Śmigłowce bojowe / FARP

Zaczęty przez Waldzios, Kwiecień 26, 2016, 06:12:21 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Waldzios

Cytat: Mario w Czerwiec 27, 2017, 05:28:47 PM
Mam mały problem -nie mogę dokupić do jednostki FARP transportu M939 ???
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9a
Campaign: G42 RED TIDE RISING  ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%
Jest mały trick, jeśli nie chcesz aktualizować gry. Możesz kupić FARP bez transportu, a potem go ulepszyć, będziesz mógł dokupić transport.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Mario

Sprytne ;)-wielkie dzięki zadziałało ;D
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Waldzios

Zastanawiam się nad funkcjonalnością FARP.
Jednostka znajduje się w efilu od pewnego czasu (kilka lat), i nie jest zbyt popularna (sugeruje się raportami)..

Zaczynam podejrzewać, że warto rozważyć lekką modyfikacje jej funkcjonalności.

W tym momencie, główny problem (w mojej ocenie), to ograniczona funkcjonalność przy przemieszczaniu jednostki.
FARP w danej turze albo się porusza, albo funkcjonuje jako lądowisko.
Pozornie jest to logiczne (i względnie "realistyczne"), ale zaczynam uważać, że nie do końca pasuje do mechaniki PG2/OG.

Normą w OG jest, że jednostka może użyć głównej "funkcjonalności" przynajmniej raz na turę.
Nawet najcięższa artyleria holowana (lub ciężka pelotka) może się poruszyć, skończyć turę w transporcie, a na początku kolejnej tury wystrzelić, i znowu się poruszyć.

Tymczasem FARP musi wybrać, albo się rusza, albo "funkcjonuje".
Uzupełnienie paliwa i amunicji odbywa się w hangarze, po zakończeniu tury. Jeśli na koniec tury hangar jest niedostępny (jednostka w transporcie) to FARP nie funkcjonuje.
Jeśli FARP się porusza, to nie zaopatruje śmigłowców. Jeśli funkcjonuje jako lądowisko, to się nie porusza. W efekcie niezbyt dobrze spełnia role mobilnej jednostki, podążającej za głównymi siłami.

Najprostszy sposób by zapewnić FARP ciągła funkcjonalność, to dodanie cechy 'Dismount After Move'.
Z cechą 'DismountAfterMove', jednostka mogłaby poruszać się i funkcjonować, w każdej turze.
Wyglądało by to średnio dobrze, ale użyteczność jednostki wyraźnie by wzrosła.

Co o tym myślicie?
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons

Jaro

Jestem za. Opisany problem to główna przyczyna dla której go nie używam i nie lubię śmigłowców w ogóle. Dzięki modyfikacji funkcjonalność śmigłowców by wzrosła. Jeszcze raz popieram.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

connor71

Dobry pomysł. Myślę, że wzrośnie jej atrakcyjność.

Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Zsamot

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Jaro

Będę wyglądał zmian, bo niedługo (no może trochę później niż niedługo bo mam kilka kampanii w kolejce :)) chciałbym zagrać w Deltę. Będzie okazja potestować.
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Waldzios

Cytat: Jaro w Marzec 07, 2023, 09:39:34 AM
Będę wyglądał zmian, bo niedługo (no może trochę później niż niedługo bo mam kilka kampanii w kolejce :)) chciałbym zagrać w Deltę. Będzie okazja potestować.
Wersja testowa 7.5.3 (ta z dodatkowymi jednostkami 'marines'), zawiera również zmodyfikowane jednostki FARP.
GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons