Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"

Zaczęty przez Rudel, Luty 08, 2015, 08:08:29 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

Cytatrecepta jest prosta nie uzupełniać w trakcie scenariusza rozbitków, nie podnosić stanów z wyjątkiem artylerii i po paru scenariuszach mamy morze kaski

No tak, receptę rozumiem, tylko jak do zestrzelenia JEDNEGO I-16 potrzebuję PIĘCIU Ki-10, z których potem każdy zostaje z 3-4 punktami, to jak ich nie uzupełnię, to do końca scenariusza mam po lotnictwie. A wtedy kolejne Iszaki, z braku lepszego zajęcia, zajmą sie moją artylerią właśnie i po scenariuszu już nie będę miał komu podnosić stanów.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

Tak wiem o tym dlatego pisałem o tym w pierwszych scenariuszach. Jednak dla mnie to smaczek tej kampanii wygrać kiepskim sprzętem ;D. piloci mi się poprawili i już nie było problemu. Nie kupuję wielu samolotów kosztowne są wolę zdrowo wyszkoloną elitę i świeżaków do dobijania. To szybko daje efekty.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#122
Cytat: Gustlik w Luty 15, 2015, 12:28:51 PM
Waldzios proponuje wyrzucić ciężkie okręty do osobnej frakcji, tak jak są wyrzucone ciężkie czołgi czy działa..,. 
Jest tylko jeden problem - flota, to był jeden organizm a pancerniki nie działały jako osobne, samodzielne
"bataliony" - jak Tygrysy.
Oczywiście, ale to żaden problem  ;).

Pancerniki nie działały samodzielnie, ale eskadry niszczycieli i eskadry krążowników, bez pancerników, jak najbardziej (chyba nie muszę dawać przykładów).
Prosiłem o wrzucenie ciężkich okrętów do oddzielnej frakcji ponieważ to byłoby mniej pracochłonne.

W takim razie proszę o frakcje zawierającą tylko lekkie okręty (DD, CL, CVL), oraz drugą zawierającą poprzednią plus ciężkie krążowniki.
Frakcja zawierająca tylko pancerniki jest zupełnie zbędna... :P

Cytat: Gustlik w Luty 15, 2015, 01:42:11 PM
No tak, receptę rozumiem, tylko jak do zestrzelenia JEDNEGO I-16 potrzebuję PIĘCIU Ki-10, z których potem każdy zostaje z 3-4 punktami, to jak ich nie uzupełnię, to do końca scenariusza mam po lotnictwie. A wtedy kolejne Iszaki, z braku lepszego zajęcia, zajmą sie moją artylerią właśnie i po scenariuszu już nie będę miał komu podnosić stanów.
To głównie kwestia przyzwyczajeń.

Dla mnie receptą na wszystko są dodatkowe jednostki, zamiast uzupełniać kupuje nową jednostkę, zamiast podnosić stany kupuje nową jednostkę, cały sekret...

Jeśli masz dość środków by uzupełnić 5 Ki-10 ze stanami 3-4, to równie dobrze możesz dokupić 3 nowe maszyny. Po scenariuszu możesz je zawsze sprzedać.

Najważniejsze, 5 bazowych myśliwców zawsze lepiej sobie poradzi niż 3 z podniesionymi stanami. Dodatkowe trafienia obniżają obronę przeciwnika, a większa ilość jednostek niweluje kwestie szczęścia (zawsze mogą trafić się kiepskie rzuty). Przeciwko I-16 zdarzało mi się wspomóc atakiem D3A1, by dodatkowo obniżyć obronę i zmniejszyć straty mysliwców.
Do pierwszego ataku przydaje się doświadczony myśliwiec (grunt to wygrać inicjatywę), potem już każdy sobie poradzi .
Często zdarza ze po ataku 1-2 jednostki trzeba wycofać, ale 3-4 nadal pozostają w pełni sprawne, więc jest rezerwa.

Owszem, na początku trzeba się trochę bardziej nakombinować, staranniej pilnować zasięgu wzroku, zastawiać pułapki (łatwiej gdy jest więcej maszyn), czy wykorzystywać bombowce jako osłonę lub przynętę.
Ale na dłuższą metę czysty zysk.

W większości rosyjskich scenariuszy, dwa Iszaki udało mi się zestrzelić bez większych strat, co najmniej jeden trafiał w pułapkę (nadziewał się na myśliwiec), a drugiego udawało mi się "skłonić" do ataku na eskortowany bombowiec.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

CytatJeśli masz dość środków by uzupełnić 5 Ki-10 ze stanami 3-4, to równie dobrze możesz dokupić 3 nowe maszyny. Po scenariuszu możesz je zawsze sprzedać.

Tylko po uzupełnieniu mam - na dalszą część scenariusza - 5 jako-tako doświadczonych, a po zakupie - 3 kompletne świeżaki.
Skoro poprzednio pięciu wróciło w stanie demolki - jakim cudem teraz trzech ma mnie obronić?

A Ruscy przylecą we dwóch, albo trzech....

CytatW większości rosyjskich scenariuszy, dwa Iszaki udało mi się zestrzelić bez większych strat, co najmniej jeden trafiał w pułapkę (nadziewał się na myśliwiec),

Jakbym nie widział jak komputer wyminął swoim samolotem trzy myśliwce i zestrzelił czwartego, który AKURAT był bez amunicji, to może uwierzyłbym w pułapki.... Ale to się zdarza zbyt rzadko - a samoloty są potrzebne gdzie indziej.

Cytata drugiego udawało mi się "skłonić" do ataku na eskortowany bombowiec.

Jak wyżej - mam za mało bombowców, żeby trzymać je w charakterze "przynęt" - cały czas mają coś do roboty.

Cytatzawsze trzymam działa poza zasięgiem wzroku przeciwnika.

Zawsze się znajdzie taki, co widzi.....
Zresztą przy tej "mobilności" dział, najczęściej nie ma wyboru drogi - wali się najkrótszą możliwą.

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Gustlik

PS - Teraz nie trzeba już robić żadnych sztucznych Frontów, ani Frakcji - można w każdym scenariuszu wyznaczyć - patrz zdjęcie -  KONKRETNE JEDNOSTKI, które gracz lub komputer - mogą kupić.

[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

#125
Cytat: Gustlik w Luty 15, 2015, 03:44:42 PM
Tylko po uzupełnieniu mam - na dalszą część scenariusza - 5 jako-tako doświadczonych, a po zakupie - 3 kompletne świeżaki.
Skoro poprzednio pięciu wróciło w stanie demolki - jakim cudem teraz trzech ma mnie obronić?

A Ruscy przylecą we dwóch, albo trzech....
Jeśli po takich stratach, nadal masz "dwóch, albo trzech.... " przeciwników, to popełniłeś błąd w ogóle atakując.

W takie sytuacji unikam przeciwnika i inwestuje w pelotki...
Cytat: Gustlik w Luty 15, 2015, 03:44:42 PM
Jakbym nie widział jak komputer wyminął swoim samolotem trzy myśliwce i zestrzelił czwartego, który AKURAT był bez amunicji, to może uwierzyłbym w pułapki.... Ale to się zdarza zbyt rzadko - a samoloty są potrzebne gdzie indziej.
Jeśli wyminął, to znaczy ze ktoś ten myśliwiec widział, a jeśli widział to pułapka była źle zastawiona.
Gwarantuje ze pułapki działają, a nawet jeśli udają się rzadko to rezultat jest wart kilku prób.

W twoim przypadku to powinno być dużo prostsze (znasz ich początkowe pozycje), możesz przewidzieć dokąd polecą (twoje widoczne jednostki), wystarczy ustawić myśliwiec pomiędzy tymi punktami...
Cytat: Gustlik w Luty 15, 2015, 03:44:42 PM
Jak wyżej - mam za mało bombowców, żeby trzymać je w charakterze "przynęt" - cały czas mają coś do roboty.
A to już efekt domina, tracisz 10-50% wartości swojego lotnictwa w każdej bitwie, więc nie masz środków na dodatkowe bombowce, i tak dalej, a efekt się kumuluje.

Zresztą zamiast bombowców możesz równie dobrze użyć samolotów zwiadowczych.
Najbardziej skrajny i pewny sposób to otoczyć myśliwiec 6 bombowcami.
Cytat: Gustlik w Luty 15, 2015, 03:44:42 PM
Zawsze się znajdzie taki, co widzi.....
Zresztą przy tej "mobilności" dział, najczęściej nie ma wyboru drogi - wali się najkrótszą możliwą.
To kwestia wprawy (i zużycia klawisza TAB). Przeciętne działo ma 5 zasięgu strzału, przeciętna jednostka 2 zasięgu wzroku, margines błędu jest dość duży.   
Cytat: Gustlik w Luty 15, 2015, 03:52:59 PM
PS - Teraz nie trzeba już robić żadnych sztucznych Frontów, ani Frakcji - można w każdym scenariuszu wyznaczyć - patrz zdjęcie -  KONKRETNE JEDNOSTKI, które gracz lub komputer - mogą kupić.
Genialne, to załatwia sprawę, dzięki !
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

#126
No to częściowo się sprawa rozwiązała- tylko czy takie rozwiązanie nie jest bardzie prac/czasochłonne (pytam się z punktu widzenia laika, który nigdy nie robił kampanii ;D)?
Mam pytanie trochę z innej beczki.
Czy nie uważacie (szczególnie Ty Gustliku), że ceny ciężkich krążowników w stosunku do cen pancerników są za wysokie (np. cena CA Takao jest tylko o 120 pkt. prestiżu mniejsza niż pancernika Nagato przy jednak sporo słabszych parametrach ataku i obrony i tylko większej ilości pkt. ruchu).
Lub ceny pancerników za niskie (tylko czy to nie ma coś wspólnego z max. widełkami cen ???).
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Fan Blitzkriegu

Kiedy można spodziewać się ulepszonej wersji kampanii?

Ceny pancerników są zbyt niskie. Jak dla mnie powinny kosztować z 6 000pp.

Waldzios

Cytat: Mario w Luty 15, 2015, 04:34:42 PM
Lub ceny pancerników za niskie (tylko czy to nie ma coś wspólnego z max. widełkami cen ???).

Cytat: Fan Blitzkriegu w Luty 15, 2015, 04:38:41 PM
Ceny pancerników są zbyt niskie. Jak dla mnie powinny kosztować z 6 000pp.
Górny limit to 3060.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Tak przypuszczałem.
Czyli tylko Luis może coś zmienić :)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

Cytat: Fan Blitzkriegu w Luty 15, 2015, 04:38:41 PM
Kiedy można spodziewać się ulepszonej wersji kampanii?

Ceny pancerników są zbyt niskie. Jak dla mnie powinny kosztować z 6 000pp.

Nie no 6 k za pancernik za drogo podejrzewam nawet, że Waldzios znalazł by jakiś zastępczy środek na pancernik przy tych cenach ;). Zmiany w kampanii im więcej opinii o scenariuszach tym lepiej.
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Mario

Też uważam, że 6 tys. to za dużo ;D.
3 do 4 tys. były by odpowiednie-ale  i tak nie mamy na to wpływu (może ktoś wyśle do Luisa zapytanie czy nie było by zasadne podnieść widełki cenowe (przyda się to w kampaniach z II WŚ a szczególnie w kampaniach powojennych).
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Fan Blitzkriegu

CytatPS - Teraz nie trzeba już robić żadnych sztucznych Frontów, ani Frakcji - można w każdym scenariuszu wyznaczyć - patrz zdjęcie -  KONKRETNE JEDNOSTKI, które gracz lub komputer - mogą kupić.


Czy możliwość ograniczenia dostępu do zakupu danych jednostek, zamyka drogę do ich ulepszania na modele, których nie ma na liście?.

Waldzios

18. Boungaville

Świetna mapa, teren olbrzymi.
Odległości robią niesamowite wrażenie, trzeba dobrze rozplanować zadania dla wojsk, bo zmiana zamierzeń w trakcie jest prawie niewykonalna. Nawet lotnictwo ma problem z dotarciem do krytycznych punktów na czas.
Lotniskowce są bezcenne, a decyzja o uzbrojeniu samolotów w torpedy lub bomby potrafi być krytyczna.
Zwiad szczególnie przy pochmurnej pogodzie to prawdziwe wyzwanie, mnóstwo ciemnych plam, AI zdołało mnie zaskoczyć i solidnie poharatać nie broniony lotniskowiec.
Południowa wyspa to doskonały przykład wykorzystania terenu Shallow Sea.



OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: 150mm Taisho 4
3   Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:70
5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Soryu
6   Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:55
7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-II KAI
8   China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:66
9   Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:68
10   Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:66
11   Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Mogami CA
12   Burma , #11 , Brilliant Victory , score:68
13   Mad-a-gaskar-ooo , #12 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Type 1 Chi-He
14   Sri Lanka , #13 , Brilliant Victory , score:64
15   Kuril Kimono , #14 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: Shokaku
16   Malaysia , #15 , Brilliant Victory , score:60
17   Singapore , #16 , Brilliant Victory , score:73
18   Boungaville , #17 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 1161  *  Average: 64

..
Current scenario: Boungaville,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 920
Army cost: 54511 , Current prestige is 2189
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +1800, Kokodaaa!  , cap disabled, 16 turns prestige: 400
if V : +1200, Kokodaaa!  , cap disabled, 16 turns prestige: 400
if TV: +700, Kokodaaa!  , cap disabled, 16 turns prestige: 400
if Ls: +0, Kokodaaa!  , cap disabled, 16 turns prestige: 400

Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /I , 5 bars , 986 exp , Japan , 10/10 , Overwhelming Attack  , 31 kill , 600 pp - U:001
*  SNLF , Isuzu Type 94 , 1st SNLF /I , 5 bars , 651 exp , Japan , 10/10 , Extended Front  , 28 kill , 0 pp - U:002  [+15 exp]
*  Sappers , Isuzu Type 94 , 1st Sappers , 5 bars , 516 exp , Japan , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:003
*  SNLF , Isuzu Type 94 , 1st SNLF /II , 5 bars , 611 exp , Japan , 9/10 , Determined Defense  , 20 kill , 0 pp - U:005  [+14 exp]
*  Engineer 35 , Isuzu Type 94 , 1st Engineer , 5 bars , 709 exp , Japan , 10/10 , Resilience  , 19 kill , 0 pp - U:008
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /II , 5 bars , 577 exp , Japan , 10/10 , First Strike  , 19 kill , 600 pp - U:024
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /III , 2 bars , 297 exp , Japan , 10/10 , 16 kill , 600 pp - U:025
Navy Paratroopers , 1st Airborne /I , 0 bars , 46 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 204 pp - U:051  [+9 exp]
Navy Paratroopers , 1st Airborne /II , 1 bars , 185 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 204 pp - U:052  [+15 exp]
Navy Paratroopers , 1st Airborne /III , 0 bars , 12 exp , Japan , 4/10 , 0 kill , 204 pp - U:128  [+12 exp]

Czołg
*  Type 1 Chi-He , 1st Tank /I , 5 bars , 640 exp , Japan , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , Recon, 26 kill , 0 pp - U:006
Type 1 Chi-He , 1st Tank /II , 4 bars , 449 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 372 pp - U:022  [+18 exp]
Type 1 Chi-He , 1st Tank /III , 2 bars , 236 exp , Japan , 8/10 , 8 kill , 372 pp - U:023  [+20 exp]
+  Type 1 Chi-He , 1st Tank /IV , 1 bars , 168 exp , Japan , 5/10 , 6 kill , 0 pp - U:053  [+10 exp]

Rozpoznanie
*  Type 92 , 1st Recon , 3 bars , 393 exp , Japan , 10/10 , Combat Support  , Recon, 10 kill , 0 pp - U:009

Artyleria
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 1st Art /I , 4 bars , 466 exp , Japan , 14/10 , 9 kill , 0 pp - U:004  [+21 exp]
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 1st Art /II , 5 bars , 583 exp , Japan , 15/10 , Infiltration Tactics  , 18 kill , 0 pp - U:007  [+18 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 1st Art /III , 3 bars , 337 exp , Japan , 13/10 , 9 kill , 780 pp - U:012  [+5 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 1st Art /IV , 3 bars , 348 exp , Japan , 13/10 , 13 kill , 780 pp - U:013  [+24 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 2nd Art /I , 5 bars , 633 exp , Japan , 15/10 , Overwhelming Attack  , 22 kill , 1332 pp - U:020  [+57 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 2nd Art /II , 4 bars , 433 exp , Japan , 14/10 , Aggressive Attack  , 15 kill , 1243 pp - U:021  [+25 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 2nd Art /III , 0 bars , 71 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 600 pp - U:029  [+3 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 2nd Art /IV , 1 bars , 144 exp , Japan , 11/10 , 5 kill , 660 pp - U:030  [+6 exp]
+  305mm Type 7 long , Type 95 Ho Fu ,  , 0 bars , 3 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:135

Obrona plot.
88mm Type 99 , Type 94 Yo-Ke , 1st AA /I , 0 bars , 3 exp , Japan , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 480 pp - U:046
88mm Type 99 , Type 94 Yo-Ke , 1st AA /II , 0 bars , 24 exp , Japan , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 480 pp - U:050

Myśliwiec
+  A6M2 Zero , 1st Fighter , 5 bars , 781 exp , Japan , 8/10 , Combat Support  , Special Munition, 18 kill , 0 pp - U:011  [+53 exp]
A6M2 Zero , 2nd Fighter , 5 bars , 842 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline  , Special Munition, 16 kill , 516 pp - U:015  [+10 exp]
A6M2 Zero , 3rd Fighter , 5 bars , 1065 exp , Japan , 10/10 , All Weather Combat  , Special Munition, 17 kill , 516 pp - U:016  [+48 exp]
A6M2 Zero , 4th Fighter , 5 bars , 750 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, 21 kill , 516 pp - U:026  [+52 exp]
A6M2 Zero , 5th Fighter , 5 bars , 1303 exp , Japan , 10/10 , Devastating Fire  , Special Munition, Support, 26 kill , 516 pp - U:027  [+55 exp]
+  A6M2 Zero , 6th Fighter , 4 bars , 488 exp , Japan , 9/10 , Special Munition, 10 kill , 0 pp - U:035  [+25 exp]
A6M2 Zero , 7th Fighter , 4 bars , 470 exp , Japan , 9/10 , Special Munition, 13 kill , 516 pp - U:043  [+36 exp]
A6M2 Zero , 8th Fighter , 3 bars , 365 exp , Japan , 9/10 , Special Munition, 11 kill , 516 pp - U:044  [+27 exp]

Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val , 1st Attack , 5 bars , 1235 exp , Japan , 8/10 , Support, Special Munition, 23 kill , 432 pp - U:014  [+53 exp]
Aichi D3A1 Val , 2nd Attack , 5 bars , 1020 exp , Japan , 9/10 , Support, Special Munition, 14 kill , 432 pp - U:017  [+80 exp]
Aichi D3A1 Val , 3rd Attack , 5 bars , 792 exp , Japan , 9/10 , Skilled Ground Attack  , Support, Special Munition, 26 kill , 432 pp - U:031  [+71 exp]
Aichi D3A1 Val , 4th Attack , 5 bars , 1047 exp , Japan , 10/10 , Support, Special Munition, 14 kill , 432 pp - U:032  [+83 exp]
Mitsubishi F1M Pete , 1st Air Recon , 1 bars , 174 exp , Japan , 10/10 , Recon, 3 kill , 276 pp - U:033  [+15 exp]
Mitsubishi F1M Pete , 2nd Air Recon , 1 bars , 184 exp , Japan , 9/10 , Recon, 3 kill , 276 pp - U:034  [+2 exp]
B5N Kate (t) , 5th Attack , 5 bars , 580 exp , Japan , 10/10 , Support, Special Munition, 16 kill , 552 pp - U:036  [+45 exp]
B5N Kate (t) , 6th Attack , 5 bars , 654 exp , Japan , 9/10 , Support, Special Munition, 15 kill , 552 pp - U:037  [+37 exp]
B5N Kate (t) , 7th Attack , 5 bars , 630 exp , Japan , 10/10 , Support, Special Munition, 8 kill , 552 pp - U:038  [+24 exp]
B5N Kate (t) , 8th Attack , 5 bars , 626 exp , Japan , 10/10 , Support, Special Munition, 11 kill , 552 pp - U:039  [+30 exp]
Kawanishi H6K , 3rd Air Recon , 5 bars , 639 exp , Japan , 8/10 , Recon, Support, 7 kill , 420 pp - U:041  [+45 exp]
Kawanishi H6K , 4th Air Recon , 4 bars , 488 exp , Japan , 9/10 , Recon, Support, 8 kill , 420 pp - U:042  [+62 exp]
G4M Betty , 9th Attack , 2 bars , 201 exp , Japan , 6/10 , Support, Special Munition, 3 kill , 756 pp - U:057  [+83 exp]
G4M Betty , 10th Attack , 2 bars , 247 exp , Japan , 9/10 , Support, Special Munition, 2 kill , 756 pp - U:058  [+68 exp]
G4M Betty , 11th Attack , 1 bars , 166 exp , Japan , 8/10 , Support, Special Munition, 1 kill , 756 pp - U:059  [+106 exp]
G4M Betty , 12th Attack , 2 bars , 284 exp , Japan , 9/10 , Support, Special Munition, 5 kill , 756 pp - U:060  [+82 exp]
Ki-46 Dinah , 5th Air Recon , 0 bars , 4 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 468 pp - U:061
Ki-46 Dinah , 6th Air Recon , 0 bars , 46 exp , Japan , 10/10 , Recon, 1 kill , 468 pp - U:062  [+18 exp]

Niszczyciel
*  Fubuki , IJN Fubuki , 5 bars , 501 exp , Japan , 10/10 , 14 kill , 0 pp - U:010  [+13 exp]

Pancernik
Nagato (Planes:0/1), IJN Nagato , 5 bars , 515 exp , Japan , 9/10 , 31 kill , 2580 pp - U:018  [+41 exp]
Nagato (Planes:0/1), IJN Mutsu , 5 bars , 522 exp , Japan , 10/10 , 31 kill , 2580 pp - U:019  [+50 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Kongo , 2 bars , 267 exp , Japan , 10/10 , 14 kill , 2508 pp - U:045  [+19 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Hiei , 2 bars , 274 exp , Japan , 10/10 , 20 kill , 2508 pp - U:047  [+14 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Kirishima , 2 bars , 223 exp , Japan , 10/10 , 13 kill , 2508 pp - U:048  [+25 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Haruna , 2 bars , 266 exp , Japan , 10/10 , 16 kill , 2508 pp - U:049  [+21 exp]
Fuso (Planes:0/1), IJN Fuso , 1 bars , 164 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 2496 pp - U:054  [+43 exp]
Fuso (Planes:0/1), IJN Yamashiro , 1 bars , 123 exp , Japan , 9/10 , 6 kill , 2496 pp - U:055  [+40 exp]

Lotniskowiec
Seaplane Tender (Planes:0/2), IJN Akitsushima , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:028
Akagi (Planes:0/6), IJN Akagi , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:040
Kaga (Planes:0/6), IJN Kaga , 0 bars , 18 exp , Japan , 6/10 , 0 kill , 2832 pp - U:056  [+18 exp]
Shokaku (Planes:0/5), IJN Shokaku , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2784 pp - U:129
Shokaku (Planes:0/5), IJN Zuikaku , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2784 pp - U:130

Player 1 : Japan
Killed: INF:320  TNK:31   RCN:36   AT:9    FLAK:40   FORT:57   ATY:84   AD:35   FTR:54   TB:30   LB:1    SUB:5    DD:50   BS:5    CRs:23     Total: 780
Lost  :   Total: 0

BV 18
V   0
TV  0
L   0


Czwarta tura:
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Mam pytanie-dlaczego koledzy nie posiadają na stanie OP-z wcześniejszych dyskusji wywnioskowałem,
że waszym zdanie to bardzo dobre jednostki (a tu we flocie nie ma ani jednego-czyli może nie takie dobre i jakieś zmiany w nich by się przydały ;D)
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.