Kontenery

Zaczęty przez Jaro, Marzec 26, 2015, 12:01:39 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Rudel

#60
Do wsparcia takiego zestawu Bradley z piechotą używałem AC-130 lub latającej na śmigłowcach artylerii (M777A2). Mam takich 5. Czyli nawet na wielkich mapach mieli by szanse przeżyć 8). Sprawdź te armaty są świetne dają się wysadzić nawet na tyłach wroga >:D >:D >:D >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Gustlik

CytatBradley bardziej elastyczny bez konieczności trzymania się w pobliżu piechoty...

Ludzie! Przecież ten IFV JEST PO TO żeby się trzymać w pobliżu piechoty! Po to został skonstruowany. Dlatego wspiera z dwóch heksów! Po prostu patrz na to jak na jedną jednostkę.

CytatBrakuje uzasadnienia dla targania piechoty w Bradleyu, kiedy zestaw BFV + piechota (z organicznym transportem) wydaje się po prostu użyteczniejszy.

Uzasadnienia są następujące:

- cena - Bradley+Piechota - w porównaniu do: Bradley+Piechota+Transport
- elastyczność - to Ty decydujesz czy mają wysiąść czy nie.
- w przypadku konieczności transportu lotniczego piechoty, albo wejścia na nieprzyjazny teren nie dostajesz upojnego komunikatu o "losing transport". Po prostu zostawiasz IFV, a piechota robi swoje.
- obie jednostki dysponują własnym zapasem amunicji
- mając klasyczny transport, nie masz szansy strzelić z niego po dojechaniu, a potem, w zależności od sytuacji - wysadzić piechotę, żeby dokończyła - albo nie.

CytatMożesz kupić kolejnego Bradleya, zamiast piechoty, same plusy

No i właśnie tu trzeba wprowadzić poprawki, m.in ograniczyć Close Def dla IFV. W mieście powinny uważać - tak jak czołgi.
Tak żeby miast się nie dało nimi zdobywać bez desantu.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rudel

Myślę, że tu też może mieć rolę brak takiego odpowiednika Bradleya po stronie AI. Rosyjskie BWP 1,2 i 3 oczywiście dla różnych okresów czasowych. BWP 3 to potężnie uzbrojona maszyna może namieszać.Dla mnie generalnie użycie IFV to kwestia taktyki kto co wybierze tak będzie miał. Mogą one powoli zmienić obraz walk musimy się z nimi tylko oswoić ;) ;)
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

Cytat: Rudel w Kwiecień 01, 2015, 07:13:38 PM
Do wsparcia takiego zestawu Bradley z piechotą używałem AC-130 lub latającej na śmigłowcach artylerii (M777A2). Mam takich 5. Czyli nawet na wielkich mapach mieli by szanse przeżyć 8). Sprawdź te armaty są świetne dają się wysadzić nawet na tyłach wroga >:D >:D >:D >:D
Świadomie staram się nie wykorzystywać sztuczki ze śmigłowcami, bo czuje się jakbym oszukiwał.
Mam przeciętnie 3 transporty śmigłowcowe w scenariuszu i tyleż jednostek transportowanych przez śmigłowce.  Teoretycznie mógłbym zrezygnować z jednego oddziału Delty dla M777A2, ale posiadana artyleria w zupełności mi wystarcza.



Cytat: Gustlik w Kwiecień 01, 2015, 07:55:55 PM
Ludzie! Przecież ten IFV JEST PO TO żeby się trzymać w pobliżu piechoty! Po to został skonstruowany. Dlatego wspiera z dwóch heksów! Po prostu patrz na to jak na jedną jednostkę.
Wyciągasz błędne wnioski z tego co piszę... Nie twierdzę  ze transport kontenerowy nie ma sensu, albo jest nierealistyczny... Wręcz przeciwnie...
Stwierdziłem tylko ze w porównaniu z równolegle istniejącym transportem organicznym, w mojej opinii transport kontenerowy wypada blado i mało użytecznie...

Może to wynika z mojej specyficznej metody grania, ale takie mam spostrzeżenia...
Gdyby nie było wyboru miedzy transportem organicznym a kontenerowym, nie byłoby dyskusji, ale w tej konkretnej sytuacji opisuje moje subiektywne wrażenia z testów...

