Samoloty - ilośc heksów ruchu.

Zaczęty przez Gustlik, Wrzesień 09, 2014, 06:11:52 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

Bardzo duże zmiany. Może to często pomóc/ przeszkodzić w grze. Czyli- Panowie- trzeba grac, testować. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Praca postępuje...skończyłem Jaki i Iły - biorę się za Hurricane'y - uff
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

No teraz pójdzie łatwiej, wszak tylko Dorniery są tu liczne jeszcze. ;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Gustlik

Jeszcze Fokkery - pamiętaj, że tam jest też i Pierwsza Wojna :)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Zapomniałem o Focke -Wolfach... No i Bristolach... Jestem ciekaw ostatecznego efektu.

A jedyne, czym się martwię, to ze czasem szybszym samolotem mogłem uciec po nieudanym ataku i się skryć, teraz może być to niemożliwe...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

Teraz trochę namieszam  >:D.

Nie uważacie ze należało by uwzględniać prędkość przelotową zamiast maksymalnej. Taki Spitfire nie zasuwał przez cały czas 580km/h, przez większość lotu poruszał się w trybie ekonomicznym ~340km/h.
Wyrównało by to szanse  bombowców które dostatecznie cierpią przez nieuwzględnienie zasięgu.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Zsamot

No ale przecież cały czas na ekonomicznej nie leciał... to, co będziesz uśredniał? 5% na start, lądowanie, 40% przelot, 20% bojowa??? Skoro to są działania bojowe, to zasadne jest, że jednak wyższą wartość bierze się pod uwagę. Czołgi też nie pędziły na maksie... 
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

#22
Kłóciłbym się, piloci RAFu mogli utrzymywać maksymalna moc przez maks 5 min (tzw. Combat Engine Limitation) .
Co do czołgów to kilka godzin maksymalnej prędkości było wykonalne. Dodatkowo w grze zróżnicowanie terenu sprawia wrażenie zróżnicowanej prędkości.

Zresztą nie nalegam, po prostu kwestia do rozważenia.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Trzeba cały czas patrzeć na wielkość naszych map (ja to zdanie chyba wstawię zamiast banera forum...)
To jest od 40 do 80 km - w skrajnych przypadkach 100-120. Czyli dystans jaki samolot pokonuje w 5-10 minut.

Trudno chyba na takim odcinku mówić o prędkości "przelotowej". Poza tym nasze scenariusze rzadko
zakładają loty "turystyczne" - to zawsze jest wejście do walki, a to robi się jak najszybciej.

Poza tym zawsze można tak jak w tym dowcipie:

- Ile to auto wyciąga?
- Dwieście na godzinę...
- Dwieście? Strasznie dużo....
- Przecież nikt Panu nie każe jechać całą godzinę....

Więc jak ktoś sie boi przegrzać silnik - nie musi latać na 22 heksy - zawsze może na 15.... :)
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

Nowy system ruchu samolotów wygląda dość dobrze w grze. Samoloty mają zróżnicowany zasięg co powoduje lekkie zamieszanie na początku. Lecz w trakcie gry nie przeszkadza i nie irytuje. Odrobina realizmu przy lotnictwie jest wskazana. Teraz pod uwagę trzeba wziąć zasięg i możliwości samolotu ( Ju-87D czy Ju-87G a tu różnica jest dość wyraźna). Zasięg jeszcze ważniejszy jest dla myśliwców (łatwiej ścigać niedobitki). W sumie udana aktualizacja systemu ruchu lotniczego ;D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Fan Blitzkriegu

Troszkę pograłem na starym systemie. Obecnie, jak kolega pisał wyżej, zasięgi są zróżnicowane i polowe lotniska dla takich Stukasów to podstawa. Saperzy na tym skorzystali   ;D. Jedyne co jest jeszcze nie tak to lądowanie na lotniskowcach, gdy samolot skończył ruch a ten pod niego podpłynął. To tak jakby zgarniał go z powietrza. Skoro o zasięgu mowa i lotnictwie, to wkurza mnie szukanie wśród bombowców samolotów rozpoznawczych. Nie można by im przydzielić oddzielnego miejsca.

Zsamot

Zważ, że przez swą turę rozumiesz pewien okres czasu, zatem podpływanie lotniskowca to też po prostu manewr...
Dla samolotów są 2 klasy. No są jeszcze strategiczne, ale to inna bajka.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369