Kowdar - W74 "Pociąg Pancerny nr 3" - 100%

Zaczęty przez kowdar, Listopad 21, 2020, 12:44:38 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

kowdar

#15
I ostatni żartobliwy scenariusz.
Nie możemy wystawić żadnej jednostki, ale otrzymujemy trzy "super" jednostki, którymi musimy pomścić Pociąg Pancerny nr 3 i zdobyć wrogi VH.

Jedyny zysk, gdy można zobaczyć jak się walczy jednostkami "z nie swojej epoki" :)
Można też zrobić konkurencję ... kto najszybciej :)

Wspaniała trójca ...




OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: W74 POCIĄG PANCERNY NR 3 v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   KOENITZ , #0 , Brilliant Victory , score:51
2   ZUTPHEN , #1 , Brilliant Victory , score:55
3   BARBAROSSA: GRAJEWO , #2 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Pz 38(t)
4   BARBAROSSA: OSOWIEC , #3 , Brilliant Victory , score:54
5   NEVEL-VELIKIYE LUKI LINE 1 , #4 , Victory , score:32
6   NEVEL-VELIKIYE LUKI LINE 2 , #5 , Brilliant Victory , score:56
7   NEVEL-VELIKIYE LUKI LINE 3 , #6 , Victory , score:33
8   VITEBSK-NEVEL-POLOZK LINE 1 , #7 , Brilliant Victory , score:50
9   VITEBSK-NEVEL-POLOZK LINE 2 , #8 , Brilliant Victory , score:53
10   SEBESH-NOVOSOKOLNIKI LINE 1 , #9 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: 7.5cm AT Waggon
11   SEBESH-NOVOSOKOLNIKI LINE 2 , #10 , Brilliant Victory , score:50
12   SCHAULEN-MOSCHEIKEN-WEINODEN LINE 1 , #11 , Brilliant Victory , score:58
13   SCHAULEN-MOSCHEIKEN-WEINODEN LINE 2 , #12 , Brilliant Victory , score:53
14   SCHAULEN-MOSCHEIKEN-WEINODEN LINE 3 , #13 , Brilliant Victory , score:52
15   SCHAULEN-MOSCHEIKEN-WEINODEN LINE 4 , #14 , Brilliant Victory , score:69
16   GODZILLA '44 , #15 , Brilliant Victory , (no score)
--
Campaign score: 772  *  Average: 51

..
Current scenario: GODZILLA '44,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 3918 , Current prestige is 4084
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive   Using map: 356
BV: Win , turn prestige: 4800
V : Win , turn prestige: 6000
TV: Win , turn prestige: 7200
Ls: Loss , turn prestige: 7200

Piechota
PzZug Infanterie , Radfahr ,  , 4 bars , 471 exp , Niemcy , 10/10 , 10 kill , 120 pp - U:002
PzZug Aufklarer , BMW-R75 [W] ,  , 5 bars , 556 exp , Niemcy , 10/10 , Mountain Training  , 16 kill , 252 pp - U:003
PzZug Pioniere , Radfahr ,  , 4 bars , 471 exp , Niemcy , 10/10 ,     Fast Builder, 18 kill , 264 pp - U:007
PzZug Infanterie , Radfahr ,  , 3 bars , 333 exp , Niemcy , 10/10 , Bridging  , 7 kill , 120 pp - U:010

Czołg
+  Pz 38(t) ,  , 5 bars , 527 exp , Niemcy , 10/10 , Infiltration Tactics  ,   AntiTank, 22 kill , 0 pp - U:011
Pz 38(t) ,  , 3 bars , 335 exp , Niemcy , 10/10 ,   AntiTank, 3 kill , 180 pp - U:014

Artyleria ppanc.
7.5cm PaK40 , Wagon ,  , 5 bars , 719 exp , Niemcy , 12/10 , Fire Discipline  ,   AntiTank,      Fast Speed, 30 kill , 230 pp - U:005
PzZug MG 34 , Wagon ,  , 5 bars , 1460 exp , Niemcy , 14/10 , Fire Discipline  ,      Fast Speed,    Special Munition, 31 kill , 201 pp - U:006

Artyleria
10.5cm AD Waggon ,  , 5 bars , 932 exp , Niemcy , 15/10 , Shock Tactics  , 18 kill , 666 pp - U:001
10.5cm AD Waggon ,  , 5 bars , 954 exp , Niemcy , 15/10 , Resilience  , 18 kill , 666 pp - U:004
7.5cm le.IG 18  , Wagon ,  , 5 bars , 909 exp , Niemcy , 12/10 , Reconnaissance Movement  , 10 kill , 187 pp - U:008
10.5cm Waggon ,  , 5 bars , 815 exp , Niemcy , 11/10 , Determined Defense  , 12 kill , 435 pp - U:009
8.1cm GrW 34 ,  , 3 bars , 309 exp , Niemcy , 12/10 , Aggressive Attack  ,      Fast Speed, 1 kill , 129 pp - U:013

