Amunicja dla jednostek - PILNE

Zaczęty przez Gustlik, Lipiec 20, 2013, 10:37:21 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

Owszem ,ilość amunicji decyduje, że niemal NIGDY nie gram IS-ami. 1-2 do przełamania, 1-3 ataków, potem wchodzą inne. Tak jak w realu.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

No to tylko na logikę:

1 pojazd,  szybkostrzelność 1/ turę,  zużycie amunicji 1/turę - logiczne
1 pojazd,  szybkostrzelność 13/turę, zużycie amunicji 13/turę -logiczne
1 pojazd,  szybkostrzelność 1/turę,   zużycie amunicji 13/turę - nielogiczne

Jaśniej się nie da.
Jeśli znajdziesz sposób na zwiększenie szybkostrzelności, to możesz zwiększyć zużycie amunicji, inaczej przeczysz logice.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

sympatyk

Bardzo przepraszam, ale wygląda to jak bicie piany ...

Jest takie narzędzie OpenSuite -->  i tam można sobie grę przystosować - jak kto lubi.
Widzę, że i tak, nikt tu nikogo nie przekona ... możne lepiej czas poświęcić na grę,  lub .. coś zrobić samemu dla społeczności PG/OG

sachiel24

Pewnie masz rację. Dzięki za dyskusję i dobrej gry.