Gustlik Efile dla Open General

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 17, 2010, 01:02:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Jaro

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jaro

Transport dla 15 sFH18 ...
Niemcy - Afryka - SdKfz 7
Niemcy - pozostałe - Wagon i SdKfz 7
dotąd jeszcze rozumiem
Waffen SS - Wagon i SdKfz 8
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Dzięki.

To jeszcze sprawdź frakcje Wespe.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Jaro

Gustlik, pamiętasz o ustawieniu "no ammo penalty" dla umocnień typu zasieki, zapory przeciwczołgowe?
No i o wyłączeniu im obracania się do wroga.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Gustlik

O, widzisz - obracanie, to tam chyba już tu i ówdzie jest wyłączone, ale to ammo penalty trzeba wrzucić.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

Dobra, dołączam na próbę - zobacz jak to teraz wygląda. Efil jest najzupełniej grywalny, choć nie jest to oczywiście oficjalna poprawka. Numer wersji 6.2.1.

Mam jeszcze jedną prośbę - niech ktoś zobaczy na statystyki piechoty od końca Drugiej Wojny do współczesności.
Usiłuję domknąć "pętlę czasu" i już mi się w głowie kręci. Niestety - zaczynanie budowy z dwóch końców, teraz daje o sobie znać.

Były jednostki z Drugiej Wojny, były współczesne, a pomiędzy nimi dziura na 40 lat, którą teraz usiłuję domknąć - na razie tylko w zakresie USA, ale i tak dało mi w tyłek. Tak, że jakby ktoś chciał spojrzeć na to czujnym okiem to byłbym wdzięczny. Oczywiście odpowiem na wszystkie pytania dotyczące filozofii statystyk poszczególnych jednostek.

Nad Ruskimi też warto by popracować, ale tam jest taki "myk", że do 1991, jednostki będą w kraju USSR, a potem w kraju Russia, z klonami do powstałych wtedy - Ukrainy i Białorusi.

Jeśli chodzi o założenia epok, to mam takie, że Amerykanie po każdej wojnie dostawali maksymalnego kaca i rozwiązywali jednostki, zarzucali projekty - słowem "kwiatki w lufę". Tak było po II Wojnie, po Korei, po Wietnamie i w latach 90. Zatem w efilu mamy wtedy stagnację z baaardzo niewielkimi zmianami statystyk.

Sowieci natomiast myślę, że powinni iść konsekwentnie do przodu, aż do lat 80tych, kiedy udławili się Afganistanem, a gospodarka przestała im wyrabiać. No i tak, od połowy tej dekady, powinno im spadać na łeb na szyję, poprzez upadek ZSRR, aż po koniec panowania Jelcyna. Dopiero od czasów Putina statystyki mogą powoli rosnąć.

Amerykanie, za Reagana osiągają z kolei największy skok (dlatego jest podział na (80, 85 i 90), ale już w latach 90-tych też przeżywają stagnację myśląc, że Zimna Wojna się skończyła. Poglądowo przedstawiam to na obrazku.
Może różnice nie były tak wielkie, ale chodzi mi raczej o przebieg linii.

Tak, że jakby ktoś chciał pomóc, to niech pobiera i pisze - wszystkie wnioski i propozycje mile widziane.



[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

W przypadku Rosjan, Amerykanów duze zmiany będa też z powodu wejscia M113, czy poszczególnych BWP/BMP czy BTR.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

kowdar

Do sprawdzenia czy to zamierzone.
Artyleria nadbrzeżna 381 mm (E:1006) i 203 mm (E:2159), a może także i inne tego typu,
nie mogą atakować okrętów (akurat w granej kampanii niszczycieli i pancerników niemieckich).
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Gustlik

Nie widzę tu niczego, co uniemożliwiałoby im strzelanie do okrętów.
Może ktoś ma jakiś pomysł?

Przy okazji zobaczyłem absurd pt: "Train transported"  ;D
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

kowdar

Ciekawa sprawa. W grze wydawało mi się że obie artylerie nie mogą strzelać do okrętów.
Zrobiłem testowego save i poprzysuwałem do dział niemieckie okręty.
Save w załączeniu. Do kampanii W46.

Okazuje się że nie może strzelać 381 mm a 203 mm może strzelać.

[załącznik usunięty przez administratora]
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Gustlik

Aaaa, już wiem!

Bo to jest klasa Fortification, a zatem to jest "direct fire" - a jedna z tych baterii ma przed sobą las i miasto.
Ja je zawsze umieszczałem na brzegu, więc nie miałem problemów ze strzelaniem z głębi lądu.

Trzeba by je przesadzić do klasy artylerii, co o tym sądzicie?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Jaro

No to już wiem, czemu nie mogłem się połapać jak to jest z ogniem dział z bunkrów.
Generalnie jestem za ale...
jaka jest podstawowa cecha, która odróżnia fortyfikacje od innych... (tak jak dla artylerii indirect fire a dla czołgów overrun)?

Za chwilę może się okazać, że bunkry z działami ppanc to trzeba przenieść do AT a inne do piechoty...
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Gustlik

Założenie jest takie (dobra - było - w PG2), że fortyfikacja jest dość odporna na ostrzał artyleryjski z dystansu, natomiast piechota ma bonus kiedy atakuje fortyfikacje. Z kolei artyleria jest bardzo wrażliwa na ostrzał innej artylerii....

Dlatego ja nie byłbym taki szybki z tym przenoszeniem....w końcu jedną z podstawowych zalet tej artylerii są właśnie jej bunkry.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/