Menu główne

Lotnictwo/OG

Zaczęty przez Teilweise, Grudzień 14, 2015, 07:58:43 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zsamot

Koszt? Brytole mieli świetne pojazdy inżynieryjne na bazie Churchilla.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Jaro

Cytat: Zsamot w Styczeń 29, 2016, 09:16:12 PM
Kiedyś zbudowałem lotnisko na lotnisku...

Wiem już jak to zrobiłeś (albo się domyślam). Lotnisko było narysowane na mapie (w pliku jpg/png) ale nie było zaznaczone jako lotnisko tylko jako teren clear. W takim przypadku jest to możliwe.

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

#32
Ciekawostka:

Od następnej wersji silnika dostępna będzie możliwość sprawdzenia dostępnych w scenariuszu transportów nieorganicznych:

Okno dialogowe będzie można wyświetlić klikając Ctrl+Click na ikonie jednostki (w HQ, w oknie zakupów, w oknie ulepszeń, lub panelu jednostki)...

To powinno nieco ułatwić orientacje w kwestii dostępnych transportów, szczególnie lotniczych...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Seta

Świetne i przydatne ułatwienie :yes. Fajnie, że gra się cały czas rozwija.

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Cudownie, skończą się wreszcie spadochroniarze, którzy nie mogą zostać zrzuceni...
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Mario

Dołączam się-super robota ;D
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

#37
Stworzyłem nowy wątek na JP ('Air attack range for ground units'). Dotyczy ograniczenia zasięgu pasywnej (wartość  w kwadratowym nawiasie) obrony przeciwlotniczej.

Kwestia dotyczy głównie nowoczesnej części efila i problemu artylerii odpowiadającej (z kilku heksów) na ostrzał lotnictwa...

Teoretycznie Luis wyraził wstępną zgodę, ale z komentarzami na JP rożnie bywa, zawsze może odezwać się jakiś nawiedzony tradycjonalista (twierdzący ze po tej zmianie nieuchronnie nastąpi koniec świata).

Więc jeśli ktoś zupełnym przypadkiem zawita w najbliższym czasie na JP i wyrazi swoją opinie, to będzie to potencjalnie przydatne...  ;)
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

#38
Dorzuciłem tam malutki kamyczek mogący wywołać lawinę ::). O rozdzieleniu artylerii na okrętach na dwa rodzaje  >:D. Pewno mnie o herezję oskarżą, ale gra jest warta świeczki ;D Bo Csaba coś zaczął tam piskać o morskich 40 mm boforsach jak wywołał wilka z lasu no to ma >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

Cytat: Rudel w Maj 08, 2016, 08:30:11 PM
Dorzuciłem tam malutki kamyczek mogący wywołać lawinę ::). O rozdzieleniu artylerii na okrętach na dwa rodzaje  >:D. Pewno mnie o herezję oskarżą, ale gra jest warta świeczki ;D Bo Csaba coś zaczął tam piskać o morskich 40 mm boforsach jak wywołał wilka z lasu no to ma >:D
Nie do końca zrozumiałem twój przekaz...  :dunno
Przecież o to od początku chodzi w tym wątku  i o tym samym pisał Csaba...
Jeśli ustalimy zasięg AA, a zasięg zwykłego ataku pozostanie niezmieniony, to właśnie efektem będzie rozdzielenie uzbrojenia na dwa rodzaje (o rożnych zasięgach)... Nieważne czy chodzi o haubicę, czy okręt...
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Rudel

#40
Tak jak kiedyś pisaliśmy o rozdziale Artylerii Okrętowej na dwa rodzaje. Bardziej ta funkcja jest przydatna od krążownika w górę. Umożliwiło by to strzelanie w tej samej turze do np okrętu wroga i ostrzelania jakiegoś samolotu będącego w zasięgu AA. Realizacja prawy bądż lewy klik myszką. Nie powinno to być aż takie trudne do realizacji. A jakie możliwości się otwierają przy nowoczesnych okrętach tu widzę podstawowe wykorzystanie tej poprawki. Na JP było to kiedyś podnoszone przez Gustlika, lecz pewno dawno już o tym zapomnieli:(
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Waldzios

#41
Cytat: Rudel w Maj 08, 2016, 09:14:58 PM
Tak jak kiedyś pisaliśmy o rozdziale Artylerii Okrętowej na dwa rodzaje. Bardziej ta funkcja jest przydatna od krążownika w górę. Umożliwiło by to strzelanie w tej samej turze do np okrętu wroga i ostrzelania jakiegoś samolotu będącego w zasięgu AA. Realizacja prawy bądż lewy klik myszką. Nie powinno to być aż takie trudne do realizacji. A jakie możliwości się otwierają przy nowoczesnych okrętach tu widzę podstawowe wykorzystanie tej poprawki. Na JP było to kiedyś podnoszone przez Gustlika, lecz pewno dawno już o tym zapomnieli:(
Szczerze wątpię żeby coś takiego przeszło... , raczej niespecjalnie mieści się to w mechanice OG...;

Jeśli kiedykolwiek pisałem o rozdzieleniu artylerii okrętowej, to miałem na myśli właśnie zróżnicowanie zasięgów (bo parametry ataku są już zróżnicowane), czyli to czego dotyczy ten wątek...;
Gustlik tez kilkakrotnie pisał o zasięgu ognia plot jednostki...;

Nigdy nie miałem na myśli atakowania kilku celów jednocześnie, czy kilku celów w tej samej turze...;



GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Gustlik

Myślę że dyskusja zabrnęła za daleko.... Jakieś krążowniki, niszczyciele...Jeeezu.

Mnie chodziło tylko o to, żeby mi haubica Gvozdika czy inny Pion do Raptorów nie
strzelały kiedy atakują z powietrza, z dystansu trzech heksów - i tyle.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Waldzios

Spokojnie wszystko idzie wedle planu...  >:D
Dyskusja o okrętach rzeczywiści trochę zboczyła..., generalnie chodzi tylko o to, jak wspomniany mechanizm ma się zachowywać dla jednostek morskich...

Tak czy inaczej, Luis chciał dyskusji, więc ma dyskusję  :P
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Sorkvild

Powracając do tematyki lotniczej w OG. Co oznacza parametr "bomb size" w niektórych bombowcach i ciężkiej artylerii?