Forum OpenGeneral

Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI => Panzer General 2 - kampanie => Wątek zaczęty przez: Gustlik Wrzesień 11, 2008, 08:35:18



Tytuł: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Wrzesień 11, 2008, 08:35:18
Już jest do pobrania z Gustlik Center.

http://ssi.gildiageneralow.pl/gustlik_campaigns.php

Po pół roku pracy mogę to wreszcie ogłosić - póki co, jest to wersja 0.9, ale wiele zmian już tam nie będzie. Trochę kosmetyki trzeba zrobić (multimedia m.in.), jednak na same bitwy, to już nie będzie mieć wielkiego wpływu - no, chyba że wyjdą "w praniu" jakieś błędy

Ew. uwagi proszę nadal zgłaszać w wątku "Projekt nowej kampanii" - tu będą tylko informacje o wersjach i zatwierdzonych zmianach.


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Exiter Wrzesień 11, 2008, 03:53:46
alleluja, wiwat
czy policzyłeś Gustliku ile nam zeszło, o przepraszam bo zabrzmiało jakbym sobie uzurpował jakiś udział - ile tobie zeszło?


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Wrzesień 11, 2008, 04:34:23
Plik tekstowy - z tytułem kampanii (jedyny, który się nie zmienił od początku) - nosi datę 25 marca. Więc to można uznać za początek prac, choć sam scenariusz: "Mokra" powstał nieco wcześniej. No, ale był tyle razy zmieniany, ze teraz już się nie da tego ustalić.


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Havoc Listopad 05, 2008, 11:22:36
Witajcie,
mam problem z odpaleniem kampani "Znak Orła".

1.Ściągnąłem panzera 2
2.Ściągnąłem all-in-one-patch 2.0 eng.exe
3. ściągnołem kampanie "znak orła"
4. Ściągnołem mapy
5. wszystko rozpakowałem i przeniosłem
6. zmieniłem graphswitcherem na gustlik e-file 2.0 post
7. silnik widzi scenariusze i kampanie, ale jak odpalam  to nie ładuje mapy???

macie może jakiś pomysł???


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Listopad 05, 2008, 11:33:14
Doprecyzuj - co to znaczy "nie widzi mapy"?

a) w ogóle nie uruchamia scenariusza?
b) uruchamia, ale nie widać terenu?


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Havoc Listopad 05, 2008, 02:21:13
w scenariuszach widzę nowe mapy( na niebiesko, nie można ich załączyć), a gdy odpalam kampanie to otwiera się obramowanie, ale z czarnym tłem w środku i zawiesza się.



Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Listopad 05, 2008, 02:46:34
Rozumiem, że nie chce Ci się odpalić już pierwszy scenariusz z kampanii - sprawdź zatem czy:

po pierwsze - w katalogu MAP masz następujące pliki:

MAP70900.SHP
MAP70901.SHP
MAP70902.SHP
MAP70910.SHP
MAP70911.SHP
MAP70912.SHP
MAP70920.SHP
MAP70921.SHP
MAP70922.SHP

po drugie - w katalogu SCENARIO masz plik: "Mokra.map"


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Havoc Listopad 05, 2008, 06:47:31
mam pliki SHP, ale Mokra.map nie mam. Gdzie to mogę znaleźć?


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Ervin von Rommel Listopad 05, 2008, 06:50:40
mam pliki SHP, ale Mokra.map nie mam. Gdzie to mogę znaleźć?

hej

Np. tutaj: http://www.gilestiel.eu/MapFinder/index.php (http://www.gilestiel.eu/MapFinder/index.php)

POZDRAWIAM!!!

Ervin von Rommel


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Havoc Listopad 06, 2008, 05:54:49
Wszystko teraz gra! >:D, dzięki!


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Havoc Listopad 09, 2008, 08:17:33
 :-\ chyba znowu mam problem,

po przejściu scenariusza mokra, tzn. po utrzymaniu 2 miasteczek oraz wycofania sztabu do innej miejscowości, kończy się tactical victory, a następnie załaduje się mapa piotrkowa z wojskiem przyznaczonym, a gdy rozmieszcze moje jednostki(tylko na 4 hexach u góry) i wykonam ruch wszystkimi, daje end turn i niemcy nie wykonują ruchu, natomiast wszystkie ikony funkcyjne zamiast białe, są szare(nieaktywne) i nie pozostaje mi nic innego jak menadżerem zakończyć PG2.

zauważyłem jeszcze, że zamiast odliczanych dni są kreski, a mapy na strategicznych hexach Polski są zamazane.


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Havoc Listopad 09, 2008, 08:47:43
wczoraj stało mi się to samo z "testową kampanią niemiecką":
po zrobieniu brillanta na wsi Prohorkova, jest komunikat, że wysyłają mnie do Francji, ale pomimo tego pozostaje mapa Prohorkova pusta, dalej daje strategic map i widzę na niej rozłożone wojska amerykańskie, powracam i rzeczywiście tam są.
Ułożone w linii na przeciw niemieckich przydzielonych. Ogólnie bałagan, na ziemi stoją okręty :o Daje end turn i dzieje się to samo, co z kampanią Polską dzisiaj. Myślę, że te dwie sytuacje są powiązane...??? :-X


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Listopad 09, 2008, 10:33:19
1) Jaką masz kartę graficzną?

2) Jaką masz datę modyfikacji pliku: "panzer2.dat"?


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Havoc Listopad 09, 2008, 11:39:12

1) sis 630/730 ( chyba zintegrowana na notebooku Aristo 1,1Gh)

2) jeśli pamiętam to 4.2 Gustlika oraz wcześniej jeszcze all-in-one patch 2.0 eng z kwietnia 2008


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Listopad 09, 2008, 12:03:17
Chodzi mi o jeden konkretny plik, który nazywa się: "panzer2.dat" i jest w głównym katalogu gry.


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Havoc Listopad 09, 2008, 02:34:02
Chodzi mi o jeden konkretny plik, który nazywa się: "panzer2.dat" i jest w głównym katalogu gry.

6 listopad 2008


Tytuł: Odp: Kamapnia "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Listopad 09, 2008, 02:49:15
Wiesz co - zróbmy tak - skopiuj sobie katalogi MAP i SCENARIO gdzieś w inne miejsce na komputerze, potem wywal całą grę i ściągnij to, co opublikowałem tu, obok na forum w temacie: "PG2 dla Gustlik efile - download".

Postępując zgodnie z opisem, uzyskasz sprawdzoną i działającą wersję gry, potem tylko zastąpisz puste katalogi MAP i SCENARIO tymi, które skopiowałeś i gotowe.

Jesli nadal będą problemy, będziemy ich szukać gdzie indziej.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Bayerlein Styczeń 20, 2009, 09:09:32
Mam prośbę o małą pomoc.
Rozgrywam po raz pierwszy kampanię "znak orła" - ogólnie rzecz ujmując rewelka. Jest tylko mały problem, dotarłem do sce nariusza "linia Ghazala". Zajmuję niemiecki heks na tyłąch, widzę komunikat że mam się przenieść do Włoch i ... gra wyrzuca mnie na głowną stronę PG2. Gram na wersji ściągniętej specjalnie dla tej kampanii (dostepna na rapidshare). Po tym jak mnie wywaliło, ścignąłem też wersję kampanii z Gustlik center i podmieniłem pliki w katalogu Scenario. Nic to nie dało...Więcej nie wymyślę - proszę o pomoc!!!

pozdrawiam


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Styczeń 20, 2009, 10:26:45
Należy uważnie czytać briefingi do scenariuszy. Tam jest wyraźny rozkaz pozostania na stanowiskach, dopóki nie pojawią się zmiennicy. Jak nadejdą od strony Tobruku - wtedy będzie można zająć heks. Do tej pory masz pozostać na posterunku. Tak jak w pierwszym scenariuszu "Mokra". Zajęcie heksa dopiero w trakcie "Tactical Victory". Wcześniej oznacza dezercję :) Dlatego Cię wywala.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Bayerlein Styczeń 21, 2009, 07:22:10
W międzyczasie sam to wymyśliłęm, jak przeczytałem jeszcze raz briefing:) A może warto tam dodać tests o ucieczce jak w przypadku scenariusza Mokra?

pozdrawiam i dzięki za super zabawe zw. z ta kampanią.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Luty 20, 2009, 02:57:29
W Tobruku - druga bitwa: pytanie mapa nie pozwala na wlot lotnictwem na 3,0, tymczasem stoją tam Włosi...


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Luty 20, 2009, 10:49:24
Bo LG Suite pozwala postawić jednostki na "niegrywalnych heksach" na samym skraju mapy, stąd to się wzięło. Jak się robi scenariusz to nie widać którędy przebiega ta granica - dopiero w grze wyłazi. Musisz inaczej z nimi pogadać.  ;)


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Luty 21, 2009, 02:41:43
W briefingach: Crusader, El Ghazala, El Ghazala  line sa dziwne "krzaczki", nie wiem, jak to wytłumaczyć: polska czcionką? Poza tym jest pewna literówka w Ciechanowie.
Testuje się super, ale znacząco inaczej bez Grantów;D


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Luty 21, 2009, 01:34:38
Jeśli tak jest, to faktycznie musiała pojawić się tam polska litera, czego staram się unikać, ale czasem coś się wymknie.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Greg Luty 21, 2009, 09:58:19
Czołem

Pierwszy raz przeszedłem ?Znak Orła? tak od początku do końca zawsze wiązało się to z testami, ponownym  powrotem do wcześniejszych zapisów gry.  Wybrałem ścieżkę przez Francję Anglię i front zachodni.
Grało się  dobrze, podszedłem do kampanii jak zwykły gracz nie zwracałem uwagi na prestiż (nie grałem z kalkulatorem :)). Oczywiście podstawowe zasady zachowywałem czyli najpierw ulepszanie posiadanych jednostek potem zakupy.
Ale ze względu na sentyment do wrześniowego uzbrojenia karalucha (TKS)   :crusader  dociągnąłem do końca kampanii.
Żadnych błędów w kampanii nie znalazłem, jak będzie już wersja 1.0 przejdę ponownie ale wtedy już z Andersem.


Poniżej umieszczam moje zestawienie:

Campaign: Znak orla , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Mokra (#0), Tactical Victory
02 Borowa Gora (#1), Brilliant Victory
03 Minsk Mazowiecki (#2), Brilliant Victory
04 Kock (#3), Brilliant Victory
05 Wybor drogi (#4), Victory
06 Montmirail (#17), Brilliant Victory
07 Montbard (#18), Brilliant Victory
08 Szkocja (#19), Brilliant Victory
09 Cwiczenia "Snaffle" (#20), Brilliant Victory
10 Falaise (#21), Victory
11 Chambois (#22), Brilliant Victory
12 Gandawa (#23), Brilliant Victory
13 Terneuzen (#24), Victory
14 Breda (#25), Brilliant Victory
15 Kapelsche Veer (#26), Victory
16 Wilhelmshaven (#27), Brilliant Victory

Current scenario: Flensburg , VH prestige is 0 , All hex prestige is 0
Total army value: 5512 , Current prestige is 348
BV: Win , turn prestige: 240
V : Win , turn prestige: 300
TV: Win , turn prestige: 360
Ls: Loss , turn prestige: 360

Infantry
*  Strzelcy Karpaccy[Laffly S20TL] , 5 bars , 1366 exp , 10 base , 15 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 0 pp (U:005)
*  Strzelcy Podhal.(br) [M][Bren [W]] , 5 bars , 1066 exp , 10 base , 10 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 0 pp (U:006)
*  S.K. Commando [M][Bren [W]] , 4 bars , 498 exp , 10 base , 13 curr , Determined Defense - Defense values , 0 pp (U:008)
*  Dragoni[Bren [W]] , 5 bars , 1125 exp , 10 base , 14 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 0 pp (U:023)
*  Sztab [AEC][PF 508/518] , 2 bars , 293 exp , 10 base , 12 curr , 0 pp (U:033)

Tank
 Challenger , 5 bars , 962 exp , 10 base , 14 curr , 571 pp (U:003)
 Cromwell IV , 3 bars , 395 exp , 10 base , 9 curr , 324 pp (U:007)
 Crusader III , 4 bars , 483 exp , 10 base , 11 curr , 264 pp (U:009)
 Sherman III , 1 bars , 159 exp , 10 base , 10 curr , First Strike - Unit fires first if  , 288 pp (U:031)

Recon
 TKS , 1 bars , 171 exp , 10 base , 11 curr , 118 pp (U:004)
 Staghound 37 , 3 bars , 344 exp , 10 base , 10 curr , 192 pp (U:011)
*  Marmon Herrington MkIV , 1 bars , 174 exp , 10 base , 9 curr , 0 pp (U:037)

Anti-tank
 Achilles S , 5 bars , 726 exp , 10 base , 15 curr , 486 pp (U:012)
*  Wolverine  :crusaderS , 5 bars , 719 exp , 10 base , 10 curr , Bridging - Units treat rivers as ro , 0 pp (U:026)

FlaK
 CKM wz.30 [FAS][PF 508/518] , 3 bars , 315 exp , 10 base , 13 curr , 218 pp (U:024)
*  CKM wz.30 [FAS][PF 508/518] , 5 bars , 973 exp , 10 base , 15 curr , 0 pp (U:027)

Artillery
 7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] , 4 bars , 427 exp , 10 base , 14 curr , 755 pp (U:010)
*  Sexton , 5 bars , 829 exp , 10 base , 15 curr , 0 pp (U:016)
 25 Pdr[Morris Quad] , 5 bars , 578 exp , 10 base , 15 curr , Bridging - Units treat rivers as ro , 522 pp (U:019)
 Sexton , 5 bars , 640 exp , 10 base , 15 curr , Infiltration Tactics - Ignores entr , 504 pp (U:028)

Air Defense
*  Bofors 40 [G][PF 508/518] , 5 bars , 628 exp , 10 base , 15 curr , Aggressive Attack - Attack values i , 0 pp (U:022)

Fighter
*  Spitfire XIV , 2 bars , 258 exp , 10 base , 12 curr , 0 pp (U:001)
*  Mustang IV , 5 bars , 911 exp , 10 base , 13 curr , Influence - Has prestige modifier f , 0 pp (U:002)
 Mosquito FB VI , 5 bars , 904 exp , 10 base , 11 curr , 752 pp (U:013)
 Hurricane IIA2 , 5 bars , 1047 exp , 10 base , 12 curr , 518 pp (U:029)

Killed: AD 58 ,  AT 49 ,  ATY 76 ,  INF 255 ,  REC 31 ,  TK 36 ,  FTR 12 ,  TB  2 ,  Total: 519
Lost  : AD  3 ,  AT  3 ,  ATY  8 ,  INF 40 ,  REC  3 ,  TK  7 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  65

BV 11
V   4
TV  1
L   0

*   <- original core or experienced prototype
pp  <- prestige points


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: majerek Marzec 01, 2009, 11:00:34
Moja armia na koniec ścieżki włoskiej.
Poza tymi uwagami co wcześniej zamieściłem,to tylko taka że przed dwoma ostatnimi scenami miałem aż  za nadto prestiżu i nie bardzo było go na co wydać  :D

Campaign: Znak orla , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Mokra  Tactical Victory
02 Borowa Gora  Brilliant Victory
03 Minsk Mazowiecki  Brilliant Victory
04 Kock  Brilliant Victory
05 Wybor drogi  Brilliant Victory
06 Tobruk  Brilliant Victory
07 Operation "Crusader"  Brilliant Victory
08 El Gazalla  Brilliant Victory
09 Ghazala Line  Tactical Victory
10 Monte Cassino  Brilliant Victory
11 Piedimonte  Brilliant Victory
12 Pescara  Brilliant Victory
13 Ancona  Brilliant Victory
14 Linia Gotow  Brilliant Victory
15 Predappio  Brilliant Victory
16 Bolonia  Brilliant Victory

Current scenario: Padova , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Total army value: 10432 , Current prestige is 1402
BV: Win , turn prestige: 240
V : Win , turn prestige: 280
TV: Win , turn prestige: 320
Ls: Loss , turn prestige: 320

Infantry
*  S.K. Commando [M][Bren [W]] , 5 bars , 1168 exp , Determined Defense - Defense values , 0 pp
*  S.K. Commando [M][Bren [W]] , 5 bars , 1044 exp , Aggressive Attack - Attack values i , 0 pp
 S.K. Commando [M][Bren [W]] , 5 bars , 533 exp , Fire Discipline - Units use ammunit , 444 pp
*  S.K. Commando [M][Bren [W]] , 5 bars , 1241 exp , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 0 pp
*  Spadochroniarze [PT][Jeep [TW]] , 4 bars , 404 exp , Skilled Reconnaissance - Spotting i , 0 pp
*  Sztab [AEC][PF 508/518] , 2 bars , 223 exp , 0 pp
 S.K. Commando [M][M3A1 [W]] , 3 bars , 331 exp , Infiltration Tactics - Ignores entr , 456 pp

Tank
 Firefly , 5 bars , 1148 exp , First Strike - Unit fires first if  , 384 pp
 Firefly , 5 bars , 1029 exp , 384 pp
*  Challenger , 2 bars , 206 exp , 0 pp
 Firefly , 1 bars , 170 exp , 384 pp

Recon
*  Marmon Herrington MkIV , 2 bars , 241 exp , 0 pp
 Staghound 37 , 5 bars , 624 exp , Street Fighter - Bypass city entren , 192 pp
 Staghound 37 , 0 bars , 43 exp , 192 pp

Anti-tank
*  Achilles [ S] , 5 bars , 753 exp , Reconnaissance Movement - Phased mo , 0 pp
 Achilles [ S] , 3 bars , 325 exp , 324 pp

FlaK
*  MG [FPST][Jeep [TW]] , 5 bars , 840 exp , 0 pp

Artillery
*  25 Pdr[Morris Quad] , 5 bars , 1013 exp , Combat Support - Gives bonus to adj , 0 pp
 5.5 inch[AEC Matador] , 5 bars , 769 exp , Shock Tactics - Long-term suppressi , 630 pp
 Sexton , 1 bars , 158 exp , 369 pp
 7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] , 3 bars , 375 exp , 701 pp
 7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] , 0 bars , 45 exp , 540 pp

Air Defense
 Bofors 40 [G][Bedford QL] , 5 bars , 890 exp , Street Fighter - Bypass city entren , 324 pp

Fighter
*  Mustang IV , 5 bars , 1251 exp , Devastating Fire - Unit can shoot t , 0 pp
 Mosquito FB VI , 3 bars , 376 exp , 684 pp
 Mosquito FB VI , 5 bars , 741 exp , 684 pp
 Mustang IV , 0 bars , 34 exp , 648 pp

Tactical Bomber
*  PZL-37c Los , 5 bars , 896 exp , Fire Discipline - Units use ammunit , 0 pp    ;D
 B-25H , 5 bars , 507 exp , 708 pp
 B-25H , 1 bars , 196 exp , 708 pp

Level Bomber
 B-24 Liberator [L] , 1 bars , 171 exp , 1676 pp

Killed: AD 93 ,  AT 51 ,  ATY 132 ,  INF 335 ,  REC 39 ,  TK 47 ,  FTR 21 ,  TB 20 ,  Total: 738
Lost  : AD  5 ,  AT  6 ,  ATY  1 ,  INF 20 ,  REC  3 ,  TK  7 ,  FTR  2 ,  TB  2 ,  Total:  46

BV 14
V   0
TV  2
L   0


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Marzec 02, 2009, 01:10:28
Cytuj
przed dwoma ostatnimi scenami miałem aż  za nadto prestiżu i nie bardzo było go na co wydać  Cheesy

No właśnie......


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Exiter Marzec 02, 2009, 09:13:38
majerek w swoim raporcie nie zaznaczył opcji siły jednostek, więc nie wiem czy powiększał armię czy nie - ja wydawałem prestiż na zwiększanie siły jednostek, a ponieważ w walkach zawsze jednostki obrywają, no to mam studnię bez dna  ;D


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: majerek Marzec 02, 2009, 10:06:27
Oczywiście że zwiększałem ale tylko arty i plot innym nie bo jest wtedy za łatwo, mogłem oczywiście dokupić jeszcze jednego liberatora (uwielbiam te maszyny  ;D ) ale pod Bolonią był Aux a w ostatnim to nie miało sensu. Według mnie pod koniec jest trochę za dużo prestiżu.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Rozprza Maj 23, 2009, 09:55:01
Dopiero zaczynam (jestem pod Mińskiem) i mam jedną uwagę: na mapie (i w briefingu) Borowa Góra powinna być nazwa miejscowości Wola Krzysztoporska. I jedno pytanie (kompletny brak doświadczenia) : do czego jest potrzebny sztab (pierwszy raz widzę)?


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Maj 23, 2009, 10:31:34
*  PZL-37c Los , 5 bars , 896 exp , Fire Discipline - Units use ammunit , 0 pp   
??????


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Maj 23, 2009, 10:35:17
Sztab to:
a) bajer, ot odzwierciedlenie realnej jednostki,
b) wspomaga Twe jednostki- porównaj statysyki przed dojściem sztabiu i walk z nim za plecami...
c) zwiększa zasięg Twego widzenia, jak np. nie masz recona w pobliżu.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Maj 23, 2009, 11:52:36
Cytuj
*  PZL-37c Los , 5 bars , 896 exp , Fire Discipline - Units use ammunit , 0 pp 

No wiem - niezły rebus, ale chyba wiem jak to gen. Majerek zrobił: dostał jako proto jakiegoś lichego bombera i upgrade'ował go do Łosia. W sensie linii czasu, to uwstecznił, ale pewnie na sile zyskał w sumie.

PS: "Wola Krzysztoporska" - poprawione - dzięki.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Maj 23, 2009, 09:37:22
Ale bez doswiadczenia? Czy ja nie dostrzegłem????


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Maj 23, 2009, 10:09:10
Dlaczego bez?

"5 bars" czyli pięc belek i "896 exp", czyli 896 małych punktów - wszystko się zgadza.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Maj 24, 2009, 01:49:55
Przeoczyłem, mea culpa...


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: majerek Maj 24, 2009, 10:34:51
Cytuj
*  PZL-37c Los , 5 bars , 896 exp , Fire Discipline - Units use ammunit , 0 pp 

No wiem - niezły rebus, ale chyba wiem jak to gen. Majerek zrobił: dostał jako proto jakiegoś lichego bombera i upgrade'ował go do Łosia. W sensie linii czasu, to uwstecznił, ale pewnie na sile zyskał w sumie.

Dokładnie tak dostałem przed Kockiem Battle`a i przerobiłem na Łosia, a dla zabawy zostawiłem go sobie do końca.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Rozprza Maj 25, 2009, 06:53:59
Przepraszam, że znowu zawracam głowę z bzdurką, ale wydaje mi się, że do Wołyńskiej BK przydzielony był 2 DAK, a 21 DAK nie było w 1939 roku w składzie żadnej BK.
PS Zapomniałem podziękować za wyjaśnienie "sztabu".

Dziękuję zsamot.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Greg Maj 25, 2009, 10:28:36
Jak będziesz Gustlik wypuszczał wersję 1.0,  jak możesz dodaj jakiś krótki opis kampanii na stronie wyboru.
Przy "Znaku Orła" jest puste pole, tak dziwnie to wygląda.
A dla nowych graczy będzie to jakieś wprowadzenie w klimat kampanii.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Maj 25, 2009, 10:47:43
Oczywiscie


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Czerwiec 02, 2009, 06:47:41
Jako podkładu do rysowania używam przedwojennych map z archiwum Wojskowego Instytutu Geograficznego. Można je ściągnąc ze strony: http://www.mapywig.org

Polecam każdemu - nie wiadomo jak długo będą działac, zanim nie znajdą się jacyś "obrońcy praw autorskich"

Jeśli chodzi o mapy zagraniczne, to niestety pozostaje tylko Google Maps, oraz szkice sztabowe, które można znaleźc niekiedy przy opisach bitew.

A co do poradnika "Mapowego", to to musi byc osobny rozdział. Teraz mogę dodac jedynie, że jest to rzecz stosunkowo prosta i nie wymaga żadnych skomplikowanych narzędzi.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Czerwiec 04, 2009, 09:45:48
Cytuj
Dlaczego pod Mokrą trzeba utrzymać się 10 tur a na BV jest chyba 4 tury. Kiedy wycofam się przed 10 turą utrzymując pozycje w Miedznie i Ostowach to pisze że to ucieczka. W takim razie jak można zrobić BV ?

