Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 25, 2024, 08:18:10 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zostań Marines - obroń Guadalcanal - Wuj Sam Wzywa!  (Przeczytany 47074 razy)
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #60 : Październik 10, 2009, 02:20:37 »

Palieu
BV w 12 kolejce o mały włos a bym przegapił i nie wysłał desantu na płn wyspę ale było mało miejsca na plaży więc wysłałem tam dwie piechoty w "osłonie" lotniskowca  Grin /strasznie ciężko przebijało się przez te góry i bagna na północ ale jakoś poszło

Okinawa
BV w 10 kolejce. Japończyków jak mrówek na południu a ja myślałem że wysadzę tam małą grupę  Cheesy . Na lądzie jest bardzo fajnie, choć przez gapiostwo straciłem corową piechotę bo nie zauważyłem że artylerii skończyła się amunicja  Angry
Okręty Japońskie mogły by się pojawić 1-2 tury wcześniej lub może bliżej. U mnie zanim się pojawiły to zlikwidowałem już radar a co za tym idzie nie widząc wroga w zasięgu strzału nie ruszyły się w ogóle (póki oczywiście ich nie zaatakowałem  Grin )

Dalej brak L w opisie PB4Y-1 a poza tym dźwięki ataku bombowców strategicznych jakieś takie niestrategiczne że się tak wyrażę, dźwięki poruszania japońskich niszczycieli brzmią jak łodzi podwodnych
a i jeszcze trzy belki przed tym scenem dla nowych jednostek to chyba za dużo jak dla mnie - sporo moich ma jeszcze po 2
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2009, 02:24:16 wysłane przez majerek » Zapisane

Nie bo nie Smiley
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #61 : Październik 10, 2009, 02:26:04 »

Cytuj
U mnie zanim się pojawiły to zlikwidowałem już radar a co za tym idzie nie widząc wroga w zasięgu strzału nie ruszyły się w ogóle

Coś trzeba będzie na to poradzic - nie chcę rezygnowac z bitwy floty
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #62 : Październik 10, 2009, 02:27:39 »

wkleję jeszcze raporcik

Campaign: 1st Marine Divisio , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Prolog  Brilliant Victory
02 Battle Of Ilu  Brilliant Victory
03 Bloody Ridge  Brilliant Victory
04 Matanikau  Brilliant Victory
05 Banzai  Brilliant Victory
06 Kokumbona  Brilliant Victory
07 Cape Gloucester  Brilliant Victory
08 Talasea  Brilliant Victory
09 Peleliu  Brilliant Victory

Current scenario: Okinawa , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Total army value: 3444 , Current prestige is 815
BV: Win , turn prestige: 130
V : Win , turn prestige: 130
TV: Win , turn prestige: 130
Ls: Loss , turn prestige: 130

Infantry
*  Marines 44 [DUKW Truck [W]] , 5 bars , 546 exp , 10 base , 5 curr , 8 kill , 0 pp
*  Marines 42[Jeep [TW]] , 4 bars , 471 exp , 10 base , 4 curr , Liberator - User gets more prestige , 8 kill , 0 pp
*  Marine Eng [E][M3 [W]] , 5 bars , 556 exp , 10 base , 8 curr , Skilled Reconnaissance - Spotting i , 6 kill , 0 pp
*  Marine Eng [E][M3 [W]] , 3 bars , 379 exp , 10 base , 9 curr , Determined Defense - Defense values , 6 kill , 0 pp
*  Marine Raiders [C] , 4 bars , 406 exp , 10 base , 5 curr , 8 kill , 0 pp
*  Demolition Team [E][Jeep [TW]] , 4 bars , 478 exp , 10 base , 7 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 16 kill , 0 pp
*  HQ Unit [AEC][Jeep [TW]] , 3 bars , 380 exp , 2 base , 8 curr , 2 kill , 0 pp

Tank
*  M4A2 , 5 bars , 651 exp , 10 base , 10 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 51 kill , 0 pp
*  LVTA5 [S , 3 bars , 317 exp , 10 base , 8 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 3 kill , 0 pp
 M4A2 , 4 bars , 468 exp , 10 base , 10 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 32 kill , 288 pp

Recon
*  M8 Greyhound , 3 bars , 311 exp , 10 base , 8 curr , 0 kill , 0 pp

Anti-tank
*  M3 75mm GMC [S , 2 bars , 299 exp , 10 base , 5 curr , 7 kill , 0 pp

Artillery
*  155mm M1[Mule] , 2 bars , 256 exp , 10 base , 10 curr , 10 kill , 0 pp
*  155mm M1[M2] , 3 bars , 384 exp , 10 base , 12 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 9 kill , 0 pp
 M7 , 2 bars , 264 exp , 10 base , 8 curr , 2 kill , 312 pp

Fighter
*  F6F-5 Hellcat [Y] , 5 bars , 745 exp , 10 base , 8 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 17 kill , 0 pp
 F6F-3 Hellcat [Y] , 2 bars , 243 exp , 10 base , 10 curr , 4 kill , 468 pp

Tactical Bomber
 OS2U Kingfisher [RY] , 3 bars , 302 exp , 10 base , 8 curr , 3 kill , 252 pp
 PBJ1-H , 5 bars , 545 exp , 10 base , 10 curr , 11 kill , 708 pp
 TBF Avenger [Y] , 5 bars , 526 exp , 10 base , 8 curr , 3 kill , 456 pp
*  PBJ1-H , 4 bars , 419 exp , 10 base , 9 curr , 5 kill , 0 pp
 PBJ1-H , 4 bars , 472 exp , 10 base , 9 curr , 6 kill , 708 pp
 OS2U Kingfisher [RY] , 3 bars , 398 exp , 10 base , 7 curr , 0 kill , 252 pp

Killed: AD 36 ,  AT 11 ,  ATY 51 ,  INF 144 ,  REC  0 ,  TK  4 ,  FTR  7 ,  TB 14 ,  Total: 267
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  1 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  1 ,  Total:   2

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Summary * 23 Units * 9 Leaders
 Total :   9816 exp,    217 kill,   3444 pp
Average:    427 exp,      9 kill,    150 pp


Player 1 has 50 units total:
Infantry : 13
Tank :  3
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  4
Air Defense :  1
Fighter :  6
Tactical Bomber :  8
Destroyer :  5
Battleship :  2
Carrier :  2
Cruiser :  4

Player 2 has 1 units total:
Infantry :  1
Zapisane

Nie bo nie Smiley
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #63 : Październik 10, 2009, 02:36:34 »

uwaga jeszcze odnośnie kamikadze, zaatakował mnie tylko pierwszy później czekałem tam jednym myśliwcem i wykańczałem od razu po pojawieniu się - może by pojawiały się w różnych miejscach?
a co do okrętów to wydaje mi się że komputer atakuje nimi tylko wtedy jeśli dany okręt będzie po ruchu miał coś w zasięgu strzału niezależnie od ostawień Agressive Deffensive
Zapisane

Nie bo nie Smiley
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #64 : Październik 10, 2009, 09:33:59 »

Cytuj
Na Okinawie flota japońska nie poruszała się, ale może dlatego, że jej nie zaczepiałem. Dopiero po ukończeniu scenariusza, zerknąłem na niego pod Suite. Okazało się, że dalej mam ustawienie Defensive dla Japończyków! Gustliczku, nie zmieniłeś ustawienia w pliku przesłanym do mnie.

Ależ zmieniłem! Na próbę skopiowałem sobie plik z tego załącznika, który jeszcze mi został w "wysłanych" skrzynki pocztowej i sprawdziłem - jest "Aggresive" dla Japończyków.....

Oczywiście, masz rację. Przepraszam.
Czyli grałem starą wersję. Ale już nie będę dochodził, co ja właściwie sobie skopiowałem. Za to udało mi się zrobić BV w Palieu. Przynajmniej tyle.

