Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 12:33:22 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy w PG2  (Przeczytany 21620 razy)
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« : Kwiecień 28, 2009, 01:24:59 »

Tak się zastanawiałem w związku z tym błędem że samoloty bez literki Y nie mogą "startować" z lotniskowców ale mogą nad nimi uzupełniać amunicję i chyba stan, jakie jeszcze są wam znane błędy w PG2.

Ja znam takie:

- jeśli wybierzemy dowolną jednostkę, wskażemy jej heks gdzie ma się poruszyć i zanim tam dotrze klikniemy jeszcze raz to nawet jeśli podczas tego ruchu wykryje wrogą jednostkę to można użyć klawisza "cofnij ruch"

- po wczytaniu gry znikają jednostki wroga które były wykryte a teraz już nie są w zasięgu wzroku

- podczas tury komputera widać jego jednostki w miejscach gdzie nasze jednostki miały widoczność podczas naszej tury ale nie mają podczas tury komputera (mam nadzieję że napisałem zrozumiale)

- jeśli w jednej turze mamy kiepską pogodę (śnieg, deszcz) ograniczającą widoczność a podczas następnej jest dobra pogoda to na starcie tej tury widoczność jest dalej ograniczona dopóki dana jednostka się nie poruszy lub zapiszemy i wczytamy grę.

- wspomniane wyżej samoloty bez literki Y nie mogą "startować" z lotniskowców ale mogą nad nimi uzupełniać amunicję

- wspomniane w którymś z postów, jeśli czołg wyładujemy z barki na brzeg i wykona on overrun w tej samej turze to ma "nieograniczony" ruch (ograniczony oczywiście wrogimi jednostkami)

Jestem ciekaw jakie jeszcze znacie błędy w naszym ukochanym PG2
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #1 : Kwiecień 28, 2009, 04:13:50 »

Zasięg nieograniczony po overrunie, jak czołg wydesantowany  z szybowca;)
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Ervin von Rommel
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 323


Achtung Panzer!


« Odpowiedz #2 : Kwiecień 28, 2009, 07:12:51 »

Zasięg nieograniczony po overrunie, jak czołg wydesantowany  z szybowca;)

No tu się Panowie niestety trochę mylicie bo zasięg jest ograniczony ilością paliwa.

A poza tym to może jeszcze dodałbym, że jak wyceluje się jednostką lądową na jednostkę morską na hexie typu PORT to wybucha.

POZDRAWIAM!!!

Ervin von Rommel
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #3 : Kwiecień 28, 2009, 07:41:25 »

Zasięg nieograniczony po overrunie, jak czołg wydesantowany  z szybowca;)
No tu się Panowie niestety trochę mylicie bo zasięg jest ograniczony ilością paliwa.
A poza tym to może jeszcze dodałbym, że jak wyceluje się jednostką lądową na jednostkę morską na hexie typu PORT to wybucha.
POZDRAWIAM!!!
Ervin von Rommel
Nie do końca, ale tu jest inny, irytujący mnie błąd- transpotowana jednostka zużywa własne paliwo...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #4 : Kwiecień 28, 2009, 08:14:12 »

No tu się Panowie niestety trochę mylicie bo zasięg jest ograniczony ilością paliwa.
Oczywiście masz rację zapomniałem dopisać - choć prędzej wpadnie się w pułapkę niż skończy się paliwo  Grin
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Eryk
Sierżant (Sergeant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 18



« Odpowiedz #5 : Kwiecień 28, 2009, 08:34:24 »


A poza tym to może jeszcze dodałbym, że jak wyceluje się jednostką lądową na jednostkę morską na hexie typu PORT to wybucha.


Z tym, że nie zawsze. Kiedyś myślałem, że chodzi tu o to, że jednostka lądowa przed takim "overrunem" nie mogła się poruszyć. Ale ostatnio w jednej z kampanii trafiła mi się okazja zrobienia takiego łubudu i... nic.  Huh Czy ktoś zna jakieś zależności w tej kwestii? Może chodzi o to, że ta lądowa jednostka musi mieć NA większy niż 0? Huh?


pzdr
Eryk
Zapisane

Quaeritur belli exitus, non causa
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #6 : Kwiecień 29, 2009, 01:01:00 »

transpotowana jednostka zużywa własne paliwo...

I to zarówno w transporcie morskim, jak i powietrznym.

Dodatkowo:
- w różnych oknach komputer pokazuje różne wartości współczynników;
- podczas szczegółowego przeglądania armii (w HQ lub podczas rozstawiania) komputer automatycznie powraca do pierwszych jednostek.
Błędy te nie wpływają na grywalność, ale są mocno irytujące.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #7 : Kwiecień 29, 2009, 02:11:15 »

Cytuj
- w różnych oknach komputer pokazuje różne wartości współczynników;

Tylko "Close Defence", albo "RDM" na szczęście. Różnie pokazuje też zasięgi artylerii, ale w tym przypadku tylko dodaje 1 heks, jeśli działo ma lidera. Problem w tym, że nie w każdym widoku.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #8 : Kwiecień 29, 2009, 09:26:39 »

Często ale chyba nie zawsze podczas "lądowania" spadochroniarzy odkrywane są wrogie jednostki w całkiem sporym zasięgu, czasami zdarzało się mi to tez podczas desantowania jednostek z barek.
Zapisane

Nie bo nie Smiley
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #9 : Czerwiec 03, 2009, 11:12:01 »

Na deployment heksach na oceanie jednostki z literką P można załadować na transport lotniczy, nawet gdy liczba dostępnych transportów jest 0.
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #10 : Czerwiec 03, 2009, 01:49:14 »

Na szczęście można to zablokowac w Suite.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #11 : Czerwiec 03, 2009, 02:35:09 »

Na szczęście można to zablokowac w Suite.
Więc w kampanii BROscen Gela zostawiłeś to umyślnie,
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #12 : Czerwiec 03, 2009, 03:54:24 »

Tak
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #13 : Październik 30, 2009, 04:22:32 »

Nie wiem czy to błąd czy specjalnie ale ostatnio zauważyłem, że artyleria nie daje wsparcia jak jednostka lądowa atakuje jednostkę nawodną (np barki desantowe)
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #14 : Październik 30, 2009, 05:27:46 »

Pamiętam, że jak kiedyś grałem w scenariusze SSI, to okręty z kolei wspierały obronę własnych oddziałów, teraz na pewno już nie jest tak.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.071 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.007s, 1q)