Test - OpenTestCam Gustlik'a

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 25, 2010, 12:33:58 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

CytatScenariusz z odwrotem Francuzów- czy panel zakupów będzie zamknięty, czy jest przewidziany jako otwarty?

Może być zamknięty, aczkolwiek nie sądzę, żeby to była najważniejsza sprawa w tego typu kampanii.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Tak pytałem z ciekawości: no to następna sprawa: wyłączyłbym przydzielanie doświadczenia, bo mam piechotę, która ma 120 pd, a nabywam podobną z takim to mija się z celem ulepszania.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

#17
Scenariusz z odwrotem- brylant w szóstej... ;/  Za łatwo...
ps. wczytałem te szóstą turę i odczekałem- SĄ- nie myślałem, ze tak się ucieszę na widok wroga. ;) Troszkę było ciężko koło północnego VH, bo tam były tylko resztki piechot moich, ale po chwili miałem dwóch liderów- piechota- rec. mov. , no i samolot-all weather combat.
ps. 2 może warto dodać gdzieś bunkier, bądź zasieki? Co by ustrzec, przed zbyt szybkim zakończeniem walk?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

#18
Scenariusz z dwoma możliwymi zwycięstwami- ciekawe rozwiązanie, tylko mam zastrzeżenie, bo posiłki/ siły niemieckie rozlokowują się nagle pośród moich, niszczą działo. Trochę są zbyt w centrum "zrzucani" w efekcie muszę się wlec na VH, by je zdobyć i uniknąć strat...
ps. tylko zwykłe- ale za bardzo się połakomiłem na jakiś VH, w efekcie co prawda tamte oddziały mocno zyskały na doświadczeniu, ale jeden oddział by nie zdążył- cholerne M7 i brak paliwa, wiec wstrzymałem wszystko i walczyłem do zwykłego... ciekawy scenariusz. Zresztą kampania jest rewelacyjna.  ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

Reinforcement- super scenariusz, skojarzył mi się z "Banditen"- naprawdę było ciężko. Część jednostek cudem mi przetrwała.  Najpierw eskortowałem chłopaków do miasta, jednocześnie gros sił rzucając na pomoc punktom oporu. Poza tym wycofałem wsparcie-ckmy, moździerze, by nie były  na pierwszej linii.  Najciężej jest na północy. Na szczęście pogoda dopisała i lotnictwo pomogło. Zająłem wszystkie heksy. Pojawiły się siły niemieckie i zajęły puste baraki, trochę ich poszarpałem lotnictwem. Brylant, ale bez nagrody... 
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

czata

Cytat: Gustlik w Lipiec 27, 2010, 12:14:45 AM
A nie jest przypadkiem tak, ze ta jednostka to Flak (ckm - na przykład) i po zatrzymaniu się nad taka jednostką samolot zostaje z definicji ostrzelany ZANIIM ma możliwość wykonania ataku? Przyjrzałeś się dokładnie czy to samolot atakuje, czy sam zostaje zaatakowany?

A dokładnie, flak będzie atakować, gdy samolot będzie leciał nad nim (dosłownie, samolot przerwie swój ruch).

Pozdrawiam, Czata

czata

Moje kolejne uwagi:
- bardzo ładnie zaznaczone punkty rozstawienia;
- scenariusz z alternatywnymi zakończeniami bardziej zaszkodził przeciwnikowi, niż mnie. Komputer motał się, nie wiedząc, czy iść na północ, czy na południe.
- podczas upgrade dobrze by było, gdyby dane zmienianej jednostki pokazywały się w środkowej części okna. Bardzo by to ułatwiło ulepszanie.

Pozdrawiam, Czata

Gustlik

Cytat- podczas upgrade dobrze by było, gdyby dane zmienianej jednostki pokazywały się w środkowej części okna. Bardzo by to ułatwiło ulepszanie.

Możesz w każdej chwili je wywołać, klikając prawym na jednostkę ULEPSZANĄ, wówczas w środkowym oknie pojawią sie jej dane - zamiast danych następcy.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Scenariusz z mostem w Remagen za mną:
- za szybko- już w 6-tej turze zdobywam wszystko, ale nauczony doświadczeniem, nie wybijam wszystkiego i nie zajmuje każdego heksa...
- nie mogłem strzelać w niewidoczne punkty Long Tomami, zamiast tego podjechałem i nic... też trzeba symbol jakiś wcisnąć???
- scen ok, ale jak mówię- są szybko i za łatwo. No i ciągle pada...
Dostałem nagrodę- samobieżne działo bez supportu- na pewno na coś wymienię- bo z dwoma pociskami wiele nie nastrzela... nawet jeśli ma 26SA.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Cytat- nie mogłem strzelać w niewidoczne punkty Long Tomami, zamiast tego podjechałem i nic... też trzeba symbol jakiś wcisnąć???

Spróbuj z Shiftem - chociaż mnie już potem strzelały bez Shifta. Poza tym upewnij się, że ten heks, do którego strzelasz jest NAPRAWDE niewidoczny. Być może jest obserwowany przez jakąś inną jednostkę (np samolot) i po prostu nic na nim nie ma....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Była na pewno- pozwoliłem "odbić " lotnisko piechocie niemieckiej i była tam na pewno. A samolot ani nikt inny nie widział ich.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

czata

Włącz opcje "Show spotted hexes on map". Może jednak ktoś widzi to pole?
A może jest poza zasięgiem artylerii?
Nie używałem shifta, a miałem widoczny celownik.

Pozdrawiam, Czata

czata

I kolejna porcja uwag:
1.   Saperzy mają budować mosty na rzekach niedostępnych. Jak?
2.   Po najechaniu na heks pokazuje się informacja, czy jest tam droga. Brawo!
3.   Kolejny mankament opcji "Show spotted hexes on map". Na polu z flagą nie ma lornetki. Są jedynie dookoła takiego pola. Dla artylerii oznacza to pole nie rozpoznane i pojawia się celownik   :D.
Pozdrawiam, Czata

Gustlik

Z tymi mostami, to trochę bardziej skomplikowana sprawa. Nie chodzi o to, ze mogą budować, tylko o to, ze jeśli przez taki heks, na mapie jest droga, to będzie się zachowywał jak most. W PG2 "Impassable" było "Impassable" - niezależnie od drogi.

Cytat3.   Kolejny mankament opcji "Show spotted hexes on map". Na polu z flagą nie ma lornetki. Są jedynie dookoła takiego pola. Dla artylerii oznacza to pole nie rozpoznane i pojawia się celownik

Jeśli włączona jest opcja zaawansowanych ustawień widzenia, to jednostki w miastach i lasach (a flaga pewnie jest w mieście), mogą być dostrzeżone wyłącznie z sąsiedniego heksa. A więc dookoła miasta masz rozpoznane, a samo miasto - nie.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

No i misja ze zniszczeniem V1 za mną, co prawda zastanawiam się czy dostałbym tyle samo punktów, gdybym nie zajął VH, tylko zniszczył do końca te piechotę, ale to już pytanie do Gustlika. ;) Scen ciekawy- postawiłem 2 lotniska- jedno w centrum, nieopodal centralnego miasta. ;)  trochę zamarudziłem i 3 unity przeznaczyłem na te lotnisko na wschodzie, ale każde 40 pp jest dla mnie wiele warte. ;) W efekcie o miasto walczyły nieco uszczuplone siły, do tego pogoda koszmarna, naprawdę miałem mega pecha... Niemniej 2 tury przed limitem mógłbym spokojnie to zakończyć, zwłaszcza jak przypadkiem znalazłem ostatni unit do zniszczenia. 
ps. czy tu są pola minowe, które są niewidoczne- 2 razy na coś takiego chyba wpadłem...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369