Lotniska

Zaczęty przez Mario, Luty 28, 2015, 12:04:07 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Mario

Dzisiaj z rana ;D nasunął mi się pomysł z grupy: genialne, średnie, takie sobie i do.... >:D.
Chodzi o lotniska-żeby zachowywały się tak jak "lotniskowiec" (czyli żeby były jednostką/budynkiem)-tzn. żeby samoloty w określonej liczbie 1-6 mogły w nim się schować jak w hangarze.
Tu pojawia się pytanie jeżeli zatopimy lotniskowiec- to jest zniszczony z całą zawartością- co się dzieje jak lotniskowiec jest częściowo zniszczony?-czy również "zawartość " ulega częściowej destrukcji?
Pojawia się oczywiście pytanie -co z budową/naprawianiem takich ;D lotnisk przez jednostki inżynieryjne?
Co sądzicie o takim pomyśle ;D?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

Takie lotniska są wykonalne (w efilu istnieją jednostki 'Airbase'/'Seaplane Base').

Takie rozwiązanie ma jednak podstawową wadę, bazę lotniczą można tylko zniszczyć, nie da się jej przejąć...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

A jak miałby z takich lotnisk odbywać sie transport (spadochroniarzy, sprzętu)?
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

No właśnie nie wiem-jak napisałem to było takie przemyślenie ;D :) :huh?(spadochroniarze itp."wchodzą" ;D do hangaru, ładują się i odlatują ;D).
Zastanawiałem się jak by to wyglądało-6 samolotów w hangarach/lotnisku-atak: znika lotnisko i samoloty >:D wroga lub własne :'(
Pytanie drugie jak coś takiego budować/naprawiać i bazować samoloty na lotniskach polowych ???
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

Takie lotniska są niebezpieczne wiele razy je spotykałem grając w kampanie Golothina. Łatwo je zablokować wystarczy nad nim powiesić dowolny samolot i nic z takiego nie odleci. AI to wie i umie wykorzystać. Zastosować je można w celu pokazania np zaskakującego ataku przeciwnika wyłączającego nasze lotnictwo z akcji. Zastosowania ich w innym celu nie widzę. AI jeżeli dorwie na takim nasze samoloty to je zniszczy razem z lotniskiem. >:D >:D >:D >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Mario

No to takie lotnisko trzeba bronić jednostkami pelot ;D i nie chować do niego wszystkich samolotów -jakaś osłona musi być ;D
No ale to tylko takie przemyślenia ;D
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Gustlik

Mam prośbę - nie mnóżcie bytów - w tej chwili mamy następujące rodzaje lotnisk:

- pierwotne - zabudowane w mapie przez autora mapy
- powstałe na etapie budowy scenariusza - normalne
- jak wyżej ale "dirt"
- zbudowane przez saperów, w trakcie rozgrywania scenaiusza
- istniejące jako jednostka (ale bez hangarów) pozostałość po PG2

Każde z nich działa trochę inaczej i ma trochę inne właściwości - więc jak bym dążył raczej do upraszczania, a nie wprowadzania
szóstego rodzaju lotniska.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/