Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.

Zaczęty przez Gustlik, Październik 14, 2010, 04:42:47 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Waldzios

#510
Cytat: Seta w Maj 14, 2016, 12:36:08 PM
Wysłałem Ci, sorrki za "bez tematu", jeśli nie ten plik to Daj znać.
W tym savie po prostu nie ma deploy hexów, wygląda na to że coś się zepsuło na początku scenariusza, trudno zweryfikować przyczynę błędu bo używasz nieaktualnej wersji gry...;
Spróbuj wysłać mi wcześniejszy save...;



Poza tym, coś jest nie tak z twoja wersją lub efilem, bo wartości prestiżu w twoich raportach są jednak  "dziwne";
Specjalnie wgrałem archiwalną wersje GusOpen ver. 6.6 i twój raport wygląda tak:

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G36 GREATER AMERICA v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Ethiopia , #0 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: TBD Devastator
2   Massawa , #1 , Brilliant Victory , score:53
3   African Shuffle , #2 , Brilliant Victory , score:51
4   Trafalgar , #3 , Brilliant Victory , score:59
5   Welcome to Pacific , #4 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Spitfire IA
6   Canton , #5 , Tactical Victory , score:12
7   Iceland , #6 , Victory , score:30
8   Pearl Harbor , #7 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Seabees
9   Wake , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Rising Sun , #9 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: F6F-3 Hellcat
11   Midway , #10 , Brilliant Victory , score:66
12   Into The Fire , #11 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Marine Inf. 1943
13   Help! , #12 , Brilliant Victory , score:64
14   Gibraltar , #13 , Brilliant Victory , score:67
15   Toulon , #14 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Martin B-26F/G
16   Dire Strait , #15 , Brilliant Victory , score:60
17   Navarone , #16 , Brilliant Victory , score:62
18   Polar Night , #17 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: F6F-5 Hellcat
19   The Channel , #18 , Brilliant Victory , score:52
20   Back to Hell , #19 , Brilliant Victory , score:68
21   Singapore , #20 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: M7
22   Hell Islands , #21 , Victory , score:35
23   Rabaul , #22 , Brilliant Victory , score:58
24   Heart Of Empire , #23 , Victory , score:29
25   Tokyo , #24 , Brilliant Victory , score:57
26   Red Storm , #25 , Victory , score:33
27   Red Tide , #26 , Brilliant Victory , score:64
--
Campaign score: 1425  *  Average: 52

..
Current scenario: Gotlandia,  VH prestige is 560 ,  All map prestige is: 1280
Army cost: 41141 , Current prestige is 306
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 390
V : Win , turn prestige: 390
TV: Win , turn prestige: 390
Ls: Loss , turn prestige: 390

Piechota
*  Special Service , Jeep [W] , II/2 Inf.R/1 MCDiv , 5 bars , 967 exp , USA , 10/10 , 23 kill , 0 pp - U:001  [+121 exp]
*  Rangers 1942 , Jeep [W] , I/2 Inf.R/1 MCDiv , 5 bars , 853 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics  , 27 kill , 0 pp - U:004  [+92 exp]
Engineers 1941 , Dodge WC62 , III/2 Inf.R/1 MCDiv , 3 bars , 341 exp , USA , 10/10 , 11 kill , 276 pp - U:012
Marine Inf. 1944 , I/6 Inf.R/USMC , 5 bars , 538 exp , USA , 10/10 , 21 kill , 180 pp - U:013  [+49 exp]
Rangers 1942 , Jeep [W] , II/6 Inf.R/USMC , 5 bars , 726 exp , USA , 10/10 , Liberator  , 23 kill , 372 pp - U:015
*  Paramarines ,  , 5 bars , 795 exp , US Marines , 10/10 , Resilience  , 32 kill , 0 pp - U:029  [+77 exp]
+  Marine Inf. 1944 , LVT2 ,  , 4 bars , 459 exp , US Marines , 14/10 , 12 kill , 0 pp - U:033  [+55 exp]
Seabees ,  , 1 bars , 184 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 300 pp - U:044
Sniper ,  , 2 bars , 291 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 360 pp - U:047
Shore Party 44 ,  , 4 bars , 459 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 228 pp - U:048  [+114 exp]

Czołg
*  M4A3/76 , III/1 Reco.R/1 MCDiv , 5 bars , 1155 exp , USA , 10/10 , Overwatch  , 43 kill , 0 pp - U:006  [+128 exp]
M4A3/76 , I/5Arm.R/1 MCDiv , 5 bars , 660 exp , USA , 15/10 , 26 kill , 522 pp - U:017
M6 , II/5Arm.R/1 MCDiv , 5 bars , 881 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 40 kill , 444 pp - U:018