Pozdrawiam, Czata

PS. Ależ się zrobił ruch. Aktualnie chyba ze sześć kampanii do testowania. Może w następnym tygodniu będę miał trochę więcej czasu...
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #65 : Październik 16, 2009, 08:11:00 »

No ponownie zaczynam Wink Od razu 5 machnąłem i tu me wrażenia: kampania przemyślana, ciekawa, a przeciwnik naprawdę zdradza oznaki samobójczych tendencji;) Np. atak jednostki 1/10 na 3/10...
- mam tylko korony szwedzkie... chociaż liderów normalnych...
- dowództwo mnie lubi- B-26 po 1, potem po 3 Demolition, następnie M5 Stuart przed 5-tym...
- szkoda, że ten elitarny oddział nie może być ulepszony do standardu z transportem...
Czy nadal nie ma podziału liczby w zależności od rodzaju zwycięstwa?
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #66 : Październik 16, 2009, 09:39:48 »

Cytuj
- mam tylko korony szwedzkie... chociaż liderów normalnych...

No to weź sobie w końcu ściągnij:

http://rapidshare.com/files/289176722/Panzer2.dat

i podmień. Zwłaszcza jak robisz płyty dla innych - po co im z błędami robic.

Cytuj
Czy nadal nie ma podziału liczby w zależności od rodzaju zwycięstwa?

Liczby czego? Tur?
Nie wysyłałem nowej wersji - czekam na więcej wyników.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #67 : Październik 16, 2009, 11:33:41 »

Musiałem w jednej instalce nie podmienić ,ale dziękuję- jak zawsze Jesteś niezawodny Wink Tak, chodziło mi o tury. Ok, zatem podam potem, jak mi poszło.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #68 : Październik 18, 2009, 08:19:32 »

Prologwszystkie flagi zająłem w 6 kolejce, a BV mogłem mieć 5Proto - hellcat i dokupiłem b-26
Battle if IluBV w 7 kolejce. Uwaga taka, że połowa moich jednostek nadal nie ma żadnej belki a nowo zakupione jednostki mają. Trochę to dziwne, ja bym nowym zmniejszył doświadczenie początkowe.
Mam podobne wyniki, B-26 dostałem, dokupiłem zgodnie z briefingiem- słabszego z serii kotów F4F Wildcata. Zgadzam się, że w drugim, scenariuszu belka u nowo kupionego- to nieco za dużo. Z drugiej strony jak się otrzyma sprzęt z np. 67punktami, to jest on potencjalnie kandydatem na lidera.
Liderzy (m.in.)- B-26: aggresive atack, rec. movement u piechoty.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #69 : Październik 18, 2009, 04:20:16 »

Cape gloucester
BV w 9 turze, mogłem w 7 ale doświadczenia nigdy dosyć. Popełniłem błąd i nie mogłem od razu po zajęciu SH wyładować 155 bo zapomniałem, że dookoła są bagna a ja dostępne heksy pozajmowałem innymi jednostkami ale nie było źle. W 4 kolejce zająłem wschodnie lotnisko i poszło szybciutko. Te 2 japońskie samoloty (nie pamiętam nazwy) z kiepskimi parametrami w ogóle mnie nie atakowały - nie mam pojęcia czemu
Zauważyłem tu jedną rzecz, jak japońska piechota atakowała moją piechotę na transporcie morskim (LST) to moja artyleria nie dała wsparcia - czyżby to kolejny błąd w grze?
otóż to... Przeczytałem Twe wrażenia i doświadczenia, by.. połnić te same błędy... Na całe szczęście mam 2 działa 155, które "korygują" me błędy, do tego plotka- własciwie dwie- oczywiście Bofors 40mm- idelanie wspomaga każdy atak. Dodam, ze jeszcze atakując z morza, udowódczyłem czołg i plotkę  Cheesy Potem dokupiłem ckm- stawiając jednostkę nad morzem dostałem Dakote i przerzuciłem go nad lotnisko na zachodzie. Poza tym do konca tropiłem wszelkie rodzaje aktywności wroga, dostałęm prezent piechotę;) Ale nie miałem kasy za ostatni VH, bo wyniszczyłem nieopatrznie wszystkich Japsów...
Talasea
BV mogłem w 6 turze ale trzeba było zając małe flagi więc skończyłem w 12. Mam tyle lotnictwa że jak chłopaki lądowali to nie mieli za bardzo co robić, a Kingfisher to mój ulubiony samolot zwiedza i zmiękcza wroga  Grin
W prezencie dostałem LVTA5.
No ja mam tylko 2 Kingishery, -1 dokupiony w trakcie, ale Mitchell z agresywnym atakiem, to wymusza całkiem miłe wyniki. Do szturmu dałem plotkę boforsa, Shermana, 2 155 i Demilition Team z rec. man. (na barce) potem z portu przerzuciłem ich na wyspę;). Szybko poszło, bo 2 155 - z podwyższonym stanem- wymiatały, a Shermany overrunem pedził, a wcześniej lotnictwo mocno zmiękczyło obronę. kluczem tu jest zajęcie lotniska... Bardzo fajny scen. teren upiorny...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #70 : Październik 19, 2009, 01:06:24 »