Obrona plot.
10.5cm FlaK38 Waggon ,  , 2 bars , 294 exp , Niemcy , 10/10 , 10 kill , 468 pp - U:012

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:208  TNK:25   RCN:36   AT:41   FLAK:2    FORT:55   ATY:30   FTR:4    TB:19     Total: 420
Lost  : INF:24   TNK:5    RCN:11   AT:9    FLAK:4    FORT:6    ATY:7    FTR:1    TB:2      Total: 69

BV 14
V   2
TV  0
L   0

Player 1  Niemcy   has 20 units total (core+aux):
Piechota :  4
Czołg :  5
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  6
Obrona plot. :  2

Player 2  ZSRR   has 10 units total (core+aux):
Piechota :  1
Czołg :  2
Rozpoznanie :  2
Fortyfikacje :  2
Myśliwiec :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

kowdar

#16
Nie jest to kampania trudna , ale jest specyficzna, z jednostkami kolejowymi, co już tylko to jest ewenementem w świecie PG2/OG.
W wielu bitwach otrzymujemy mniejsze lub większe wsparcie, które pozwala nam wygrać. Każda z bitew jest dopracowana w szczegółach, więc gra się znakomicie. Trzeba także uważać na tyły, bo bardzo często "partyzanci" wychodzą ze wszystkich stron.
Nie można pominąć także wspaniały wstępniaków, opisujących historię związaną z konkretną bitwą, jej umiejscowieniem geograficznym oraz informacjami dla gracza.
Uważam że jest to jedna z najfajniejszych kampanii OG, której rozegranie sprawia naprawdę dużą przyjemność.
Zawiera naprawdę bardzo rożne bitwy, obronne, ucieczkowe, atakujące, z ukrytymi VH, itd ... co tylko dusza zapragnie.
Naprawdę nie szkoda żadnej minuty z poświęconych na grę w tą kampanię.
Polecam !!!

Uzupełniłem relację o obrazki ... zawsze to trochę ciekawiej.
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl

Mario

Bardzo ciekawe opisy :clap
Jak skończę W33 OBRONA III RZESZY to spróbuję zagrać :)

Mam pytanie, w którymś wątku były jakiś czas temu wypowiedzi związane z transportem kolejowym.
Czy są może planowane jakieś zmiany(chodziło chyba o ilość hex ruchu i sposoby szybszego załadunku/wyładunku jednostek przewożonych koleją)?
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

Cytat: Mario w Listopad 23, 2020, 10:37:15 PM
Mam pytanie, w którymś wątku były jakiś czas temu wypowiedzi związane z transportem kolejowym.
Czy są może planowane jakieś zmiany(chodziło chyba o ilość hex ruchu i sposoby szybszego załadunku/wyładunku jednostek przewożonych koleją)?
Co do załadunku/rozładunku, to niestety niewiele można zrobić w ramach obecnego silnika gry. Wszelkie dywagacje są mocno teoretyczne.

Co do zasięgu ruchu to poruszałem temat w tym wątku: (Moje przemyślenia - dyskusja ogólna).
Były to teoretyczne rozważania co do sposobu określania efilowych prędkości jednostek (prędkość maksymalna transportu kolejowego).
Ich rezultatem w najlepszym razie mogłoby być podniesienie prędkości transportu kolejowego do wartości 11 (zakres 132 km/h - 159 km/h), czyli raczej symboliczna zmiana.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Dzięki,
Rozumiem, że sprawy związane z załadunku/rozładunkiem są w gestii Luisa.
A jeśli to możliwe to jestem za podniesieniem prędkości do 11/12hex-ów.
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

besiu

Moim(!)  - skromnym - zdaniem, fajnie, gdyby wyrzucić z opisu kampanii wszystko odnośnie utratu w ostatnim scenariuszu jednostek core, oraz opis pointy w ostatnim scenariuszu.
Wszak to 100% spojler ????????
Moim zdaniem zabiera się graczowi tę nutkę niepewności. Oraz mówi pointę, wyjawia pointę żartu.
Wystarczy według mnie wskazać, że ostatni scen to niezły żart. I można fajnie powalczyć.

Niech ludzie Zachcą(!) W to pograć. Przekonać się.

To tak, jak z kobietą. Jak już jest całkiem naga, mniej podnieca - mnie!, nie wiem, jak Was - niż jak zostanie jeszcze trochę, w bieliźnie...bo jest jeszcze kawalątek tajemnicy... ????????