Priorytety w rozwoju gry.

Zaczęty przez Gustlik, Luty 22, 2011, 05:13:03 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

mara

Ja się zastanawiam jak by tu uzyskać efekt błędnego bombardowania (zdarzały się takie historie, np polacy i kanadyjczycy pod Falaise), czyli samolot zamiast ataku na nieprzyjaciela atakuje własne jednostki 8)

Zsamot

Daj na jedną turę graczowi bombowiec i tyle. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Pz_IV

* #24. Prevent a Flak or AD unit from intercepting
    (nie rozumiem, w każdym razie nie do końca)

Ograniczenie (wyłączenie) przechwytywania lotnictwwa przez jednostki AD

pozdr.
P4.

derwiszx

#33
Cytat: Pz_IV w Lipiec 04, 2012, 11:30:57 AM
* #24. Prevent a Flak or AD unit from intercepting
    (nie rozumiem, w każdym razie nie do końca)

Ograniczenie (wyłączenie) przechwytywania lotnictwwa przez jednostki AD

pozdr.
P4.

Czego dotyczy ten komunikat? Tzn skąd on się wziął?  Trudno go zrozumieć bez kontekstu. Może chodzi o to że zabezpiecza Flaka lub AD (Air Defense) przed wpadnięciem w pułapkę czyli przed niespodziewanym przechwyceniem przez inną jednostke lądową,  raczej nie chodzi o wyłaczenie  przechwytywania przez wymienione jednostki.
Gratia gratiam parti

Gustlik

To jest chyba opis cechy, która pozwala mniejszym kalibrom w klasie Flak wyłaczyć automatyczne przechwytywanie.
Że niby nie są aż takie sprytne.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

#35
Cytat: Gustlik w Luty 22, 2011, 05:13:03 PM


* #00. All files will include a version number, to allow expand to new options/features
      (--------)
* #01. All map data will be stored in scenario (no need for .map files to play, only to create scenarios)
      (Wszystkie dane mapy będą przechowywane w pliku scenario, a więc koniec z dwuplikową mapą)
* #02. Map size could be bigger: 60x70 (4200 hex) instead of 40x45 (1800 hex)
      (Większe mapy)
* #03. Dirty airfields and ports (can be assigned at design time)
     (Lotniska polowe i porty moga być uaktywniane w okreslonym czasie, kolejce)
* #04. Customizable hex prestige awarded (customizable base + modifier for specific hexes)
     (Regulowana wysokość prestiżu za heksy - (dziś tylko 40,80,120 i 160)   
* #05. Trigger for hexes
     (Heksy "kluczowe" jak w PeG, nie są to jednak heksy zwycięstwa)   
* #06. Convert current map roads to extended roads
     (-----------)
* #07. Muddy ground condition
     (Błoto jako warunki lądowe mapy - dziś tylko "dry" i "frozen"
* #08. Ground condition changing with weather
     (Warunki lądowe zmieniające się w zal. od pogody)
* #09. More than one day for each turn. For example a week or month for each turn.
     (Wiecej niż 1 dzień na kolejkę)   
* #10. Allow to define in scenario design, special "roles" to units (instead of doing as special attributes)
     (Specjalne role dla jednostek w scenariuszu - zamiast specjalnych atrybutów)   
* #11. Allow to define specific AI roles to units
     (Specjalne role dla jednostek komputera)
* #12. Allow upgrading Flak to AD or AD to Flaks
     (Upgrade Flaków do AD)
* #13. Train/Railroads
     (linie kolejowe i klasa pociągi)   
* #14. Helos (new class, new movement method, new no-transport option)
     (Helikopter jako nowa klasa i nowe zasady ruchu dla niego)
* #15. Add a "custom" move method to be defined in external Terrain.txt (otherwise default: 255 for all entries).
     (Rodzaj ruchu definiowalny według pliku Terrein.txt, a nie według efila)
* #16. Separate weights for ground, naval, air, rail & helo transports
     (Wagi transportu dla helikopterowego i kolejowego)   
* #17. Allow to select which icon set should be use for scenario (according 4 icons to be defined in efile for Default, Snow, Desert, Jungle)
      (4 rodzaje ikon dla tej samej jednostki w zależności od pory roku definiowane przez autora scenariusza)   
* #18. Battle ships should return fire to art.& forts. That looks normal, and weird the opposite.
     (Pancerniki odpowiadają na ogień fortyfikacji)   
* #19. Restrict ships to attack subs at 1 hex range
     (Ograniczenie ataku na łodzie podwodne do odległości 1 hexa)
* #20. DD should be able to escort naval transports against sub attack like Fighters escort Bombers?
     (Niszczyciele eskortują i osłaniają transportowce przed okretami podwodnymi jak myśliwce bombowce)   
* #21. No naval attack attribute
     (Zablokowany atak przeciw okrętom - jako atrybut)
* #22. Partisan (battlefield Intelligence)
     (BI jako atrybut - a nie lider)
* #23. Long term suppression
    (tu nie wiem w jakim znaczeniu - chyba też jako atrybut)   
* #24. Prevent a Flak or AD unit from intercepting
    (nie rozumiem, w każdym razie nie do końca)
* #25. Counter battery fire
    (???????)   
* #26. Cross rivers only on bridges
   (Przechodzi rzekę tylko po moście - jako atrybut)   
* #27. Kamikaze special/role
   (Kamikadze jako atrybut - jednostka ginie po ataku)
 * #28. Unit can resupply other adjacent friend units
   (Jednostka zaopatrzeniowa - dla sąsiednich heksów)
 * #29. "exploit success" attribute to allow any unit attacking, with available remanent yet, to move 1 hex more if defender is killed or retreat
   (Wykorzystuje sukces - czyli po udanym ataku - jednostka może jeszcze zająć Hex rozbitego przeciwnika)
* #30. Assign a minimal range to artillery also
   (Minimalny zasięg dla artylerii)
* #31. Cavalry special attribute/role
    (Kawaleria jako atrybut)   
* #32. Attachments for units (similar but not same than Peg)
    (Dodatki kupowane dla jednostek - podobnie jak w PeG)
* #33. New campaign choice option
    (Nowe opcje wyboru kampanii - ale ich nie znam)   
* #34. New air system (kind of air missions)
     (System misji powietrznych - jak w PeG
* #35. Night turns
     (Nocne kolejki)
* #36. Containers for some units/facilities
    (------)
* #37. Allow playing campaigns by PBEM
    (Tryb PBEM dla kampanii(
* #38. Allow 4 players scenarios for PBEM
    (Tryb PBEM dla 4 graczy)
* #39. New victory condition based on victory points (similar to PacGen)
    (Nowe warunki zwycięstwa oparte na punktach - niestety nie wiem jak było w PacGen)   
* #40. Different levels of difficult for the new AI
    (Poziomy trudności dla komputera - teraz reguluje to tylko prestiż)
* #41. Allow planes to capture VH's also
    (Samoloty moga zajmować VHeksy)
* #42. Change efile prices to be cost for 1 sp (instead of cost*12/10)
    (Zmiana drabinki cen w efilu - teraz minimalny skok to 12 pp)
* #43. Allow maps to be made using tiles
    (Budowa mapy z gotowych klocków)

Czy mógł by mnie ktoś  uświadomić, które z planowanych  opcji weszły już w życie i jak postępują prace nad  pozostałymi?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

Bieżący rozwój gry można śledzić tu:

http://panzercentral.com/forum/viewforum.php?f=132&sid=da51a17c5ffdf283b850189d9bd6154b

Zwłaszcza w tematach:
- Open General Wishes list 2nd part
- Latest version available....
- OG's Questions & Bugs
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Madlock

#37
Mnie brakuje, żeby gra wyświetlała symbol transportu w zasięgu ruchu od razu, a nie dopiero po najechaniu na hex. W PGF i Panzer Corps jest to tak zrobione (no w PGF przez kolory a nie symbol, ale na to samo wychodzi).

Druga dziwna rzecz, to statki, mające zasięg widzenia 3 czy 4 heksy i to nie tylko w wodzie, ale i wgłąb lądu. Może się mylę, ale wydaje mi się, że statki nie powinny mieć takiego zasięgu wgłąb lądu.

Zsamot

Co do pierwszego to nie rozumiem...
Statki czy okręty?
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Madlock

W pierwszym chodzi o dalsze heksy, na które dostać można się tylko używając transportu. Fajnie byłoby widzieć te heksy od razu, a nie sprawdzać kursorem i łudzić się, że można ta jednostką coś zaatakować.

W drugim chodzi o wszystko co pływa.

Zsamot

Statkom bym zmniejszył, okrętom nie.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

majerek

Popieram Madlocka w kwestii okrętów/statków uważam że stanowczo za daleko widzą na lądzie do tego są za bardzo skuteczne przeciwko celom lądowym.
Co do transportu to mnie to zupełnie nie przeszkadza ale może nowym graczom było by łatwiej. 
Nie bo nie :)

czata

Też uważam, że okręty widzą za dużo. Tyle, że to dyskusja dotycząca efila, a nie gry.

Madlock

A czy twórca efila może dać inny zasięg dla wody a inny dla lądu?

czata