Palieliu- genialny scenariusz. Rozegrałem go 2 razy, bo raz mój Sherman o overrunie z plaży dostał speeda i jeździł jak opętany niszcząc wszystko. nie wykorzystuję błędów gry, wiec rozegrałem to ponownie.
- 3 oddziały rzuciłem na wyspę z lotniskiem- ckm, ppanc i piechotę, 2 oddziały wysadziłem w środku wyspy. Oczywiście musiałem je mocno wspierać lotnictwem, inaczej byłyby historią...
-teren cholernie trudny, do tego musiałem mocno pilnować amunicji w działach, kontrataki były czasami mocne...
-dla uatrakcyjnienia dodałbym w innych rejonach wyspy- bunkry, bądź choć wieże obserwacyjne. No i sztab.../ ew. bunkier  o takim charakterze.
Kampania super, przede mną Okinawa, dostałem kolejny prezent- pływający czołg, a raczej transporter pływający. Jestem pod wrażeniem Gustlik, czuć w tej kampanii Twe pomysły z Paratroopers, ale dopieszczone.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #71 : Październik 19, 2009, 02:01:52 »

Briefing do Okinawy- są krzaczki, to chyba słowo "krążownik" to powoduje.  Uprzedni scen zakończyłem w ostatniej, bo chciałem wszystko zająć, jeszcze aura mnie spowolniła. Ale parę tur wcześniej można finiszować, tylko szkoda oddziałów...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #72 : Październik 21, 2009, 06:50:31 »

sprawozdania ciąg dalszy
Matanikau - 7 tur
Banzai - 8 tur
Kokumbona - 8 tur - dostałem 3 proto -fightera
Cape - 8 tur - bez 2 małych flag
Talasea - 9 tur - byłoby szybciej ale mój transport nie pozwalał się szybciej poruszać
Palieliu - 13 tur
Okinawa - 13 tur - jak można zmieścić tyle jednostek na takiej małej wyspie Smiley generalnie źle rozplanowałem siły i część jednostek czekała na południu na wyładowanie, zamiast płynąć na północ i potem kilka tur się przeciągnęło. okręty były używane tylko do niszczenia jednostek lądowych, bo japonce się nie ruszały bez radaru. a kamikadze pojawiali się w innych miejscach i kilku niedobitków mi skasowali.

i jeszcze raport


Campaign: 1st Marine Divisio , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula
Current scenario: Okinawa , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Total army value: 2441 , Current prestige is 1195
BV: Win , turn prestige: 130
V : Win , turn prestige: 130
TV: Win , turn prestige: 130
Ls: Loss , turn prestige: 130

Piechota
* 1st Marine/1-fire , Marine Eng [E][DUKW Truck [W]] , 4 bars , 407 exp , 8 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 6 kill , 0 pp
* 1st Marine/2 , Marines 44 [M3 [W]] , 3 bars , 390 exp , 6 curr , Skilled Reconnaissance - Spotting i , 7 kill , 0 pp
* 1st Marine/4 , Marine Eng [E][M3 [W]] , 3 bars , 303 exp , 6 curr , 2 kill , 0 pp
* 1st Marine/3 , Marines 44 [M3 [W]] , 3 bars , 325 exp , 6 curr , 6 kill , 0 pp
* 1st Marine/5 , Sniper[Jeep [TW]] , 4 bars , 415 exp , 10 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 5 kill , 0 pp
* Raiders , Marine Raiders [C] , 2 bars , 254 exp , 3 curr , 7 kill , 0 pp
* 1st Marine/1Eng , Demolition Team [E][Jeep [TW]] , 3 bars , 377 exp , 7 curr , 5 kill , 0 pp
* 1st Marine/6 , Marines 44 [DUKW Truck [W]] , 3 bars , 326 exp , 4 curr , 1 kill , 0 pp
* 1st Marine/HQ , HQ Unit [AEC][Jeep [TW]] , 3 bars , 343 exp , 9 curr , 0 kill , 0 pp

Tank
* Tank1/liberator , M4A2 , 5 bars , 1066 exp , 12 curr , Liberator - User gets more prestige , 59 kill , 0 pp
Tank-2/atak , M4A2 , 5 bars , 596 exp , 9 curr , Aggressive Attack - Attack values i , 24 kill , 288 pp

Zwiad
Szpieg-1 , M8 Greyhound , 2 bars , 274 exp , 8 curr , 1 kill , 180 pp

Artyleria
* Armata2 , 155mm M1[Mule] , 2 bars , 259 exp , 7 curr , 8 kill , 0 pp
* Armata1-entr , 155mm M1[M2] , 4 bars , 496 exp , 14 curr , Infiltration Tactics - Ignores entr , 16 kill , 0 pp
Armata-3 , 155mm M1[Mule] , 3 bars , 348 exp , 12 curr , 3 kill , 445 pp

Air Defense
* Plotka2 , M15 [G] , 2 bars , 285 exp , 10 curr , 1 kill , 0 pp
* Plotka1/atak , M15 [G] , 4 bars , 473 exp , 13 curr , Aggressive Attack - Attack values i , 13 kill , 0 pp

Fighter
Sam-1 , F4U-4 Corsair [Y] , 5 bars , 600 exp , 12 curr , 14 kill , 820 pp
* Sam2 , P-61 Black Widow , 3 bars , 327 exp , 8 curr , 1 kill , 0 pp

Tactical Bomber
Bomber-1 , PBJ1-H , 4 bars , 419 exp , 10 curr , Skilled Ground Attack - Bonuses pro , 3 kill , 708 pp

Killed: AD 33 ,  AT  8 ,  ATY 50 ,  INF 131 ,  REC  0 ,  TK  4 ,  FTR  7 ,  TB 12 ,  Total: 245
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  2 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   2

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Piechota *  9 Units * 3 Leaders
 Total :   3140 exp,     39 kill,      0 pp
Average:    349 exp,      4 kill,      0 pp

Tank *  2 Units * 2 Leaders
 Total :   1662 exp,     83 kill,    288 pp
Average:    831 exp,     42 kill,    144 pp

Zwiad *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    274 exp,      1 kill,    180 pp

Artyleria *  3 Units * 1 Leaders
 Total :   1103 exp,     27 kill,    445 pp
Average:    368 exp,      9 kill,    148 pp

Air Defense *  2 Units * 1 Leaders
 Total :    758 exp,     14 kill,      0 pp
Average:    379 exp,      7 kill,      0 pp

Fighter *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    927 exp,     15 kill,    820 pp
Average:    464 exp,      8 kill,    410 pp

Tactical Bomber *  1 Units * 1 Leaders
 Total :    419 exp,      3 kill,    708 pp

Summary * 20 Units * 8 Leaders
 Total :   8283 exp,    182 kill,   2441 pp
Average:    414 exp,      9 kill,    122 pp
Zapisane
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #73 : Listopad 02, 2009, 02:16:03 »

Gustliku w Matanikau  przydały by się jakieś zasieki lub pole minowe gdzieś na uboczu bo można tam stracić punkty za ostatni VH jak się "przypadkiem"  wszystkich Japońców wybije (a tu każdy punkcik się bardzo liczy)
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #74 : Listopad 02, 2009, 02:31:57 »

Popieram, zwłaszcza że ja mam często pecha, że jak nie trzeba to mi korelacja dobrze wyjdzie i zamiast np. 3:0, dostane 6:0 i oddział wyparowuje i widzę koniec scenariusza...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.054 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)