Motocykle w klasie Recon.

Zaczęty przez Mario, Luty 15, 2015, 12:53:47 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Mario

Grając ostatnio w nową kampanię  Gustlika "Kwitnące wiśnie"zauważyłem podobnie jak i kilku kolegów problem z rozpoznaniem w siłach japońskich.
Pojawia się pytanie-skoro wycofana została jednostka motocyklistów z armii japońskiej w klasie piechota (możliwe, że zostaną te jednostki wycofane również z innych "armii") a motocykle zostały dane jako transport czy nie można by w klasie Recon umieścić takiej jednostki?
Kolejne pytanie- jakie parametry i cech dodatkowe taka jednostka powinna mieć?
A ostatnie jaki typ ruch powinien być dla niej dostępny?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

Jako jednostka typu recon to pasował by ruch fazowy i zasięg motocykla. Parametry bojowe nie muszą być wielkie. Zasieg widzenia 3 heksy.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Mario

#2
Ruch fazowy to jasna sprawa- zasięg widzenia  i "jazdy"też, -chodziło mi o dodatkowe cechy min. transport lotniczy/zrzut ze spadochronem, możliwość rozminowywania itp.
A parametry bojowe to na poziomie jednostek kawalerii rozpoznawczej czy patrolu motocyklowego w kraju "Polska"?
No i kwestia kluczowa ruch kołowy, półgąsienicowy czy tzw. "All Terrain" :)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

Najprościej byłoby skopiować "polskie" rozwiązanie, czyli jednostki  'Zwiad Konny'(E:2974) i 'Patrol motocyklowy'(E:3857).
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Tak też myślałem :)
a ruch kołowy tak jak jest w polskim rozwiązaniu czy półgąsienicowy jak ma obecnie transport w piechocie japońskiej czy może "All terrain"?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.