Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 10:39:56 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !  (Przeczytany 81623 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #30 : Maj 23, 2009, 10:31:34 »

*  PZL-37c Los , 5 bars , 896 exp , Fire Discipline - Units use ammunit , 0 pp   
HuhHuh
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #31 : Maj 23, 2009, 10:35:17 »

Sztab to:
a) bajer, ot odzwierciedlenie realnej jednostki,
b) wspomaga Twe jednostki- porównaj statysyki przed dojściem sztabiu i walk z nim za plecami...
c) zwiększa zasięg Twego widzenia, jak np. nie masz recona w pobliżu.
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2009, 02:57:35 wysłane przez zsamot » Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #32 : Maj 23, 2009, 11:52:36 »

Cytuj
*  PZL-37c Los , 5 bars , 896 exp , Fire Discipline - Units use ammunit , 0 pp 

No wiem - niezły rebus, ale chyba wiem jak to gen. Majerek zrobił: dostał jako proto jakiegoś lichego bombera i upgrade'ował go do Łosia. W sensie linii czasu, to uwstecznił, ale pewnie na sile zyskał w sumie.

PS: "Wola Krzysztoporska" - poprawione - dzięki.
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2009, 12:02:40 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #33 : Maj 23, 2009, 09:37:22 »

Ale bez doswiadczenia? Czy ja nie dostrzegłem?Huh
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #34 : Maj 23, 2009, 10:09:10 »

Dlaczego bez?

"5 bars" czyli pięc belek i "896 exp", czyli 896 małych punktów - wszystko się zgadza.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #35 : Maj 24, 2009, 01:49:55 »

Przeoczyłem, mea culpa...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #36 : Maj 24, 2009, 10:34:51 »

Cytuj
*  PZL-37c Los , 5 bars , 896 exp , Fire Discipline - Units use ammunit , 0 pp 

No wiem - niezły rebus, ale chyba wiem jak to gen. Majerek zrobił: dostał jako proto jakiegoś lichego bombera i upgrade'ował go do Łosia. W sensie linii czasu, to uwstecznił, ale pewnie na sile zyskał w sumie.

Dokładnie tak dostałem przed Kockiem Battle`a i przerobiłem na Łosia, a dla zabawy zostawiłem go sobie do końca.
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #37 : Maj 25, 2009, 06:53:59 »

Przepraszam, że znowu zawracam głowę z bzdurką, ale wydaje mi się, że do Wołyńskiej BK przydzielony był 2 DAK, a 21 DAK nie było w 1939 roku w składzie żadnej BK.
PS Zapomniałem podziękować za wyjaśnienie "sztabu".

Dziękuję zsamot.
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2009, 06:56:27 wysłane przez Rozprza » Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #38 : Maj 25, 2009, 10:28:36 »

Jak będziesz Gustlik wypuszczał wersję 1.0,  jak możesz dodaj jakiś krótki opis kampanii na stronie wyboru.
Przy "Znaku Orła" jest puste pole, tak dziwnie to wygląda.
A dla nowych graczy będzie to jakieś wprowadzenie w klimat kampanii.
Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #39 : Maj 25, 2009, 10:47:43 »

Oczywiscie
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #40 : Czerwiec 02, 2009, 06:47:41 »

Jako podkładu do rysowania używam przedwojennych map z archiwum Wojskowego Instytutu Geograficznego. Można je ściągnąc ze strony: http://www.mapywig.org

Polecam każdemu - nie wiadomo jak długo będą działac, zanim nie znajdą się jacyś "obrońcy praw autorskich"

Jeśli chodzi o mapy zagraniczne, to niestety pozostaje tylko Google Maps, oraz szkice sztabowe, które można znaleźc niekiedy przy opisach bitew.

A co do poradnika "Mapowego", to to musi byc osobny rozdział. Teraz mogę dodac jedynie, że jest to rzecz stosunkowo prosta i nie wymaga żadnych skomplikowanych narzędzi.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #41 : Czerwiec 04, 2009, 09:45:48 »

Cytuj
Dlaczego pod Mokrą trzeba utrzymać się 10 tur a na BV jest chyba 4 tury. Kiedy wycofam się przed 10 turą utrzymując pozycje w Miedznie i Ostowach to pisze że to ucieczka. W takim razie jak można zrobić BV ?

Otóż nie można - to jest scenariusz "defensywny", który stosuje pewien trick, do pokazania bitew, w których masz po prostu utrzymac pozycję DO OKREŚLONEJ KOLEJKI. Polacy pod Mokrą, niestety nie posunęli się do przodu, zatem nie można udawac, że coś zdobyli. Dlatego masz utrzymac wyznaczone pozycje i zakończyc w określonym czasie (TV). Dostajesz za to nagrodę, a każde wcześniejsze wyjście ze scena, jest przedwczesnym opuszczeniem pozycji. Jeszcze przynajmniej raz w tej kampanii spotkasz taki scenariusz.

