksie.

Bo to musi być zrobione "na krzyż". Czyli Niemcy go trzymają ale nie mogą się rozstawiać, a Polacy go nie mają, ale mogą się tam rozstawić jak zdobędą. Coś podobnego robiłem w scenariuszu "Predappio".

Normalne Supply Heksy nie przenoszą (chyba) prawa do rozstawienia na nowego właściciela po zdobyciu.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #14 : Wrzesień 19, 2008, 09:25:09 »

dokładnie tak, w Predapio trzeba było lecieć Commando na drugą stronę mapy żeby odbić SH i wyłożyć resztę wojska.

mnie się marzy możliwość kupowania liderów, ale to nie jest możliwe, już nawet kombinowałem żeby zrobić w e-filu grupę dowódców dodawanych na zasadzie transportu, ale przecież ich parametry nie będą się sumować z jednostką  Huh może PG4 da taką szansę, a wogóle ktoś słyszał o PG4 Huh
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 14   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.091 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.007s, 1q)