Gustlik Efile dla Open General

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 17, 2010, 01:02:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Sorkvild

Panowie, ktoś poleci jakieś fajne kampanie gdzie można poszaleć marynarką wojenną i lotnictwem morskim?

Waldzios

Cytat: Sorkvild w Lipiec 24, 2016, 09:12:19 PM
Panowie, ktoś poleci jakieś fajne kampanie gdzie można poszaleć marynarką wojenną i lotnictwem morskim?
To nie ten dział ani wątek. Dział dotyczy zagadnień technicznych, wątek wyłącznie efila. 

Ale z lenistwa odpowiem ;).
Dla początkującego G36 albo G37, dla bardziej zaawansowanych W17, z nowości: W73, W84 i G40.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Sorkvild

Przepraszam, tak czytałem ostatnie posty i była mowa o marynarce więc trochę się podłączyłem ;) Dzięki za rekomendacje.

Waldzios

Cytat: Waldzios w Lipiec 20, 2016, 10:15:21 PM
Cytat: Gustlik w Lipiec 20, 2016, 08:43:01 PM
Miotacze płomieni, to była broń głównie przeciwko fortyfikacjom. A w grze fortyfikacje są celem "hard" tak jak każdy inny czołg czy pojazd pancerny.
A może gdyby spróbować umieścić je w klasie piechoty?

Po namyśle, to też nie jest najlepsze rozwiązanie;

Owszem, dla pojazdów uzbrojonych wyłącznie w miotacz ognia (Flammpanzer'y)  pewnie by się sprawdziło, bo można im przydzielić niski (kilku punktowy) HA;

Problemem będą wszystkie pojazdy gdzie miotacz ognia jest tylko wyposażeniem dodatkowym (np. 'OT-34', czy 'Churchill Crocodile'), albo równolegle występuje klasyczne uzbrojenie przeciwpancerne (np. 'KW-8' ); takie pojazdy musiałyby mieć odpowiednio wysokie HA (odpowiednie do uzbrojenia), w efekcie w przypadku 'close combat' byłyby przesadnie silnie , szczególnie przeciwko celom pancernym...;

Z podobnych powodów nie sprawdzi się często stosowane ( w innych efilach) "ignorowanie okopania".
Czołgi uzbrojone tylko w miotacz zyskają bardzo niewiele, nawet z pominięciem okopania wszelkie fortyfikacje będą zbyt trudnym przeciwnikiem;
Natomiast czołgi z podwójnym uzbrojeniem staną się przesadnie potężne i to nie tylko przeciwko fortyfikacjom...;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Rewelacja, a ja tylko się dopytam, bo dawno nie sprawdzałem, czy niemieckie lotnictwo jest już tak zrobione?
Kawał dobrej roboty. Dzięki.

Tylko znów będę musiał od nowa pewne kampanie inaczej przechodzić. ;)
W niektórych właśnie lotnictwo strategiczne pozwalało zwalczyć flotę.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

#1852
Cytat: Zsamot w Wrzesień 14, 2016, 12:12:21 PM
Rewelacja, a ja tylko się dopytam, bo dawno nie sprawdzałem, czy niemieckie lotnictwo jest już tak zrobione?
Na razie głownie japońskie i amerykańskie (plus kilka nowych maszyn w 'Republic of Poland'),  koncentrowałem się główne na lotnictwie morskim; Planowałem większą skalę prac, ale zbyt dużo czasu pochłonęły mi zmiany w kawalerii...(głównie ustawienie wag transportów dla pomniejszych nacji);
Kolejne nacje będę uzupełniał stopniowo;

BTW. Ma ktoś pomysł jak zgrabnie nazwać w "polskojęzycznych" nacjach zwiadowczą wersję kawalerii?
Na razie roboczo pozostawiłem zdublowaną nazwę 'Kawaleria'; myślałem o 'Zwiad kawaleryjski' (by odróżnić od zwykłego 'Zwiadu konnego') ale to chyba nie brzmi najlepiej?
Na zachodzie jest łatwiej, mamy 'Cavalry ' i 'Cavalry Scouts', albo 'Kavallerie' i 'Kavallerie Aufklarer';
Jakieś pomysły?
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

