12SS ''HJ''-Wersja Hansena

Zaczęty przez Hansen, Grudzień 19, 2014, 02:38:16 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

Cytat: Jaro w Kwiecień 07, 2015, 05:59:10 PM
Nie piwo, tylko pomóżcie odpowiadając na pytania jak się pojawią  >:D. No dobra, piwa nie odmówię  :drink ale najpierw robota  :box
Piwo przy i po robocie. ;-)

Możemy potestować, ale wcześniej doprecyzuj z Hansenem Jego wytyczne.
Ja w pełni się zgadzam z Twoją tezą: Chce mi się pograć a nie męczyć.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Hansen

Witaj Jaro.....pierwsza sprawa jest taka że ze mnie laik komputerowy,trochę rozgryzłem Suita ale tylko trochę aż sam się dziwię :huh?
Kampanię znam na ''pamięć'' więc nie widzę sensu rozgrywania poszczególnych bitew....moja sugestia jest następująca....poprawić bitwy a potem rozegrać kampanię i wtedy wyłapać błędy.
Będę pisał co trzeba by zmienić albo zamieszczę zrzuty a ty to przerobisz...pasuje?
Mój pomysł jest następujący....przerobić na kampanię ''I SS PanzerKorps''.
Pod koniec pierwszej bitwy pojawiają się posiłki...1SS...proponuję aby zrobić ją ''core'',tylko trochę podmienić jednostki....waffen SS to mój konik ;) więc pójdzie szybko....nie muszę wertować książek :)
Chciałbym aby to była kampania historyczna

Co do pierwszej bitwy to proponuję kilka zmian.....

Hansen

#32
1.batalion Panter nie ma paliwa....bo tak było naprawdę,opóźni batalion o jedną turę.
2.Podmieniłem kilka jednostek i dodałem resztę pułku artylerii-Hummel i 150....tak jak to było naprawdę.
bat,rozp. to SPW 250/8
pionierzy to nie pułk a batalion ! trzeba zmienić nazwę i zmiana ikony na sturmpionier 43 +SPW z miotaczami......i jeszcze bardzo ważna sprawa.....pionierzy szturmowi mają wszystkie zdolności pionierów budowlanych + walczą jak grenadierzy pancerni SS(HA,SA itd....trzeba to zmienić w Suicie)
26 musi być ''gepanzert'' bo w tym pułku był właśnie taki batalion.
88 Flak zamieniamy na AirDef.
kościół ze snajperami bym wypieprzył bo to nie historycznie.
A dywizji Lehr podmieniłbym ikony na WH ''niebieskie''.
Przekreśliłem artylerię na lotnisku....zamiast dwóch 150 powinna być armata 100mm......101sSS ArtAbt miał ''17'' i armaty.
2SS to mają byc grenadierzy pancerni SS a nie grenadierzy SS (to były jednostki w dywizjach piechoty SS) !

Hansen


Jaro

Cytat: Hansen w Kwiecień 08, 2015, 01:03:26 AM
Będę pisał co trzeba by zmienić albo zamieszczę zrzuty a ty to przerobisz...pasuje?

Pasuje. Tylko pisz jak "krowie na rowie" bo moja wiedza historyczna jest raczej niska  :(

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Hansen

Ok,zrobimy to ''łopatologicznie''....oczywiście trochę to potrwa.

Pierwszy zrzut to jak powinni ''wyglądać'' PzPiAbt + SPW 251/16
Druga mapa pokazuje jednostki jakie powinny być...pamiętaj o braku paliwa dla Panter z 12SS.
Usuń te pola minowe ''do rozstawienia'' i snajperów razem z kościołem.
Co do 1SS,pod koniec bitwy pojawi się.....robimy ją ''core'' ale ja bym ją (dywizję) ograniczył do Grupy bojowej.
Sugerowany skład....Pelotka-samobieżna nie holowana
                                      1xPanther...później dojdą Tygrysy Królewskie (101 zamienimy na 501) i przydzielimy do 1SS (chodzi o ten batalion ''Tygrysów I'' który już mamy).
                                       1xWespe.....i 150 holowana.
                                        PzGrSS-gepanzert
                                        1xPzPiSS 43 +SPW 251/16.....UWAGA ! zrobiłbym ich na ''5'' a nie na ''10'' jako że to kompania !
Co do nazewnictwa.....I SSPzKorps/101 sSS PzAbt.....to dla Tygrysów a nie żaden Wittmann ! itd.dla jednostek korpuśnych.......ogólnie to kosmetyka więc jak masz chęć to zrób.....pomogę :)
1SS ''LAH''/1 PzGrRgt......to dla 1SS
12SS ''HJ''/12 JgPzAbt.........to przykłady jak chcesz to opiszę wszystkie jednostki ''core'' a ty podmienisz nazwy.

Uważaj teraz,jako że mamy cały ''SSPzKorps'' podany na tacy to właściwie nie trzeba będzie wydawać kasy na sprzęt....poza dosłownie kilkoma ''apgrejtami''.....oczywiście jak ktoś będzie grał historycznie.


I tutaj moja propozycja.....Korpus walcząc w Normandii po prostu ''wystrzelał się'' z braku posiłków-odwodów,uległ przeważającym siłą Alianckim......USTAWIŁBYM BRAK UZUPEŁNIEŃ PO BITWACH.....przynajmniej warto przetestować taki wariant,jak będzie lipa to wrócimy do uzupełnień.
                                       

Hansen

1SS ''LAH''/1 PzRgt/1
                   /2 PzGrRgt
                   /1 Flak Abt
                   /9 PzPiKom
                   /1 PzArtRgt/1
                   /1 PzArtRGt/3
albo wszystkie jednostki z 1SS opisać tak   1SS ''LAH''/Kampfgruppe Peiper

12SS ''HJ''/12 PzRgt/1 dla Panter
                  /12 PzRgt/2 dla czwórek
                  /25 PzGrRgt ci jeżdzą na Oplach...ważne,zapomniało mi się wcześniej napisać.
                  /26 PzGrRgt dla gepanzert
                  /12 PzAufklAbt dla SPW 250/8
                 /12 FlakAbt
                 /12 PzJgAbt
                 /12 PzArtRgt/1 dla Hummla
                 /12 PzArtRgt/2 dla 105
                 /12 PzArtRgt/3 dla 150
                 /12 WerferAbt

Tak powinno wyglądać nazewnictwo dla dywizji.

Hansen

Jak masz jakieś pytania to oczywiście pisz.

Na razie rób tak jak będę Ci pisał a jak zrobimy wszystkie bitwy to wtedy zagram całość i na bieżąco będę opisywał moje spostrzeżenia.
Z tego co pamiętam to im dalej tym mniej jest błędów.

Dawaj pierwszy scen i przechodzimy do drugiego.

Hansen

#38
Druga bitwa....
Mapa nr1  jednostki w kółkach trzeba zamienić na takie jak napisałem.
Czyli będą to:StuG III
                        Sdkfz 7/2
                        Puma 234/2

Mapa nr2 to oczywiście błąd w nazwie....powinno być PzArtRgt/1 a nie StuG

Jaro

OK. Sprężam ruchy z końcem poprzedniej roboty i siadam do I Korp SS. Już się nie mogę doczekać...
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Hansen

#40
Super-zrobimy fajną kampanię tzn. przerobimy ;)
Mam pomysły na inne bitwy ale to potem.

TYLKO po kolei i spokojnie......nazwy zmieniaj tylko jednostką ''core'' bo inaczej to Sylwester nas zastanie :D

Jaro

Napisz, jak ustawić stany paliwa i amunicji dla poszczególnych jednostek core/ aux w poszczególnych bitwach. Kampania ma opcję używania stanów zdefiniowanych przez projektanta. Po zmianach w efilu (porządki i uspójnianie) na przestrzeni czasu (albo autor to tak poustawiał) mamy kuriozalne sytuację że paliwa jest 50% a amunicji 200% lub odwrotnie.

Ps
Aliantów zignoruję w ogóle, bo do Sylwestra to bym jeszcze w coś zagrał dla rozrywki  >:D
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Hansen

#42
druga bitwa...

Mapa nr1 Panzerjagera trzeba wymienić na StuG III.
Pumie zmienić nazwę  na PzAufklAbt
I wymienić ss gren. na PzGr SS

Zrzut 1SS....usuwamy wszystkie zaznaczone jednostki....tutaj wystawi się 1ss ''core''.

Hansen

W dywizji LEHR podmienimy grenSS na Panzergrenadierów z WH.

Hansen

#44
Cytat: Jaro w Kwiecień 08, 2015, 12:47:09 PM
Napisz, jak ustawić stany paliwa i amunicji dla poszczególnych jednostek core/ aux w poszczególnych bitwach. Kampania ma opcję używania stanów zdefiniowanych przez projektanta. Po zmianach w efilu (porządki i uspójnianie) na przestrzeni czasu (albo autor to tak poustawiał) mamy kuriozalne sytuację że paliwa jest 50% a amunicji 200% lub odwrotnie.

Ps
Aliantów zignoruję w ogóle, bo do Sylwestra to bym jeszcze w coś zagrał dla rozrywki  >:D


Z tego co mi wiadomo to korpus na początku bitwy o Caen był dobrze zaopatrzony w amunicję i paliwo,ustawiłbym na 100%
W bitwie ''Ardeny'' dałbym z 50%