Nowy warunek terenowy - Mud (błoto)

Zaczęty przez FilipDnk, Październik 07, 2012, 04:35:29 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Też nad tym się głowię.

Zobacz czy opcja "Allow roads on any terrain" w scenariuszu jest włączona. Jak nie, to włącz i zobacz czy pomoże.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Pioniere


sympatyk

Cytat: Gustlik w Kwiecień 10, 2013, 01:22:58 AM
Też nad tym się głowię.

Zobacz czy opcja "Allow roads on any terrain" w scenariuszu jest włączona. Jak nie, to włącz i zobacz czy pomoże.

To są takie tereny, że mimo że jest droga, to tak jak by jej nie było? A jakie to tereny?

Pioniere

Cytat: sympatyk w Kwiecień 10, 2013, 12:41:51 PM
To są takie tereny, że mimo że jest droga, to tak jak by jej nie było? A jakie to tereny?
Cytat: Pioniere w Kwiecień 09, 2013, 06:06:16 PM
... gdy jest błoto (Mud) ... na drugą stronę rzeki przez most po drodze

sympatyk

No tak ... ale czy tylko odnosi się to do rzeki? A inne tereny?
Inaczej -  w warunkach terenowych Mud droga dla czołgów ma 2, a dla rzeki 255 - > nie mogłeś przejechać, więc pewnie był stosowany podzielnik 255, a to oznacza, że droga uległa destrukcji i był przyjmowany współczynnik terenu pod nią.
Pytam się, czy tylko, dla terenu rzeka sprawy tak się mają? A jeśli nie , to dla jeszcze jakich terenów?

Gustlik

Jeśli jest włączony warunek "Allow roads on any terrain", to drogę można połozyć na KAŻDYM terenie. Nawet na oceanie.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Pioniere

Cytat: sympatyk w Kwiecień 10, 2013, 03:52:02 PM
Pytam się, czy tylko, dla terenu rzeka sprawy tak się mają? A jeśli nie , to dla jeszcze jakich terenów?
Tak. Chodziło wyłącznie o mosty na rzece. Jeśli jest włączony warunek "Allow roads on any terrain" problem znika.

sympatyk

Cytat: Gustlik w Kwiecień 10, 2013, 03:57:31 PM
Jeśli jest włączony warunek "Allow roads on any terrain", to drogę można połozyć na KAŻDYM terenie. Nawet na oceanie.

Jasne, że tak.
Ale gdy nie jest włączony warunek "Allow roads on any terrain" - to na jakich terenach drogi położyć nie można?

Gustlik

Ocean, Impassable River, Escarpement i... nie pamiętam czy jeszcze gdzieś.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

FilipDnk

Nie podoba mi się to, że jak jest zima i przez dwie kolejki jest pogodnie, to zmieniają się warunki terenowe na mud.
Rozumiem po deszczu czy śniegu, ale to mnie irytuje.
Nie może świecić słoneczko i być zimno? Od razu wielkie roztopy...
Jak to w Misiu było: "jest zima to musi być zimno."  >:D

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"

Gustlik

A początkowe warunki sprawdzałeś? Bo sama zima nie wystarczy. Musi być zima i początkowy warunek terenowy - "frozen" - a nie "dry". Jak jest zmarznięte, to po słońcu są roztopy....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

FilipDnk

Zazwyczaj bywa tak, że jest pogodnie(słonecznie) i zarazem mroźno, więc roztopów nie ma.
Przynajmniej w Rosji czy Finlandii rzadko kiedy zdarzały się one w środku zimy. A w grze obecnie te zimowe roztopy występują nagminnie, choćby był to środek zimy pod Suomussalmi  ;)
W sumie słabo się znam na pogodzie, ale coś mi się to wydaję podejrzane. ;)
"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"

FilipDnk

#27
Gustliku, co byś powiedział na wyłączenie opcji "weather can change ground condition" w scenariuszach zimowych na wschodzie Europy? Przynajmniej w okresie grudzień-luty.
Biorąc pod uwagę, że roztopy w tym okresie były rzadkością, frustrujące jest to że w grze pojawią się one niemalże na 100 % w każdym scenie zimowym. (jakoś w grze zawsze jest tak, że początkowe warunki terenowe w zimie są: frozen)
Ewentualnie czy można wyłączyć sobie tą opcję na własną rękę w grze rankingowej?
"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"

Gustlik

CytatGustliku, co byś powiedział na wyłączenie opcji "weather can change ground condition" w scenariuszach zimowych na wschodzie Europy? Przynajmniej w okresie grudzień-luty.

Masz rację
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Cytat: FilipDnk w Grudzień 22, 2013, 09:34:36 PM
Gustliku, co byś powiedział na wyłączenie opcji "weather can change ground condition" w scenariuszach zimowych na wschodzie Europy? Przynajmniej w okresie grudzień-luty.
Biorąc pod uwagę, że roztopy w tym okresie były rzadkością, frustrujące jest to że w grze pojawią się one niemalże na 100 % w każdym scenie zimowym. (jakoś w grze zawsze jest tak, że początkowe warunki terenowe w zimie są: frozen)
Ewentualnie czy można wyłączyć sobie tą opcję na własną rękę w grze rankingowej?

Świetny pomysł.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369