Test - W03 JAPANESE ARMY 1937-1944

Zaczęty przez czata, Kwiecień 15, 2011, 12:02:33 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

czata

Test - W03 JAPANESE ARMY 1937-1944 v.1.1

Dograłem do czwartego scenariusza. Nie bardzo wiem, o co chodzi w tej kampanii.

Pierwszy scenariusz rozgrywa się 18 maja 1935 roku. Na mapie są dwa VHeksy. Do dyspozycji mamy jedną kawalerię 1/1. A jako przeciwnik są dwa transporty terenowe, również o sile 1/1. Do czego ten scenariusz ma służyć?
Chcąc zdobyć brylant (warto, bo będzie prototyp) trzeba wejść do własnego VHeksa i czekać na przeciwnika (jest ustawiony agresywnie). Jeśli pójdziemy zdobywać wrogiego VHeksa, nie zdążymy wygrać BV. Jednak czekanie jest ryzykowne, bo przeciwnik może unikać walki. A porażka kończy grę.

Następny scenariusz rozgrywa się 5 marca 1937 roku, czyli prawie po dwóch latach. Na szczęście, wystarczy zdobyć VHeks przeciwnika i utrzymać jeden swój (na pięć), by wygrać.
Także tutaj komputer ma transporty terenowe o sile 1/1.

W trzecim scenariuszu jeden DHeks znajduje się między czterema wrogimi artyleriami.
Te dwa transporty terenowe stają się znakiem firmowym tej kampanii.

W czwartym scenariuszu mamy do dyspozycji cztery jednostki + dwa DHesky. Przeciwnik ma 13. Fakt, że słabe. Za to ma SHeksa i 70 punktów prestiżu na turę + 150 na początek scenariusza. Ceny jego jednostek wahają się między 60, a 144.

Bez premii jest mało prestiżu do zdobycia. Za tury jest rzadko, a i flag nie ma dużo do zajęcia.

Poza tym, uwagi standardowe:
- CS równa się BS (nie zawsze jest 10/10);
- Player Cap stały przez całą kampanie;
- transport morski i powietrzny ustawiony standartowo (poza ostatnim scenariuszem);
- małe urozmaicenie jednostek.
Dla przykładu, w drugim scenariuszu komputer ma 27 jednakowych jednostek piechoty, dwie takie same artylerie i dwa transporty terenowe.

Pozdrawiam, Czata

kowdar

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl