Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 11:25:48
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
>
Panzer General 2 - kampanie
(Moderator:
Gustlik
) >
Proponowane zmiany dotyczące samolotów
Strony:
1
...
5
6
[
7
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Proponowane zmiany dotyczące samolotów (Przeczytany 52321 razy)
Mapet
Młodszy chorąży (Warrant Officer 2)
Offline
Wiadomości: 31
Odp: Proponowane zmiany dotyczące samolotów
«
Odpowiedz #90 :
Kwiecień 09, 2010, 07:02:13 »
Też popieram takie rozwiązanie, bo będzie chyba najlepsze.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Proponowane zmiany dotyczące samolotów
«
Odpowiedz #91 :
Kwiecień 21, 2010, 06:18:09 »
Zatem tak też zostało zrobione i pojawi się w najnowszej wersji efila.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Proponowane zmiany dotyczące samolotów
«
Odpowiedz #92 :
Kwiecień 21, 2010, 07:19:03 »
Aha - jeszcze jedno - tak sobie przeglądałem Twoją listę, szukając takich samolotów, których poprawki (póki co) nie zrobią dużego zamieszania i obejrzałem sobie Gotha Go 229. Proponujesz mu HA=2 i SA=2.
Z 4 działkami 30mm i 1000kg bomb, to chyba trochę mało - prawda?
Poza tym jestem przeciwnikiem dawania dużej inicjatywy konstrukcjom prawie prototypowym, lub mocno innowacyjnym, bo wprawdzie były imponujące, ale czym innym jest test fabryczny, a czym innym zastosowanie bojowe.
Na przykład - większość efili przecenia czołg Tiger II, dając mu niesamowitą inicjatywę, a w rzeczywistości była to krowa, która owszem - straszyła wyglądem i działem, ale jak przyszło do walki, to się pod nią mosty łamały. Jak tu mówić o narzucaniu własnych warunków walki?
Dlatego przyjąłem rozwiązanie takie, że samoloty odrzutowe, końca wojny, mają duży atak, dużą obronę ale małą inicjatywę. Czytaj - potrzebują doświadczonych pilotów, zeby wykorzystać swoje możliwości/
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Proponowane zmiany dotyczące samolotów
«
Odpowiedz #93 :
Kwiecień 21, 2010, 08:41:42 »
Rozsądnie, tak samo "karałbym" Jagdtigera i inne wynalazki.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony:
1
...
5
6
[
7
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...