Kampania B02 "12SS Hitlerjugend" v4.3

Zaczęty przez mara, Październik 25, 2011, 06:33:18 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

derwiszx

O tych survivalowych jednostkach to nie wiedziałem, być może w zamierzeniach autora mogły to byc te 3 jednostki desantowe które na początku scena są załadowane do samolotów. Ja ich  desantowałem tam gdzie były na początku gry czyli do lasku pod nimi , zasugerowałem się opisem z intro sugerującym ze gdzieś w tamtym rejonie maja zdobyc aliancki sztab  ale następnym razem to ich może desantuje gdzieś na drugą stronę zatoki, może tam jakiś pożytek z nich będzie.
Gratia gratiam parti

Hansen

Jak już pisałem wcześniej....ten scen jest moim zdaniem niepotrzebny i niczemu nie służy.....chyba tylko nabijaniu mocy 12SS.

derwiszx

#32
OK. Ta poprawiona wersja ma VH hexy zadeklarowane i wszystko wyglada na OK, po zajęciu lotniska nic szczególnego się nie zdarzyło :D

Usunąłbym z tego scena liderów z jednostek AUX, bo i tak muszę ich szybko zamordować coby się miejsce zrobiło dla liderów core'owych.


P.S.

Trzeba powiedzieć Kowdarowi żeby uaktualnił tę kampanię w swojej instalce,
Gratia gratiam parti

mara

To moja pierwsza kampania i jak widać nie ustrzegłem się błędów, za które przepraszam :P Poprawka dla Grega i Kowdara pójdzie dzisiaj. Co do tych liderów AUX to jest poprostu ukłon w stronę historii. Widzę że będę musiał zrobić jedną dużą poprawkę - już w momencie oficjalnej publikacji nie do końca byłem zadowolony z efektu. Ale to dopiero po ukończeniu i publikacji drugiej kampanii.

Zsamot

Z drugiej strony można mieć pecha i ni posiadać liderów dłuuugo, wtedy liderzy aux mocno pomagają.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

derwiszx

Ci liderzy to są zbędni w dalszej części kampanii, w każdym bądź razie jest ich za dużo, bo często nawet pięciu czy sześciu w scenariuszu.
Zdaję sobie sprawę z tego, ze z uwagi na wielotorowość tej kampanii trudno jest określić które scenariusze są scenariuszami początkowymi a które końcowymi.

Ja podążałem ścieżką  trzech kolejnych BV licząc od początku scenariusza.

Played Scenarios:
1   Pierwsza krew , #0 , Brilliant Victory , score:74
2   Carentan , #9 , Brilliant Victory , score:75
3   St. Lo , #8 , Brilliant Victory , score:71
4   Kampfgruppe Luck , #11 , Brilliant Victory , score:71
5   Falaise , #3 , Brilliant Victory , score:75
6   Chambois , #4 , Tactical Victory , score:35
7   Ardeny , #5 , Brilliant Victory , score:71

Scen nr 3 St. Lo to jak do tej pory jeden z najbardziej wymagających i udanych scenariuszy. Dosyć łatwo tam o V czy TV ale zrobić BV i nie wytracić przy tym jednostek core to już spora sztuka. Ja rozegrałem ten scenariusz 3 razy. Dopiero za 3 razem znalazłem receptę jak obronić St. Lo.  Zdobycie wszystkich zwykłych heksów wydaje się niemożliwością, a sam scenariusz daje dużo satysfakcji i jest na prawdę sporym wyzwaniem. 

Gratia gratiam parti

Hansen

#36
Co do 101 to się zgadza a poza tym Wittmann w tym okresie nie był dowódcą batalionu tylko kompanii ale potraktujmy to ''ku pamięci'' asa pancernego ;)

Natomiast w scenie,chyba...''Utrzymać Caen'' w dywizji Lehr  w pułkach są gren.panc.SS co jest nieprawdą bo powinni być gren.pancerni....Lehr była dywizją Wehrmachtu a nie Waffen-SS.


majerek

Proszę autora o wprowadzenie zmiany w opisie pierwszej bitwy, mianowicie o dodaniu na końcu zdania o tym iż:
Jeśli na danym heksie znajdują się dwie lub więcej jednostek, w celu wybrania tej pod spodem klikamy na dany heks i wciskamy klawisz Insert.
Informacja dla wszystkich którzy tak jak ja przegapili tą opcję i żyli w nieświadomości owej funkcji.
Nie bo nie :)

Hansen

Mam problem,zacząłem grać wersję 4.0 i podczas słonecznej i suchej pogody nie mogę strzelić z moich pelotek do wrogiego samolotu.....ciekawostka bo mam oba rodzaje Flaków i oba ''nie działają''??? a samolot jest w ich zasięgu!

derwiszx

Przełącz widok na tryb lotniczy i wtedy spróbuj strzelić do samolotów
Gratia gratiam parti

Hansen

Dziękuję bardzo za radę....mogę strzelać do ''Aces high'' :)

majerek

scenario: Burza ze wschodu
Na mapie strategicznej przed scenariuszem jest 18 pól rozstawienia, jednak po rozpoczęciu rozstawiania jest tylko 16 pól.
Dwa brakujące pola są wysadzone, i stąd pewnie ten konflikt.
Nie bo nie :)

Zsamot

A patrzyłeś czy te pole nie znika dla pewnych jednostek? Np. dla artylerii, ale np. dla reconu już nie?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

majerek

Cytat: Zsamot w Marzec 10, 2013, 05:24:29 PM
A patrzyłeś czy te pole nie znika dla pewnych jednostek? Np. dla artylerii, ale np. dla reconu już nie?
Nie to dotyczy wszystkich jednostek.
Nie bo nie :)

Zsamot

Cytat: majerek w Marzec 11, 2013, 09:58:07 AM
Cytat: Zsamot w Marzec 10, 2013, 05:24:29 PM
A patrzyłeś czy te pole nie znika dla pewnych jednostek? Np. dla artylerii, ale np. dla reconu już nie?
Nie to dotyczy wszystkich jednostek.
Nie, to dotyczy wszystkich jednostek.

Nie to dotyczy wszystkich jednostek.

Czyli?
Interpunkcja to rzecz pomocna...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369