Uzupełnienia dla umocnień stałych

Zaczęty przez Jaro, Marzec 12, 2015, 12:41:53 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Jaro

Spotkałem się z sytuacją, że AI uzupełnił stany jednostki będącej wrakiem czołgu. To trochę śmieszne? Aby temu zapobiec wystarczy ustawić siłę bazową na 1.

W przypadku wraków brak uzupełnień ma sens.

Co natomiast w przypadku umocnień typu zasieki, zapory przeciwczołgowe, miny (jako jednostka). Raczej ich stany nie powinny być uzupełniane w czasie bitwy (choć nie mam tu już 100% pewności). Przecież może się teoretycznie zdarzyć, że saperzy dołożą miny w częściowo oczyszczonym polu minowym wykorzystując chwilę ciszy w trakcie bitwy.

Pozostaje jeszcze trzecia grupa: bunkry, budynki. Co z ich uzupełnianiem? Z jednej strony łatwo wyobrazić sobie podesłanie uzupełnień załogi, która zginęła, jednak raczej w trakcie bitwy nikt nie odbuduje zniszczonego skrzydła budynku.

Podpowiedzcie, którym z poniższych grup dać możliwość uzupełniania w trakcie bitwy:
- wraki
- miny, zasieki, zapory przeciwczołgowe
- bunkry i budynki
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Twoja logika ma sens. W zasadzie się zgadzam.

Problem w tym ze siła bazowa jednostki to lokalne ustawienie, dla konkretnej jednostki i w konkretnym scenariuszu.
Nie da się tego ograniczyć globalnie (z poziomu efila).
Właściwe ustawienie, ewentualnie modyfikacja, zależy wyłącznie od woli autora scenariusza.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

Ten temat jest podnoszony na JP. Krótko mówiąc chcą by umocnienia  traktować podobnie do lotniskowa czyli coś w rodzaju hangaru do którego da radę wprowadzić jednostki lądowe. Cóż trzeba będzie inwestować w ciężką artylerię by taki parking zniszczyć z jednostkami w środku >:D >:D >:D >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Gustlik

Trzeba pamiętać, że i dzisiaj budynek, to nie jest tylko budowla jako taka, bo ona się sama nie broni.
To jest budynek razem z obrońcami - i tak go trzeba traktować. Zatem "uzupełnienie", to nie
jest uzupełnienie murów i dachówek (takie rzeczywiście nie miałoby sensu), ale uzupełnienie
załogi budynku. 
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Cytat: Waldzios w Marzec 12, 2015, 02:22:26 PM
Właściwe ustawienie, ewentualnie modyfikacja, zależy wyłącznie od woli autora scenariusza.

Właśnie do tego zmierzam. Czyli jak autor powinien do tego podchodzić (pomijam ekstremalne pomysły >:D).
Dzięki.

Cytat: Gustlik w Marzec 12, 2015, 02:57:13 PM
To jest budynek razem z obrońcami - i tak go trzeba traktować.
Dzięki.

No to mi się pojaśniło  ;D
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI