W związku z permanentnymi ostatnio kłopotami na Forum

Zaczęty przez Gustlik, Marzec 27, 2014, 11:23:14 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

W związku z permanentnymi ostatnio kłopotami na Forum, informujemy tych, którzy jeszcze
nie wiedzą, że mamy swój Fanpage (grupę) na Facebooku:

https://www.facebook.com/groups/140111696051369/

Zawsze można jej użyć jako alternatywnego środka komunikacji.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Jak ktoś nie ma FB, a ma np. nk.pl => proszę, jest i tam grupa:  http://nk.pl/#grupy/9715

Prywatne namiary podam, jak już ktoś się ostanie na forum. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rudel

To czyżby serwer padał czy jakieś ataki na nasze forum?
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Zsamot

Niby serwer, bo na innym forum, też ta plansza z nazwa.pl się pojawiła.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Problemy techniczne Nazwa.pl, platformy hostingowej należącej do NetArtu, z różnym nasileniem utrzymują się od wtorku. - Obecnie trwająca awaria dotyczy części klientów posiadających serwery Active i jest spowodowana problemami w działaniu macierzy dyskowej, na której składowane są pliki. Problem z różnym natężeniem może występować przez kilkadziesiąt najbliższych godzin. W tym czasie może być odczuwane powolniejsze działanie stron lub mogą występować problemy z dostępem do nich. Dane Klientów nie są zagrożone - wyjaśniała firma w środę.

W kolejnych komunikatach zaznaczyła, że problemy dotyczą tylko stron www, a nie baz danych czy poczty mailowej. W środę udostępniła dane z ostatniego dostępnego backupu posiadaczom wszystkich serwerów objętych awarią, żeby w pełni przywrócili dane sprzed pojawienia się kłopotów.

Klienci, których serwisy zostały dotknięte przez skutki awarii, na facebokoowym fanpage?u Nazwa.pl narzekają, że nie można dodzwonić się do biura obsługi firmy, a na wysłane jej maile nie dostali odpowiedzi. Podkreślają straty, jakie ponoszą z powodu przerw w dostępności ich stron. Fanpage w ostatnich dniach przypomina książkę zażaleń - pod każdym wpisem zostało dodanych kilkaset komentarzy, w większości negatywnych.

Nazwa.pl wyjaśniła w czwartek, że jej telefony cały czas działają, ale linie się przeciążone, więc trudno się dodzwonić. Firma zapewniła, że poszkodowani klienci otrzymają rekompensaty, o których zostaną powiadomieni w ciągu kilku dni. Nadal jednak nie potrafiła określić, jak długo jeszcze potrwa usuwanie problemów. - Cały czas jednak podkreślamy, że pracujemy nad problemami oraz, że awaria dotyczy tylko części klientów - zaznaczyła.

Niektórych użytkowników nie przekonały te tłumaczenia. Zapowiadają oni, że złożą pozew zbiorowy przeciw Nazwa.pl. o zwrócenie strat wywołanych awarią. Powstał już fanpage tego pozwu, do czwartku wieczorem dołączyło do niego ponad 150 osób.

Ponadto internauci szybko stworzyli kilka memów wyśmiewających zawodność i słabą obsługę klienta przez Nazwa.pl, najczęściej przerabiając do tego reklamy platformy.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/