12SS ''HJ''-Wersja Hansena

Zaczęty przez Hansen, Grudzień 19, 2014, 02:38:16 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Hansen

#45
Trzecia bitwa.....

88 zamieniamy w StuG-a bo to był StuGAbt,Wespe znowu zmiana nazwy na PzArtRgt/1,oba pułki GrPzSS  mają nieprawidłowe nazwy,to były 21 i 22 pułki gren.panc. a nie 1 i 2....trzeba zamienić pionierów budowlanych standardowo na szturmowych 43.

1SS znowu usuwamy a w miejsca rozstawień wystawimy 1ss ''core''.

Jak testowałem swoją przerobioną wersję,dodałem ciężkiej artylerii ciągniki ale diametralnie zmieniło to obraz każdej bitwy,było za łatwo....niech zostanie tak jak jest bez transportu (chyba że któraś ma)....powiedzmy że Jabos zrobiły swoje,wykryły ukryte ciągniki i je zniszczyły ;)

Zapomniałem wcześniej napisać,Kradschutzen może niech zostanie,doda folkloru :)
Trzeba też od pierwszej bitwy dać wersję Tajfunów która atakuje jak sowiecki Szturmowik....na jeden heks.

Mario

Cytat: Hansen w Kwiecień 08, 2015, 01:35:46 AM

pionierzy to nie pułk a batalion ! trzeba zmienić nazwę i zmiana ikony na sturmpionier 43 +SPW z miotaczami......i jeszcze bardzo ważna sprawa.....pionierzy szturmowi mają wszystkie zdolności pionierów budowlanych + walczą jak grenadierzy pancerni SS(HA,SA itd....trzeba to zmienić w Suicie)

Wydaje mi się ???, że zmiana  w pionierach szturmowych powinna być uzgodniona z Gustlikiem (żeby zmienił to w swoim efilu-podobnie jak wszystkie inne zmiany w właściwościach jednostek) wtedy kampania po zmianach  będzie dostępna dla wszystkich bez rozsyłania specjalnego efila ze zmianami :).
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Jaro

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Mario

To super ;D
a jak idą prace nad kampanią-służę pomocą w testowaniu :)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Hansen

Do przodu  :D
Chwilę to jeszcze potrwa bo najwięcej zmian dotyczy bitew w Normandii.
Będzie nowa bitwa....

Mario

To super -a jak bitwa jeśli nie jest to niespodzianka ;D
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Jaro

Cytat: Mario w Kwiecień 11, 2015, 02:32:14 PM
-służę pomocą w testowaniu :)
No tak... Do grania to wszyscy a do roboty to nie ma nikogo  ;)

Ps
To był żart, jeśli buźka jest niewyraźna >:D
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Zsamot

Ja tam się chętnie podłączę pod granie. :P Na testy też.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Hansen

Cytat: Mario w Kwiecień 11, 2015, 03:03:33 PM
To super -a jak bitwa jeśli nie jest to niespodzianka ;D

Operacja ''Luttich'',trochę nie do końca prawdziwa bo nie ma mapy Mortain,będzie na Avranches.

Hansen

#54
Pytanie do Generałów............czy chcecie aby to była kampania  HISTORYCZNA?  bez prototypów,więc walczymy jednostkami dostępnymi w ''I SSPzKorps''. Czy NIE,i chcecie mieć ''włączone'' prototypy?



Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

wojak

Historyczna, prototypy mogą być ,a czasem nawet powinny. Oby tylko nie ułatwiły znacząco kampanii.

Zsamot

Prototypy -jak najbardziej, a jak ktoś ich nie chce, może je śmiało wysłać w pierwszej turze ku alianckim siłom, na pewno komp się ucieszy i za darmo go sprzątnie. ;-)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Waldzios

Prototypy są integralną części tej gry, ich całkowite wyłączenie to dość skrajne rozwiązanie.

Jeśli bardzo zależy wam na historyczności, zawsze możecie poprawić historyczność listy prototypów.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

CytatPrototypy są integralną części tej gry, ich całkowite wyłączenie to dość skrajne rozwiązanie.

Jeśli bardzo zależy wam na historyczności, zawsze możecie poprawić historyczność listy prototypów.

No też tak sądzę, przecież lista prototypów pozwala na dowolne modyfikowanie dostępnych jednostek.
Rozumiem, że chodzi o to, żeby nie dostać jakiegoś Elefanta, albo Mausa, ale skromny batalion ppanc, albo drobny flak.....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/