Test - US Army ver. 0.9.

Zaczęty przez Gustlik, Październik 03, 2010, 09:00:30 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

czata

Zdaję sobie sprawę, że nie miało być tam takiego warunku. Kombinowałem tylko różne opcje.

Warunkiem niezbędnym dla grania jest zabranie heksa dla komputera. To oznacza, że kolejna wersja Opena jest uboższa niż ta, na której była robiona ta kampania.

Komputer nie kwapi się raczej do przesuwania wojska w stronę EHexa. Jedyne jednostki, które uciekają, to jednostki z 15. PzGr.Div, czyli reinforces. Jak dobrze policzyłem, to umknęły cztery. I jest to dobra informacja dla gracza, bo komputer mógłby wygrać bez większego problemu.

O ile dobrze pamiętam, to podobnie zachowywał się także wtedy, kiedy miał tego VHeksa.

Pozdrawiam, Czata

Gustlik

CytatKomputer nie kwapi się raczej do przesuwania wojska w stronę EHexa. Jedyne jednostki, które uciekają, to jednostki z 15. PzGr.Div, czyli reinforces. Jak dobrze policzyłem, to umknęły cztery. I jest to dobra informacja dla gracza, bo komputer mógłby wygrać bez większego problemu.

No i to tak właśnie miało działać - jedni bronią, drudzy - uciekają.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/