Otóż nie można - to jest scenariusz "defensywny", który stosuje pewien trick, do pokazania bitew, w których masz po prostu utrzymac pozycję DO OKREŚLONEJ KOLEJKI. Polacy pod Mokrą, niestety nie posunęli się do przodu, zatem nie można udawac, że coś zdobyli. Dlatego masz utrzymac wyznaczone pozycje i zakończyc w określonym czasie (TV). Dostajesz za to nagrodę, a każde wcześniejsze wyjście ze scena, jest przedwczesnym opuszczeniem pozycji. Jeszcze przynajmniej raz w tej kampanii spotkasz taki scenariusz.

Cytuj
Druga sprawa. Dlaczego zdarza się że przy ataku piechoty na piechotę pokazuje mi 1:3 na moją korzyść więc przed atakiem zmiękczam wroga artylerią i po tym okazuje się, że szansa ataku spada już do 1:1. Bug w grze czy Niemcy wpadli w jakiś amok i podniosła im się siła ?

Pojęcia nie mam..... ;)

Cytuj
Dlaczego jedna z jednostek po otrzymaniu strat do 1 może dostać amunicję ale nie można podnieść jej siły ? Punkty prestiżu są bo cały czas podnoszę inne jednostki ?

To jest relacja "Current Strength" do "Basic Strength". Odczytujesz ją po kliknięciu prawym w jednostkę z wartości "Current Strength", która ma dwie liczby np: 10/5. Oznacza to, że jednostka ma w tej chwili 10 pkt., ale uzupełniac ją można tylko do 5. W żadnej bitwie nie można w kilka godzin odbudowac siły batalionu. Oczywiście jednostki "core" gracza mają 10/10, bo mają służyc w całej kampanii, ale jednostki pomocnicze - już nie.

Piechota będzie miała większe możliwości uzupełnień np: 10/6, ale czołgi już - powiedzmy - 8/2, bo w końcu nie spadają z nieba (zwłaszcza w polskiej armii).  Albo samoloty....

Zatem jednostkę o wartości 10/5 można uzupełnic tylko do 5 i jeśli spadnie poniżej 5.

Jednostki 10/1, nie można uzupełniac W OGÓLE - masz, ile masz - jak stracisz - to koniec.

Ponieważ komputer uzupełnia zawsze za darmo, bardzo wkurzające były "powstające z martwych" oddziały, które już wydawały się wykończone, a w następnej kolejce znów miały 10. Stąd ta poprawka, no a siłą rzeczy graczowi też się dostało.


I jeszcze symbole:

A - może być transportowana samolotem - z lotniska na lotnisko
B - kładzie mosty
C - Combat Support - wspomaga doświadczeniem sąsiednie jednostki
D - nie wysiada z transportu gdy zostaje zaatakowana (słabiej się broni)
E - inżynier
F - może strzelać do samolotów (dla jednostek innych niż przeciwlotnicze)
G - może strzelać do celów naziemnych (dla jednostek plot)
H - może zajmować heksy  - literka zlikwidowana, odkąd WSZYSTKIE MOGĄ.
M - chodzi po górach
L - level bomber - bombowiec strategiczny
P - spadochroniarz - można zrzucić w dowolnym miejscu mapy
R - ruch rozpoznawczy (fazowy)
S - ogień wspierający WŁĄCZONY - dla innych niż artyleria
s - ogień wspierający WYŁACZONY - dla artylerii
T - przy transporcie - może być zrzucany razem z jednostką na spadochronach
W - przy transporcie - jednostka może z niego strzelać bez wysiadania
Y - samolot pokładowy - może startować z lotniskowca.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Czerwiec 04, 2009, 10:42:55
Może byc też sytuacja odwrotna (i pod Mokrą tak jest - patrz artyleria), że jednostka ma 5/10. Czyli podstawowej ma 10, ale póki co, bieżacej ma tylko 5. W takiej sytuacji są dwa wyjścia: albo zapłacic za uzupełnienie do 10, albo grac tak jak jest i czekac, aż miedzy bitwami, komputer sam uzupełni do podstawowej.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Czerwiec 05, 2009, 11:09:50
Pulę tych jednostek ustala autor kampanii w pierwszym scenariuszu. Patrz: przewodnik "Robimy scenariusz". Potem do tej puli, już z definicji dołączają te, które gracz kupi lub dostanie jako proto.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Czerwiec 09, 2009, 03:42:48
UWAGA!

Kampania "Znak Orła" doczekała się wersji 1.0 !!!

Jest już do pobrania z "Gustlik Center"

Zmiany:

- Najważniejsza to - zmieniony całkowicie scenariusz "Ćwiczenia Snaffle" - potrzebna będzie mapa "kharkov" nr 83!
- Poprawiony prestiż w kampanii - pp jest mniej, za to JC ustawiony jest wyżej, by móc spokojnie grac do 200%
- Duże poprawki w scenariuszach "Tobruk", "Ghazala Line", "Linia Gotów" i "Bolonia"
- Drobna poprawka w scenariuszu: "Mińsk" powinna sprawic, że będzie mniej stresujący  :D
- Poprawione błędy w briefingach.

Do pobrania z Gustlik Center: http://ssi.gildiageneralow.pl/gustlik_index.php


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Czerwiec 11, 2009, 03:32:32
Cisza taka jakaś......


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Rozprza Czerwiec 11, 2009, 08:30:16
Zaraz pobieram, mam urlop to pogram. A co zrobiłeś w Mińsku? Męczyłem się tam trochę (to znaczy dużo ;D), ale już mam go w małym paluszku, a Ty teraz ułatwienie?


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Greg Czerwiec 11, 2009, 08:43:39
Cisza taka jakaś......
Również przerywam ciszę  :)
Jestem właśnie przed "Crusaderem"  gra się dobrze.
Mińsk dopiero dałem radę za drugim razem ale zmiany na +++
Podejrzałem grę i w kilku scenariuszach na koniec widzę pliki  "Final.smk" oraz "monte.mus"
możesz mi je podesłać ???

(Właśnie wczoraj kupiłem na wirtualnym serwerze miejsce 1 GB, za kilka tygodni będzie dostępne pod adresem www.pg2.net.pl Mam zamiar tam umieszczać kampanie + dodatki do Panzer Generala, głownie Polskie,  jak nie masz nic przeciwko mogę także umieścić "Zank Orła " z całą paczką z plikami dodatkowymi mus smack itp).


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Czerwiec 11, 2009, 09:39:44
Oczywiście - myślę, że po zakończeniu działalności przez Stahlhelm będzie to świetne rozwiązanie, bo w tej chwili, po odejściu Łukasza, nie ma ani jednej polskiej strony poświęconej grze (Forum to nie strona). Jestem jak najbardziej za - zwłaszcza, że odsyłanie ludzi do Rapidshare jest nieco mało profesjonalne.

Ale dogadamy się mailem.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Czerwiec 20, 2009, 01:24:06
Skończyłem wreszcie BRO, to i tu się pojawię;) Obawiam się mińska, ale cóż, zawsze można zacząć od nowa... :-\


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Czerwiec 20, 2009, 12:32:07
mokra za mną, ckm zdobył 2 belki, więc liczę na niego, poza tym ostro dałem najeźdźcom popalić.  >:D W każdym razie na pewno poprawki- vide polski VH oznaczony dają miłe wrżenie dopracowania... jestem ciekaw jak będzie dalej;)


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Rozprza Czerwiec 21, 2009, 04:47:40
Gustlik, mam pytanie:
zajmuję ostatni heks w Kocku i z ciekawości sprawdzam jaka jest różnica między zajęciem przez Liberatora i jednostkę bez lidera i widzę, że nie ma różnicy. Czy to kwestia JC? Kupiłem tylko 2 Łosie więc wartość mojej armii jest mała.
ps
Mam save'a jeśli chcesz rzucić okiem.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Rozprza Czerwiec 21, 2009, 07:19:09
Po Tobruku jest ok. Więc pewnie JC ograniczał prestiż w Kocku.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Czerwiec 21, 2009, 08:18:53
2 Łosie to jest (w zależności od wersji) 1200-1248pp, do tego w Kocku możesz zgarnąc 360pp z heksów i 110pp z kolejek, to daje razem max. 1718pp, a przed następnym scenem masz JC na poziomie 2400, więc powinno starczyc. Chyba, że inne heksy też brałeś Liberatorem. Ale nawet gdybyś nim wszystkie wziął to mielibyśmy - 1248 + 720 + 110 < 2400.

Grasz na 100%, czy więcej? No chyba, że miałeś jeszcze coś w gotówce zachomikowane z poprzednich scenów.

Podeślij save'a bo mnie to ciekawi.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Rozprza Czerwiec 25, 2009, 04:37:34
Wysłałem save'a.
Mam 2 liberatory, a kasę wydaję oszczędnie. Gram na 100%.

A tak poza tym, to nie lubię grać z liberatorem, bo mam pokusę ustawiać plan bitwy tak żeby zajmować heksy tylko nim, co często utrudnia gra. Co innego 2 liberatory ;D
PS
Dotarłem już pod Monte Cassino, ale nawet nie wiem jak się do tego zabrać.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Czerwiec 25, 2009, 09:10:46
Obejrzałem tego save'a - wszystko się zgadza - już wyjaśniam.

Otóż na koniec scenariusza masz następujące "aktywa":

1) gotówka = 658
2) zakupiony sprzęt = 1248

po zajęciu heksa liberatorem gotówka powiększa się o 160, co daje:

658 + 1248 + 160 = 2066

JC przed następnym scenariuszem wynosi 2400

Czyli - możesz dostac z nagrody jedynie 2400 - 2066 = 334 (zamiast 500)

i tyle dostajesz, bo na początku kolejnego masz 1152pp, a to jest właśnie 658+160+334

Ta gotówka Cię pogrążyła. W Kocku, z heksów i kolejek można zdobyc 360+110=470pp. Jeśli jednak decydujesz się na branie wszystkiego Liberatorem, to może się okazac, że na wyjściu będziesz miał: 360x2+110 = 830pp (i prawie tyle masz), a to jest już niebezpieczne. Niestety, budując kampanię nie da się przewidziec zdobyczy Liberatorów, dlatego często mogą pojawic się talkie niespodzianki.

W każdym razie wszystko się zgadza.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Rozprza Czerwiec 25, 2009, 09:32:45
Dzięki za wyjaśnienie.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Sierpień 16, 2009, 01:18:23
A oto i finał drogi włoskiej, tylko ostatni oddział piechoty 2/10 ostał się;)
Co do armii, to często kasa decydowała o ostatecznym kształcie, stąd brak LB ( a cholernie brakowało w tych górach choćby jednego Lancastera-własnego), nie starczyło mi też na piechotę inżynieryjną- most- w wielu scenariuszach dzięki nim można zyskać wręcz dwie kolejki. Uważam, że obydwie ścieżki są ciekawe, z tym że włoska wiecej wymaga dyscypliny i mniejszy zakres inicjatywy od gracza. Wszelkie eksperymenty są "nagradzane"- artyleria sięga daleko, do tego mocna piechota...
Me uwagi/ sugestie:
1. desant powietrzny nawet na jednostkach ulepszonych, a więc ściesle angielskich- nadal "wrześniowy", to samo się tyczy sztabu,
2. kupując nowy sprzęt ma on w miarę upływu czasu uzyskane doświadczenie, w ostanim scenariuszu chyba nie ma tej opcji włączonej,
3. w ścieżce europejskiej strasznie późno są Firefly'e, kiedyś o tym pisałem,
4. Naprawdę udana kampania;)

Campaign: Not found , Prestige modifier 100% , SSI standard formula
Current scenario: Padova , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Total army value: 6864 , Current prestige is 343

Infantry
*Strzelcy Karpaccy[Bren [W]] , 5 bars , 687 exp , 10 base , 9 curr , 14 kill , 0 pp
*S.K. Commando [M][Bren [W]] , 5 bars , 891 exp , 10 base , 9 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 12 kill , 0 pp
*S.K. Commando [M][Bren [W]] , 5 bars , 947 exp , 10 base , 10 curr , First Strike - Unit fires first if  , 25 kill , 0 pp
*Sztab [AEC][PF 508/518] , 2 bars , 202 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 0 pp
 Spadochroniarze [PT][Jeep [TW]] , 3 bars , 331 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 228 pp

Tank
Firefly , 5 bars , 1112 exp , 10 base , 15 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 70 kill , 384 pp
Firefly , 5 bars , 1882 exp , 10 base , 14 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 125 kill , 384 pp
Challenger , 5 bars , 1267 exp , 10 base , 15 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 89 kill , 408 pp
*Challenger , 5 bars , 541 exp , 10 base , 14 curr , 19 kill , 0 pp

Recon
Staghound 37 , 5 bars , 732 exp , 10 base , 10 curr , Resilience - Harder to Destroy , 13 kill , 192 pp
*Staghound 37 , 4 bars , 494 exp , 10 base , 6 curr , 6 kill , 0 pp
Staghound 37 , 5 bars , 609 exp , 10 base , 8 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 11 kill , 192 pp

Anti-tank
*Achilles (S) , 5 bars , 632 exp , 10 base , 13 curr , 9 kill , 0 pp
Achilles (S) , 4 bars , 499 exp , 10 base , 10 curr , 2 kill , 324 pp

FlaK
*MG [FPST][Jeep [TW]] , 5 bars , 1001 exp , 10 base , 13 curr , 10 kill , 0 pp
MG [FPST][Jeep [TW]] , 5 bars , 633 exp , 10 base , 4 curr , 5 kill , 192 pp

Artillery
7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] ,4 bars,430 exp , 10 base , 13 curr , Skilled Reconnaissance - Spotting i , 7 kill , 540 pp
*7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] , 5 bars , 831 exp , 10 base , 15 curr , 22 kill , 0 pp
Sexton , 4 bars , 488 exp , 10 base , 14 curr , 2 kill , 336 pp
Sexton , 5 bars , 504 exp , 10 base , 14 curr , 2 kill , 336 pp
5.5 inch[AEC Matador] , 5 bars , 543 exp , 10 base , 15 curr , Resilience - Harder to Destroy , 1 kill , 420 pp
7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] , 5 bars , 516 exp , 10 base , 14 curr ,Devastating Fire-Unit can shoot t , 12 kill , 540 pp

Air Defense
Bofors 40 [G][Bren] , 5 bars , 672 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 7 kill , 288 pp

Fighter
*Mosquito FB VI , 5 bars , 1015 exp , 10 base , 14 curr , Skilled Ground Attack - Bonuses pro , 19 kill , 0 pp
Mosquito FB VI , 4 bars , 477 exp , 10 base , 4 curr , 12 kill , 684 pp

Tactical Bomber
*B-25H , 5 bars , 1054 exp , 10 base , 11 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 14 kill , 0 pp
B-25H , 5 bars , 846 exp , 10 base , 13 curr , 9 kill , 708 pp
B-25H , 0 bars , 12 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 708 pp

Killed: AD 89 ,  AT 45 ,  ATY 128 ,  INF 312 ,  REC 38 ,  TK 46 ,  FTR 21 ,  TB 21 ,  Total: 700
Lost  : AD  4 ,  AT  2 ,  ATY  0 ,  INF 22 ,  REC  2 ,  TK  8 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  39
BV 14
V   0
TV  2
L   0
Infantry *  5 Units * 2 Leaders
Total :   3058 exp,     51 kill,    228 pp
Average:    612 exp,     10 kill,     46 pp
Tank *  4 Units * 3 Leaders
Total :   4802 exp,    303 kill,   1176 pp
Average:   1201 exp,     76 kill,    294 pp
Recon *  3 Units * 2 Leaders
Total :   1835 exp,     30 kill,    384 pp
Average:    612 exp,     10 kill,    128 pp
Anti-tank *  2 Units * 0 Leaders
Total :   1131 exp,     11 kill,    324 pp
Average:    566 exp,      6 kill,    162 pp
FlaK *  2 Units * 0 Leaders
Total :   1634 exp,     15 kill,    192 pp
Average:    817 exp,      8 kill,     96 pp
Artillery *  6 Units * 3 Leaders
Total :   3312 exp,     46 kill,   2172 pp
Average:    552 exp,      8 kill,    362 pp
Air Defense *  1 Units * 1 Leaders
Total :    672 exp,      7 kill,    288 pp
Fighter *  2 Units * 1 Leaders
Total :   1492 exp,     31 kill,    684 pp
Average:    746 exp,     16 kill,    342 pp
Tactical Bomber *  3 Units * 1 Leaders
Total :   1912 exp,     23 kill,   1416 pp
Average:    637 exp,      8 kill,    472 pp

Summary * 28 Units * 13 Leaders
Total :  19848 exp,    517 kill,   6864 pp
Average:    709 exp,     18 kill,    245 pp


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: bieszczader Marzec 14, 2010, 10:47:31
mam pytanie - po załadowaniu kampanii wszystkie polskie jednostki mają flagę... turecką - mozna to jakoś naprawić? albo coś źle zrobiłem?


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Marzec 14, 2010, 01:14:19
Witaj. ;) Chyba grapswitcherem to trzeba modyfikować... Gustlik opisywał to w technicznym bloku.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Marzec 14, 2010, 02:50:15
Dokładnie tak - odpowiedziałem na priv.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: nekro Styczeń 16, 2012, 06:49:19
Cześć.
Mógłby mi ktoś wyjaśnić co zrobić aby zainstalować tą kampanię. Ściągnąłem z strony:
http://www.pg2.net.pl/KampaniePG2/KampaniePG2.html
Gdzie to trzeba wkleić?


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Styczeń 16, 2012, 07:08:22
Folder Scenario. ;)  Sprawdź czy masz wszystkie mapy. Udanych bojów. ;)


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: nekro Styczeń 16, 2012, 08:38:03
Mapy ściągnąłem z:
http://pg2mapfinder.gilestiel.eu/
po czym wrzuciłem do folderu: MAP
Po odpaleniu widzę kampanię tylko że z turecką flagą. Po włączeniu robi się normalna obwódka z gry i ciemność zamiast mapy.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Styczeń 16, 2012, 08:45:36
Mapy: które pliki .shp czy .map ?


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Styczeń 16, 2012, 09:15:16
A propos "ciemności zamiast mapy", to poczytaj proszę ten temat, bo już nie mam siły tłumaczyć....

http://www.forum.gildiageneralow.pl/gustlik-center/instalowanie-map-do-kampanii-i-scenariuszy-!!!!/msg6432/#msg6432

Cytuj
Po odpaleniu widzę kampanię tylko że z turecką flagą.

Na stronie http://www.pg2.net.pl/ w dziale "Programy" znajdziesz program pt: "Graph Switcher". On służy do podmiany flag na właściwe dla mojego efila. Po prawidłowym użyciu, tureckie flagi przestaną się pojawiać.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: raul79 Październik 03, 2012, 02:05:00
witam,

mam wersje ligowa GG Panzer General II - czyli GAMESET 3 wersji PG2 (e-file SSI, e-file RSF oraz on-line)
wszystko dziala, ale w zadnej z nich nie ma kampanii, chcialem pograc sobie w kampanie, wiec sciagnalem "Znak Orla". Wszystko pokopiowalem tam gdzie trzeba, jednak po wlaczeniu ukazuje mi sie pierwsza mapa "Mokra" ale wszystkie jednostki na mapie wygladaja jednakowo (jak most wybudowany na rzece przez piechote co buduje mosty)...

nie wiem dlaczego...
prosze o pomoc
Raul


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Październik 03, 2012, 04:44:06
Masz nieaktualny plik ikon - czyli Panzer2.dat.

Aktualny znajdziesz tu:
http://www.adlerkorps.com/equipment/008dat01aug12.exe


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: raul79 Październik 10, 2012, 10:47:08
dziekuje za linka do nowego pliku ikon. Sciagnalem przekopiowalem do glownego katalogu Panzera (tzn zamienilem jego starsza wersje na ta nowsza), ale dalej jest to samo... jednostki wygladaja tak samo, jak mosty rzucane przez piechote na rzeki i nie da sie nimi wogole ruszyc...  (Mam windowsa XP. Ale mam wlaczona zgodnosc plikow RSF_PG2UK210.exe , SSI_PG2UK210.exe i Panzer2.exe z Windowsem 95). Moze jeszcze cos trzeba zmienic?

czekam na pomoc
pozdr
Raul


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: raul79 Październik 10, 2012, 11:19:20
ponadto, oprócz tego ze jednostki wygladaja tak jak wygladaja, to nie ma zadnych informacji o nich, tzn same zera, a takze flagi jakies z kosmosu, turecka i jakies czasem wogole nieokreslone.....

czekam na odpowiedz i dziekuje
Raul


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Październik 10, 2012, 12:01:05
To nie jest kwestia zgodności z tym czy innym Windowsem.
Jaką maz datę powstania pliku Panzer2.exe?


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: raul79 Październik 10, 2012, 02:49:09
jak daje wlasciwosci to pisze:

utworzony:           5 października 2012
zmodyfikowany:  9 grudnia 2006

nie wiem jak cos moze byc zmodyfikowane 6 lat wczesniej niz utworzone...?
Raul


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Październik 10, 2012, 03:13:36
"Utworzenie" jest pewnie rozumiane jako wypakowanie na dysk. Istotna jest data modyfikacji.

Natomiast, ten plik powinien nazywać się PG220UK.exe (o ile dobrze pamiętam). Niestety - od dobrych trzech lat już się PG2 nie zajmuję - więc mogę się mylić. Ale objawy o jakich piszesz, na pewno nie są związane ze zgodnością z Win95/98 - bo wtedy gra by się nie uruchamiała. Tu jest problem z wyświetlaniem ikon.

Skoro masz aktualny plik Panzer.dat. to jest jeszcze taka możliwość, że plik Panzer2.exe jest stary i nie rozumie zmodyfikowanych (rozszerzonych) grafik efila. Wersje ligowe gry nie sa przeznaczone do grania kampanii, i rzadko uaktualniane.

Może ktoś jeszcze ma jakiś pomysł jak koledze pomóc?


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: raul79 Październik 10, 2012, 03:24:26
mam tez takie 2 pliki: 
SSI_PG2UK210.exe oraz RSF_PG2UK210.exe (oba zmodyfikowane 8 marca 2007)
Pierwszy uruchamia wersje z e-filem SSI; drugi wersje z e-filem RSF.
Jak uruchomie gre tym pierwszym to objawy sa identyczne, jak tym drugim to gra wogole nie widzi kamapnii....

Chyba ze umialby kolega dac linka do tej wersji Panzera2, w ktorym bedzie dzialac ta lub inne kampanie - to sobie zinstaluje
pozdrawiam
Raul


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: kowdar Październik 10, 2012, 05:16:28
A co powoduje, że nie chcesz zainstalować sobie Open General, na przykład stąd:

opengeneral.pl (http://opengeneral.pl)

Myślałem, że dla tego, iż musisz mieć wersję ligową, ale jeżeli bierzesz pod uwagę zainstalowanie innej wersji,
to dlaczego nie OpenGeneral, który da Ci to wszystko co PG2 a nawet więcej :)


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Październik 10, 2012, 06:28:11
Cytuj
A co powoduje, że nie chcesz zainstalować sobie Open General, na przykład stąd:

No właśnie - ja szczerze mówiąc -  miałem kiedyś na sieci gotową instalkę do PG2 w wersji kampanijnej, ale ze względu na brak pobrań - link się zdezaktualizował. Ponieważ od dobrych trzech lat większość z nas (poza ligowacmi) gra w Open General - nie interesowałem sie aktualizacją tego downloadu.

Jeżeli masz wielkie opory przed przesiadką na OG - to pomyślimy jak to rozwiązać, ale licz się z tym, że trzymając sie PG2, będziesz napotykał na co raz to inne problemy. Natomiast OG jest aktualizowany na bieżąco i nie wymaga niczego innego jak tylko klikania w odpowiedni link - raz na jakiś czas.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: kowdar Październik 10, 2012, 06:34:33
A co do meritum problemu, to sądzę, że kolega próbuje grać "Znak Orła" na efilu SSI lub RSF
i stąd tez błędy wyświetlania.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Październik 10, 2012, 06:54:58
To też jest możliwe - chociaż, wtedy przynajmniej część jednostek by się zgadzała. Myślę, że to jest wersja silnika gry, która w ogóle nie dopuszcza efila z więcej niż 400 jednostkami i 600 ikonami. Była taka, zanim zlikwidowała ją któraś z poprawek.

No niestety - próby korzystania z PG2, dzisiaj, to będzie wieczne pasmo kłopotów. Jak ze starym samochodem, który można od biedy łatać i remontować, ale części do niego nikt już nie robi.


Tytuł: Odp: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !
Wiadomość wysłana przez: raul79 Październik 17, 2012, 01:04:03
macie racje dalem sobie spokoj i przesiadlem sie na Open General'a - faktycznie jest lepszy, pozdrawiam i dzieki