FlaK
*  40mm Bofors , Mack , I/3 M.R/1 MCDiv , 5 bars , 802 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat  , 13 kill , 0 pp - U:002
M16 , II/4Art.R/1 MCDiv , 4 bars , 437 exp , USA , 19/10 , 6 kill , 433 pp - U:010

Artyleria
*  155mm Gun M1918 , 6x6 Truck , II/3 M.R/1 MCDiv , 5 bars , 555 exp , USA , 10/10 , Influence  , 23 kill , 0 pp - U:003
M12 , III/3 M.R/1 MCDiv , 5 bars , 530 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 28 kill , 480 pp - U:008
M12 , I/4Art.R/1 MCDiv , 5 bars , 667 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 13 kill , 480 pp - U:011  [+34 exp]
155mm M1 Long Tom , M4 HS Tractor , II/7 Art.R/USMC , 3 bars , 387 exp , USA , 10/10 , 14 kill , 612 pp - U:020
155mm How M114 , M2 , III/7 Art.R/USMC , 4 bars , 419 exp , USA , 10/10 , 11 kill , 504 pp - U:023
+  M7 ,  , 3 bars , 339 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:043
M8 Rocket Launcher , Jeep [TW] ,  , 1 bars , 180 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 324 pp - U:051

Obrona plot.
M15 ,  , 0 bars , 32 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:034

Myśliwiec
*  F7F-3Tigercat , FS-1 , 5 bars , 1647 exp , USA , 10/10 , Skilled Ground Attack  , 48 kill , 0 pp - U:007  [+45 exp]
F7F-3Tigercat , FS-4 , 5 bars , 1189 exp , USA , 13/10 , 34 kill , 951 pp - U:021  [+82 exp]
F4U-4 Corsair , FS-6 , 5 bars , 1420 exp , USA , 13/10 , Battlefield Intelligence  , 30 kill , 889 pp - U:026  [+180 exp]
+  P-61 Black Widow , LFS-8 , 5 bars , 1377 exp , USA , 15/10 , Influence  , 34 kill , 0 pp - U:027  [+49 exp]
+  F4U-4 Corsair ,  , 5 bars , 822 exp , US Marines , 10/10 , 20 kill , 0 pp - U:031  [+162 exp]
P-61 Black Widow ,  , 5 bars , 610 exp , USA , 10/10 , 15 kill , 732 pp - U:037  [+67 exp]
P-61 Black Widow ,  , 5 bars , 865 exp , US Marines , 10/10 , 17 kill , 732 pp - U:039  [+136 exp]
+  F8F-1 Bearcat ,  , 5 bars , 505 exp , US Marines , 14/10 , 10 kill , 0 pp - U:040  [+21 exp]

Bomb. taktyczny
SB2C-3 Helldiver ,  , 5 bars , 1279 exp , US Marines , 10/10 , Support, 23 kill , 456 pp - U:005  [+108 exp]
+  TBF Avenger (t) , MST-3 , 5 bars , 1851 exp , USA , 10/10 , Support, 25 kill , 0 pp - U:009  [+50 exp]
OS2U Kingfisher ,  , 0 bars , 63 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 2 kill , 252 pp - U:022  [+12 exp]
TBF Avenger (t) , MST-5 , 5 bars , 1338 exp , USA , 15/10 , Determined Defense  , Support, 30 kill , 684 pp - U:024  [+166 exp]
SB2U Vindicator , MST-7 , 5 bars , 2073 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , Support, 33 kill , 408 pp - U:025  [+85 exp]
PBJ1-H Mitchell , BS-9 , 5 bars , 1332 exp , US Marines , 15/10 , Support, 36 kill , 1062 pp - U:030  [+137 exp]
+  PBJ1-H Mitchell ,  , 5 bars , 1110 exp , US Marines , 15/10 , Support, 24 kill , 0 pp - U:036  [+215 exp]
PB4Y-2 Privateer ,  , 2 bars , 217 exp , US Marines , 10/10 , Support, 0 kill , 768 pp - U:049  [+37 exp]

Bomb. strategiczny
PB4Y-1 ,  , 1 bars , 186 exp , US Marines , 10/10 , Support, 0 kill , 1668 pp - U:052  [+26 exp]

Niszczyciel
*  Porter ,  , 5 bars , 1327 exp , USA , 10/10 , 45 kill , 0 pp - U:028  [+26 exp]
Sumner ,  , 5 bars , 655 exp , US Marines , 10/10 , 11 kill , 1236 pp - U:042  [+66 exp]
Gearing class ,  , 2 bars , 263 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 1236 pp - U:046  [+13 exp]
Gearing class ,  , 2 bars , 227 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 1236 pp - U:050  [+28 exp]

Pancernik
South Dakota (Planes:0/1),  , 5 bars , 822 exp , US Marines , 10/10 , 37 kill , 3168 pp - U:016  [+6 exp]
Colorado (Planes:0/1), USS Colorado , 5 bars , 784 exp , US Marines , 10/10 , 48 kill , 3036 pp - U:019  [+4 exp]
Iowa (Planes:0/1),  , 5 bars , 926 exp , US Marines , 10/10 , 36 kill , 3372 pp - U:035  [+46 exp]
Iowa (Planes:0/1), New Jersey , 4 bars , 462 exp , US Marines , 10/10 , 14 kill , 3372 pp - U:045  [+39 exp]

Lotniskowiec
Escort Carrier (Planes:0/3),  , 0 bars , 30 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 1992 pp - U:032

Okręt pomocniczy
Baltimore CA (Planes:0/1), USS Baltimore , 5 bars , 1809 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 106 kill , 2700 pp - U:014  [+94 exp]
Alaska BC (Planes:0/1),  , 5 bars , 562 exp , US Marines , 10/10 , 15 kill , 2796 pp - U:038  [+10 exp]
New Orleans CA (Planes:0/1),  , 5 bars , 625 exp , US Marines , 10/10 , 18 kill , 2664 pp - U:041  [+12 exp]

Player 1 : US Marines
Killed: INF:446  TNK:37   RCN:40   AT:15   FLAK:53   FORT:70   ATY:134  AD:31   FTR:80   TB:113  LB:2    SUB:36   DD:156  BS:21   CV:10   CRs:40     Total: 1284
Lost  : INF:25   AT:1    FLAK:6    FORT:3    ATY:5    AD:5    FTR:2    TB:2    SUB:1    DD:8    CRs:4      Total: 62

BV 22
V   4
TV  1
L   0

Averages:
Piechota       *  10 Units *  3 Leaders      Total :   5613 exp,    156 kill,   1716 pp    Average:    561 exp,     16 kill,    172 pp
Czołg          *   3 Units *  2 Leaders      Total :   2696 exp,    109 kill,    966 pp    Average:    899 exp,     36 kill,    322 pp
FlaK           *   2 Units *  1 Leaders      Total :   1239 exp,     19 kill,    433 pp    Average:    620 exp,     10 kill,    217 pp
Artyleria      *   7 Units *  3 Leaders      Total :   3077 exp,     92 kill,   2400 pp    Average:    440 exp,     13 kill,    343 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :     32 exp,      0 kill,    216 pp    Average:     32 exp,      0 kill,    216 pp
Myśliwiec      *   8 Units *  3 Leaders      Total :   8435 exp,    208 kill,   3304 pp    Average:   1054 exp,     26 kill,    413 pp
Bomb. taktyczny *   8 Units *  2 Leaders      Total :   9263 exp,    173 kill,   3630 pp    Average:   1158 exp,     22 kill,    454 pp
Bomb. strategiczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    186 exp,      0 kill,   1668 pp    Average:    186 exp,      0 kill,   1668 pp
Niszczyciel    *   4 Units *  0 Leaders      Total :   2472 exp,     60 kill,   3708 pp    Average:    618 exp,     15 kill,    927 pp
Pancernik      *   4 Units *  0 Leaders      Total :   2994 exp,    135 kill,  12948 pp    Average:    749 exp,     34 kill,   3237 pp
Lotniskowiec   *   1 Units *  0 Leaders      Total :     30 exp,      2 kill,   1992 pp    Average:     30 exp,      2 kill,   1992 pp
Okręt pomocniczy *   3 Units *  1 Leaders      Total :   2996 exp,    139 kill,   8160 pp    Average:    999 exp,     46 kill,   2720 pp
* Summary:     *  52 Units * 15 Leaders      Total :  39033 exp,   1093 kill,  41141 pp    Average:    751 exp,     21 kill,    791 pp
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rozprza

#511
Gram kampanię Gambit Guderiana. Jeśli pamiętacie, to w drugim scenie trzeba zająć SH za rzeką, żeby móc rozstawić jednostki core. Po zajęciu SH nie mogę rozstawić jednostek. Jaro sugeruje, że to spowodowane, tym, że zniszczyłem miasto bombardowaniem strategicznym. Czy macie podobne doświadczenie i czy to nie jest błąd gry?
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Waldzios

Cytat: Rozprza w Luty 24, 2017, 08:03:23 PM
Gram kampanię Gambit Guderiana. Jeśli pamiętacie, to w drugim scenie trzeba zająć SH za rzeką, żeby móc rozstawić jednostki core. Po zajęciu SH nie mogę rozstawić jednostek. Jaro sugeruje, że to spowodowane, tym, że zniszczyłem miasto bombardowaniem strategicznym. Czy macie podobne doświadczenie i czy to nie jest błąd gry?
Jaro ma racje, heks jest zburzony, a jedyna jednostka która mogła tego dokonać to twój bombowiec strategiczny.