Cytuj
Druga sprawa. Dlaczego zdarza się że przy ataku piechoty na piechotę pokazuje mi 1:3 na moją korzyść więc przed atakiem zmiękczam wroga artylerią i po tym okazuje się, że szansa ataku spada już do 1:1. Bug w grze czy Niemcy wpadli w jakiś amok i podniosła im się siła ?

Pojęcia nie mam..... Wink

Cytuj
Dlaczego jedna z jednostek po otrzymaniu strat do 1 może dostać amunicję ale nie można podnieść jej siły ? Punkty prestiżu są bo cały czas podnoszę inne jednostki ?

To jest relacja "Current Strength" do "Basic Strength". Odczytujesz ją po kliknięciu prawym w jednostkę z wartości "Current Strength", która ma dwie liczby np: 10/5. Oznacza to, że jednostka ma w tej chwili 10 pkt., ale uzupełniac ją można tylko do 5. W żadnej bitwie nie można w kilka godzin odbudowac siły batalionu. Oczywiście jednostki "core" gracza mają 10/10, bo mają służyc w całej kampanii, ale jednostki pomocnicze - już nie.

Piechota będzie miała większe możliwości uzupełnień np: 10/6, ale czołgi już - powiedzmy - 8/2, bo w końcu nie spadają z nieba (zwłaszcza w polskiej armii).  Albo samoloty....

Zatem jednostkę o wartości 10/5 można uzupełnic tylko do 5 i jeśli spadnie poniżej 5.

Jednostki 10/1, nie można uzupełniac W OGÓLE - masz, ile masz - jak stracisz - to koniec.

Ponieważ komputer uzupełnia zawsze za darmo, bardzo wkurzające były "powstające z martwych" oddziały, które już wydawały się wykończone, a w następnej kolejce znów miały 10. Stąd ta poprawka, no a siłą rzeczy graczowi też się dostało.


I jeszcze symbole:

A - może być transportowana samolotem - z lotniska na lotnisko
B - kładzie mosty
C - Combat Support - wspomaga doświadczeniem sąsiednie jednostki
D - nie wysiada z transportu gdy zostaje zaatakowana (słabiej się broni)
E - inżynier
F - może strzelać do samolotów (dla jednostek innych niż przeciwlotnicze)
G - może strzelać do celów naziemnych (dla jednostek plot)
H - może zajmować heksy  - literka zlikwidowana, odkąd WSZYSTKIE MOGĄ.
M - chodzi po górach
L - level bomber - bombowiec strategiczny
P - spadochroniarz - można zrzucić w dowolnym miejscu mapy
R - ruch rozpoznawczy (fazowy)
S - ogień wspierający WŁĄCZONY - dla innych niż artyleria
s - ogień wspierający WYŁACZONY - dla artylerii
T - przy transporcie - może być zrzucany razem z jednostką na spadochronach
W - przy transporcie - jednostka może z niego strzelać bez wysiadania
Y - samolot pokładowy - może startować z lotniskowca.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 04, 2009, 09:49:26 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #42 : Czerwiec 04, 2009, 10:42:55 »

Może byc też sytuacja odwrotna (i pod Mokrą tak jest - patrz artyleria), że jednostka ma 5/10. Czyli podstawowej ma 10, ale póki co, bieżacej ma tylko 5. W takiej sytuacji są dwa wyjścia: albo zapłacic za uzupełnienie do 10, albo grac tak jak jest i czekac, aż miedzy bitwami, komputer sam uzupełni do podstawowej.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #43 : Czerwiec 05, 2009, 11:09:50 »

Pulę tych jednostek ustala autor kampanii w pierwszym scenariuszu. Patrz: przewodnik "Robimy scenariusz". Potem do tej puli, już z definicji dołączają te, które gracz kupi lub dostanie jako proto.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #44 : Czerwiec 09, 2009, 03:42:48 »

UWAGA!

Kampania "Znak Orła" doczekała się wersji 1.0 !!!

Jest już do pobrania z "Gustlik Center"

Zmiany:

- Najważniejsza to - zmieniony całkowicie scenariusz "Ćwiczenia Snaffle" - potrzebna będzie mapa "kharkov" nr 83!
- Poprawiony prestiż w kampanii - pp jest mniej, za to JC ustawiony jest wyżej, by móc spokojnie grac do 200%
- Duże poprawki w scenariuszach "Tobruk", "Ghazala Line", "Linia Gotów" i "Bolonia"
- Drobna poprawka w scenariuszu: "Mińsk" powinna sprawic, że będzie mniej stresujący  Cheesy
- Poprawione błędy w briefingach.

Do pobrania z Gustlik Center: http://ssi.gildiageneralow.pl/gustlik_index.php
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2009, 03:32:08 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.051 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.007s, 1q)