Okopanie

Zaczęty przez Madlock, Wrzesień 08, 2012, 08:55:02 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Madlock

W instrukcji jest coś takiego:
Some units entrench faster than others: usually infantry entrenchs faster, while tanks are slower.
Class Entrenchment speed
Infantry        3
Tank            1
Recon          2
AT                2
Flak             1
Fortification 1
GTP             1
ART             2
AD              2
Resto          0

Da się tę szybkość okopywania przeliczyć jakoś na punkty na tury? Przecież piechota nie okopuje się 3 pkty na turę tylko 1 pkt na kilka tur (poza pierwszą turą, gdy okopuje się do poziomu bazowego) i to różnie na różnym terenie. Ale chyba losowe to nie jest.

Gustlik

To zależy jeszcze w jakim terenie, ale losowe to nie jest.

3 punkty na turę, to raczej w mieście.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Madlock

Instrukcja kłamie w tym miejscu:
Entrenchment represents the defensive structures occupied by the unit. It needs some preparation,
so if the unit spends some turns without moving (it can attack, ressuply...) it will increase.


Moje testy wykazują, że jeśli jednostka atakuje, to obniża swoje okopanie o jeden i to nawet poniżej poziomu bazowego. Jeśli jednostka atakuje na odległość i przeciwnik jej nie odpowiada ogniem, to okopanie się nie obniża, ale też nie wzrasta (czyli artyleria strzelająca w każdej turze nie podnosi swojego okopania. Prawdopodobnie kliknięcie resuply też blokuje okopanie, ale nie mam tego za bardzo jak przetestować. Jeśli jednostka strzela na odległość i przeciwnik jej odpowiada ogniem, to okopanie spada o 1.