To na pewno nie jest błąd gry.

'Fw 200 Condor' ma stosunkowo małe bomb_size=55, więc szansa nie jest wielka (podczas ataku na jednostkę około 3%,  przy bombardowaniu pustego heksa około 15%), ale jak najbardziej może zburzyć heks.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rozprza

Cytat: Waldzios w Luty 24, 2017, 08:29:28 PM
Cytat: Rozprza w Luty 24, 2017, 08:03:23 PM
Gram kampanię Gambit Guderiana. Jeśli pamiętacie, to w drugim scenie trzeba zająć SH za rzeką, żeby móc rozstawić jednostki core. Po zajęciu SH nie mogę rozstawić jednostek. Jaro sugeruje, że to spowodowane, tym, że zniszczyłem miasto bombardowaniem strategicznym. Czy macie podobne doświadczenie i czy to nie jest błąd gry?
Jaro ma racje, heks jest zburzony, a jedyna jednostka która mogła tego dokonać to twój bombowiec strategiczny.

To na pewno nie jest błąd gry.

'Fw 200 Condor' ma stosunkowo małe bomb_size=55, więc szansa nie jest wielka (podczas ataku na jednostkę około 3%,  przy bombardowaniu pustego heksa około 15%), ale jak najbardziej może zburzyć heks.

To powoduje zakończenie kampanii przegraną  :rollin Nie jestem pewien, czy autor kampanii wziął to pod uwagę  ;)
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Waldzios

Cytat: Rozprza w Luty 24, 2017, 08:37:51 PM
To powoduje zakończenie kampanii przegraną  :rollin Nie jestem pewien, czy autor kampanii wziął to pod uwagę  ;)
Autor nie mógł się całkowicie zabezpieczyć przed taką sytuacją.
Nawet gdyby w tym scenariuszu nie przydzielił LB, to gracz mógł na własną rękę kupić bombowiec strategiczny albo ciężką artylerie...;  Przykładowo, armata '15K18' (bomb_size=50) byłaby podobnie niebezpieczna jak 'Fw 200 Condor'.

Zniszczenie SH, portu czy lotniska to dość pechowa sytuacja, ale sporadycznie się zdarza.
W większości przypadków wystarczy targać że sobą saperów (potrafią odbudować heks), ale tym razem, to chyba rzeczywiście koniec kampanii...;
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Wielokroć uczyniłem sobie takie ziaziu, jako że ostatnio grywam głównie współczesnymi jednostkami, a one maja
kopa. Nie bez powodu, w USArmy, ATACMS nazywa się "Hex Eraser" - mimo że oni tam w PG ani OG chyba nie grają.

Albo pancernikiem rozwalić sobie zdobywane lotnisko, wobec którego właśnie miałeś bardzo szerokie plany....

Bezcenne.

Aczkolwiek rzeczywiście jest to jedyny znany mi przypadek kiedy jeden heks decyduje o całej kampanii....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rozprza

Co to znaczy, kiedy miasto ma taką informację: S:50%?
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Rozprza

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

dudizkoz

Witam.

Po instalacji najnowszej wersji na Windows 10 , gra się uruchamia po czym pojawia się komunikat "program open general przestał działać" . Wcześniejsze wersje działały bez zarzutu , co prawda uruchamiałem jej jakiś czas temu. Najdziwniejsze jest to że instalowałem tą wersje na innym komputerze i było to samo.


Gustlik

Łatka bezpieczeństwa w Win10 blokuje, ale kolejna (podobno) to poprawia.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

connor71

A wiadomo co blokuje? Bo taki problem losowo mi się pokazuje przy różnych wersjach OG po otwarciu różnych kampanii. Nie mogę podać przy jakich, ponieważ występuje losowo.

Gustlik

Niestety ja wciąż jeszcze bujam się z XP lub 7-ką. Do 10 nie dorosłem :)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

connor71

Dziwne jest to że wysypuje się tylko gdy otwieram kampanię lub save'a. Natomiast nic się nie dzieje gdy zaczynam nowy scenariusz, nawet należący do kampanii która wysypuje OG.

Mario

#523
Od kilku dni mam ten sam problem


- żadne działania nie pomagają (wcześniej nie miałem żadnych problemów) :'(-czy ktoś wie jak można go rozwiązać ???
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

Aktualizacja Win powinna pomóc jedna z latek bezpieczeństwa to powoduje.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni