scenariusz H2H z warunkami zwycięstwa przypominającymi gre w kampanii

Zaczęty przez puciek2, Czerwiec 03, 2012, 10:44:54 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

puciek2

Witam,
Mam pytanie, jakie byście zaproponowali warunki zwycięstwa w pojedynczym scenariuszu,
tak aby jego rozgrywanie jak najbardziej przypominało warunki rozgrywania kampanii ?
Z założenia ma to być scenariusz dla rozgrywek H2H.

Gustlik

Nie bardzo rozumiem na czy miałoby to polegać, bo specyfika kampanii polega właśnie na tym co dzieje się MIĘDZY SCENARIUSZAMI. Oraz na planowaniu dalekosiężnym - na kilka scenariuszy do przodu. Na upgrade'owaniu jednostek, na zakupach nowych. To jest właśnie specyfika kampanii.

Samo rozgrywanie scenariusza nie różni się specjalnie w pojedynczym scenie od tego w kampanii, no może poza tym, że pojedynczy scenariusz można wygrać ostatnią jednostką (dlatego właśnie takiej gry nie lubię), w kampanii musisz zachować siły na przyszłe bitwy.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to warunek "MSU" dla kilku jednostek, albo ucieczka z mapy określonej ilości jednostek.

Oczywiście to jest wykonalne tylko w OG - w PG2 - nie.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

puciek2

Cytat: Gustlik w Czerwiec 03, 2012, 11:23:55 PM
Nie bardzo rozumiem na czy miałoby to polegać, bo specyfika kampanii polega właśnie na tym co dzieje się MIĘDZY SCENARIUSZAMI. Oraz na planowaniu dalekosiężnym - na kilka scenariuszy do przodu. Na upgrade'owaniu jednostek, na zakupach nowych. To jest właśnie specyfika kampanii.

Tak ale żeby mieć co upgrade-ować to należy rozegrać scenariusz, w którym zachowasz jednostki które chcesz upgrade-ować.

Cytat: Gustlik w Czerwiec 03, 2012, 11:23:55 PM
Samo rozgrywanie scenariusza nie różni się specjalnie w pojedynczym scenie od tego w kampanii, no może poza tym, że pojedynczy scenariusz można wygrać ostatnią jednostką (dlatego właśnie takiej gry nie lubię), w kampanii musisz zachować siły na przyszłe bitwy.

I właśnie o to chodzi o warunek który gwarantowałby zachowanie istotnych sił. Tak jak to musi nastąpić w kampanii.

Cytat: Gustlik w Czerwiec 03, 2012, 11:23:55 PM
Jedyne co mi przychodzi do głowy to warunek "MSU" dla kilku jednostek, albo ucieczka z mapy określonej ilości jednostek.

Oczywiście to jest wykonalne tylko w OG - w PG2 - nie.

Dlatego piszę tutaj bo chodzi mi o OG właśnie. I o rozwój scenariuszy H2H w OG.
Teraz miałbym prośbę do ludzi rozgrywających kampanię.
Moglibyście wybrać z pośród scenariuszy rozpoczynających kampanię jakiś dynamiczny scenariusz, który was zafascynował. Chciałbym przerobić taki scenariusz do gry H2H. O testy się nie martwcie ja się tym jakoś zajmę,
może przy jakieś drobnej pomocy, która jestem pewien że się znajdzie.

Dodatkowo miałbym prośbę o określenie dla takiego scenariusza jednostek dla MSU.
Czyli takich jednostek, które by stanowiły trzon waszej armii w kampanii.
Może być ich dużo tak aby sposób rozgrywki musiał przypominać jak najbardziej ten kampanijny.




czata

Cytat: puciek2 w Czerwiec 03, 2012, 10:44:54 PM
jakie byście zaproponowali warunki zwycięstwa w pojedynczym scenariuszu,
Allow Victory by #VH to hold

puciek2

Cytat: czata w Czerwiec 04, 2012, 08:08:05 AM
Cytat: puciek2 w Czerwiec 03, 2012, 10:44:54 PM
jakie byście zaproponowali warunki zwycięstwa w pojedynczym scenariuszu,
Allow Victory by #VH to hold

Ok, a podpowiedziałbyś jakiś scenariusz rozpoczynający kampanię, który lubisz ?

czata


Cytat: czata w Maj 21, 2012, 10:56:38 AM
Duży - Pierwsza krew z kampanii B02 "12SS Hitlerjugend";
Średni - Mokra z kampanii G22 "Znak Orła";
Mały - Poligon z kampanii H03 "Zielone Diabły".
Przy czym, uwaga! Tylko Pierwsza krew ma już ustawione Allow Victory by #VH to hold.

puciek2

Cytat: czata w Czerwiec 04, 2012, 08:38:03 AM

Cytat: czata w Maj 21, 2012, 10:56:38 AM
Duży - Pierwsza krew z kampanii B02 "12SS Hitlerjugend";
Średni - Mokra z kampanii G22 "Znak Orła";
Mały - Poligon z kampanii H03 "Zielone Diabły".
Przy czym, uwaga! Tylko Pierwsza krew ma już ustawione Allow Victory by #VH to hold.

Wielkie dzięki będę miał nad czym zamedytować.