Z tego co widzę, to w brygadach kawalerii w ogóle nie było szwadronów rozpoznawczych -
tę rolę pełnił szwadron kolarzy, na rowerach. Więc może po prostu zmienić ikonę?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Cytat: Gustlik w Wrzesień 14, 2016, 09:40:31 PM
Z tego co widzę, to w brygadach kawalerii w ogóle nie było szwadronów rozpoznawczych -
tę rolę pełnił szwadron kolarzy, na rowerach. Więc może po prostu zmienić ikonę?
Po pierwsze, to nie dotyczy tylko armii wrześniowej, ale wszystkich polskojęzycznych (LWP, Armia Krajowa itd), tam też zdublowałem kawalerie;

Po drugie, dla wstecznej kompatybilności wolałbym pozostawić te jednostki jako rodzaj kawalerii, inaczej trzeba będzie przerabiać masę kampanii... (nie tylko "polskie" kampanie. ale również te ze "polskimi" scenariuszami); w tym momencie w miejsce dawnej kawalerii pojawia się kawaleria zwiadowcza o podobnych parametrach; co nie powinno drastycznie wpływać na scenariusz;

Po trzecie, w brygadach kawalerii rzeczywiście szwadrony rozpoznawcze składały się z kolarzy, ale szwadrony  rozpoznawcze kawalerii mimo to istniały, spełniały funkcje pododdziału rozpoznawczego w dywizji piechoty (to się chyba nazywało "szwadron kawalerii dywizyjnej");
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Waldzios

Cytat: Zsamot w Wrzesień 14, 2016, 12:12:21 PM
Tylko znów będę musiał od nowa pewne kampanie inaczej przechodzić. ;)
W niektórych właśnie lotnictwo strategiczne pozwalało zwalczyć flotę.
Co od lotnictwa strategicznego...(musiałem przetestować pewne kwestie przed odpowiedzią);

Teoretycznie możliwe jest szersze podejście do zagadnienia.
"Bombardowanie strategiczne" (efekt trwałego tłumienia oraz niszczenia paliwa i amunicji)  nie jest ściśle powiązane z klasą LB.
Efektywność "bombardowania strategicznego" opiera się bezpośrednio na współczynniku BS ('Bomb size').
W teorii przy zerowym BS bombowiec strategiczny powinien zachowywać się jak zwykły bombowiec...;

Można to wykorzystać do stworzenia alternatywnych wersji bombowców strategicznych, czyli przeciw-okrętowych, patrolowych/ZOP (obecnie zwykle w klasie TB) czy atakujących z niskiego pułapu (bez  "bombardowania strategicznego")...;
Możliwości, przynajmniej teoretycznie, jest sporo.

Niestety, w obecnej wersji występuje błąd uniemożliwiający pełne wykorzystanie tego efektu, bombowiec z BS=0 nadal niszczy minimum 5 jednostek amunicji. Zamierzam to zgłosić i zapewne będzie naprawione, ale to chwilę potrwa...;

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Ponury

Mam pytanie do tej kawalerii w nowej wersji Efila: jest tam "overrun" czy z tego zrezygnowaliście? Czytałem kiedyś dyskusję na ten temat, ale w końcu się pogubiłem :) Gdyby był ten overrun, to warto wiedzieć, bo pewnie nieco zmieni w mojej ulubionej kampanii o partyzantach.

Zsamot

Ale tę cechę to miała chyba kawaleria z I-wszej wojny światowej...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Ponury

Okej, zainstalowałem nową instalkę, włączyłem kampanię partyzancką i dotychczasowa kawaleria stała się reconem. Natomiast można kupić nową piechotę kawaleryjską, która nie ma cechy overrun. No to jestem trochę rozczarowany.