Tak jak sam pisałeś, gracz będzie miał wybór czy używać kontenerowców, czy nie. Nie widzę w tym problemu. Ja po prostu stwierdziłem, ze z mojego punktu widzenia, transport organiczny to lepszy wybór  8).
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

A propo transportu kontenerowego w  jednostkach radziecki i polskich.
Zauważyłem pewien błąd.
Jednostki: fizylierzy i awtamatcziki nie tracą transportu (próbowałem różne rodzaje: UC[w], ZiS 5, M3) pomimo komunikatu przy załadowaniu o utracie ???
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Jaro

A masz najnowszą wersję gry? Taki błąd już był i Luis go usuwał...
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Mario

Mam najnowszą wersje ze strony Kowdara.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Zsamot

Tak tylko z ciekawości zapytam, czy mozna by połączyć np. Sd.Kfz.10, ciągnący armatę przeciwpancerną PaK 40? Stosowna fotka na fanpejdżu naszej gry:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=917221081679009&set=gm.931013973627800&type=1&theater
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Jaro

Cytat: Mario w Maj 07, 2015, 07:55:26 PM
Mam najnowszą wersje ze strony Kowdara.
Możesz pobrać najnowszy exe z http://sourceforge.net/projects/opengeneral/files/DailyBuild/OpenGenCore.zip/download i wtedy sprawdzić. Jak będzie źle, to zgłoś na forum JP http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=44404&start=6000
Albo podeślij mi save to sam sprawdzę.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Gustlik

CytatTak tylko z ciekawości zapytam, czy mozna by połączyć np. Sd.Kfz.10,

No akurat PaK40 jeździ za Sdkfz 6 lub 11. Można oczywiście dołożyć mu i 10, ale nie wiem czy jest sens mnożyć te transporty.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Cytat: Jaro w Maj 07, 2015, 08:01:36 PM
Cytat: Mario w Maj 07, 2015, 07:55:26 PM
Mam najnowszą wersje ze strony Kowdara.
Możesz pobrać najnowszy exe z http://sourceforge.net/projects/opengeneral/files/DailyBuild/OpenGenCore.zip/download i wtedy sprawdzić. Jak będzie źle, to zgłoś na forum JP http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=44404&start=6000
Albo podeślij mi save to sam sprawdzę.

Sprawdziłem:
Błąd został usunięty w wersji 0.90.42.0 a u Kowdara jest 0.90.41.4. Zalecam pobranie nowego pliku gry z SourceForge
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Mario

Cytat: Jaro w Maj 07, 2015, 08:01:36 PM
Cytat: Mario w Maj 07, 2015, 07:55:26 PM
Mam najnowszą wersje ze strony Kowdara.
Możesz pobrać najnowszy exe z http://sourceforge.net/projects/opengeneral/files/DailyBuild/OpenGenCore.zip/download i wtedy sprawdzić. Jak będzie źle, to zgłoś na forum JP http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=44404&start=6000
Albo podeślij mi save to sam sprawdzę.
Dzięki, jest ok.
Zaciekawiła mnie jeszcze jedna sprawa:
Motorazwiedka 43 przydzielona jako core (unit7) posiada jako transport UC[W].
W oknie zakupów w klasie recon nie można takiej jednostce kupić żadnego transportu.
OpenGen 0.90.42.4 * (6 May 2015)  *  AI: Default
* Efile version: GusOpen Ver.6.1
Campaign: G34 STAVKA WIĘKSZA NIŻ ŻYCIE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%
Czy to  jest jakiś błąd-a może pozostałość  po jakiś experymentach (lub celowe przydzielenie) ???
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Jaro

Autor scenariusza może przydzielić dowolny, nawet niepasujący transport. To może być ta przyczyna lub późniejsze zmiany w efilu. Może Gustlik coś pojaśni.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Gustlik

#73
CytatAutor scenariusza może przydzielić dowolny, nawet niepasujący transport. To może być ta przyczyna lub późniejsze zmiany w efilu.

No może, ale raczej nie ma sensu przydzielać go jednostce, która jest już na motocyklach !!!   :xplode

Oczywiście, że mój błąd, bo wcześniej "Razwiedczyki" byli zwykłą piechotą, więc mieli transporty.

Ostatnio przerobiłem ich na jednostkę motocyklową, zmotoryzowaną. Teraz mają ruch "Wheeled"
więc oczywiście nie można im transportów kupić - bo i po co... Ale nie pousuwałem im transportów
w kampaniach, które mieli będąc jeszcze piechotą. 

No i kupa :damnpc Muszę przejrzeć wszystkie ruskie kampanie.....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Trzeba by pomyśleć, jak zmieniać efila aby uniknąć takich sytuacji. Pytanie tylko co jest mniejszym złem: pozostawienie "wycofanej" jednostki w efilu (można ją oznaczyć zakaz kupna) czy poprawiać wiele kampanii a w międzyczasie borykać się z takimi problemami.

PS
Obecnie większość kampanii z ustawioną opcją użyj zdefiniowanego paliwa i amunicji ma dziwne ustawienia: paliwo ponad stan a amunicja poniżej lub odwrotnie... :(
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI